Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
667z dziś
6757z ostatnich 7 dni
25215z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przegląd przewodów kominowych i wentylacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przegląd przewodów kominowych i wentylacyjnych

Data zamieszczenia: 2023-06-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Raciechowice
Raciechowice 277
32-415 Raciechowice
powiat: myślenicki
Telefon: 12 37 25 203, Fax: 12 37 25 200, tel.: 12 37 25 219
woj@raciechowice.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Raciechowice
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon: 12 37 25 20
Termin składania ofert: 2023-06-07 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert
Zamawiający zaprasza do składania ofert w postępowaniu organizowanym w związku z realizacją zamówienia pn.: ,,Przegląd przewodów kominowych i wentylacyjnych"
III. Opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest ,,Przegląd przewodów kominowych i wentylacyjnych"
3. Przegląd przewodów kominowych i wentylacyjnych Zakres i wymagania przedmiotu zamówienia obejmuje:
,,Przegląd przewodów kominowych i wentylacyjnych" w Gminie Raciechowice obejmuje wykonanie kontroli w budynkach wymienionych w załączniku nr 2 do umowy, polegającej na sprawdzeniu stanu technicznego przewodów kominowych(dymowych, spalinowych i wentylacyjnych).
1. Z przeprowadzonej kontroli sporządzony będzie ,,Protokół z przeglądu przewodów kominowych" -osobno dla każdego budynku- oraz szkic kominów na dachu z oznaczeniem poszczególnych rodzajów przewodów kominowych przekazany w wersji papierowej.
2. Szczegółowy wykaz budynków objętych przedmiotem niniejszej umowy z podaniem danych adresowych wskazany został w załączniku nr 5 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie również prawo zmniejszenia ilości placówek objętych przedmiotem zamówienia. Wykonawcy
z tego tytułu nie będą przysługiwały żadne roszczenia, w tym roszczenia finansowe. Wykonawca otrzyma wynagrodzenie wyłącznie za przeglądy wykonane.
3. W przypadku zwiększenia ilości budynków wymagana będzie forma pisemna z określeniem ilości i warunków rozliczenia.
4. Przeglądy przewodów kominowych winny być wykonane zgodnie z wytycznymi zawartymi w ustawie Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r (Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), przepisami techniczno-budowlanymi oraz uregulowaniami niniejszej umowy.

Dokument nr: IZ.271.18.2023

Składanie ofert:
Ofertę należy dostarczyć osobiście lub pocztą/ kurierem na adres:
Urząd Gminy Raciechowice, 32- 415 Raciechowice 277, dziennik podawczy, w terminie do dnia 07.06.2023 do godz. 14:00 (decyduje data złożenia ofert w siedzibie Urzędu Gminy Raciechowice).

Miejsce i termin realizacji:
1. Termin realizacji całości zamówienia do: 30.06.2023r.

Wymagania:
II. Tryb postępowania
Postępowanie jest prowadzone zgodnie z art. 2 ust 1 pkt.1 ustawy z dnia 11 września 2019r Prawo zamówień publicznych (Dz. U .z 2019r., poz. 2019 z późn. zm.) zwaną dalej ,,ustawą" oraz zgodnie z regulaminem udzielenia zamówień publicznych, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych kwoty 130 000,00 zatwierdzonego zarządzeniem nr 13A/2021 Wójta Gminy
V. Warunki udziału w postępowaniu
1. Zamawiający wymaga , aby Wykonawca:
a) dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowe zapewniającej wykonanie zamówienia - na potwierdzenie powyższego Wykonawca złoży oświadczenie o treści zgodnej z załącznikiem nr 2;
b) posiadał wiedzę i doświadczenie w realizacji usług będących przedmiotem niniejszego zapytania lub podobnych, na potwierdzenie powyższego Wykonawca dołączy wykaz zrealizowanych usług ( wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3), potwierdzających wykonanie w ciągu 3 lat poprzedzających złożenie oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej 5 takich usług oraz załączy referencje odbiorców tych usług tj. referencje od Zamawiającego dla których wykonał usługę w należyty sposób.
c) do realizacji zamówienia wskazał 2 osoby z doświadczeniem w realizacji usług podobnych do będących przedmiotem niniejszego zamówienia - na potwierdzenie Wykonawca dołączy do oferty dokumenty potwierdzające doświadczenie osób dedykowanych do realizacji przedmiotu zamówienia np. referencje, dokumenty potwierdzające posiadanie wymaganych kwalifikacji.
