dolnośląskie (Wrocław)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | INWENTARYZACJA ODWODNIENIA DRÓG KRAJOWYCH I KANALIZACJI SANITARNEJ WRAZ Z OPRACOWANIEM OPERATÓW WODNOPRANYCH |
Data zamieszczenia: | 2023-06-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku ul. Subisława 5 80-354 Gdańsk powiat: Gdańsk Tel. centrali 58 511-24-00; fax 58 511-24-05;, tel. 58 511-24-97 imiskiewicz@gddkia.gov.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Gdańsk |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel. centrali 58 511 |
Termin składania ofert: | 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przedmiot zamówienia: ,,INWENTARYZACJA ODWODNIENIA DRÓG KRAJOWYCH I KANALIZACJI SANITARNEJ NA OUD DWOREK WRAZ Z OPRACOWANIEM OPERATÓW WODNOPRANYCH DLA POTRZEB UZYSKANIA ZGÓD WODNOPRAWNYCH" Szczegółowy zakres Zamówienia został zawarty w załącznikach - OPISIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (Załącznik nr 1) oraz w Umowie (Załącznik nr 2). Dokument nr: GDDKiA - O.Gd.I-2.2431.3.2023.IM Składanie ofert: Formularz ofertowy należy przesyłać na adres: GDDKiA Oddział w Gdańsku, sekretariat Ul. Subisława 5; 80-354 GDAŃSK lub e-mail: imiskiewicz@gddkia.gov.pl do dnia 12.06.2023 r. do godz. 9:00. Miejsce i termin realizacji: Termin realizacji zamówienia: od dnia podpisania umowy do dnia 25 października 2024 r. z zachowaniem terminów pośrednich tj. a) do 6 listopada 2023 r. inwentaryzacja kanalizacji sanitarnej i odwodnienia dróg krajowych wraz z opracowaniem operatów wodnoprawnych dla a. OUD Dworek - km 26+600 DK S7i b. DK 55 od km 59+075 do km 67+600 w m. Kwidzyn, Miłosna i Bądki. c. DK 21 od km 52+300 do km 49+600 w m. Łosino d. DK 22 od km 215+800 do km 216+900 w m. Uniechów e. DK 22 od km 276+600 do km 278+230 w m. Czersk f. DK 22 od km 231+700 do km 237+900 (w tym DK 22c 0+000 do km 2+602) w m. Człuchów b) do 9 maja 2024 r. inwentaryzacja odwodnienia dróg krajowych wraz z opracowaniem operatów wodnoprawnych dla; a. DK 22 od km 0+000 do km 12+767 (Obwodnica Chojnic) b. DK 25 od km 41+585 do km 43+719 w m. Rzeczenica c. DK 91 od km 65+780 do km 66+886 w m. Szprudowo d. DK 91 od km 58+216 do km 59+553 w m. Rudno gm. Pelplin e. DK 22 od km 238+700 do km 242+129 w m. Rychnowy f. DK 22 od km 210+713 do km 212+000 w m. Cierznie c) do 25 października 2024 r. inwentaryzacja odwodnienia dróg krajowych wraz z opracowaniem operatów wodnoprawnych dla; a. DK 22 od km 214+147 do km 214+416 w m. Uniechówek b. DK 22 od km 219+753 do km 221+055 w m. Barkowo c. DK 22 od km 223+134 do km 224+067 w m. Chrząstowo d. DK 91 od km 16+692 do km 19+653 w m. Pruszcz Gdański e. DK 91 od km 19+653 do km 30+900 na odcinku Pruszcz Gdański- Pszczółki f. DK 55 od km 34+300 do km 39+700 w m. Sztum Wymagania: Warunki płatności: Płatność wynagrodzenia na rachunek bankowy Wykonawcy wskazany w umowie (jeżeli dotyczy) nastąpi w terminie 28 dni od dnia otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT. Za datę realizacji płatności uważa się datę, obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego. Inne dane: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) posiadania wiedzy i doświadczenia: Wykonawca musi wykazać się wiedzą i doświadczeniem w wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: ? usług polegających na opracowaniu co najmniej; ? 10 inwentaryzacji odwodnienia ? 10 operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z odcinków dróg klasy minimum GP lub wyższej o długości co najmniej 2 km każdy, na podstawie których uzyskano pozwolenia wodnoprawne. ? 2 dokumentacji projektowych w zakresie systemu odwodnienia Wraz z ofertą należy złożyć Formularz 4b - WIEDZA I DOŚWIADCZENIE oraz dowody potwierdzające należyte wykonanie wyszczególnionych w Formularzu usług w postaci m.in. referencji/poświadczeń od Zamawiającego. 2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Potencjał kadrowy Wykonawca wraz z ofertą musi wskazać osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, legitymująca się kwalifikacjami zawodowymi i doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną jej powierzone. Wykonawca, na funkcję wymienioną poniżej, wskaże osobę, która spełnia następujące wymagania: a) osoba proponowana do pełnienia funkcji Projektanta; a. minimalna liczba osób: 1 osoba; b. minimalne kwalifikacje zawodowe i doświadczenie: ? aktualne uprawnienia budowlane projektowe bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; ? wykonanie w okresie ostatnich 3 lat minimum ? 10 inwentaryzacji odwodnienia ? 10 operatów wodnoprawnych na odprowadzanie wód opadowych i roztopowych z odcinków dróg klasy minimum GP lub wyższej o długości co najmniej 2 km każdy, na podstawie których uzyskano pozwolenia wodnoprawne. ? 2 dokumentacji projektowych w zakresie systemu odwodnienia na stanowisku Projektanta lub Głównego Projektanta Wraz z ofertą należy złożyć Formularz 4a - POTENCJAŁ KADROWY Jedynym kryterium wyboru Wykonawcy jest zaoferowana najniższa cena. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia niniejszego zapytania w zakresie rozpoznania rynku na każdym etapie jego przeprowadzania bez podania przyczyny. Niniejsze zamówienie jest: poniżej 130.000,00 PLN (netto) Oferty należy przesłać na załączonych formularzach: Formularzu Ofertowym (załącznik nr 3), Potencjał Kadrowy (załącznik nr 4) oraz Wiedza i Doświadczenie (załącznik nr 5) Kontakt: Osoba prowadząca sprawę: Iwona Miśkiewicz, tel. 58 511-24-97 |
© eurobudowa.pl 2004-2024