Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
802z dziś
6892z ostatnich 7 dni
25349z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zaprojektowanie oraz budowa studni głębinowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zaprojektowanie oraz budowa studni głębinowych

Data zamieszczenia: 2023-06-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Brzostek
ul. Rynek 1
39-230 Brzostek
powiat: dębicki
tel./fax 14 680 30 26, 14 680 30 25, tel. 14 68 03 004, 14 68 03 013
pboron@brzostek.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Brzostek
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax 14 680 30 2
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Burmistrz Brzostku zaprasza do złożenia ofert na:
,,Zaprojektowanie 4 studni głębinowych i budowa 2 studni głębinowych w miejscowości Brzostek w systemie ,,ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
RODZAJ I NAZWA ZAMÓWIENIA:
Rodzaj zamówienia: , Opracowanie dokumentacji projektowej oraz Roboty budowlane
Nazwa zamówienia: ,,Zaprojektowanie 4 studni głębinowych i budowa 2 studni głębinowych w miejscowości Brzostek w systemie ,,ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
III. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem zamówienia jest Zaprojektowanie 4 studni głębinowych na terenie Gminy Brzostek w miejscowości Brzostek zlokalizowane w wyznaczonej strefie wskazanej przez Zamawiającego oraz wykonanie 2 studni głębinowych wraz z podłączeniem do istniejącej stacji uzdatniania wody.
Zakres zamówienia:
1. Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z wykonaniem geologii i hydrogeologii terenu dla 4 studni głębinowych w miejscowości Brzostek wraz z uzyskanie wszelkich niezbędnych decyzji oraz pozwoleń umożliwiających wykonanie robót budowlanych.
2. Wykonanie 2 sztuk studni głębinowych w wyznaczonych miejscach zgodnie z opracowaną dokumentacja projektową.
Szczegółowy zakres zamówienia:
- Wskazanie odpowiednich lokalizacji w oparciu o wykonane badania geologiczne i wyniki badań dla 4 studni głębinowych w wyznaczanej strefie przez Zamawiającego - zgodnie z mapą poglądową stanowiącą załącznik nr 5 do niniejszego zapytania.
- Opracowanie projektu prac geologicznych na wykonanie 4 studni.
2
- Wykonanie dokumentacji projektowej na budowę 4 studni głębinowych w tym ustalenie lokalizacji projektowanych studni, oraz uzyskanie potrzebnych map do celów projektowych;
- Uzyskania pozwolenia wodnoprawnego;
- Wykonanie wszystkich robót hydrologicznych i budowlanych związanych z budową 2 studni głębinowych spośród zaprojektowanych 4 sztuk, na odpowiedniej głębokości (na podstawie zatwierdzonego projektu robót geologicznych);
- Czyszczenie/ dezynfekcja 2 wykonanych studni głębinowych;
- Podłączenie studni do stacji uzdatniania wody, rozruch urządzeń;
- Opracowanie projektu robót geologicznych na wykonanie otworów poszukiwawczych wód podziemnych (docelowo studni głębinowej) w ilości 2 sztuk wraz z uzyskaniem decyzji zatwierdzającej;
- Wiercenie otworów poszukiwawczych metodą odex, symetrix lub równoważną w rurach osłonowych fi. 273 (nie dopuszcza się wiercenia otworów metodą na płuczkę);
- Zafiltrowanie otworów rurami PCV ?165 mm typ K;
- Zastosowanie filtra PCV ze szczeliną ciągła o średni ?165 mm typ K;
- Przeprowadzenie niezbędnych prac i badań w celu ujęcia i udokumentowania zasobów wód podziemnych, których zakres zostanie ujęty w sporządzonym projekcie robót geologicznych;
- Odwiercenie otworów poszukiwawczych wód podziemnych zgodnie z projektem robót geologicznych;
- Opracowanie dokumentacji hydrogeologicznej ustalającej zasoby eksploatacyjne wykonanych otworów studziennych, przez osobę uprawioną do jej sporządzenia i uzyskanie decyzji zatwierdzającej;
- Wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej;
- Minimalna wymagana wydajność studni - 10m3/h z 2 studni.
Uwaga: w przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w okresie objętym gwarancją wydajności (kryterium nr 2) nie osiągnięcia zakładanego minimum tj. 10m3/h z 2 studni. Wykonawca będzie zobowiązany do wypełnienia obowiązków wynikających z § 3 umowy.

