Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Przebudowa budynku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Przebudowa budynku

Data zamieszczenia: 2023-06-02
Dane kontaktowe Zamawiającego: UCZELNIA PAŃSTWOWA IM. JANA GRODKA W SANOKU
ul. Mickiewicza 21
38-500 Sanok
powiat: sanocki
0 - 13 46 559 50
asabat@up-sanok.edu.pl
Województwo: podkarpackie
Miasto: Sanok
Wadium: 190 000 zł
Nr telefonu: 0 - 13 46 559 50
Termin składania ofert: 2023-06-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przebudowa budynku B Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku wraz z robotami towarzyszącymi
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje przebudowę oraz dostosowanie obiektu do potrzeb studentów, pracowników Uczelni i maksymalnej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami/dysfunkcjami poprzez:
o utworzenie nowoczesnej przestrzeni dydaktyczno - biurowej dla kierunku fizjoterapia ( i innych planowanych w przyszłości kierunków medycznych).
Podstawowy zakres projektu:
o remont generalny wnętrza budynku,
o wymiana pokrycia dachowego wraz z rynnami,
o naprawa i malowanie ścian elewacji zewnętrznej i uzupełnienie ubytków w gzymsach,
o wykonanie windy z przystankami na każdej kondygnacji,
o wykonanie wentylacji i klimatyzacji,
o wymiana/modernizacja instalacji centralnego ogrzewania,
o wymiana/modernizacja instalacji wewnętrznej wod. - kan.,
o wymiana/modernizacja instalacji elektrycznej i teletechnicznej,
o częściowa wymiana stolarki drzwiowej i okiennej,
o wykonanie instalacji CCTV, instalacji SAP, instalacji BMS,
o wykonanie instalacji KD - indywidualne karty pracownicze "system autoryzacji" (drzwi wejściowe, wybrane pomieszczenia, szlabany),
o wykonanie instalacji nagłośnienia, projekcji wielkoekranowej i obsługi multimedialnej,
o wykonanie instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii,
o wykonanie modernizacji/dostosowania budynku oraz ciągów pieszo - komunikacyjnych w zakresie maksymalnej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami/dysfunkcjami oraz do obowiązujących przepisów w tym zakresie,
o wyposażenie wnętrz w elementy trwale związane z budynkiem zgodnie z projektem wyposażenia,
o dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p-poż.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji zainstalowanych systemów wentylacyjnego i klimatyzacji, instalacji fotowoltaicznej, systemów PPOŻ, KD, AV itd. oraz dźwigu osobowego, uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.

CPV: 45000000-7, 45400000-1

Dokument nr: 2023/BZP 00245951, DO.262-11.23

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-19 12:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c048bb83-0036-11ee-9355-06954b8c6cb9
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c048bb83-0036-11ee-9355-06954b8c6cb9
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie
zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia,
która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e
Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e
Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/
oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy".
3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
Szczegółowe informacje są zawarte w pkt. XIII SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c048bb83-0036-11ee-9355-06954b8c6cb9
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-19 11:00
Miejsce składania ofert: Złożenie oferty następuje za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zakładka ,,Oferty/wnioski". Szczegóły dotyczące przygotowania i złożenia oferty zostały określone w pkt. XVI SWZ

