Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
793z dziś
6992z ostatnich 7 dni
27360z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i dostawa mieszanki betonu towarowego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i dostawa mieszanki betonu towarowego

Data zamieszczenia: 2023-06-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: AQUA-TECH Sp. z o.o
ul. Lipcowa 64
32-540 Trzebinia
powiat: chrzanowski
+ 48 884-302-109, kom. 884-302-208, 884-302-309
biuro@aqua-tech.info.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/160932
Województwo: małopolskie
Miasto: Trzebinia
Wadium: ---
Nr telefonu: + 48 884-302-109, ko
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup i dostawa mieszanki betonu towarowego
Powstaje w kontekście projektu
POIR.01.02.00-00-0251/16 - Opracowanie technologii niskospadowej modułowej elektrowni wodnej o wysokiej efektywności energetycznej i minimalnej ingerencji w środowisko.

Część 1
Zakup i dostawa mieszanki betonu towarowego

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup mieszanki betonu towarowego z dostawą na wyznaczony przez Zamawiającego adres.
Szczegółowe właściwości zamawianego betonu oraz wymagane ilości znajdują się w załączonym do ogłoszenia Zestawieniu oraz poniżej w opisie przedmiotu zamówienia.
Wymagania dla dostarczanego betonu:
- zgodnie z załączonym do ogłoszenia Zestawieniem;
- zgodnie z normą PN-EN 206-1.2003 z późniejszymi zmianami;
- beton wykonany z cementów o niskiej hydratacji bez dodatków pyłów przemysłowych;
- konsystencja dostarczonego betonu mierzonego według stożka opadowego Abramsa 50-90 mm co odpowiada konsystencji S-2 mierzonej każdorazowo na placu budowy;
- temperatura dostarczonej mieszanki betonowej >= 12°C (dotyczy okresów zimowych dostarczania betonu);
- wymagana receptura betonu.
Wymagania dla środków transportu betonu z miejsca produkcji mieszanki do miejsca wbudowania:
Beton ma być dostarczany do miejsca jego wbudowania specjalistycznym środkiem transportu (betonowozy o pojemności 6,0-9,0 m3) w czasie pozwalającym na zachowanie maksymalnego odstępu <= 4,0 h między czasem wykonania mieszanki betonowej w betonowni a momentem jej wbudowania w element na budowie.
Zamówienie realizowane będzie w częściach w okresie 3 miesięcy od daty podpisania umowy.
Zamawiający przewiduje dostawy cykliczne w okresach miesięcznych po ok. 100 m3, według zapotrzebowania zgłaszanego z 2-tygodniowym wyprzedzeniem.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany ilości mieszanki betonu w czasie objętym zamówieniem.
Oferta ma obejmować wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym koszty dostawy zamówienia do: Żagań (woj. lubuskie), Ul. Obwodowa.
UWAGA: Zamawiający wymaga, aby minimalny termin płatności za fakturę wynosił 14 dni od daty wystawienia faktury.

CPV: 44114000-2, 44114100-3

Dokument nr: 2023-1360-160932

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-12
Oferty wraz z oświadczeniem o braku powiązań osobowych i kapitałowych (zgodnym ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do ogłoszenia) można również złożyć:
- w wersji papierowej w siedzibie Zamawiającego pod adresem:
Aqua-Tech Sp. z o.o., Ul. Lipcowa 64, 32-540 Trzebinia,
z dopiskiem na kopercie: ,,Oferta dot. Projektu nr POIR.01.02.00-00-0251/16",
lub
- elektronicznie (skany podpisanych dokumentów) na adres e-mail: biuro@aqua-tech.info.pl .

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
lubuskie
Powiat
żagański
Gmina
Żagań
Miejscowość
Żagań

