Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Opracowanie Programu Ochrony Zabytków

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Opracowanie Programu Ochrony Zabytków

Data zamieszczenia: 2023-06-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Wola Krzysztoporska
Ul. Kościuszki 5
97-371 Wola Krzysztoporska
powiat: piotrkowski
fax: (44) 61-63-960 tel. (44) 61-63-961, tel. (44) 61-63-982.
przetargi@wola-krzysztoporska.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Wola Krzysztoporska
Wadium: ---
Nr telefonu: fax: (44) 61-63-960
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O KONKURSIE OFERT
NAZWA ZADANIA:
Opracowanie Programu Ochrony Zabytków dla Gminy Wola Krzysztoporska na lata 2024 - 2028 z uwzględnieniem roku 2023
2. Przedmiot i zakres zamówienia:
2.1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie Gminnego Programu Ochrony Zabytków dla Gminy Wola Krzysztoporska na lata 2024 - 2028 z uwzględnieniem roku 2023 zgodnie z aktualnym stanem prawnym, w szczególności z Ustawą z dnia 23 lipca 2003 roku o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2022 r poz. 840) oraz Rozporządzeniem Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 26 maja 2011 r. w sprawie prowadzenia rejestru zabytków krajowej, wojewódzkiej i gminnej ewidencji zabytków oraz krajowego wykazu zabytków skradzionych lub wywiezionych za granice niezgodnie z prawem (Dz. U. z 2021 r poz. 56).
2.2. Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje:
1) Sporządzenia Gminnego Programu Ochrony Zabytków dla Gminy Wola Krzysztoporska na lata 2024 - 2028 z uwzględnieniem roku 2023 zgodnie z aktualnym stanem prawnym, w szczególności z w/w ustawą i rozporządzeniem.
2) Sporządzenia uzasadnienia do projektu uchwały Rady Gminy Wola Krzysztoporska w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Ochrony Zabytków dla Gminy Wola Krzysztoporska na lata 2024 - 2028 z uwzględnieniem roku 2023.
3) Uzyskania dla Gminnego Programu Ochrony Zabytków dla Gminy Wola Krzysztoporska na lata 2024 - 2028 z uwzględnieniem roku 2023 pozytywnej opinii Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, (w przypadku gdyby program nie został zatwierdzony z powodu błędów formalnych i merytorycznych Wykonawca musi poprawić przedmiotowe opracowanie aż do jego ostatecznego zatwierdzenia z uwzględnieniem terminów wynikających z wezwań konserwatora).
4) Przedstawienie na każde żądanie Zamawiającego w terminie 7 dni informacji oraz udzieleniu pisemnych wyjaśnień z zakresu realizacji zadania.
2.3. Wykonawca przekaże Zamawiającemu opracowany Program Ochrony Zabytków dla Gminy Wola Krzysztoporska na lata 2024 - 2028 z uwzględnieniem roku 2023 zaopiniowany przez Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków.
o 2 egz. w wersji papierowej (format A4/kolor),
o 2 egz. w wersji elektronicznej, na płycie CD/DVD w formie edytowalnej,
o 1 egz. w wersji elektronicznej umożliwiający publikacje dokumentu na stronie internetowej Urzędu Gminy w Woli Krzysztoporskiej oraz wykonanie z niego wydruków w formie PDF, JPG
2.4. Wykonawca zobowiązuje się do:
1) Zebrania na własny koszt wszelkich materiałów i danych niezbędnych do sporządzenia przedmiotowego zamówienia,
2) Wykonania na własny koszt wszelkich dodatkowych opracowań niezbędnych do uzyskania wymaganych opinii i uzgodnień Łódzkiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków,
3) Wykonania zamówienia zgodnie z zasadami współczesnej wiedzy i obowiązującymi przepisami,
4) Przekazania Zamawiającemu kompletnego opracowania Gminnego Programu Ochrony Zabytków dla Gminy Wola Krzysztoporska na lata 2024 - 2028 z uwzględnieniem roku 2023.
5) Zaprezentowania i omówienia opracowania Gminnego Programu Ochrony Zabytków dla Gminy Wola Krzysztoporska na lata 2024 - 2028 z uwzględnieniem roku 2023 na sesji Rady Gminy Wola Krzysztoporska w terminie wskazanym przez Zamawiającego.

Dokument nr: ZFP.271.2.42.2023

Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 12.06.2023 r. o godz. 12:20 w pok. nr 5 Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska.

Składanie ofert:
Miejsce, sposób i termin składania ofert: 1) Oferty należy składać w terminie do dnia 12.06.2023 r. do godz. 12:00
w wybrany przez Wykonawców sposób:
- osobiście w sekretariacie Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska przy Ul. Kościuszki 5 (pok. nr 11),
- pocztą,
- faksem na nr (44) 61-63-960,
- elektronicznie na adres e-mail: przetargi@wola-krzysztoporska.pl
Oferta powinna zawierać opis: Opracowanie Programu Ochrony Zabytków dla Gminy Wola Krzysztoporska na lata 2024 - 2028 z uwzględnieniem roku 2023
Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Wymagany termin wykonania zamówienia: 4 miesiące od daty zawarcia umowy.
I etap I etap - w terminie 45 dni od dnia podpisania umowy przekazanie przez Wykonawcę projektu Programu Ochrony Zabytków dla Gminy Wola Krzysztoporska w celu zaopiniowania przez Zamawiającego. II etap II etapII etap - publikacja w dzienniku urzędowym Województwa Łódzkiego będzie uważana za zakończenie umowy.