2. Ocena spełnienia warunków dopuszczających do udziału w postępowaniu odbędzie się na zasadzie ,,spełnia/nie spełnia" - na podstawie informacji zawartych w złożonych dokumentach i oświadczeniach, tj. zgodnie z zasadą, czy dokument zostały dołączone do formularza ofertowego i czy spełniają określone w zapytaniu ofertowym wymagania.
VI. Sposób przygotowania oferty
1. Każdy z Wykonawców składa tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty przez jednego Wykonawcę spowoduje odrzucenie wszystkich ofert.
2. Oferty należy składać w formie pisemnej w języku polskim, sporządzone na maszynie do pisania , komputerze lub inną trwałą, czytelna techniką.
3. Każdy dokument składający się na ofertę sporządzony w innym języku niż język polski winien być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. W razie wątpliwości uznaje się, iż wersja polskojęzyczna jest wersją wiążącą.
4. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Podpis powinien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). Jeżeli z dokumentu określającego status prawny Wykonawcy lub pełnomocnictwa wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy wymagane jest łącznie dwie lub więcej osób, dokumenty składające się na ofertę muszą być podpisane przez wszystkie te osoby.
5. Do oferty przedstawionej na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego, należy dołączyć wszystkie wymagane przez zapytanie ofertowe dokumenty, oświadczenia i załączniki:
a) załącznik nr 2 - wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu,
b) załącznik nr 3 - wykaz zrealizowanych usług/projektów, łącznie z referencjami odbiorców usług,
c) dokumenty poświadczające doświadczenie osób dedykowanych do realizacji usługi (Rozdział V. pkt. 1. ppkt c).
d) pełnomocnictwo - w przypadku gdy ofertę podpisuje osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy na podstawie udzielonego pełnomocnictwa (oryginał lub kopia poświadczona przez Wykonawcę) .
6. Treść oferty musi odpowiadać treści niniejszego zapytania ofertowego i obejmować całość przedmiotu zamówienia.
7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych i wariantowych.
8. Wykonawca może przed upływem terminu do składania ofert zmienić lub wycofać ofertę.
9. Ofertę złożoną po terminie Zamawiający pozostawi bez rozpatrzenia.
10. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty , niezależnie od wyniku postępowania. Zamawiający nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę w związku z przygotowaniem i złożeniem oferty.
11. Dopuszcza się wzrost wartości zamówienia udzielonego niniejszym postępowaniem do wysokości 30% wartości zamówienia brutto określonego w umowie z Wykonawcą. W takim przypadku nie jest konieczne ponowne przeprowadzenie postępowania ofertowego.
12. Wykonawcy, będący osobami fizycznymi nieprowadzącymi działalność gospodarczej w cenie oferty muszą uwzględnić koszt ubezpieczenia ZUS, konieczny do poniesienia przez Zamawiającego. Podana przez nich w formularz oferty cena będzie traktowana jako cena za wykonanie usługi wraz z opłatami z tytułu ubezpieczenia ZUS ponoszonymi przez Zamawiającego. Wypłacane wynagrodzenie nie będzie zatem równowartością ceny podanej w ofercie.
13. Wykonawca poda kwotę oferty w polskich złotych (PLN). Płatności faktur odbędą się w polskich złotych do 30 dni od daty prawidłowo złożonej faktury przez Wykonawcę na dzienniku podawczym Zamawiającego.
14. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany zapytania ofertowego przed upływem terminu składania ofert oraz do unieważnienia postępowania na każdym etapie i w każdym czasie bez podania przyczyny. W przypadku zaistnienia takich okoliczności, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego. W tym zakresie Wykonawcy zrzekają się wszelkich ewentualnych przysługujących im roszczeń. Informacja o zmianie lub unieważnieniu postępowania zostanie upubliczniona na tych samych zasadach co zapytanie ofertowe.
15. Wykonawca może nie później niż w terminie składania ofert, zastrzec niejawność informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
16. Zamawiający jest uprawniony do poprawienia w tekście oferty oczywistych omyłek pisarskich lub rachunkowych, niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę. W terminie 1 dnia od dnia zawiadomienia Wykonawca może się nie zgodzić na poprawienie w treści oferty oczywistych pomyłek pisarskich lub rachunkowych , w takim przypadku jego oferta podlega odrzuceniu.
