Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
537z dziś
6697z ostatnich 7 dni
24996z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-06-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Szczytna
ul. Wolności 42
57-330 Szczytna
powiat: kłodzki
tel. (74) 868 33 05, fax (74) 868 30 20
szczytna@szczytna.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Szczytna
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (74) 868 33 05,
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
3.1. Rodzaj zamówienia: usługa
3.2. Nazwa zamówienia: pełnienia obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z realizacją inwestycji pn.: ,,Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Łężyc wraz z budową oświetlenia drogowego".

CPV: 45233220-7, 71520000-9

Składanie ofert:
8. TERMIN SKŁADANIA OFERT
8.1. Oferty należy składać do dnia 12.06.2023 r.do godz. 15:00. Wpływ oferty do Zamawiającego musi nastąpić przed powyższą datą i godziną.
8.2. Pozostałe informacje dotyczące składania ofert są dostępne w siedzibie Zamawiającego lub u osoby upoważnionej przez Zamawiającego do bieżących kontaktów, w tym udzielania odpowiedzi na zapytania Wykonawców.
8.3. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego tj.:
Urząd Miasta i Gminy Szczytna, Ul. Wolności 42, 57-330 Szczytna, Biuro Obsługi Interesanta (parter).

Wymagania:
2.1. Tryb udzjelenia zamówienia:
Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z Zarządzeniem nr 25/2021 Burmistrza Szczytnej z dnia 4 lutego 2021 r. w sprawie wprowadzenia regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miasta i Gminy w Szczytnej
2.2. Sposób upublicznienia zapytania ofertowego:
a) publikacja na stronie Zamawiającego: www.szczytna.pl,
b) upublicznienie w siedzibie Zamawiającego (tablica ogłoszeń): ul. Wolności 42, 57-330 Szczytna
2.3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany treści niniejszego zapytania ofertowego oraz unieważnienia postępowania ofertowego.
3.4. W ramach niniejszego zapytania nadzór inwestorski obejmuje nadzór nad:
a) Robotami budowlanymi w ramach zadania pn. ,,Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Łężyc wraz z budową oświetlenia drogowego" zgodnie z dokumentacją projektową stanowiącą załącznik nr 3 niniejszego zapytania.
3.5. Specyfikacja działań wykonawcy nadzoru inwestorskiego:
a) Przedmiot zamówienia obejmuje organizowanie i sprawowanie pełnego nadzoru inwestorskiego zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w relacji do zakresu robót budowlanych będących przedmiotem zamówienia, a przede wszystkim pełnienie czynności określonych przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994r. - Prawo
budowlane (Dz. U. z 2021 r. póz. 2351 z poźn.zm.)
3.6. Do podstawowych obowiązków wykonawcy należy:
a) Prowadzenie stałego nadzoru inwestorskiego nad wszystkimi pracami objętymi umową na prace budowlane oraz kontrole nad wykonywanymi pracami w pełnym zakresie obowiązków wynikających z przepisów ustawy Prawo Budowlane i specyfikacji technicznych, warunków zawartych umów i SWZ.
