Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH

Data zamieszczenia: 2023-06-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Gospodarki Komunalnej Sułkowice Sp. z o.o
Biertowice 236
32-440 Biertowice
powiat: myślenicki
biuro@zgksulkowice.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Biertowice
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH NA PLAC BUDOWY
( LOKO GMINA SUŁKOWICE) PRZEZNACZONYCH DO BUDOWY SIECI WODOCIĄGOWEJ I KANALIZACYJNEJ
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych na plac budowy ( loko gmina Sułkowice) przeznaczonych do budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej zgodnie z specyfikacją materiałową zamieszczoną poniżej.
LP. MATERIAŁ ILOŚĆ
1 Rura PE 110x10,0mm PN16 PE100 SDR11 RC dwuwarstwowe L=12mb 500 mb
2 Rura PE 63x5,8mm PN16 PE100 SDR11 RC dwuwarstwowe 1500 mb
3 Rura PE 40x3,7mm PN16 PE100 SDR11 RC dwuwarstwowe 1000 mb
4 Taśma niebieska lokalizacyjna z wkładką metalową 2000 mb
5 Rura PCV 200x5,9mm SN8 LITA L=3mb 334 szt.
6 Rura PCV 160x4,7mm SN8 LITA L=3mb 334 szt.
7 Rura PCV 110x3,2mm SN8 LITA L=2mb 30 szt.
8 Rura wznosząca DN400 L=6m gładka SN2 5 szt.
9 Kineta zbiorcza DN400/200 20 szt.
10 Kineta zbiorcza DN400/160 20 szt.
11 Manszeta DN400/315 gładka do rury teleskopowej opodwyższonej odporności na nacisk 40 szt.
12 Teleskop 315 z włazem żeliwnym D400 o wymiarach żeliwa 370/370/100 40 szt.
13 Zasuwa DN150 PN16 kołnierzowa 2 szt.
14 Zasuwa DN100 PN16 kołnierzowa 4 szt.
15 Zasuwa DN80 PN16 kołnierzowa 8 szt.
16 Zasuwa DN32 PN16 5/4"x5/4" gwintowana 20 szt.
17 Obudowa do zasuwy DN150 L=1250 KW19 stała, profil pełny 2 szt.
18 Obudowa do zasuwy DN100 L=1250 KW19 stała, profil pełny 4 szt.
19 Obudowa do zasuwy DN80 L=1250 KW17 stała, profil pełny 8 szt.
20 Obudowa do zasuwy DN32 L=1250 KW12 stała, profil pełny 20 szt.
21 Skrzynka duża żeliwna 14 szt.
22 Skrzynka mała żeliwna 50 szt.
23 Hydrant DN80 nadziemny L=1500 8 szt.
24 Króciec kołnierzowy DN80 L=300 PN16 Sfero 8 szt.
25 Kolano stopowe DN80 kołnierzowe PN16 Sfero 8 szt.
26 Opaska samonawiertna PE 110*5/4" PN16 SDR11 20 szt.
27 Opaska samonawiertna PE 90*5/4" PN16 SDR11 10 szt.
28 Obudowa do opaski stała, profil pełny 30 szt.
29 Zawór żeliwny przelotowy 1" ocynk 25 szt.
30 Zawór skośny antyskażeniowy mosiężny 1" 25 szt.
31 Reduktor ciśnienia wody 1" 25 szt.
2. Szczegółowa specyfikacja techniczna materiału stanowi załącznik do SWZ.
3. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44163000-0 rury i osprzęt
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7): nie dotyczy.
7. Zamawiający zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne dla urządzeń, wskazanych w specyfikacji warunków zamówienia spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, iż wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń należy je traktować jako przykładowe propozycje. W ofercie można przyjąć metody, materiały itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom itp. opisanym w dokumentacji projektowej.