17. Zamawiający jest uprawniony do wezwania Wykonawcy do uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów wymaganych do złożenia wraz z ofertą, wskazanych w zapytaniu ofertowym lub do wezwania Wykonawcy wyjaśnień w sprawie oświadczeń lub dokumentów złożonych wraz z ofertą, jeśli ich treść budzi wątpliwości w kontekście wymogów zapytania.
18. Zamawiający zastrzega sobie prawo podjęcia negocjacji w zakresie oferowanej ceny z Wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, w przypadku, gdy cena podana przez Wykonawcę przekracza wysokość środków przeznaczonych w budżecie Gminy na usługę objętą niniejszym Postępowaniem. W przypadku nieuzyskania porozumienia w toku prowadzonych negocjacji Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od udzielenia zamówienia Wykonawcy, którego
oferta została wybrana jako najkorzystniejsza oraz do podjęcia negocjacji z Wykonawcą, którego oferta została uznana za kolejną najkorzystniejszą.
VII. Opis sposobu obliczania ceny
1. W formularzu ofertowym, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, Wykonawca winien podąć cenę netto, % stawkę podatku VAT oraz cenę brutto, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w złotych polskich.
2. Cena ofertowa ma charakter ryczałtowy i powinna być tak skalkulowana, aby obejmowała wykonanie całości przedmiotu zamówienia opisanego w zapytaniu ofertowym i jego załącznikach, była ceną kompletną, jednoznaczną i ostateczną, uwzględniającą ewentualne rabaty i upusty oraz wszelkie koszty związane z właściwym przygotowaniem i wykonaniem przedmiotu zamówienia.
VIII. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty
1. Wybór oferty dokonany zostanie w oparciu o następujące kryterium i jego znaczenie:
a) cena brutto /C/ - waga 100 pkt. (100%)
punkty za kryterium Cena brutto zostaną obliczone wg następującego wzoru:
cena brutto oferty najtańszej spośród wszystkich ofert nieodrzuconych
C= -------------------------------------------------------------------------------------------- x 100 = ilość punktów
cena brutto wskazana w ofercie badanej
2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszym zapytaniu i została oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryterium wyboru wg wzoru:
Ilość otrzymanych punktów = C
gdzie:
C- punkty przyznane w kryterium ,,Cena brutto"
Dokumenty będą przyjmowane w dni powszednie tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert e-mailem, faksem.
2. Oferty zawierające wszystkie wymagane niniejszym zapytaniem dokumenty należy składać w zamkniętej kopercie /opakowaniu.
Na ofercie należy podać nazwę i adres Wykonawcy oraz dopisać ,,Przegląd przewodów kominowych i wentylacyjnych"
3. Oferty złożone po terminie oraz dostarczone w sposób niezgodny z ust. 1, 2 nie będą rozpatrywane.
4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie oferty w przypadku nie oznakowania lub nie opieczętowania ofert zgodnie z ww. wymaganiami.
5. Wykonawca pozostaje związany z ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania z oferta rozpocznie się wraz z upływem terminu składania ofert.
X. Warunki wykluczenia Wykonawcy i odrzucenia oferty
1. Oferta zostanie odrzucona jeśli:
a) jej treść nie odpowiada treści zapytania ofertowego, jej zakres nie obejmuje całości
przedmiotu zamówienia, w tym również, gdy niezgodność wynika z niezapoznania się przez Wykonawcę z wyjaśnieniami zawartymi w niniejszym zapytaniu.
b) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
c) Wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie okresu związania z ofertą.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo odrzucenia oferty, jeśli Wykonawca nie przedłoży/nie prześle wraz z ofertą wszystkich wymaganych dokumentów wskazanych w zapytaniu ofertowym, bądź jeśli Wykonawca nie złoży formularza ofertowego zgodnie ze wzorem określonym przez Zamawiającego.
3. Zamawiający może odrzucić ofertę bez dodatkowego wezwania, jeśli na pierwsze wezwanie Zamawiającego , Wykonawca nie złoży wyjaśnień lub złoży wyjaśnienia, które nie potwierdzają w wystarczającym stopniu spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w Postępowaniu.
