Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Naprawa dachu budynku

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Naprawa dachu budynku

Data zamieszczenia: 2023-06-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Grudziądzu
ul. Sikorskiego 19/23
86-300 Grudziądz
powiat: Grudziądz
tel.: 56 45 05 903, faks: 56 46 24 534, kom. 665 155 568
administracja@grudziadz.sr.gov.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Grudziądz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 56 45 05 903,
Termin składania ofert: 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Sąd Rejonowy w Grudziądzu (kod 86-300) z siedzibą przy Ul. Sikorskiego 19/23 zaprasza do udziału w postepowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na:

,,Naprawa dachu budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu Ul. Sikorskiego 19/23"
W związku z faktem, iż wartość zamówienia nie przekracza w skali roku budżetowego kwoty 130.000 złotych, zamówienie będzie realizowane z art. 2 ust.1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2022. poz. 1710 z późn. zm.) w oparciu o procedury określone w Regulaminie udzielania zamówień publicznych w Sądzie Rejonowym w Grudziądzu z dnia 16 stycznia 2023 roku.

2.OPIS PrzedmiotU zaMÓWIENIA

2.1. Przedmiotem zamówienia jest naprawa dachu budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu przy Ul. Sikorskiego 19/23.
2.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Projekt techniczny (załącznik nr 1)
b) Pomocniczo przedmiar robót (załącznik nr 2)
2.2. Wykonawca organizując prace remontowe powinien uwzględnić następujące wymagania Zamawiającego:
a) dostawy materiałów i elementów powinny odbywać się sukcesywnie, ze względu na brak powierzchni magazynowej w budynku,
b) wszystkie roboty muszą być wykonywane z wymogami Prawa budowlanego, z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi Polskimi Normami z zachowaniem przepisów bhp i ppoż,
2.3. Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się z miejscem wykonywania przedmiotu zamówienia i pozyskał dla siebie na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być niezbędne w przygotowaniu oferty oraz przy zawieraniu umowy na przedmiot zamówienia. Koszty takiej wizyty ponosi Wykonawca.
2.4. Na wszystkie prace wykonawca udzieli 36 miesięcznej gwarancji, licząc od daty odbioru końcowego robót (potwierdzonego pisemnie protokołem odbioru końcowego).

Dokument nr: G. 210/5/23

Otwarcie ofert: 8.3. Zamawiający nie przewiduje czynności otwarcia ofert.

Składanie ofert:
Miejsce i termin złożenia oferty
8.1. W przypadku składania oferty:
a) osobiście, za pośrednictwem kuriera lub ,,pocztą" ofertę należy wysłać na adres Zamawiającego: Sąd Rejonowy w Grudziądzu, Ul. Sikorskiego 19/23 pokój 123.
Ofertę należy złożyć

w terminie do dnia 16 czerwca 2023 r. do godz. 1000.

b) e-mailem:
Wykonawcy składają oferty w postaci zaszyfrowanego pliku na adres mailowy Zamawiającego do dnia 16 czerwca 2023 roku do godz. 1000 na adres: administracja@grudziadz.sr.gov.pl. Instrukcja szyfrowania pliku/katalogu programem 7-zip - stanowi załącznik nr 6.

Miejsce i termin realizacji:
3.TERMIN i miejsce WYKONANIA usługi/dostawy

Rozpoczęcie robót: w terminie 7 dni od dnia podpisania umowy
Wymagany termin wykonania zamówienia: 60 dni od dnia podpisania umowy.
Miejsca wykonania robót:
Sąd Rejonowy w Grudziądzu
ul. Sikorskiego 19/23
86-300 Grudziądz

Wymagania:
Postępowanie oznaczone jest numerem G. 210/5/23.
Wykonawcy we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powinni powoływać się na ten numer.
5.Kryteria wyboru oferty:

5.1. Zamawiający przy wyborze najkorzystniejszej oferty stosować będzie dla całości następujące kryteria: cena - waga 100%.
5.2.Oferta z najniższą ceną otrzymuje 100 punktów, każda następna oferta będzie przeliczana proporcjonalnie w stosunku do oferty z cena najniższą wg. wzoru:
C = (Cn/Co) x 100 pkt.
Gdzie Cn - cena najniższa wśród ofert,
Co - cena danego oferenta

5.3.Cena brutto winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
5.4.Rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą prowadzone będą w walucie polskiej PLN w oparciu o przedstawione ceny jednostkowe brutto.
5.5.Ceny winny być podane w zaokrągleniu do dwóch znaków po przecinku.