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówienia uzupełniającego o wartości maksymalnie
50% zamówienia podstawowego.
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian w treści zawartej umowy:
a) zmiana wysokości wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku VAT lub zmiany innych obowiązkowych obciążeń publicznoprawnych niezależnych od Wykonawcy i Zamawiającego;
b) wydłużenie okresu realizacji umowy:
- z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego;
- w przypadku niedotrzymania pierwotnego terminu realizacji umowy w wyniku napotkania przez Wykonawcę okoliczności niemożliwych wcześniej do przewidzenia i niezależnych od niego (np. siła wyższa, klęska żywiołowa, niepokoje społeczne, działania militarne);
- w przypadku uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, obiektywnych przyczyn niezależnych od Zamawiającego lub Wykonawcy;
- w przypadku otrzymania decyzji jednostki finansującej projekt zawierającej zmiany zakresu zadań, terminów realizacji czy też ustalającej dodatkowe postanowienia, do których Zamawiający zostanie zobowiązany;
c) w przypadku, gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia/umowy lub świadczenia stron;
d) zmiany w Umowie lub jej rozwiązanie mogą wystąpić kiedy podczas prowadzonych badań wystąpią okoliczności niemożliwe do przewidzenia na etapie założeń początkowych;
e) umowa może zostać zmieniona w którymkolwiek przypadku, o którym mowa w podrozdziale 6.5.2 pkt 20) lit. a) - e) Wytycznych;
f) jeżeli w toku realizacji Umowy okaże się, że sposób realizacji Przedmiotu Umowy lub sam Przedmiot Umowy musi zostać zmieniony z obiektywnych przyczyn technicznych lub ekonomicznych, zaś brak zmiany sposobu realizacji Przedmiotu Umowy będzie zagrażał brakiem możliwości jego efektywnego wykorzystania w Projekcie, Strony mogą zmienić sposób realizacji Umowy, jak i Przedmiot Umowy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu Wykonawcę, który jest powiązany z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo.
Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a Wykonawcą, polegające w szczególności na:
a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Zamawiający, w celu potwierdzenia braku powiązań osobowych lub kapitałowych, wymaga przedłożenia przez Wykonawcę oświadczenia dotyczącego powiązań osobowych lub kapitałowych (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 1 do Zapytania ofertowego).
Postanowienie ogólne
- Każdy z Wykonawców może złożyć tylko jedną ofertę.
- W przypadku ofert złożonych w walucie obcej do przeliczenia oferty na PLN przyjęty zostanie średni kurs NBP danej waluty obowiązujący w dniu dokonania oceny ofert przez Komisję konkursową.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
- Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
- Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty oraz ryzyko jej nie wybrania lub konieczności jej wykonania (w przypadku wyboru jego oferty).
- Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do anulowania postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyn. Wykonawcom biorącym udział w postępowaniu nie przysługują z tego tytułu prawa do jakichkolwiek roszczeń w stosunku do Zamawiającego.
- W przypadku, gdy wybrany Wykonawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym, Zamawiający podpisze umowę z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
- Zamawiający zastrzega sobie prawo do negocjacji warunków handlowych.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis

Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane - termin wpływu oferty to odpowiednio: dzień wpływu do siedziby Zamawiającego (Sekretariat) lub dzień i godzina wpływu na serwer pocztowy Zamawiającego.
Ważne:
Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do wystawienia oferty.
Oferta powinna zawierać m.in. następujące elementy:
- dane identyfikujące oferenta (m.in. nazwa, adres, nr NIP);
- datę przygotowania i termin ważności oferty;
- opis przedmiotu oferty;
- cenę całkowitą netto całego zamówienia oraz cenę netto poszczególnych elementów zamówienia;
- datę/okres realizacji przedmiotu oferty;
- warunki płatności/rozliczenia (zgodne z wymaganym minimalnym terminem płatności faktur wskazanym w ogłoszeniu);
- dane osoby do kontaktu (imię nazwisko, numer telefonu, adres e-mail);
- oświadczenie o braku powiązań osobowych i kapitałowych (na załączonym wzorze);
- podpis osoby upoważnionej do wystawienia oferty.
Oferta musi zostać sporządzona w języku polskim.
Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
a) oferta została złożona przez Wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu;
b) treść oferty jest niezgodna z przedmiotem zamówienia;
c) oferta jest niekompletna lub nie zawiera wszystkich wymaganych załączników;
d) została złożona przez Wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu;
e) oferta podpisana została przez osobę, która nie jest upoważniona do wystawienia oferty.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do wezwania Wykonawców do uzupełnienia brakujących dokumentów w określonym przez Zamawiającego terminie.
Nie uzupełnienie dokumentów w terminie wskazanym przez Zamawiającego będzie skutkować odrzuceniem oferty.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-06-02
Data ostatniej zmiany
2023-06-02 11:49:09

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto całego zamówienia - 100%
(Cmin / Cn) x 100
gdzie:
Cmin - najniższa cena netto całego zamówienia spośród ofert nie odrzuconych (w PLN)
Cn - cena netto całego zamówienia ocenianej oferty (w PLN).
Weryfikacja odbędzie się na podstawie ceny netto całego zamówienia umieszczonej w ofercie.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Andrzej Polniak
tel.: + 48 884-302-109
e-mail: biuro@aqua-tech.info.pl
Osoba do kontaktu ws. technicznych:
Michalina Smyksy, kom. 884-302-208 lub Damian Liszka, kom. 884-302-309.

Osoba do kontaktu ws. finansowych:
Andrzej Polniak, kom. 884-302-109.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.