łódzkie (Dmosin)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
małopolskie (Miechów)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Roboty budowlane |
Data zamieszczenia: | 2023-06-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Powiatowa Służba Drogowa w Olsztynie ul. Cementowa 3 10-429 Olsztyn powiat: Olsztyn tel. 89 535 66 30 / fax. 89 535 66 40 psd@powiat-olsztynski.pl |
Województwo: | warmińsko-mazurskie |
Miasto: | Olsztyn |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 89 535 66 30 / |
Termin składania ofert: | 2023-06-09 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Opis Przedmiotu Zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w zakresie likwidacji przełomu: Remont drogi powiatowej nr 1449N relacji Podleśna - Jesionowo od kin 6+000 do kin 6+010 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie na podstawie: przedmiaru robót, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, SIWZ. zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną. 3. Roboty będą realizowane na podstawie zgłoszenia robót złożonego w Wydziale Budownictwa i Inwestycji w Starostwie Powiatowym w Olsztynie pi. Bema 5 5. Zakres prac: 1. Mechaniczne frezowanie istniejącej nawierzchni 2. Wykonanie poboczy z kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 mm C50/30 3. Wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-asfaltową z wbudowaniem mechanicznym 4. Wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego AGI 1S-KR3 gr. 4 cm. 5.1. Mechaniczne frezowanie Frezowanie istniejącej nawierzchni w celu jej profilacji. 5.2. Wykonanie poboczy Pobocza o szer. 0,75 m powinny zostać wykonane bezpośrednio przy krawędzi jezdni. Zakres prac obejmuje ułożenie i zagęszczenie kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 C50/30 Warstwa po zagęszczeniu grubości 15cm. 5.3. Wyrównanie istniejącej podbudowy Wbudowanie w istniejącą podbudowę mieszanki mineralno-asfaltowej w celu wyrównania podbudowy. 5.4. Warstwa ścieralna Wbudowanie warstwy ścieralnej betonu asfaltowego AGI 1S-KR3 gr. 4cm wraz ze skropieniem podłoża na istniejącej nawierzchni. Nadzór będzie pełnić Kierownik Obwodu Drogowego Nr 3 w Dobrym Mieście Powiatowej Służby Drogowej w Olsztynie. CPV: 45233220-7 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert / wniosków: 2023-06-09 12:15:00 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert / wniosków: 2023-06-09 12:00:00 Miejsce i termin realizacji: Lokalizacja Odcinek przeznaczony do remontu znajduje się w ciągu drogi powiatowej 1449N od km 6+000 do km 6+010 na działce o numerze ewidencyjnym 38 obręb Podleśna gmina Dobre Miasto. Wymagania: I. Uwagi do wyceny: 1. Wycena oferty powinna być poprzedzona wizją lokalną terenu realizowanej inwestycji i jego okolicy w celu dokonania oceny dokumentów i informacji przekazywanych w ramach niniejszego postępowania przez Zamawiającego i powinna uwzględniać wszystkie koszty i czynności niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z prawem i wiedzą techniczną. 2. Materiały z rozbiórki nienadające się do wykorzystania stanowią własność Wykonawcy i winny być usunięte poza teren budowy na koszt Wykonawcy z zachowaniem przepisów ustawy o odpadach. 3. Wykonany zakres robót ma zapewnić prawidłowe funkcjonowanie drogi powiatowej. 4. Zakres wartościowy umowy obejmuje również wszelkie koszty niezbędne do wykonania zadania m. in: 1. opracowanie i uzgodnienie projektu organizacji ruchu na czas budowy wraz z wykonaniem i utrzymaniem objazdów, przejazdów oraz tymczasowego oznakowania. 2. urządzenie, utrzymanie i zabezpieczenie terenu budowy wraz z zapleczem budowy, 3. koszty doprowadzenia i utrzymania energii i wody oraz innych niezbędnych mediów dla potrzeb technologicznych, zaplecza i terenu budowy, 4. wykonanie dróg tymczasowych dla celów budowy i dla ewentualnych objazdów. 5. utrzymanie w należytym porządku dróg dojazdowych na teren budowy, ze szczególnym uwzględnieniem utrzymania czystości na odcinkach związanych z transportem budowy (m.in. nie dopuszczanie do wynoszenia błota na kołach samochodów wyjeżdżających z budowy), 6. utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwanie na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 7. naprawy uszkodzonych na skutek prowadzonych robót urządzeń podziemnych oraz dróg i ulic dojazdowych, 8. zapewnienie dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 9. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób. badań i odbiorów oraz ewentualnego uzupełnienia dokumentacji odbiorowej dla zakresu robót objętych umową, jak również dokonywania odkrywek w przypadku nie zgłoszenia do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu, 10. dokonanie uzgodnień, uzyskanie wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu budowy. 11. demontaż obiektów i urządzeń tymczasowych budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót i przekazania Zamawiającemu najpóźniej w dniu odbioru, 12. zapewnienie obsługi geologicznej i geodezyjnej budowy. 13. opracowania i czynności, które Wykonawca wykona we własnym zakresie: plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), program zapewnienia jakości (PZJ), pozostałe niezbędne opracowania wynikające z obowiązujących przepisów, wydanych decyzji oraz przyjętych technologii wykonywania robót, wszelką inną dokumentację, którą Wykonawca uzna za niezbędną do właściwego wykonania robót. 14. zapewnienie nadzoru geologicznego i geodezyjnego robót 15. po wykonaniu robót wykonanie przekrojów podłużnych przepustów z zaznaczeniem rzędnych wysokościowych 16. prowadzenie dziennika budowy oraz rejestru ewentualnych protokołów konieczności 5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia według specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, kosztorysu ofertowego, SIWZ, zgodnie z przepisami, normami i sztuką budowlaną. 2. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 3. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Realizacja zadania podlega prawu polskiemu, w tym w szczególności Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz.U. 2021 póz. 11). 6. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót w sposób zapewniający bezpieczeństwo na drodze i ograniczenia utrudnień w ruchu wynikających z prowadzonych robót do niezbędnych potrzeb. 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na wartość lub charakter Oferty lub realizację robót. 7. Wykonawca dokonuje wyceny oferty na własne ryzyko i odpowiedzialność. 8. Wykonawca ponosi wszystkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty oraz wszelkich dokumentów z tym związanych. 9. Wykonawca jest zobowiązany wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji. 10. Czynności wymienione w pkt. 5 powinny zostać wykonane przez osoby zatrudnione na umowę o pracę. II. Zmiany do umowy: 1. Zmiana terminu na zakończenie robót może nastąpić w przypadku: 1. wstrzymania realizacji robót spowodowanej z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego 2. warunków atmosferycznych uniemożliwiających realizację robót, np. długotrwałe intensywne opady deszczu itp. 3. konieczności wprowadzenia zmian w przewidzianym zakresie robót w przypadku, gdy w trakcie realizacji robót zostanie stwierdzone, że przewidziany zakres robót jest niewystarczający i zachodzi konieczność wykonania dodatkowych prac lub zmiany zakresu robót. 4. koniecznością wykonania dodatkowych badań lub ekspertyz, o czas niezbędny do wykonania dodatkowych badań lub ekspertyz lub do uzyskania wymaganych decyzji bądź uzgodnień związanych z uzyskanymi wynikami badań lub ekspertyz 5. potrzeby wykonania prac zamiennych lub odstąpienia od realizacji części prac, 2. Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy, w przypadku zaistnienia jednej z następujących okoliczności: 1. potrzeby wykonania prac zamiennych lub odstąpienia od realizacji części prac 2. w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych 3. Zmiany technologiczne spowodowane w szczególności następującymi okolicznościami: 1. zastosowanie innych rozwiązań technicznych lub materiałowych powodujących: zwiększenie jakości, parametrów technicznych lub eksploatacyjnych wykonanych robót, skrócenie terminu realizacji zamówienia, uniknięcie niewykonania lub wadliwego wykonania przedmiotu umowy 2. w przypadku, gdy przewidziana w zamówieniu technologia wykonania robót nie jest w stanie zapewnić uzyskanie warunków technicznych określonych w Specyfikacji Technicznej 4. Pozostałe zmiany spowodowane następującymi okolicznościami: 1. zmiany warunków płatności z zastrzeżeniem, że zmiana ta będzie korzystna i niezbędna dla Zamawiającego, 2. zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy lub świadczenia stron umowy. |
© eurobudowa.pl 2004-2024