Wymagania:
Postępowanie nie podlega ustawie z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.) - wartość zamówienia jest mniejsza od kwoty 130 000 złotych netto. Postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Wola Krzysztoporska nr 153/20 z dnia 31 grudnia 2020 r. (ze zm.) w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych przez Gminę Wola Krzysztoporska.
2.5. W wykonaniu mogą wziąć udział oferenci którzy:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności z tego typu usług, stanowiący przedmiot zamówienia,
2) Dysponują niezbędną wiedzą oraz doświadczeniem w tworzeniu dokumentów o charakterze programowym w zakresie opieki nad zabytkami,
3) Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował odpowiednim doświadczeniem umożliwiającym realizację przedmiotowego zamówienia, tj. winien wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w sposób należyty wykonał i prawidłowo ukończył co najmniej 2 (zamówienia) polegające na opracowaniu Programu opieki nad zabytkami na rzecz jednostek samorządu terytorialnego (gmina/powiat/województwo) o wartości co najmniej 8.000,00 zł brutto (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100 każde zamówienie.
W celu potwierdzenia powyższego warunku Wykonawca powinien przedłożyć wraz z ofertą wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich 3 (trzech) lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju (przedmiotu), wartości (brutto), dat i miejsca wykonania oraz podmiotów (jst), na rzecz których usługi te zostały wykonane, oraz dołączeniem dowodów określających, że usługi te zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego programy zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
2.6. Informacje dodatkowe:
1) Wszelkie wady i uwagi do Programu Ochrony Zabytków dla Gminy Wola Krzysztoporska Zamawiający przekaże Wykonawcy w terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania w/w projektu w wersji elektronicznej na podany adres poczty elektronicznej Zamawiającego.
2) Wykonawca usunie wady Programu Ochrony Zabytków dla Gminy Wola Krzysztoporska w terminie 10 dni roboczych od dnia przekazania projektu Programu w wersji elektronicznej na podany adres poczty elektronicznej Zamawiającego - w ramach wynagrodzenia ustalonego niniejszą umową.
3) Wykonawca jest zobowiązany uzyskać własnym staraniem dokumenty i materiały niezbędne do opracowania przedmiotu zamówienia.
4) W ramach realizacji zamówienia należy do Wykonawcy przygotowanie wszelkich dokumentów, w tym również wymaganych wniosków i pism do poszczególnych organów, jakie będzie zobowiązany przedstawić Wójt Gminy w trakcie procedury sporządzenia POZ. Oryginał tych dokumentów wraz z potwierdzeniem dostarczenia będzie przekazywany do tut. Urzędu nie później niż w ciągu 31 dni od ich wygenerowania.
5) Wykonawcy zostanie udzielone pełnomocnictwo do reprezentowania Gminy Wola Krzysztoporska, przed organami administracji publicznej oraz innymi podmiotami w sprawach związanych z opracowaniem i prowadzeniem wszelkich procedur wymaganych prawem, niezbędnych do zatwierdzenia ,,Programu Ochrony Zabytków dla Gminy Wola Krzysztoporska na lata 2024 - 2028 z uwzględnieniem roku 2023".
6) Wykonawca przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do pracy będącej przedmiotem umowy, włącznie z autorskimi prawami należnymi na wszystkich polach eksploatacji,
- w zakresie utrwalania i zwielokrotniania - wytwarzania określoną techniką egzemplarzy materiałów dydaktycznych, w tym techniką drukarską, reprograficzną, zapisu magnetycznego oraz techniką cyfrową,
- w zakresie obrotu oryginałem albo egzemplarzami, na których utrwalono pracę-wprowadzania do obrotu, użyczenia lub najmu oryginału albo egzemplarzy,
- w zakresie rozpowszechniania pracy poprzez publiczne wykonanie, wystawienie, wyświetlenie,
odtworzenie oraz nadawanie i reemitowanie, a także publiczne udostępnianie w taki sposób, aby każdy mógł mieć do niego dostęp w miejscu i czasie przez siebie wybranym.
4. Termin płatności: 30 dni od daty otrzymania faktury wraz z protokołem odbioru.
Za Za I etap I etap - po ostatecznym zaakceptowaniu projektu POZ przez Konserwatora Zabytków oraz Zamawiającego zostanie sporządzony protokół częściowy, który będzie podstawą do wystawienia faktury za I etap w wysokości 80% całego wynagrodzenia.
Za Za II etap II etapII etap - publikacja w dzienniku urzędowym Województwa Łódzkiego będzie uważana za zakończenie umowy i będzie podstawą do wystawienia faktury w wysokości 20% wynagrodzenia.
3) Oferty należy składać na załączonym wzorze oferty - załącznik nr 1 do niniejszego ogłoszenia.
6. Kryteria wyboru oferty najkorzystniejszej
Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującym kryterium: cena - waga 100%.
Zaoferowana cena powinna uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia.
7. Rozstrzygnięcie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia, osoba do kontaktu:
1) Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej Urzędu Gminy w Biuletynie Informacji Publicznej.
2) Wykonawca wybrany w wyniku rozstrzygnięcia postępowania zobowiązany jest do zawarcia umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszego ogłoszenia.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z wykonania całości lub części prac stanowiących przedmiot zamówienia, a także do unieważnienia prowadzonego postępowania.
4) Na etapie badania ofert Zespół Oceniający może zwrócić się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień co do treści oferty, jeżeli Wykonawca nie udzieli wyjaśnień w wyznaczonym terminie, jego oferta zostanie odrzucona.
5) Wykonawca będący spółką cywilną wybrany do realizacji zamówienia, przed zawarciem umowy zobowiązany jest dostarczyć dokument potwierdzający umocowanie do reprezentacji spółki.
8. Podstawy wykluczenia z postępowania
1) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców, w stosunku do których zachodzi okoliczność wskazana w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. w celu
przeciwdziałania wspieraniu agresji Federacji Rosyjskiej na Ukrainę rozpoczętej w dniu 24 lutego 2022 r. (Dz.U. z 2023 r., poz. 129 ze zm.), zwanej dalej ,,ustawą sankcyjną", tj. z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz.U. z 2022 r. poz. 593, 655, 835, 2180 i 2185) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 poz.217, 2105 i 2106 oraz z 2022 r. poz. 1488), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy sankcyjnej.
Rozporządzenia, o których mowa w podpunktach a) - c) to:
- Rozporządzenie Rady (WE) nr 765/2006 z 18 maja 2006 r. dotyczące środków ograniczających skierowanych przeciwko prezydentowi Aleksandrowi Łukaszence i niektórym urzędnikom z Białorusi;
- Rozporządzenie Rady (UE) nr 269/2014 z 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających.
Wykluczenie następuje na okres trwania opisanych wyżej okoliczności.
2) Wykonawca może zostać wykluczony przez Zamawiającego na każdym etapie postępowania o udzielenie zamówienia.