CPV: 45000000-7, 71320000-7

Dokument nr: IZP.271.1.10.2023

Składanie ofert:
MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w języku polskim:
2. za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: pboron@brzostek.pl lub
3. faksem na nr (14) 680 30 25 lub
4. dostarczyć pisemnie w zaklejonej kopercie na adres: Urząd Miejski w Brzostku, Ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek z ,,Zaprojektowanie 4 studni głębinowych i budowa 2 studni głębinowych w miejscowości Brzostek w systemie ,,ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
do 12.06.2023 r. do godz. 10:00.
5. Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
Lokalizacja inwestycji : miejscowość Brzostek położona na terenie Gminy Brzostek

Wymagania:
5. Minimalny wymagany okres gwarancji jakości i rękojmi na przedmiot zamówienia: 36 miesięcy.
6. W kwestiach nie uregulowanych w niniejszym Zapytaniu zastosowanie mają przepisy Kodeksu cywilnego.
7. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie:
3
- posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają na Wykonawcę obowiązek posiadania takich uprawnień
Posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia
- sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia
- posiadania wiedzy i doświadczenia potrzebnego do wykonania zadania - w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 robotę budowlaną polegającą na budowie studni głębinowej o wydajności nie mniejszej niż 4 m3/h i wartości min. 20.000,00 zł wraz z załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty oraz załącznik nr 4
- dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
- znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej umożliwiającej wykonanie zamówienia.
IV. WARUNKI REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
1. Termin rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia ustala się na dzień podpisania umowy.
2. Wykonawca wykona całość przedmiotu zamówienia w terminie do 30 listopada 2023 r.
3. Za termin zakończenia robót przyjmuje się termin zgłoszenia Zamawiającemu przez Wykonawcę na piśmie zakończenia robót. Strony uzgadniają, iż termin zgłoszenia staje się terminem wykonania umowy jeżeli końcowy protokół odbioru robót będzie pozytywny.
4. Należne wynagrodzenie z tytułu wykonania umowy zostanie uregulowane po protokolarnym pozytywnym odbiorze robót, w terminie 14 dni od daty przedstawienia Zamawiającemu faktury/rachunku przez Wykonawcę. Zamawiający dopuszcza częściowe fakturowanie
5. Cena oferty to cena przedstawiona przez Wykonawcę w formularzu ofertowym stanowiącego załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
6. Cena podana w formularzu ofertowym powinna zawierać wszystkie koszty i podatki. Stawka podatku VAT musi być zgodna z obowiązującymi przepisami.
7. Kary umowne, jakimi Zamawiający może obciążyć Wykonawcę: zgodnie z projektem umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
9. Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania publicznego.
V. PRZY WYBORZE ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE KIEROWAŁ SIĘ KRYTERIUM:
1. cena - znaczenie kryterium - 60% (60 pkt.)
Maksymalną liczbę punktów otrzyma oferta z najniższą ceną ofertową brutto za całość przedmiotu zamówienia - 60 pkt. Za najkorzystniejszą uznana zostanie oferta z największą ilością punktów.
Liczba punktów z pozostałych ofert wyliczona zostanie wg następującego wzoru:
C - ilość punktów =
cena brutto oferty najtańszej
x 60
cena brutto ocenianej oferty
C = Cn/Co * 60
4
gdzie:
C - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,cena ofertowa"
Cn - cena brutto oferty najtańszej
Co - cena brutto ocenianej oferty
W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenia otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
Z wykonawcą, który spełni wymagania i uzyska największą ilość punktów, zostanie podpisana Umowa, której wzór stanowi Załącznik nr 2 do Zapytania publicznego
2. gwarancja wydajności studni m3/h - 40 % (40 pkt.)
Kryterium ,,Okres gwarancji wydajności studni m3/h" będzie rozpatrywane na podstawie terminu gwarancji wydajności i zadeklarowanego przez Wykonawcę. Okres gwarancji wydajności studni udzielonej przez Wykonawcę musi zostać podany w pełnych miesiącach.
Sposób przyznania punktów w Kryterium ,,Okres gwarancji wydajności studni m3/h"
G - ilość punktów =
okres udzielonej gwarancji wydajności studni m3/h w ocenianej ofercie (miesiące)
x 40
najdłuższy okres gwarancji wydajności studni m3/h z pośród wszystkich ocenianych ofert (miesiące)
G= Go/Gn * 40
gdzie:
G - liczba punktów uzyskanych w kryterium ,,Okres gwarancji wydajności studni m3/h"
Go - okres udzielonej gwarancji wydajności studni m3/h w ocenianej ofercie (miesiące)
Gn - najdłuższy okres gwarancji wydajności studni m3/h w ocenianej ofercie (miesiące) spośród wszystkich ocenianych ofert (miesiące)
Minimalny czas udzielenia gwarancji wydajności studni m3/h wynosi 12 miesięcy
Maksymalny czas udzielenia gwarancji wydajności studni m3/h wynosi 72 miesiące
Maksymalna ilość punktów według kryterium ,,Okres gwarancji wydajności studni m3/h" to 40,00 punktów.
Maksymalny okres gwarancji wydajności studni podlegający ocenie wynosi 72 miesiące. W przypadku zadeklarowanego okresu gwarancji dłuższego niż 72 miesiące Zamawiający przyjmie do oceny okres 72 miesiące. Oferty z okresem krótszym niż 12 miesięcy zostaną odrzucone.
Wynik działania zostanie zaokrąglony do dwóch miejsc po przecinku.
VI. ISTOTNE POSTANOWIENIA UMOWY:
Wzór umowy stanowi załącznik nr 2 do zapytania publicznego
VII. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym będącym załącznikiem nr 1 do zapytania publicznego, lub na własnym formularzu wykonaną na podstawie przedstawionych pozycji zgodnych z oszacowaniem wartości.
5
2. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę, sam lub jako reprezentant firmy. Wykonawca, który przedłoży więcej niż jedną ofertę zostanie wyłączony z postępowania. Wykonawcy przedstawiają ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w zapytaniu ofertowym.
3. Składający ofertę pozostaje związany nią przez okres 30 dni.
6. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
7. W toku badania ofert i oceny ofert zamawiający może żądać wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz może poprawić oczywiste omyłki rachunkowe.
10. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w Zapytaniu przed upływem terminu składania ofert. Informację o zmianach przekaże przesyłając ją Wykonawcom, do których zostało przesłane Zapytanie ofertowe. Każda zmiana staje się wiążąca od chwili jej przesłania Wykonawcom.
11. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia Umowy, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą ofertę spośród pozostałych ofert bez ich ponownego badania i oceny.
12. Wybór oferty i przekazanie przez Zamawiającego informacji o wyborze nie stanowi przyjęcia oferty w rozumieniu Kodeksu cywilnego i nie oznacza zobowiązania do zawarcia umowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą.
13. Złożenie oferty oznacza zaakceptowanie bez zastrzeżeń przez Wykonawcę wymagań zawartych w niniejszym Zapytaniu.
14. Wszystkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca.
15. Zamawiający może unieważnić Postępowanie bez podawania przyczyny.
16. Oferta złożona w postępowaniu przestaje wiązać w przypadku zamknięcia postępowania dokonania wyboru Wykonawcy lub zawarcia umowy.
6
VIII. OKREŚLENIE WARUNKÓW ZMIAN UMOWY ZAWARTEJ W WYNIKU PRZEPROWADZONEGO POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
Warunki zmiany umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zostały opisane w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 2 do zapytania publicznego.