4. Z tytułu odrzucenia oferty, Wykonawcom nie przysługują żadne roszczenia przeciw Zamawiającemu.
XI. Rozstrzygniecie postępowania i zlecenie realizacji zamówienia
1. Ocena ofert ma charakter niejawny. Zamawiający dokona oceny ofert pod względem
formalnym i zgodności z niniejszym zapytaniem ofertowym.
2. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści oferty. Złożone wyjaśnienia nie mogą powodować zmian dotyczących treści oferty pierwotnie złożonej. Zamawiający uwzględni wyjaśnienia, jeśli nie prowadzą one do zmiany treści złożonej oferty.
3. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta zawierająca najwyższa liczbę punktów.
4. Jeśli Zamawiający nie będzie mógł wybrać najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że
zostały złożone oferty o takiej samej liczbie punktów, Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych w zakresie oferowanej ceny.
5. O wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadomi Wykonawców w formie
elektronicznej. Informacja o wyniku postępowania oraz dane Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zostaną zamieszczone w Biuletynie Informacji Publicznej Zamawiającego. Z Wykonawcą, który złoży najkorzystniejsza ofertę zostanie zawarta umowa.
6. Zamawiający jest uprawniony do wyboru kolejnej najkorzystniejszej oferty w przypadku,
gdyby Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą odmówił podpisania umowy lub gdyby podpisanie umowy z takim Wykonawcą stało się niemożliwe z innych przyczyn.
XII. Informacje o zawarciu umowy/postanowienia końcowe
1. W załączniku do zapytania ofertowego zawarty jest wzór umowy, którą Wykonawca powinien zaakceptować i potwierdzić stosownym oświadczeniem zawartym w ofercie. Załącznik nr 4 do zapytania ofertowego - wzór umowy stanowi integralną część zapytania.
2. Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, podpisze umowę w wyznaczonym przez Zamawiającego miejscu i terminie.
3. Umowa może być zmodyfikowana w zakresie niezbędnym dla jej dostosowania do złożonej oferty oraz w zakresie logicznie wynikających z oferty zmian i ich spójności z treścią i kształtem zobowiązań
umownych. Nie dopuszcza się składania wraz z ofertą postanowień modyfikujących treść umowy. Ewentualne zmiany zostaną ustalone drogą porozumienia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą na etapie podpisania umowy.
4. W umowie w toku jej realizacji mogą być wprowadzone zmiany dotyczące:
a) zmiany w podatku VAT - wynikające ze zmiany przepisów
b) zmiany w zakresie osób wykonujących zamówienie - w przypadkach losowych, w których dalsze wykonywanie zamówienia przez osoby dotychczas wskazane do jego realizacji nie jest możliwe z przyczyn nienadających się wcześniej przewidzieć i umożliwiających tym osobom dalsze wykonywanie umowy.
c) zmiana w zakresie terminu realizacji umowy - jeżeli z przyczyn nie zawinionych przez żadną ze stron, wykonanie umowy w terminie w niej przewidzianym nie jest możliwe.
d) zmian przedmiotowych umowy - jeżeli konieczność ich wprowadzenia wynika ze specyfiki przedmiotu zamówienia i umowy lub nie dała się wcześniej przewidzieć w chwili zawierania umowy, pomimo zachowania należytej staranności, a przedmiotowa zmiana ma charakter istotny i celowy z punktu widzenia celów lub założeń przedmiot zamówienia/ umowy.
e) zmian w zakresie wynagrodzenia Wykonawcy lub ceny w zakresie wynikającym lub związanym z koniecznymi zmianami przedmiotowymi lub osobowymi lub zmianą terminów realizacji umowy lub zmian zakresu przedmiotowego.
f) wynikające ze zmian jakichkolwiek rozporządzeń, przepisów i dokumentów, będących następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inna niż Wykonawca stroną, o ile będą one miały wpływ na realizacje umowy.
g) inne przyczyny i okoliczności zewnętrzne niezależne od Zamawiającego i Wykonawcy skutkujące niemożnością realizacji przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pomimo zachowania należytej staranności.

Kontakt:
XIII. Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami
Osobą uprawniona do bezpośredniego kontaktowania się z Wykonawcami w imieniu Zamawiającego jest:
o W sprawach formalnych: Elżbieta Kapuścińska tel.: 12 37 25 219, e-mail: elzbieta.kapuscinska@raciechowice.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.