Uwagi:
Klauzula informacyjna zgodnie z art. 13 RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE L 119 z 04.05.2016, str.1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych, zwanym dalej ,,AD", jest
Wójt Gminy Wola Krzysztoporska
ul. Kościuszki 5, 97-371 Wola Krzysztoporska
NIP 771-10-29-208, REGON 590647902
tel. 044 6163961, e-mail: sekretariat@wola-krzysztoporska.pl
2) Dane kontaktowe do Inspektora ochrony danych osobowych w Gminie Wola Krzysztoporska:
e-mail: kontakt@nawigatordanych.pl
3) AD przetwarza dane osobowe na podstawie: art. 6 ust. 1 lit. a i b RODO w związku z dobrowolnym złożeniem przez Panią/Pana oferty w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego pn. ,,Opracowanie Programu Ochrony Zabytków dla Gminy Wola Krzysztoporska na lata 2024 - 2028 z uwzględnieniem roku 2023", znak sprawy ZFP.271.2.42.2023. W związku z ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), - postępowanie prowadzone jest na podstawie Zarządzenia Wójta Gminy Wola Krzysztoporska nr 153/20 z dnia 31 grudnia 2020 r. (ze zm.) w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych przez Gminę Wola Krzysztoporska.
4) AD przetwarza dane osobowe tylko i wyłącznie w celach :
- na potrzeby przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy w sprawie zamówienia i jego realizacji.
5) Podanie danych osobowych jest wymagane do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, zawarcia umowy w sprawie zamówienia i jego realizacji. Osoba, której dane dotyczą nie jest zobowiązana do ich podania - podaje dane dobrowolnie, chcąc wziąć udział w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
6) Kategorie odbiorców przetwarzanych danych osobowych przez AD:
- odbiorcami danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie umowa w trybie ustawy o dostępie do informacji publicznej (Dz.U. 2022 poz. 902) jak również podmioty
obsługujące systemy teleinformatyczne Urzędu Gminy Wola Krzysztoporska, podmioty świadczące usługi pocztowe i kurierskie na rzecz Urzędu Gminy.
7) Dane osobowe będą przetwarzane przez okres:
- przez cały okres trwania umowy w sprawie zamówienia publicznego/realizacji zamówienia, oraz zgodnie z przepisami o archiwizacji dokumentów tj. Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (10 lat od końca roku, w którym zakończy się realizacja zamówienia).
8) Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:
? dostępu do swoich danych osobowych,
? sprostowania swoich danych osobowych,
? do żądania usunięcia swoich danych osobowych,
? żądania ograniczenia przetwarzania swoich danych osobowych,
? sprzeciw wobec przetwarzania swoich danych osobowych,
? żądać przeniesienia swoich danych osobowych,
? wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa,
? do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - jeżeli przetwarzanie odbywa się na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a) lub art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.
9) Dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.

Kontakt:
Osoba do kontaktów z Wykonawcami: Monika Jarzecka - tel. (44) 61-63-982.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.