dolnośląskie (Wrocław)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przebudowa budynku |
Data zamieszczenia: | 2023-06-02 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
UCZELNIA PAŃSTWOWA IM. JANA GRODKA W SANOKU ul. Mickiewicza 21 38-500 Sanok powiat: sanocki 0 - 13 46 559 50 asabat@up-sanok.edu.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Sanok |
Wadium: | 190 000 zł |
Nr telefonu: | 0 - 13 46 559 50 |
Termin składania ofert: | 2023-06-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Przebudowa budynku B Uczelni Państwowej im. Jana Grodka w Sanoku wraz z robotami towarzyszącymi Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres prac obejmuje przebudowę oraz dostosowanie obiektu do potrzeb studentów, pracowników Uczelni i maksymalnej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami/dysfunkcjami poprzez: o utworzenie nowoczesnej przestrzeni dydaktyczno - biurowej dla kierunku fizjoterapia ( i innych planowanych w przyszłości kierunków medycznych). Podstawowy zakres projektu: o remont generalny wnętrza budynku, o wymiana pokrycia dachowego wraz z rynnami, o naprawa i malowanie ścian elewacji zewnętrznej i uzupełnienie ubytków w gzymsach, o wykonanie windy z przystankami na każdej kondygnacji, o wykonanie wentylacji i klimatyzacji, o wymiana/modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, o wymiana/modernizacja instalacji wewnętrznej wod. - kan., o wymiana/modernizacja instalacji elektrycznej i teletechnicznej, o częściowa wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, o wykonanie instalacji CCTV, instalacji SAP, instalacji BMS, o wykonanie instalacji KD - indywidualne karty pracownicze "system autoryzacji" (drzwi wejściowe, wybrane pomieszczenia, szlabany), o wykonanie instalacji nagłośnienia, projekcji wielkoekranowej i obsługi multimedialnej, o wykonanie instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii, o wykonanie modernizacji/dostosowania budynku oraz ciągów pieszo - komunikacyjnych w zakresie maksymalnej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami/dysfunkcjami oraz do obowiązujących przepisów w tym zakresie, o wyposażenie wnętrz w elementy trwale związane z budynkiem zgodnie z projektem wyposażenia, o dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p-poż. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji zainstalowanych systemów wentylacyjnego i klimatyzacji, instalacji fotowoltaicznej, systemów PPOŻ, KD, AV itd. oraz dźwigu osobowego, uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. CPV: 45000000-7, 45400000-1 Dokument nr: 2023/BZP 00245951, DO.262-11.23 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-19 12:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c048bb83-0036-11ee-9355-06954b8c6cb9 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c048bb83-0036-11ee-9355-06954b8c6cb9 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się elektronicznie przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/pl/regulamin/ oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". 3. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. Szczegółowe informacje są zawarte w pkt. XIII SWZ. 3.7.) Adres strony internetowej, pod którym są dostępne narzędzia, urządzenia lub formaty plików, które nie są ogólnie dostępne: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-c048bb83-0036-11ee-9355-06954b8c6cb9 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-19 11:00 Miejsce składania ofert: Złożenie oferty następuje za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, zakładka ,,Oferty/wnioski". Szczegóły dotyczące przygotowania i złożenia oferty zostały określone w pkt. XVI SWZ Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-16 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: DO.262-11.23 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Zakres prac obejmuje przebudowę oraz dostosowanie obiektu do potrzeb studentów, pracowników Uczelni i maksymalnej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami/dysfunkcjami poprzez: o utworzenie nowoczesnej przestrzeni dydaktyczno - biurowej dla kierunku fizjoterapia ( i innych planowanych w przyszłości kierunków medycznych). Podstawowy zakres projektu: o remont generalny wnętrza budynku, o wymiana pokrycia dachowego wraz z rynnami, o naprawa i malowanie ścian elewacji zewnętrznej i uzupełnienie ubytków w gzymsach, o wykonanie windy z przystankami na każdej kondygnacji, o wykonanie wentylacji i klimatyzacji, o wymiana/modernizacja instalacji centralnego ogrzewania, o wymiana/modernizacja instalacji wewnętrznej wod. - kan., o wymiana/modernizacja instalacji elektrycznej