dolnośląskie (Wrocław)
śląskie (Sosnowiec)
śląskie (Sosnowiec)
mazowieckie (Warszawa)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz urządzeń sprawnościowych, street workout i siłowni zewnętrznej,Rewitalizacja placu zabaw |
Data zamieszczenia: | 2023-06-01 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto i Gmina Serock Rynek 21 05-140 Serock powiat: legionowski r.piekarzewski@serock.pl https://serock.ezamawiajacy.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Serock |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
,,Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz urządzeń sprawnościowych, street workout i siłowni zewnętrznej w Stanisławowie" i ,,Rewitalizacja placu zabaw w Stanisławowie" Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa małej architektury, budowa oświetlenia i monitoringu, budowa boiska wielofunkcyjnego oraz urządzeń sprawnościowych, streetworkout i siłowni zewnętrznej, na terenie działki nr ew. 83/3 i części działki nr 83/4 obr. 21 - Stanisławowo, gmina Serock zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ, która wskazuje usytuowanie obiektów małej architektury w terenie oraz określa szczegółowe zagospodarowanie terenu, opracowaną przez firmę ALKBUD - Usługi Inwestycyjne - Leszek Kamiński, Ul. Królewska 10, 05-140 Jadwisin. Projektowane elementy zagospodarowania działki będą spełniać funkcję rekreacyjno-sportową dla dzieci, młodzieży i dorosłych. 2) Zamówienie dotyczy realizacji zadań pn. ,,Rewitalizacja placu zabaw w Stanisławowie" oraz ,,Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz urządzeń sprawnościowych, street workout i siłowni zewnętrznej w Stanisławowie". 3) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: a) rozbiórkę istniejącej nawierzchni boiska z kostki betonowej - kostkę betonową z rozbiórki Wykonawca oczyści, złoży na palety i przetransportuje na teren bazy Miejsko-Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Serocku, Ul. Nasielska 21 - koszt transportu kostki i dostawy palet należy ująć w cenie ofertowej; b) demontaż istniejących urządzeń placu zabaw i boisk (zabawek, kompletu koszy do koszykówki, kompletu bramek do piłki nożnej, słupków do siatki) wraz z ich utylizacją wyrównanie terenu rozbiórek; c) budowę boiska wielofunkcyjnego o wym. 15m x 25m z ogrodzeniem piłkochwytami do gry w piłkę nożną, ręczną oraz piłkę koszykową. Nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej 23-25mm z włókien fibrylowanych, zasypywana piaskiem kwarcowym, wodoprzepuszczalna. Boisko do koszykówki i piłki nożnej wyposażone w 1kpl. bramek piłkarskich (2 szt.) o wymiarach 3x2m i konstrukcji stalowej ocynkowanej. Bramki mają składane łuki umożliwiające łatwe przenoszenie oraz magazynowanie. Bramka w kolorze białym. Kosz do koszykówki na jednym słupie nośnym z tablicą 105cm x 180cm, obręczą i siatką polipropylenowej (2szt.). W komplecie osłona na słup z pianki obszyta materiałem odpornym na warunki atmosferyczne. Kolorystyka boiska: boisko - płyta boiska i pas bezpieczeństwa - kolor zielony, inne linie kolor: żółty - piłka nożna/ręczna, czerwony - koszykówka. Szerokość linii 5cm. Linie wykonane wg zaleceń producenta nawierzchni. Odprowadzenie wody opadowej z płyty boiska następuje powierzchniowo poprzez spływ w kierunku oznaczonym na rysunkach (należy wyprofilować spadek o wartości 1,0%). Oświetlenie boiska: oprawy LED o mocy 44W, słupy o wys. 8m, uziemienie słupów za pomocą bednarki, zasilanie wg wskazań w projekcie technicznym. Oświetlenie boiska z możliwością ręcznego włącznika/wyłącznika oraz poprzez darmową aplikację. d) dostawę i montaż elementów sprawnościowych dla dzieci, młodzieży i dorosłych: orbitek (E.1), biegacz (E.2), wioślarz (E.3), rowerek (E.4), Street Workout - urządzenie gimnastyczne do treningu na powietrzu. (E.5), równoważnia zestaw (B.4), zestaw sprawnościowy Linarium ,,ORB PLUS" (C.8), zestaw sprawnościowy ,,PAŁĄK" (C.9), zestaw trampolin HEXO (C.1). e) dostawę i montaż urządzeń placu zabaw