CPV: 44163000-0

Dokument nr: 2023/BZP 00244333, ZGK.271.2.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-15 10:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e65e0222-0053-11ee-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Adres strony internetowej, na której jest prowadzone postępowanie i na której będą dostępne wszelkie dokumenty związane z prowadzoną procedurą: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e65e0222-0053-11ee-9355-06954b8c6cb9
13. Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń za pomocą poczty elektronicznej, na adres email: biuro@zgksulkowice.pl. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych, oświadczeń lub elektronicznych kopii dokumentów lub oświadczeń musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. (Dz. U poz. 2452).
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy
e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.pl zwanej dalej Platformą.
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie.
4. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadać konto ,,Wykonawca" na Platformie. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy określa Regulamin Platformy, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
5. Komunikacja w postepowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną z pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce ,,Formularze" ( ,,Formularze do komunikacji"). Za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań, zawiadomień i zadawanie pytań oraz udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesłanej odpowiedzi (przycisk ,,dodaj załącznik").
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z ,,Formularzy do komunikacji" w pełnym zakresie wymaga posiadania konta ,,Wykonawca" na Platformie. Do korzystania z ,,Formularzy do komunikacji" służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce ,,Komunikacja".
8. Maksymalny rozmiar plików przesłanych za pośrednictwem ,,Formularzy do komunikacji" wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesłanych jako załączniki do jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu skorzystania z usług Platformy oraz informacje dotyczące specyfikacji połączeń określa Regulamin Platformy dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego pod numerem (22) 458 77 99 lub drogą elektroniczną poprzez formularz udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce ,,Zgłoś problem".
11. Zamawiający przekazuje dokumenty na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym Wykonawcy, na co Wykonawca wyraża zgodę wskazując ten adres w ofercie i zobowiązuje się do utrzymania jego funkcjonalności przez czas trwania postępowania. Domniemywa się, że dokumenty, oświadczenia i wnioski przekazane na adres poczty elektronicznej wskazany w formularzu ofertowym zostały doręczone skutecznie, a Wykonawca zapoznał się z ich treścią.
12. Sposób sporządzania podmiotowych środków dowodowych, przedmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych) (Dz. Urz. UE L119 z dnia 4 maja 2016 r., str. 1; zwanym dalej ,,RODO") informujemy, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest ZAKŁAD GOSPODARKI KOMUNALNEJ SUŁKOWICE SPÓŁKA Z O.O., 32-440 SUŁKOWICE, BIERTOWICE 236.
2) administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych - Wacław Biel, z którym można się kontaktować pod adresem e-mail: biuro@zgksulkowice.pl
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z przedmiotowym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, prowadzonym w trybie podstawowym.
3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Prawo zamówień publicznych.
4) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy;
5) obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
7) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących (w przypadku, gdy skorzystanie z tego prawa wymagałoby po stronie administratora niewspółmiernie dużego wysiłku może zostać Pani/Pan zobowiązana do wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu albo sprecyzowanie nazwy lub daty zakończonego postępowania o udzielenie zamówienia);
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą PZP oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem okresu trwania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
a) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
9) przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-15 10:00
Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-e65e0222-0053-11ee-9355-06954b8c6cb9

