Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
52z dziś
6145z ostatnich 7 dni
24603z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty budowlane

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane

Data zamieszczenia: 2023-06-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie
ul. Cementowa 3
10-429 Olsztyn
powiat: Olsztyn
tel. 89 535 66 30 / fax. 89 535 66 40
psd@powiat-olsztynski.pl
Województwo: warmińsko-mazurskie
Miasto: Olsztyn
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 89 535 66 30 /
Termin składania ofert: 2023-06-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Opis Przedmiotu Zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie likwidacji przełomu:
Remont drogi powiatowej nr 1449N relacji Podleśna - Jesionowo od kin 6+000 do kin 6+010
2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie:
przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, SIWZ. zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną.
3. Roboty będą realizowane na podstawie zgłoszenia robót złożonego w Wydziale
Budownictwa i Inwestycji w Starostwie Powiatowym w Olsztynie pi. Bema 5
5. Zakres prac:
1. Mechaniczne frezowanie istniejącej nawierzchni
2. Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm C50/30
3. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym
4. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AGI 1S-KR3 gr. 4 cm.
5.1. Mechaniczne frezowanie
Frezowanie istniejącej nawierzchni w celu jej profilacji.
5.2. Wykonanie poboczy
Pobocza o szer. 0,75 m powinny zostać wykonane bezpośrednio przy krawędzi jezdni. Zakres prac obejmuje ułożenie i zagęszczenie kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 C50/30 Warstwa po zagęszczeniu grubości 15cm.
5.3. Wyrównanie istniejącej podbudowy
Wbudowanie w istniejącą podbudowę mieszanki mineralno-asfaltowej w celu wyrównania podbudowy.
5.4. Warstwa ścieralna
Wbudowanie warstwy ścieralnej betonu asfaltowego AGI 1S-KR3 gr. 4cm wraz ze skropieniem podłoża na istniejącej nawierzchni.
Nadzór będzie pełnić Kierownik Obwodu Drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie.

CPV: 45233220-7

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert / wniosków: 2023-06-09 12:15:00

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert / wniosków: 2023-06-09 12:00:00

Miejsce i termin realizacji:
Lokalizacja
Odcinek przeznaczony do remontu znajduje się w ciągu drogi powiatowej 1449N od km 6+000 do km 6+010 na działce o numerze ewidencyjnym 38 obręb Podleśna gmina Dobre Miasto.

Wymagania:
I. Uwagi do wyceny:
1. Wycena oferty powinna być poprzedzona wizją lokalną terenu realizowanej inwestycji i jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji
przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i wiedzą techniczną.
2. Materiały z rozbiórki nienadające się do wykorzystania stanowią własność Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach.
3. Wykonany zakres robót ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie drogi powiatowej.
4. Zakres wartościowy umowy obejmuje również wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania m. in:
1. opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z wykonaniem i utrzymaniem objazdów, przejazdów oraz tymczasowego oznakowania.
2. urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy,
3. koszty doprowadzenia i utrzymania energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy,
4. wykonanie dróg tymczasowych dla celów budowy i dla ewentualnych objazdów.
5. utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy),
6. utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci,
7. naprawy uszkodzonych na skutek prowadzonych robót urządzeń podziemnych oraz dróg i ulic dojazdowych,
8. zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy,
9. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób. badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu,
10. dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu budowy.
11. demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru,
12. zapewnienie obsługi geologicznej i geodezyjnej budowy.
13. opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), program zapewnienia jakości (PZJ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót.
14. zapewnienie nadzoru geologicznego i geodezyjnego robót
15. po wykonaniu robót wykonanie przekrojów podłużnych przepustów z zaznaczeniem rzędnych wysokościowych
16. prowadzenie dziennika budowy oraz rejestru ewentualnych protokołów konieczności
5. Wymagania stawiane Wykonawcy:
1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia według specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kosztorysu ofertowego, SIWZ, zgodnie z przepisami, normami i sztuką budowlaną.
2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
5. Realizacja zadania podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2021 póz. 11).
6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo na drodze i ograniczenia utrudnień w ruchu wynikających z prowadzonych robót do niezbędnych potrzeb.
6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter Oferty lub realizację robót.
7. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność.
8. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych.
9. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji.
10. Czynności wymienione w pkt. 5 powinny zostać wykonane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę.
II. Zmiany do umowy:
1. Zmiana terminu na zakończenie robót może nastąpić w przypadku:
1. wstrzymania realizacji robót spowodowanej z przyczyn leżących po stronie
Zamawiającego
2. warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót, np. długotrwałe
intensywne opady deszczu itp.
3. konieczności wprowadzenia zmian w przewidzianym zakresie robót w przypadku, gdy
w trakcie realizacji robót zostanie stwierdzone, że przewidziany zakres robót jest niewystarczający i zachodzi konieczność wykonania dodatkowych prac lub zmiany zakresu robót.
4. koniecznością wykonania dodatkowych badań lub ekspertyz, o czas niezbędny do
wykonania dodatkowych badań lub ekspertyz lub do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień związanych z uzyskanymi wynikami badań lub ekspertyz
5. potrzeby wykonania prac zamiennych lub odstąpienia od realizacji części prac,
2. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności:
1. potrzeby wykonania prac zamiennych lub odstąpienia od realizacji części prac
2. w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych
3. Zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami:
1. zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych powodujących: zwiększenie jakości, parametrów technicznych lub eksploatacyjnych wykonanych robót, skrócenie terminu realizacji zamówienia, uniknięcie niewykonania lub wadliwego wykonania przedmiotu umowy
2. w przypadku, gdy przewidziana w zamówieniu technologia wykonania robót nie jest w stanie zapewnić uzyskanie warunków technicznych określonych w Specyfikacji Technicznej
4. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami:
1. zmiany warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego,
2. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron umowy.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.