6.WYKAZ DOKUMENTÓW i oSwiadczeń, JAKIE należy DOSTARCZYĆ wraz z ofertą:

6.1.Wraz z ofertą Wykonawca przekazuje:
a) uzupełniony formularz ofertowy Wykonawcy stanowiącego załącznik nr 3 do zapytania ofertowego;
b) oświadczenie (załącznik nr 4 do zapytania ofertowego), że wykonawca:
- posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
- posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
- znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
c) zaakceptowany projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do zapytania;
d) w przypadku, gdy w postępowaniu Wykonawca jest reprezentowany przez inną osobę należy dołączyć udzielone jej pełnomocnictwo,
e) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
f) ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem umowy o wysokości sumy gwarancyjnej ubezpieczenia nie mniejszej niż 100.000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych).

7.sposób przygotowania ofertY

7.1. Wykonawca może złożyć tylko jedna ofertę.
7.2. Ofertę należy przygotować w formie pisemnej.
7.3. Oferta winna zawierać dokumenty zgodnie z opisanym w pkt. 6 Zapytania ofertowego.
7.4. Wymaga się, by oferta była podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań w imieniu Wykonawcy.
7.5. W przypadku nie dołączenia do oferty wymaganych dokumentów oferta zostanie odrzucona z przyczyn formalnych.
7.6. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem oraz dostarczeniem ofert ponosi Wykonawca.
7.7. Zamawiający zwróci ofertę bez jej otwierania, złożoną po terminie składania ofert.
7.8. W przypadku nieprawidłowego zaadresowania lub zabezpieczenia oferty Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za złe skierowanie przesyłki i jej przedterminowe otwarcie.
7.9. Zamawiający pozostawi ofertę bez rozpatrzenia w następujących przypadkach:
a) Treść złożonej oferty nie odpowiada treści zapytania ofertowego,
b) Złożenie oferty stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
c) Oferta zawiera rażąco niska cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
d) Oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny,
e) Oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
f) Wykonawca nie dołączył do oferty formularza ofertowego.
7.10. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.

O zachowaniu terminu złożenia oferty decyduje data wpływu oferty do Sądu Rejonowego w Grudziądzu. Oferta otrzymana przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert zostanie zwrócona bez otwierania Wykonawcy i nie będzie podlegała ocenie.
W treści e-maila Wykonawca zobowiązany jest wpisać oznaczenie: ,,Oferta naprawa dachu budynku Sądu Rejonowego w Grudziądzu przy ul. Sikorskiego 19/23. Numer sprawy G. 210/5/23. Nie otwierać przed dniem 16 czerwca 2023 r. do godz. 1000
".
Dla ułatwienia ewidencji e-maili przyjmowanych przez Zamawiającego w tytule wiadomości należy wpisać: OFERTA na Naprawa dachu nr G.210/5/23.
Wykonawca zobowiązany jest w dniu 16 czerwca 2023 r. od godziny 900 do godziny 1000 przesłać hasło do pliku deszyfrującego plik z kompletną ofertą.
Nie przesłanie hasła do terminu otwarcia ofert będzie skutkować odrzuceniem oferty. W przypadku złożenia oferty przesłanej za pośrednictwem poczty elektronicznej po terminie określonym w Zapytaniu Ofertowym, Zamawiający po jej otrzymaniu poinformuje Wykonawcę, że nie będzie ona podlegać rozpatrzeniu w przedmiotowym postępowaniu.

8.2. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.

9. sposób porozumieniwania się z wykonwacami:
9.1. W niniejszym postępowaniu oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazywać będą drogą elektroniczną.

10. INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY:

10.1. Informację o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający umieści na swojej stronie internetowej.
Link: Zamówienia publiczne, dla których nie stosuje się przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Sąd Rejonowy w Grudziądzu (grudziadz.sr.gov.pl) .
10.2. Umowa z Wykonawcą zostanie zawarta zgodnie z treścią załączonego wzoru umowy oraz treścią złożonej oferty, w miejscu i terminie wskazanym przez Zamawiającego telefonicznie lub e-mailem.

11. UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA:
11.1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny.

Uwagi:
Czas urzędowania: poniedziałek od 7.15 do 18.00, od wtorku do piątku, w godzinach 7.15 -15.15

Kontakt:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z Wykonawcami w godz. 9:00 - 14:30 jest Pani Monika Sławińska - Kierownik Oddziału Administracyjnego nr tel. 56 45 05 903, nr fax. 56 46 24 534, adres e-mail: administracja@grudziadz.sr.gov.pl.
9.2. Osobą wyznaczoną do kontaktu jest:
Monika Sławińska, tel. 56 45 05 903, kom. 665 155 568,
e-mail: administracja@grudziadz.sr.gov.pl ,

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.