Uwagi:
Klauzula informacyjna dot. zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Burmistrz Brzostku, adres e-mail: sekretariat@brzostek.pl, adres: ul. Rynek 1, 39-230 Brzostek;
2) administrator wyznaczył inspektora ochrony danych z którym można się skontaktować za pomocą e-mail iod@brzostek.pl Z inspektorem ochrony danych można kontaktować się we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw związanych z przetwarzaniem danych.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr IZP.271.1.10.2023 pn.: ,,Zaprojektowanie 4 studni głębinowych i budowa 2 studni głębinowych w miejscowości Brzostek w systemie ,,ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ" prowadzonym w trybie zapytania publicznego o wartości nieprzekraczającej kwoty wskazanej w art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019) zwana dalej ,,ustawą Pzp".
4) Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy, a w przypadku umów i postępowań o udzielenie zamówienia publicznego, które otrzymały dofinansowanie przez Unię Europejską przez okres wynikający z uchwały w sprawie przyznania dofinansowania oraz obowiązku archiwizacyjnego. Obowiązek podania przez Panią,/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp.
6) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
7) posiada Pani/Pan:
? na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
? na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie
7
niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
? na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
? prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
8) nie przysługuje Pani/Panu:
? w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
? prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
? na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

Kontakt:
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami w sprawach proceduralnych: Maria Krajewska, tel. 14 68 03 004,
Osoba upoważniona do kontaktu z Wykonawcami w sprawach merytorycznych: Zegarowska Patrycja, tel. 14 68 03 013.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.