dolnośląskie (Wrocław)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Usługa kompleksowego sprzątania budynków |
Data zamieszczenia: | 2023-06-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
URZĄD PROKURATORII GENERALNEJ RZECZYPOSPOLITEJ POLSKIEJ Hoża, 76/78 00-682 Warszawa powiat: Warszawa kancelaria@prokuratoria.gov.pl https://zamowienia-prokuratoria.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-prokuratoria/demand/notice/public/96050/details |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Warszawa |
Wadium: | nie wymagane |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Usługa kompleksowego sprzątania budynku przy Ul. Hożej 76/78 i pomieszczeń w budynku przy Ul. E. Plater 18 w Warszawie, stanowiących siedzibę Urzędu PGRP Krótki opis przedmiotu zamówienia Usługa kompleksowego sprzątania budynku, mieszczącego się przy Ul. Hożej 76/78 i pomieszczeń w budynku przy Ul. E Plater 18 w Warszawie, stanowiących siedzibę Urzędu Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, o łącznej powierzchni: 3.943,03 m^2. CPV: 90919200-4 Dokument nr: 2023/BZP 00245981, KR-260-3/23/ZBA Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-12 14:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://zamowienia-prokuratoria.ezamawiajacy.pl/ 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://zamowienia-prokuratoria.ezamawiajacy.pl/ 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Zawiadomienia, oświadczenia, wnioski lub informacje Wykonawcy przekazują poprzez Platformę E-Zamawiający, dostępną pod adresem: https://zamowienia-prokuratoria.ezamawiajacy.pl , zwaną dalej ,,Platformą". 2. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce ,,Pytania/Informacje". Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich wczytania na Platformę. 3. Szczegółowa instrukcja dla Wykonawców dotycząca obsługi Platformy znajduje się pod powyższym adresem w zakładce ,,Regulacje i procedury procesu zakupowego". Wykonawca zainteresowany przystąpieniem do postępowania powinien zapoznać się z aktualnie obowiązującymi regulacjami. 4. Rejestracja i korzystanie z Platformy jest bezpłatne. 5. Zgodnie z art. 67 Ustawy PZP, Zamawiający podaje wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy: 1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s; 2) komputer klasy PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB RAM, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os X 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje; 3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0; 4) włączona obsługa JavaScript; 5) zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie pdf. 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://zamowienia-prokuratoria.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-prokuratoria/demand/notice/public/96050/details TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-12 13:00 Miejsce składania ofert: https://zamowienia-prokuratoria.ezamawiajacy.pl/app/login Miejsce i termin realizacji: Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2024-06-30 Wymagania: SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA 4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia. 4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie 4.1.2.) Numer referencyjny: KR-260-3/23/ZBA 4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi 4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie 4.1.5.) Wartość zamówienia: 297503,35 PLN 4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie 4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie 4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia: 4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia Usługa kompleksowego sprzątania budynku, mieszczącego się przy ul. Hożej 76/78 i pomieszczeń w budynku przy ul. E Plater 18 w Warszawie, stanowiących siedzibę Urzędu Prokuratorii Generalnej Rzeczypospolitej Polskiej, o łącznej powierzchni: 3.943,03 m^2. 4.2.6.) Główny kod CPV: 90919200-4 - Usługi sprzątania biur 4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie 4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-07-01 do 2024-06-30 4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie 4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie 4.3.) Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW 5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie 5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak 5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w rozdziale XVI SWZ. 2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Określenie warunków: Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu; 2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Określenie warunków: Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu; 3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Określenie warunków: Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu; 4) zdolności technicznej lub zawodowej: Określenie warunków: Zamawiający nie określił wymagań w zakresie powyższego warunku poprzestając na oświadczeniu Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w niniejszym postępowaniu. 5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie 5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA 6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie 6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie 6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie 6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie 6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY 7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie 7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak 7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany wysokości łącznego wynagrodzenia brutto w przypadku zmiany wysokości stawek podatku VAT, poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów i usług, których ta zmiana będzie dotyczyć i stosowne zwiększenie lub zmniejszenie łącznego wynagrodzenia brutto. 2. Zgodnie z art. 455 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP Strony dopuszczają zmianę Umowy obejmującą zwiększenie powierzchni (dodatkowa powierzchnia) objętej Przedmiotem Umowy o nie więcej niż 210 m2 . W takim przypadku: 1) dokonany zostanie z udziałem Stron obmiar powierzchni, 2) wynagrodzenie Wykonawcy określone w § 4 ust. 3 ulegnie zmianie proporcjonalnie w stosunku do obowiązującej powierzchni (tj. wg wzoru: [dodatkowa powierzchnia m2 / obowiązująca powierzchnia m2] x 100%) od dnia rozpoczęcia świadczenia usług na zwiększonej powierzchni, 3) jeżeli rozpoczęcie świadczenia usług na zwiększonej powierzchni nie nastąpi od pierwszego dnia miesiąca przyjmuje się, że jeden dzień świadczenia usług odpowiada 1/30 wynagrodzenia miesięcznego. 3. Niezależenie od przewidzianej w ust. 2 zmiany Umowy dopuszcza się zmiany postanowień Umowy w sytuacjach przewidzianych art. 455 ust. 1 pkt 4 i ust. 2 Ustawy PZP. 7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak 7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy Uwagi: Kryteria oceny ofert 4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo 4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe Kryterium 1 4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena 4.3.6.) Waga: 90 Kryterium 2 4.3.4.) Rodzaj kryterium: jakość, w tym do parametry techniczne, właściwości estetyczne i funkcjonalne takie jak dostępność dla osób niepełnosprawnych lub uwzględnianie potrzeb użytkowników 4.3.5.) Nazwa kryterium: Jakość usługi 4.3.6.) Waga: 10 4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie Termin związania ofertą: do 2023-07-11 |
© eurobudowa.pl 2004-2024