dla dzieci: o strefa dla dzieci 1-4: huśtawka wagowa ,,Modliszka" (B.1), sprężynowiec ,,Autko", ,,Delfin", ,,Wesoła krówka" (B.2, B.3, B.8), karuzela z kierownicą (B.5), piaskownica (B.6), półkula z granulatu gumowego EPDM (B.7). o strefa dla dzieci 5-14: karuzela słupowa MONSOON 4 (C.2), huśtawka podwójna (C.3), zestaw ,,LumiStraż" (C.4), zestaw ,,KUBUŚ" (C.5), zjazd linowy (C.6), karuzela pionowa (C.7). f) wykonanie nawierzchni bezpiecznych z piasku, granulatu EPDM wylewanego i ażurowych mat gumowych z wypełnieniem humusem i obsianiem trawą pod urządzenia wskazane w ppkt 2 lit e; g) dostawę i montaż dodatkowego wyposażenia placu zabaw: ławka stała z oparciem - ilość 6szt.; ławka bez oparcia - ilość 5szt.; pojedyncze kosze na śmieci metalowe w ilości 4szt.; kosz do segregacji 1 szt. składający się z 3 pojemników do segregacji; stojak na rowery pionowy-2 szt.; tablica regulaminowa - 1 szt.; leżak betonowy - 2 szt. (A.1). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji elementów małej architektury w stosunku do wskazanej na rysunku zagospodarowania terenu. h) budowę oświetlenia placu zabaw: oprawy LED o mocy 33W, słupy o wys. 6m, uziemienie słupów za pomocą bednarki, zasilanie wg wskazań w projekcie technicznym. Oświetlenie placu zabaw podłączone do istniejącego oświetlenia ulicznego z możliwością sterowania zegarem astronomicznym. i) wykonanie kompletnego systemu monitoringu wizyjnego, w tym montaż 3 szt. kamer na projektowanych słupach oświetleniowych na wys. 3m; do transmisji obrazu projektuje się złącze GSM z anteną zintegrowaną z routerem LTE i anteną; monitoring obiektu należy skonfigurować i podłączyć do systemu monitoringu gminnego jaki posiada Zamawiający. j) wykonanie remontu ogrodzenia terenu poprzez rozbiórkę starego wraz z jego utylizacją i wykonanie w tej samej lokalizacji nowego ogrodzenia. Ogrodzenie wykonać z paneli systemowych o wysokości 150cm + cokół (podmurówka) z otworami umożliwiającymi migrację małych zwierząt. Wysokość bramy i furtki do potwierdzenia z Zamawiającym. Kolorystyka ogrodzenia RAL 7024 do potwierdzenia z Zamawiającym. k) wykonanie innych elementów zagospodarowania terenu: o elementy komunikacji (chodniki z kostki betonowej gr. 6cm na podbudowie, obrzeża 100x30x8cm.); o wydzielenie placu zabaw obrzeżem bezpiecznym z granulatu EPDM o wym.5x25x100 cm. o zieleń (trawniki, krzewy i byliny - forsycja, dereń, rodgresja, liliowiec, tawułka) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji nasadzeń roślinnych w stosunku do wskazanej na rysunku zagospodarowania terenu, przy zachowaniu ogólnej ilości wskazanej w przedmiarze robót. l) uporządkowanie terenu w rejonie prowadzonych robót. m) wykonanie i montaż jednej tablicy informacyjnej o wym. 70x90cm o treści: ,,Zadanie pn. (nazwa zadania) współfinansowano ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego" informującej o dofinansowaniu inwestycji z programu pn. Mazowiecki Instrument Wsparcia Infrastruktury Sportowej ,,Mazowsze dla sportu 2023" zgodnej z wzorem dostępnym na stronie internetowej www.mazovia.pl i ustawienia jej we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie realizacji inwestycji, po jej zakończeniu. Projekt tablicy Wykonawca prześle Zamawiającemu do akceptacji. Tablica musi posiadać własną konstrukcję mocującą i stojącą. Tablica wykonana w technologii znaku drogowego, podkład wykonany z blachy metalowej z podwójnie zawiniętą krawędzią, naklejka z folii co najmniej I generacji. Koszt wykonania przedmiotowej tablicy należy wyodrębnić w ofercie. CPV: 45000000-7, 45233222-1,45112723-9,45110000-1,45100000-8,45342000-6,45233250-6, 45112710-5,45233220-7,34971000-4 Dokument nr: 2023/BZP 00243943, PRI.271.2.16.