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-16

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DO.262-11.23
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zakres prac obejmuje przebudowę oraz dostosowanie obiektu do potrzeb studentów, pracowników Uczelni i maksymalnej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami/dysfunkcjami poprzez:
o utworzenie nowoczesnej przestrzeni dydaktyczno - biurowej dla kierunku fizjoterapia ( i innych planowanych w przyszłości kierunków medycznych).
Podstawowy zakres projektu:
o remont generalny wnętrza budynku,
o wymiana pokrycia dachowego wraz z rynnami,
o naprawa i malowanie ścian elewacji zewnętrznej i uzupełnienie ubytków w gzymsach,
o wykonanie windy z przystankami na każdej kondygnacji,
o wykonanie wentylacji i klimatyzacji,
o wymiana/modernizacja instalacji centralnego ogrzewania,
o wymiana/modernizacja instalacji wewnętrznej wod. - kan.,
o wymiana/modernizacja instalacji elektrycznej i teletechnicznej,
o częściowa wymiana stolarki drzwiowej i okiennej,
o wykonanie instalacji CCTV, instalacji SAP, instalacji BMS,
o wykonanie instalacji KD - indywidualne karty pracownicze "system autoryzacji" (drzwi wejściowe, wybrane pomieszczenia, szlabany),
o wykonanie instalacji nagłośnienia, projekcji wielkoekranowej i obsługi multimedialnej,
o wykonanie instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii,
o wykonanie modernizacji/dostosowania budynku oraz ciągów pieszo - komunikacyjnych w zakresie maksymalnej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami/dysfunkcjami oraz do obowiązujących przepisów w tym zakresie,
o wyposażenie wnętrz w elementy trwale związane z budynkiem zgodnie z projektem wyposażenia,
o dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p-poż.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji zainstalowanych systemów wentylacyjnego i klimatyzacji, instalacji fotowoltaicznej, systemów PPOŻ, KD, AV itd. oraz dźwigu osobowego, uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-16
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 48
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usunięcia naprawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas skutecznej naprawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonanie instalacji fotowoltaicznej
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny czas przybycia serwisu do systemu wentylacji i klimatyzacji od zgłoszenia awarii/usterki
4.3.6.) Waga: 4
Kryterium 7
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonanie instalacji AV
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału
w postępowaniu:
1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 10 000 000 zł (dziesięć milionów złotych).
2) zdolności technicznej lub zawodowej:
[DOŚWIADCZENIE] O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej:
a) zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie budynku o wartości co najmniej 10 000 000,00 zł brutto każda,
b) dwie instalacje wentylacji mechanicznej z systemem klimatyzacji,
c) dwie instalacje fotowoltaiczne o mocy nie mniejszej niż 20 kWp.
d) jedną instalację bezpieczeństwa tj: KD, SSWiN, CCTV, SSP, zintegrowane w ramach jednego systemu zarządzania bezpieczeństwem obiektu - SMS,
e) jedną instalację instalacji nagłośnienia, projekcji wielkoekranowej i obsługi multimedialnej,
Uwaga: przez zamówienie należy rozumieć usługę/robotę świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy w ramach jednej umowy, polegającą na wykonaniu wyżej opisanych zamówień.
[PERSONEL] Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będą odpowiedzialnymi za świadczenie usług oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, niezbędne do wykonywania zamówienia, tj.:
o 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno- budowlanym, posiadającą doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy budowie min. 3 budynków;
o 1 elektrykiem posiadającym uprawnienia SEP do 1KV do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci w zakresach eksploatacja i dozór;
o 1 osobą posiadającą uprawnienia (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych;
o 1 osobą posiadającą uprawnienia (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych;
o 1 osobą posiadającą uprawnienia (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych;
o 1 osobą posiadającą certyfikat dla personelu, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065).
o 1 osobą, które posiadają ważny Certyfikat UDT w zakresie wykonywania systemów fotowoltaicznych. Osoba ta musi posiadać doświadczenie minimum 1 rok w podłączeniu instalacji fotowoltaicznej, posiadają ważne badania lekarskie dopuszczające do pracy na wysokości,
o 1 osobą/specjalistą ds. instalacji AV. Osoba ta musi posiadać doświadczenie minimum 1 rok w podłączeniu instalacji AV.
Uwaga:
Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku łącznego posiadania przez wskazaną/e osobę/y więcej niż jednego z ww. uprawnień.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą:
a) (jeżeli dotyczy) zobowiązanie, o którym mowa w pkt IX. 4. SWZ
b) (jeżeli dotyczy) oświadczenie, o którym mowa w pkt XVII. 4., 4.4
2. Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie zamawiającego:
Wykonawca
POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA:
a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem;
POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
b) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 10 000 000 zł (dziesięć milionów złotych), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganej informacji, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
c) wykaz robót budowlanych/instalacji wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wg Załącznika nr 5 do SWZ);
UWAGA: W wykazie robót należy wskazać tylko te roboty, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt IX.1. 2) SWZ [DOŚWIADCZENIE].
d) dowody określające czy roboty budowlane/instalacyjne, o których mowa powyżej (pkt c)) - zostały wykonane należycie.
Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty;
e) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wg Załącznika nr 6 do SWZ);
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę następujących przedmiotowych środków dowodowych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, tj.:
1.1 Załącznik nr 1 do Formularza ofertowego Opis Parametrów Technicznych,
1.2 kart katalogowych/kart technicznych dla:
o modułów fotowoltaicznych,
o inwerterów,
o konstrukcji wsporczych pod moduły fotowoltaiczne,
o magazynu energii,
o głośników ściennych,
o mikrofonów sufitowych,
o monitorów 86",
o projektora laserowego,
UWAGA:
Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
3. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1 lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 190 000 zł.
Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarte są w pkt. XV SWZ.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji
zawodowych lub doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do
realizacji których te zdolności są wymagane.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa
powyżej w pkt 1, wraz z ofertą, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy
podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz).
3. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia z postępowania. Każdy podmiot składa odrębne
oświadczenie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. Wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy
w sprawie zamówienia publicznego.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Działając na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy.
Szczegółowy opis warunków dokonania takich zmian znajduje się we wzorze umowy (Załącznik nr 2 do SWZ)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 48
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwarancji na roboty budowlane
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usunięcia naprawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 4
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas skutecznej naprawy
4.3.6.) Waga: 10
Kryterium 5
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonanie instalacji fotowoltaicznej
4.3.6.) Waga: 5
Kryterium 6
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny czas przybycia serwisu do systemu wentylacji i klimatyzacji od zgłoszenia awarii/usterki
4.3.6.) Waga: 4
Kryterium 7
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonanie instalacji AV
4.3.6.) Waga: 3
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.