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZGK.271.2.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych na plac budowy ( loko gmina Sułkowice) przeznaczonych do budowy sieci wodociągowej i kanalizacyjnej zgodnie z specyfikacją materiałową zamieszczoną poniżej.
LP. MATERIAŁ ILOŚĆ
1 Rura PE 110x10,0mm PN16 PE100 SDR11 RC dwuwarstwowe L=12mb 500 mb
2 Rura PE 63x5,8mm PN16 PE100 SDR11 RC dwuwarstwowe 1500 mb
3 Rura PE 40x3,7mm PN16 PE100 SDR11 RC dwuwarstwowe 1000 mb
4 Taśma niebieska lokalizacyjna z wkładką metalową 2000 mb
5 Rura PCV 200x5,9mm SN8 LITA L=3mb 334 szt.
6 Rura PCV 160x4,7mm SN8 LITA L=3mb 334 szt.
7 Rura PCV 110x3,2mm SN8 LITA L=2mb 30 szt.
8 Rura wznosząca DN400 L=6m gładka SN2 5 szt.
9 Kineta zbiorcza DN400/200 20 szt.
10 Kineta zbiorcza DN400/160 20 szt.
11 Manszeta DN400/315 gładka do rury teleskopowej opodwyższonej odporności na nacisk 40 szt.
12 Teleskop 315 z włazem żeliwnym D400 o wymiarach żeliwa 370/370/100 40 szt.
13 Zasuwa DN150 PN16 kołnierzowa 2 szt.
14 Zasuwa DN100 PN16 kołnierzowa 4 szt.
15 Zasuwa DN80 PN16 kołnierzowa 8 szt.
16 Zasuwa DN32 PN16 5/4"x5/4" gwintowana 20 szt.
17 Obudowa do zasuwy DN150 L=1250 KW19 stała, profil pełny 2 szt.
18 Obudowa do zasuwy DN100 L=1250 KW19 stała, profil pełny 4 szt.
19 Obudowa do zasuwy DN80 L=1250 KW17 stała, profil pełny 8 szt.
20 Obudowa do zasuwy DN32 L=1250 KW12 stała, profil pełny 20 szt.
21 Skrzynka duża żeliwna 14 szt.
22 Skrzynka mała żeliwna 50 szt.
23 Hydrant DN80 nadziemny L=1500 8 szt.
24 Króciec kołnierzowy DN80 L=300 PN16 Sfero 8 szt.
25 Kolano stopowe DN80 kołnierzowe PN16 Sfero 8 szt.
26 Opaska samonawiertna PE 110*5/4" PN16 SDR11 20 szt.
27 Opaska samonawiertna PE 90*5/4" PN16 SDR11 10 szt.
28 Obudowa do opaski stała, profil pełny 30 szt.
29 Zawór żeliwny przelotowy 1" ocynk 25 szt.
30 Zawór skośny antyskażeniowy mosiężny 1" 25 szt.
31 Reduktor ciśnienia wody 1" 25 szt.
2. Szczegółowa specyfikacja techniczna materiału stanowi załącznik do SWZ.
3. Określenie zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
44163000-0 rury i osprzęt
4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
5. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych oraz w postaci katalogów elektronicznych.
6. Zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7): nie dotyczy.
7. Zamawiający zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych, dopuszcza rozwiązania równoważne dla urządzeń, wskazanych w specyfikacji warunków zamówienia spełniające obowiązujące standardy i wymagania. Zamawiający zastrzega, iż wszędzie tam, gdzie w treści dokumentacji stanowiącej opis przedmiotu zamówienia zostały w opisie tego przedmiotu wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie urządzeń należy je traktować jako przykładowe propozycje. W ofercie można przyjąć metody, materiały itp. innych marek i producentów, jednak o parametrach jakościowych i właściwościach użytkowych oraz funkcjonalnych odpowiadających metodom, materiałom, urządzeniom itp. opisanym w dokumentacji projektowej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 44163000-0 - Rury i osprzęt
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Przedmiotowe środki dowodowe:
1) Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą przedmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie zgodności oferowanych dostaw z wymaganiami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia potwierdzających wymagane parametry przez Zamawiającego ( min. karty katalogowe, opisy techniczne);
2) Przedstawione środki dowodowe muszą potwierdzić spełnienie minimalnych wymagań i parametrów oferowanych dostaw;
3) Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełniania w wyznaczonym terminie.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
dokumenty potwierdzające zgodność oferowanych dostaw z opisem przedmiotu zamówienia - np. aktualne karty katalogowe, opisy techniczne oferowanych materiałów
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane/dostawy/usługi wykonają poszczególni wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SWZ.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
wycofania z dystrybucji przedmiotu umowy i zastąpienia go produktem o parametrach nie gorszych niż oferowany, za cenę taką jaka została ustalona w niniejszej umowie,
b) zmiany terminu dostawy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy,
c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT.
d) zmiany osób upoważnionych do realizacji umowy wskazanych w § 3.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Spełnia/ nie spełnia na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: okres gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-14

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.