b) Wydanie polecenia Wykonawcy robót budowlanych odnośnie wykonania badań materiałów lub prac budzących wątpliwość co do ich jakości,
c) Przygotowanie, na żądanie Zamawiającego, wszelkich informacji i wyjaśnień związanych z realizacją zamówienia w wyznaczonym przez niego terminie,
d) Kontrola nad właściwym i terminowym wdrażaniem zadania,
e) Koordynowanie, na miejscu wykonywania przedmiotu umowy, prac realizowanych przez Wykonawcę robót budowlanych,
f) Administrowanie i zarządzanie robotami budowlanymi będącymi przedmiotem umowy w zakresie wynikającym z warunków zawartych w umowie,
g) Kontroli zgodności zabezpieczenia miejsca wykonywania prac,
h) Sprawdzenia wykonanych prac i powiadamiania Wykonawcy robót budowlanych o wykrytych wadach oraz określenia zakresu koniecznych do wykonania prac poprawkowych;
i) Reprezentowanie interesów Zamawiającego na terenie prac w zakresie spraw technicznych i ekonomicznych w ramach dokumentacji projektowej, prawa budowlanego oraz umowy na realizację zadania,
j) Reprezentowanie zamawiającego przez sprawdzanie kontroli zgodności realizacji inwestycji z dokumentacją projektową, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej w miejscu inwestycji,
k) Zabezpieczenie profesjonalnego i kompletnego nadzoru inwestorskiego nad prowadzonymi pracami,
l) Zapewnienie obecności nadzoru na miejscu wykonywania prac,
m) Nadzór i akceptacja przeprowadzonych prób, badan i sprawdzeń,
n) Zapewnienie zgodności wykonanych prac z technicznymi i umownymi wymaganiami wykonania robót budowlanych i instalacyjno-montażowych,
o) Nadzorowania spraw związanych z przygotowaniem robót do odbioru i przekazania infrastruktury w użytkowanie,
p) Przygotowanie dokumentacji do ewentualnego postępowania sądowego (ekspertyzy itp.),
q) Zachowanie poufności informacji.
3.7. Organizacja działań
a) Wykonawca niniejszego zamówienia zorganizuje swoje prace w taki sposób, aby prace te były realizowane zgodnie z harmonogramem rzeczowo - finansowym,
b) Wykonawca niniejszego zamówienia zapewni sprawne prowadzenie nadzoru oraz stały kontakt z Zamawiającym,
c) W przypadku, gdy realizacja Projektu będzie wymagała uczestnictwa dodatkowych
inspektorów nadzoru Wykonawca Nadzoru we własnym zakresie i na własny koszt
zapewni ich udział w realizacji zamówienia,
d) Wykonawca będzie mógł wystawić fakturę za usługi po zatwierdzeniu przez Zamawiającego dokumentów niezbędnych do rozliczenia Wykonawcy/Podwykonawcy usług,
e) Zamierzeniem Zamawiającego jest, aby Wykonawca niniejszego zamówienia, rozpoczął świadczenie usług z wyprzedzeniem, przed rozpoczęciem robót budowlanych.
3.8. Koordynacja pracy
a) Wykonawca niniejszego zamówienia ziała w ścisłej współpracy z osobą odpowiedzialną za projekt ze strony Zamawiającego, którą wskaże Zamawiający, mając zawsze na względzie pomyślne ukończenie Projektu zgodnie z dokumentacją, w sposób poprawny jakościowo w przewidzianych terminach i budżecie.
b) Wspiera Zamawiającego we wszystkich czynnościach technicznych, administracyjnych i finansowych związanych z realizacją umów na roboty budowlane,
c) identyfikuje, wszędzie tam, gdzie jest to możliwe, ryzyko powstania potencjalnych roszczeń ze strony Wykonawców robót i stron trzecich oraz informuje o tym Zamawiającego, wskazuje sposoby zapobiegania tym roszczeniom;
d) Powiadamia Zamawiającego o wszelkich roszczeniach Wykonawców prac budowlanych oraz o wszelkich rozbieżnościach między dokumentacją Zamawiającego, a stanem faktycznym na miejscu wykonywania prac,
e) Rozpatruje roszczenia Wykonawców robót budowlanych i przedstawia je Zamawiającemu wraz z opinią i propozycją rozwiązań zapobiegających ewentualnym roszczeniom;
f) Bierze czynny udział w rozwiązywaniu wszelkiego rodzaju skarg i roszczeń osób trzecich wywołanych realizacją Projektu, proponuje działania minimalizujące ich negatywny wpływ na realizację Projektu;
g) Wnioskuje o usunięcie z miejsca wykonywania prac każdej osoby zatrudnionej przez Wykonawców, która zachowuje się niewłaściwie lub jest niekompetentna lub niedbała w swojej pracy;
h) Sprawdza i akceptuje rozliczenia Wykonawcy robot budowlanych oraz pilnuje ich terminowego przedkładania Zamawiającemu.
4. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
4.1. O realizację zamówienia mogą się ubiegać wszystkie podmioty, które spełniają poniższe wymogi:
a) nie są powiązane osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym
Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunku braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym według formuły spełnia/nie spełnia - na podstawie analizy przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia, według wzoru załączonego do niniejszego zapytania ofertowego.
4.2. Do wypełnionego i podpisanego przez Wykonawcę formularza ofertowego, należy dołączyć:
a) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
b) Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych,
c) Wykaz nadzorowanych inwestycji - stanowiący załącznik nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego.
4.3. W przypadku złożonych oświadczeń, na poziomie podpisywania umowy Zamawiający może żądać przedstawienia dodatkowych dokumentów potwierdzających zgodność oświadczeń ze stanem faktycznym.
6. OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
6.1. Oferta musi być przygotowana w formie pisemnej, na wzorze/szablonie załączonym do niniejszego zapytania. Oferta powinna zostać sporządzona w języku polskim. Postępowanie ofertowe prowadzone jest w języku polskim.
6.2. Oferta musi być podpisana przez osobę do tego upoważnioną.
6.3. Zamawiający odrzuci ofertę niespełniającą warunków formalnych z zastrzeżeniem pkt. 7.20 lub złożoną poterminie. Wykonawcy z tego tytułu nie przysługują żadne roszczenia.
6.4. Zamawiający wymaga złożenia oferty na całość zamówienia.
7. TRYB PRZYGOTOWANIA I PRZEKAZANIA OFERTY
7.1. Ofertę należy napisać pismem czytelnym w języku polskim. Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
7.2. Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w zapytaniu oraz dołączyć wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
7.3. Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym postępowaniu tylko jedną Ofertę.
7.4. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej. Złożenie jej w innej formie spowoduje jej odrzucenie.
7.5. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Koperta powinna być zaadresowana na adres wskazany w pkt 1 Zapytania Ofertowego.
7.6. Wykonawcy zobowiązani są wraz z ofertą złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia:
a) Dokumenty wymagane w rozdziale 4 Zapytania Ofertowego.
b) Formularz ofertowy (wg Załącznika nr 1 do Zapytania Ofertowego) w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należypodać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną.
c) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (dotyczy również wspólników spółki cywilnej).
d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku, gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba, której umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
e) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez pełnomocnika.
7.7. Ponadto, oferta powinna
a) Posiadać datę sporządzenia,
b) Zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu, numer NIP, REGON,
c) Być podpisana czytelnie imieniem i nazwiskiem przez Wykonawcę.
d) Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem/parafą osoby upoważnionej.
7.8. Zaleca się spięcie trwale wszystkich dokumentów, załączenie spisu treści oferty, ułożenie wszystkich wymaganych dokumentów zgodnie z kolejnością podaną w specyfikacji oraz ponumerowanie wszystkich stron oferty.
7.9. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca powinien w sposób niebudzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być one udostępnione oraz wykazać, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Informację te powinny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane. Nie mogą stanowić tajemnicy przedsiębiorstwa informacje podane do wiadomości podczas otwarcia ofert, tj. informacje dotyczące ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofercie.
7.10. Ofertę wraz z oświadczeniami i dokumentami należy umieścić w zamkniętym opakowaniu, uniemożliwiającym odczytanie jego zawartości bez uszkodzenia tego opakowania. Opakowanie powinno być oznaczone: nazwa (firmy), adres Wykonawcy, zaadresowane następująco:
Gmina Szczytna
ul. Wolności 42, 57-330 Szczytna
OFERTA NA ZADANIE:
pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego związanych z realizacją inwestycji pn.:
,,Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie tężyć wraz z budową
oświetlenia drogowego"
Nie otwierać przed 12.06.2023 r. godz. 15:00
7.11. Konsekwencje nieprawidłowego zaadresowania oferty będą obciążały Wykonawcę w tym konsekwencje zapoznania się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert w sytuacji, gdy na skutek braku oznaczenia koperty zostanie ona rozpieczętowana i pracownicy zamawiającego zapoznają się z jej treścią nie wiedząc o tym, ze jest to oferta złożona w postępowaniu).