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-16 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://serock.ezamawiajacy.pl 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://serock.ezamawiajacy.pl 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z treścią Rozdziału III pkt 1 SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1) Administratorem danych osobowych (dalej: ,,Administrator") jest Burmistrz Miasta i Gminy Serock z siedzibą w Serocku, Ul. Rynek 21, 05-140 Serock; 2) W sprawach związanych z Pani/Pana danymi proszę kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomocą poczty tradycyjnej na adres wskazany powyżej bądź e-mail: piotr.glen@wiknet.net.pl. 3) Dane osobowe zawarte w ofertach są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz następujące przepisy prawa: ustawa z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. 2022r. poz. 1710 ze zm.), rozporządzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz.U. 2020 poz. 2415), ustawa o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (tj. Dz.U. 2020 poz. 164 ze zm.). 4) Celem przetwarzania danych osobowych jest prowadzenie w imieniu własnym postępowań o udzielenie zamówień publicznych. Przetwarzanie danych osobowych na potrzeby ww. postępowań mieści się w zakresie obowiązków ustawowych Zamawiającego w rozumieniu art. 4 ust. 1 ustawy PZP. Przetwarzanie tych danych jest niezbędne, aby Zamawiający mógł prawidłowo wypełniać nałożone na niego obowiązki. Pozostałe informacje dotyczące RODO zawarte są w rozdziale I pkt 17 SWZ. Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://serock.ezamawiajacy.pl TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-16 11:30 Miejsce składania ofert: Platforma zakupowa: https://serock.ezamawiajacy.pl Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: PRI.271.2.16.2023 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia 1) Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i rozbudowa małej architektury, budowa oświetlenia i monitoringu, budowa boiska wielofunkcyjnego oraz urządzeń sprawnościowych, streetworkout i siłowni zewnętrznej, na terenie działki nr ew. 83/3 i części działki nr 83/4 obr. 21 - Stanisławowo, gmina Serock zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 8 do niniejszej SWZ, która wskazuje usytuowanie obiektów małej architektury w terenie oraz określa szczegółowe zagospodarowanie terenu, opracowaną przez firmę ALKBUD - Usługi Inwestycyjne - Leszek Kamiński, ul. Królewska 10, 05-140 Jadwisin. Projektowane elementy zagospodarowania działki będą spełniać funkcję rekreacyjno-sportową dla dzieci, młodzieży i dorosłych. 2) Zamówienie dotyczy realizacji zadań pn. ,,Rewitalizacja placu zabaw w Stanisławowie" oraz ,,Budowa boiska wielofunkcyjnego oraz urządzeń sprawnościowych, street workout i siłowni zewnętrznej w Stanisławowie". 3) Szczegółowo przedmiot zamówienia obejmuje: a) rozbiórkę istniejącej nawierzchni boiska z kostki betonowej - kostkę betonową z rozbiórki Wykonawca oczyści, złoży na palety i przetransportuje na teren bazy Miejsko-Gminnego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Serocku, ul. Nasielska 21 - koszt transportu kostki i dostawy palet należy ująć w cenie ofertowej; b) demontaż istniejących urządzeń placu zabaw i boisk (zabawek, kompletu koszy do koszykówki, kompletu bramek do piłki nożnej, słupków do siatki) wraz z ich utylizacją wyrównanie terenu rozbiórek; c) budowę boiska wielofunkcyjnego o wym. 15m x 25m z ogrodzeniem piłkochwytami do gry w piłkę nożną, ręczną oraz piłkę koszykową. Nawierzchnia boiska z trawy syntetycznej 23-25mm z włókien fibrylowanych, zasypywana piaskiem kwarcowym, wodoprzepuszczalna. Boisko do koszykówki i piłki nożnej wyposażone w 1kpl. bramek piłkarskich (2 szt.) o wymiarach 3x2m i konstrukcji stalowej ocynkowanej. Bramki mają składane łuki umożliwiające łatwe przenoszenie oraz magazynowanie. Bramka w kolorze białym. Kosz do koszykówki na jednym słupie nośnym z tablicą 105cm x 180cm, obręczą i siatką polipropylenowej (2szt.). W komplecie osłona na słup z pianki obszyta materiałem odpornym na warunki atmosferyczne. Kolorystyka boiska: boisko - płyta boiska i pas bezpieczeństwa - kolor zielony, inne linie kolor: żółty - piłka nożna/ręczna, czerwony - koszykówka. Szerokość linii 5cm. Linie wykonane wg zaleceń producenta nawierzchni. Odprowadzenie wody opadowej z płyty boiska następuje powierzchniowo poprzez spływ w kierunku oznaczonym na rysunkach (należy wyprofilować spadek o wartości 1,0%). Oświetlenie boiska: oprawy LED o mocy 44W, słupy o wys. 8m, uziemienie słupów za pomocą bednarki, zasilanie wg wskazań w projekcie technicznym. Oświetlenie boiska z możliwością ręcznego włącznika/wyłącznika oraz poprzez darmową aplikację. d) dostawę i montaż elementów sprawnościowych dla dzieci, młodzieży i dorosłych: orbitek (E.1), biegacz (E.2), wioślarz (E.3), rowerek (E.4), Street Workout - urządzenie gimnastyczne do treningu na powietrzu. (E.5), równoważnia zestaw (B.4), zestaw sprawnościowy Linarium ,,ORB PLUS" (C.8), zestaw sprawnościowy ,,PAŁĄK" (C.9), zestaw trampolin HEXO (C.1). e) dostawę i montaż urządzeń placu zabaw dla dzieci: o strefa dla dzieci 1-4: huśtawka wagowa ,,Modliszka" (B.1), sprężynowiec ,,Autko", ,,Delfin", ,,Wesoła krówka" (B.2, B.3, B.8), karuzela z kierownicą (B.5), piaskownica (B.6), półkula z granulatu gumowego EPDM (B.7). o strefa dla dzieci 5-14: karuzela słupowa MONSOON 4 (C.2), huśtawka podwójna (C.3), zestaw ,,LumiStraż" (C.4), zestaw ,,KUBUŚ" (C.5), zjazd linowy (C.6), karuzela pionowa (C.7). f) wykonanie nawierzchni bezpiecznych z piasku, granulatu EPDM wylewanego i ażurowych mat gumowych z wypełnieniem humusem i obsianiem trawą pod urządzenia wskazane w ppkt 2 lit e; g) dostawę i montaż dodatkowego wyposażenia placu zabaw: ławka stała z oparciem - ilość 6szt.; ławka bez oparcia - ilość 5szt.; pojedyncze kosze na śmieci metalowe w ilości 4szt.; kosz do segregacji 1 szt. składający się z 3 pojemników do segregacji; stojak na rowery pionowy-2 szt.; tablica regulaminowa - 1 szt.; leżak betonowy - 2 szt. (A.1). Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji elementów małej architektury w stosunku do wskazanej na rysunku zagospodarowania terenu. h) budowę oświetlenia placu zabaw: oprawy LED o mocy 33W, słupy o wys. 6m, uziemienie słupów za pomocą bednarki, zasilanie wg wskazań w projekcie technicznym. Oświetlenie placu zabaw podłączone do istniejącego oświetlenia ulicznego z możliwością sterowania zegarem astronomicznym. i) wykonanie kompletnego systemu monitoringu wizyjnego, w tym montaż 3 szt. kamer na projektowanych słupach oświetleniowych na wys. 3m; do transmisji obrazu projektuje się złącze GSM z anteną zintegrowaną z routerem LTE i anteną; monitoring obiektu należy skonfigurować i podłączyć do systemu monitoringu gminnego jaki posiada Zamawiający. j) wykonanie remontu ogrodzenia terenu poprzez rozbiórkę starego wraz z jego utylizacją i wykonanie w tej samej lokalizacji nowego ogrodzenia. Ogrodzenie wykonać z paneli systemowych o wysokości 150cm + cokół (podmurówka) z otworami umożliwiającymi migrację małych zwierząt. Wysokość bramy i furtki do potwierdzenia z Zamawiającym. Kolorystyka ogrodzenia RAL 7024 do potwierdzenia z Zamawiającym. k) wykonanie innych elementów zagospodarowania terenu: o elementy komunikacji (chodniki z kostki betonowej gr. 6cm na podbudowie, obrzeża 100x30x8cm.); o wydzielenie placu zabaw obrzeżem bezpiecznym z granulatu EPDM o wym.5x25x100 cm. o zieleń (trawniki, krzewy i byliny - forsycja, dereń, rodgresja, liliowiec, tawułka) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany lokalizacji nasadzeń roślinnych w stosunku do wskazanej na rysunku zagospodarowania terenu, przy zachowaniu ogólnej ilości wskazanej w przedmiarze robót. l) uporządkowanie terenu w rejonie prowadzonych robót. m) wykonanie i montaż jednej tablicy informacyjnej o wym. 70x90cm o treści: ,,Zadanie pn. (nazwa zadania) współfinansowano ze środków Samorządu Województwa Mazowieckiego" informującej o dofinansowaniu inwestycji z programu pn. Mazowiecki Instrument Wsparcia Infrastruktury Sportowej ,,Mazowsze dla sportu 2023" zgodnej z wzorem dostępnym na stronie internetowej www.mazovia.pl i ustawienia jej we wskazanym przez Zamawiającego miejscu na terenie realizacji inwestycji, po jej zakończeniu. Projekt tablicy Wykonawca prześle Zamawiającemu do akceptacji. Tablica musi posiadać własną konstrukcję mocującą i stojącą. Tablica wykonana w technologii znaku drogowego, podkład wykonany z blachy metalowej z podwójnie zawiniętą krawędzią, naklejka z folii co najmniej I generacji. Koszt wykonania przedmiotowej tablicy należy wyodrębnić w ofercie. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę 45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń 45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 34971000-4 - Urządzenia bezpośredniego monitorowania 45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego 45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 70 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na cały zakres zamówienia 4.3.6.) Waga: 30,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu dotyczące: 1) ZDOLNOŚCI DO WYSTĘPOWANIA W OBROCIE GOSPODARCZYM: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 2) UPRAWNIEŃ DO PROWADZENIA OKREŚLONEJ DZIAŁALNOŚCI GOSPODARCZEJ LUB ZAWODOWEJ, O ILE WYNIKA TO Z ODRĘBNYCH PRZEPISÓW: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 3) SYTUACJI EKONOMICZNEJ LUB FINANSOWEJ: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. 4) ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ: a) doświadczenie wykonawcy: Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: - 2 roboty budowlane o wartości co najmniej 800.000,00 zł brutto każda polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji terenu sportowo-rekreacyjnego obejmujące swym zakresem co najmniej montaż urządzeń placu zabaw oraz budowę boiska o nawierzchni ze sztucznej trawy. b) kwalifikacje zawodowe kadry technicznej: Wykonawca powinien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować: - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub w specjalności inżynieryjnej drogowej; - co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej; b) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji; 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; b) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami wraz z oświadczeniem, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie. 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1) Zamawiający, działając zgodnie z art. 106 ustawy Pzp, w celu potwierdzenia zgodności oferowanych dostaw urządzeń placu zabaw, urządzeń siłowni oraz elementów małej architektury z wymaganiami oraz cechami określonymi w dokumentacji projektowej oraz z wymaganiami związanymi z realizacją zamówienia, żąda złożenia wraz z ofertą wypełnionego załącznika nr 1a do SWZ - Formularz dot. parametrów technicznych oferowanych dostaw wyposażenia placu zabaw, siłowni oraz elementów małej architektury. 2) Jeżeli wykonawca nie złoży wraz z ofertą w/w przedmiotowego środka dowodowego lub złożony przedmiotowy środek dowodowy będzie niekompletny, Zamawiający wezwie do jego złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie. 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą Formularz dot. parametrów technicznych oferowanych dostaw wyposażenia placu zabaw, siłowni oraz elementów małej architektury - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ. SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku: - Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. - Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem. - Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, spośród których tylko jeden spełnia warunek dotyczący uprawnień, są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zgodnie z zapisami rozdział III pkt 5 SWZ 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 70 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne. 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji jakości na cały zakres zamówienia 4.3.6.) Waga: 30,00 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-15 |
© eurobudowa.pl 2004-2024