i teletechnicznej, o częściowa wymiana stolarki drzwiowej i okiennej, o wykonanie instalacji CCTV, instalacji SAP, instalacji BMS, o wykonanie instalacji KD - indywidualne karty pracownicze "system autoryzacji" (drzwi wejściowe, wybrane pomieszczenia, szlabany), o wykonanie instalacji nagłośnienia, projekcji wielkoekranowej i obsługi multimedialnej, o wykonanie instalacji fotowoltaicznej z magazynem energii, o wykonanie modernizacji/dostosowania budynku oraz ciągów pieszo - komunikacyjnych w zakresie maksymalnej dostępności dla osób z niepełnosprawnościami/dysfunkcjami oraz do obowiązujących przepisów w tym zakresie, o wyposażenie wnętrz w elementy trwale związane z budynkiem zgodnie z projektem wyposażenia, o dostosowanie budynku do obowiązujących przepisów p-poż. Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto wykonywanie przeglądów technicznych i konserwacji zainstalowanych systemów wentylacyjnego i klimatyzacji, instalacji fotowoltaicznej, systemów PPOŻ, KD, AV itd. oraz dźwigu osobowego, uzyskanie w imieniu i na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie oraz wykonanie dokumentacji powykonawczej. 4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane 4.2.7.) Dodatkowy kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-08-16 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 48 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwarancji na roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usunięcia naprawy 4.3.6.) Waga: 10 Kryterium 4 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas skutecznej naprawy 4.3.6.) Waga: 10 Kryterium 5 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonanie instalacji fotowoltaicznej 4.3.6.) Waga: 5 Kryterium 6 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny czas przybycia serwisu do systemu wentylacji i klimatyzacji od zgłoszenia awarii/usterki 4.3.6.) Waga: 4 Kryterium 7 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonanie instalacji AV 4.3.6.) Waga: 3 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak 5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia: Art. 109 ust. 1 pkt 4 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają nw. warunki udziału w postępowaniu: 1) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 10 000 000 zł (dziesięć milionów złotych). 2) zdolności technicznej lub zawodowej: [DOŚWIADCZENIE] O udzielenie zamówienia może się ubiegać Wykonawca, który w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej: a) zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończył, co najmniej dwie roboty budowlane polegającą na budowie budynku o wartości co najmniej 10 000 000,00 zł brutto każda, b) dwie instalacje wentylacji mechanicznej z systemem klimatyzacji, c) dwie instalacje fotowoltaiczne o mocy nie mniejszej niż 20 kWp. d) jedną instalację bezpieczeństwa tj: KD, SSWiN, CCTV, SSP, zintegrowane w ramach jednego systemu zarządzania bezpieczeństwem obiektu - SMS, e) jedną instalację instalacji nagłośnienia, projekcji wielkoekranowej i obsługi multimedialnej, Uwaga: przez zamówienie należy rozumieć usługę/robotę świadczoną na rzecz jednego zleceniodawcy w ramach jednej umowy, polegającą na wykonaniu wyżej opisanych zamówień. [PERSONEL] Wykonawca dysponuje lub będzie dysponować osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i będą odpowiedzialnymi za świadczenie usług oraz posiadającymi wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie, niezbędne do wykonywania zamówienia, tj.: o 1 osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi w zakresie konstrukcyjno- budowlanym, posiadającą doświadczenie zawodowe w pełnieniu funkcji kierownika budowy przy budowie min. 3 budynków; o 1 elektrykiem posiadającym uprawnienia SEP do 1KV do eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci w zakresach eksploatacja i dozór; o 1 osobą posiadającą uprawnienia (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; o 1 osobą posiadającą uprawnienia (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; o 1 osobą posiadającą uprawnienia (bez ograniczeń) do kierowania robotami budowlanymi w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych; o 1 osobą posiadającą certyfikat dla personelu, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065). o 1 osobą, które posiadają ważny Certyfikat UDT w zakresie wykonywania systemów fotowoltaicznych. Osoba ta musi posiadać doświadczenie minimum 1 rok w podłączeniu instalacji fotowoltaicznej, posiadają ważne badania lekarskie dopuszczające do pracy na wysokości, o 1 osobą/specjalistą ds. instalacji AV. Osoba ta musi posiadać doświadczenie minimum 1 rok w podłączeniu instalacji AV. Uwaga: Zamawiający uzna warunek za spełniony również w przypadku łącznego posiadania przez wskazaną/e osobę/y więcej niż jednego z ww. uprawnień. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak 5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Podmiotowe środki dowodowe składane wraz z ofertą: a) (jeżeli dotyczy) zobowiązanie, o którym mowa w pkt IX. 4. SWZ b) (jeżeli dotyczy) oświadczenie, o którym mowa w pkt XVII. 4., 4.4 2. Podmiotowe środki dowodowe składane na wezwanie zamawiającego: Wykonawca POTWIERDZAJĄCE BRAK PODSTAW WYKLUCZENIA Z POSTĘPOWANIA: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem; POTWIERDZAJĄCE SPEŁNIANIE WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU: b) informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 10 000 000 zł (dziesięć milionów złotych), w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć wymaganej informacji, Wykonawca składa inne podmiotowe środki dowodowe, które w wystarczający sposób potwierdzają spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej; c) wykaz robót budowlanych/instalacji wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (wzór wg Załącznika nr 5 do SWZ); UWAGA: W wykazie robót należy wskazać tylko te roboty, które potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt IX.1. 2) SWZ [DOŚWIADCZENIE]. d) dowody określające czy roboty budowlane/instalacyjne, o których mowa powyżej (pkt c)) - zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty; e) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, wykształcenia i doświadczenia, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (wzór wg Załącznika nr 6 do SWZ); 5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych: 1. W celu potwierdzenia, że oferowany sprzęt spełniają określone przez Zamawiającego wymagania, cechy lub kryteria, na podstawie art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga złożenia przez Wykonawcę następujących przedmiotowych środków dowodowych niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, tj.: 1.1 Załącznik nr 1 do Formularza ofertowego Opis Parametrów Technicznych, 1.2 kart katalogowych/kart technicznych dla: o modułów fotowoltaicznych, o inwerterów, o konstrukcji wsporczych pod moduły fotowoltaiczne, o magazynu energii, o głośników ściennych, o mikrofonów sufitowych, o monitorów 86", o projektora laserowego, UWAGA: Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak 5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty: 3. Zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy Pzp, jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w pkt 1 lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak 6.4.1) Informacje dotyczące wadium: Przed upływem terminu składania ofert, Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 190 000 zł. Szczegółowe informacje dotyczące wadium zawarte są w pkt. XV SWZ. 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak 6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunków dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. 2. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa powyżej w pkt 1, wraz z ofertą, składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (każdy podmiot wypełnia i podpisuje odrębny formularz). 3. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw wykluczenia z postępowania. Każdy podmiot składa odrębne oświadczenie, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. 4. Wymagane jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: Działając na podstawie art. 455 ust. 1 ustawy PZP Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień Umowy. Szczegółowy opis warunków dokonania takich zmian znajduje się we wzorze umowy (Załącznik nr 2 do SWZ) 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 48 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Oferowany okres gwarancji na roboty budowlane 4.3.6.) Waga: 20 Kryterium 3 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas przystąpienia do usunięcia naprawy 4.3.6.) Waga: 10 Kryterium 4 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas skutecznej naprawy 4.3.6.) Waga: 10 Kryterium 5 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonanie instalacji fotowoltaicznej 4.3.6.) Waga: 5 Kryterium 6 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Maksymalny czas przybycia serwisu do systemu wentylacji i klimatyzacji od zgłoszenia awarii/usterki 4.3.6.) Waga: 4 Kryterium 7 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji na wykonanie instalacji AV 4.3.6.) Waga: 3 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: 30 dni |
© eurobudowa.pl 2004-2024