7.12. Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty lub wycofać ofertę. Oświadczenia o wprowadzonych zmianach lub wycofaniu oferty powinny być doręczone Zamawiającemu na piśmie pod rygorem nieważności przed upływem terminu składania ofert. Oświadczenia powinny być opakowane tak jak oferta, a opakowanie powinno zawierać odpowiednio dodatkowe oznaczenie wyrazem: ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE"
7.13. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym ze Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
7.14. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
7.15. Zamawiający poprawia w ofercie: oczywiste omyłki pisarskie, oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek, inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7.16. Jeżeli zaoferowana cena, wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, Zamawiający zwraca się udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących wyliczenia ceny.
7.17. W przypadku gdy cena całkowita oferty jest niższa o co najmniej 30% od:
a) wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług,
ustalonej przed wszczęciem postępowania zgodnie z art. 35 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert, Zamawiający zwraca się o udzielenie wyjaśnień, chyba że rozbieżność wynika z okoliczności oczywistych, które nie wymagają wyjaśnienia;
b) wartości zamówienia powiększonej o należny podatek od towarów i usług, zaktualizowanej z uwzględnieniem okoliczności, które nastąpiły po wszczęciu postępowania, w szczególności istotnej zmiany cen rynkowych, Zamawiający może zwrócić się o udzielenie wyjaśnień.
7.18. Obowiązek wykazania, że oferta nie zawiera rażąco niskiej ceny spoczywa na Wykonawcy.
7.19. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, ze oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
7.20. Zamawiający ma prawo do jednokrotnego wezwania Wykonawcy do uzupełnienia brakujących załączników do złożonej oferty.
8.4. W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty, które wpłyną w terminie wskazanym w pkt. 8.1, na adres wskazany w pkt. 8.3.
Uwaga!
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu ma data i godzina wpływu oferty na adres wskazany w pkt 8.1, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

9. OKRES ZWIĄZANIA OFERTĄ
9.1. Okres związania ofertą wynosi 30 dni kalendarzowych od dnia upływu terminu składania ofert
10. SPOSÓB OCENY OFERT
10.1. Zamawiający dokona oceny ofert pod względem formalnym oraz zgodnie z treścią niniejszego zapytania ofertowego.
10.2.Oferta złożona po terminie zostanie odrzucona bez rozpoznania. Zamawiający nie przewiduje procedury odwoławczej. Z tytułu odrzucenia oferty nie przysługują żadne roszczenia wobec Zamawiającego
10.3. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów, stanowiącą sumę punktów uzyskanych w poszczególnych kryteriach oceny
10.4. Wykonawcy biorący udział w postępowaniu zostaną poinformowani o wyniku postępowania
11. INFORMACJA NA TEMAT ZAKRESU WYKLUCZENIA
11.1.O udzielenie zamówienia nie mogą się ubiegać Wykonawcy powiązani osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym
11.2. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne, nie mogą być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
? uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej
? posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji
? pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika
? pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli
11.3. W przypadku złożenia oferty przez Wykonawcę powiązanego osobowo lub kapitałowo z Zamawiającym, zostanie on wykluczony z udziału w postępowaniu ofertowym.

Uwagi:
5. KRYTERIA OCENY OFERT I ICH ZNACZENIE (WAGA)
5.1. Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą, zgodnie z poniższymi kryteriami wyboru:
a) Kryterium KI - Cena: 60 %
b) Kryterium K2 - doświadczenie Wykonawcy - 40 %

Kontakt:
12. OSOBY DO KONTAKTU:
Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są:
- Zastępca Burmistrza Szczytnej - Krzysztof Żak,
e-mail: zamowienia.publiczne@szczytna.pl, tel.: 74 8683 305 wew. 21 w godz. 7:30 -15:30 w dni robocze.
- Inspektor ds. środków zewnętrznych - Kamila Rusińska
e-mail: projekty@szczytna.pl. tel.: 74 8683 305 wew. 21 w godz. 7:30 -15:30 w dni
robocze.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.