Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
128z dziś
6292z ostatnich 7 dni
26674z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie robót instalacyjnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie robót instalacyjnych

Data zamieszczenia: 2023-06-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Eksploatacji Zasobów Komunalnych w Kowarach
ul. Dworcowa 11
58-530 Kowary
powiat: karkonoski
tel. (75) 718-23-08, tel. 500184873
sekretariat@zezk.pl
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Kowary
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (75) 718-23-08,
Termin składania ofert: 2023-06-12 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zapraszamy do składania ofert w postępowaniu podzielonym na części o udzielenie zamówienia na roboty instalacyjne polegające na podłączeniu budynków Wspólnot mieszkaniowych zarządzanych przez ZEZK w Kowarach do miejskiego kolektora sanitarnego:
Część nr 1. Podłączenie budynku do miejskiego kolektora sanitarnego przy Ul. Jeleniogórskiej 17 w Kowarach.
Część nr 2. Podłączenie budynku do miejskiego kolektora sanitarnego Ul. Kowalskiej 17 w Kowarach
Część nr 3. Podłączenie budynku do miejskiego kolektora sanitarnego Ul. Kowalskiej 19 w Kowarach
Część nr 4. Podłączenie budynku do miejskiego kolektora sanitarnego Ul. Wojska Polskiego 8 w Kowarach
Rodzaj zamówienia: robota budowlana)
1. Określenie przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
o Część nr 1. Podłączenie budynku do miejskiego kolektora sanitarnego przy Ul. Jeleniogórskiej 17 w Kowarach.
o Część nr 2. Podłączenie budynku do miejskiego kolektora sanitarnego Ul. Kowalskiej 17 w Kowarach
o Część nr 3. Podłączenie budynku do miejskiego kolektora sanitarnego Ul. Kowalskiej 19 w Kowarach
o Część nr 4. Podłączenie budynku do miejskiego kolektora sanitarnego Ul. Wojska
Polskiego 8 w Kowarach
o Obmiary robót z opisem robót dla części nr 1 ;2;3,4
o Warunki techniczne podłączenia budynków do kolektora sanitarnego wydane przez KSWiK w Kowarach.
o Wszystkie zastosowane wyroby budowlane muszą posiadać aktualne certyfikaty zgodności lub deklaracji zgodności z dokumentami normatywnymi, certyfikaty na znak bezpieczeństwa dopuszczające do stosowania w budownictwie.
Zamówienie obejmuje ponadto:
o zabezpieczenie placu budowy.
o wszelkiego rodzaju koszty odbiorów
o wywóz gruzu oraz uporządkowanie terenu.

Otwarcie ofert: 8. Miejsce i termin otwarcia oferty cenowej:
Otwarcie złożonych ofert jest jawne i nastąpi w dniu 12.06.2023r. o godz. 10;15 w siedzibie Zamawiającego. Kowary Ul. Dworcowa 11.

Składanie ofert:
7. Termin i sposób złożenia oferty:
1) Ofertę należy złożyć w zaklejonej kopercie w terminie do dnia 12.06.2023r, do godz. 10;00 w siedzibie Zamawiającego Kowary Ul. Dworcowa 11.
w sekretariacie osobiście, pocztą tradycyjną lub kurierem na adres Zamawiającego
Kowary Ul. Dworcowa 11 opisaną następująco: ,,Oferta na ...................
ul. Łomnicka 9" część nr ..
2) Za termin złożenia oferty przyjęty będzie dzień i godz. otrzymania oferty przez Zamawiającego.
3) Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
2. Terminy wykonania zamówienia:
Część nr 1 - 20 dni licząc od dnia podpisania umowy
Część nr 2 - 20 dni licząc od dnia podpisania umowy
Część nr 3 - 20 dni licząc od dnia podpisania umowy
Część nr 4 - 20 dni licząc od dnia podpisania umowy

Wymagania:
3. Warunki płatności:
Płatność nastąpi w terminie 21 dni od dnia dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury
VAT/rachunku za zrealizowanie przedmiotu zamówienia.
5. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące
warunki (weryfikowane na podstawie dokumentów i oświadczeń dołączonych do oferty):
1) jesteśmy uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi,
2) posiadamy uprawnienia niezbędne do wykonania określonych prac lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
3) posiadamy niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał ekonomiczny i techniczny, a także pracowników zdolnych do wykonania niniejszego zamówienia,
4) znajdujemy się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie przedmiotowego zamówienia.
6. Opis sposobu przygotowania oferty :
1) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
2) Ofertę należy sporządzić w języku polskim (czytelną i trwałą techniką) na załączonym druku ,,Formularz ofertowy".
3) Treść oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
4) Oferta musi zawierać pełną nazwę oferenta, adres dane kontaktowe (telefon, e-mail), NIP oraz datę sporządzenia.
5) Formularz ofertowy wraz z załącznikami powinien być podpisany przez oferenta,
6) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
9. Opis sposobu obliczenia ceny ofertowej:
1) Cena oferty powinna być obliczona w oparciu o obmiary robót / zał. nr 3/ wizję lokalną oraz wszystkie inne elementy cenotwórcze pominięte w obmiarze robót , a niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót
2) Kosztorys ofertowy musi być sporządzony metodą uproszczona zgodnie z zasadami kosztorysowania obiektów robót budowlanych określonych w ,,Środowiskowych metodach kosztorysowania robót budowlanych". Kosztorys ofertowy, stanowi integralną część oferty.
3) cena ofertowa jest ceną, za którą wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu zamówienia, łącznie z podatkiem VAT naliczonym zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie .
4) oferenci ponoszą wszelkie koszty własne związane z przygotowaniem olerty, niezależnie od wyników postępowania,
5) cena ofertowa musi być wyrażona w złotych polskich i zaokrąglona do dwóch miejsc po przecinku,
6) cena ofertowa podana przez wykonawcę obowiązuje przez okres ważności umowy i nie podlega waloryzacji.
10. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
1) Cena - znaczenie kryterium - 100 %
2) Inne kryteria oceny oferty .........................
11. Sytuacje dopuszczone w postępowaniu:
1) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn. Z tego tytułu nie przysługują Oferentom żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
2) Do upływu terminu składania ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany treści zapytania ofertowego. W przypadku zmiany treści zapytania podmioty, do których wysłano zapytanie oraz podmioty, które odpowiedziały na zapytanie, otrzymają nową wersje zapytania wraz z wydłużonym okresem składania ofert.
12. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty
1) O miejscu i terminie podpisania umowy Zamawiający powiadomi telefonicznie lub pocztą wybranego Wykonawcę.
2) Zamawiający zastrzega sobie prawo wyboru kolejnej najlepszej oferty w przypadku rezygnacji z podpisania umowy przez oferenta, który został wyłoniony.
3) Przed zawarciem umowy Zamawiający może prowadzić dodatkowe negocjacje z Wykonawcą.
13. Inne istotne warunki mające wpływ na udzielenie zamówienia oraz zawarcie przyszłej umowy:
1) Zamawiający ma prawo żądać od oferenta oryginałów składanych wcześniej drogą elektroniczną oświadczeń oraz dodatkowych dokumentów w ciągu 3 dni od wysłania wezwania. W przypadku braku dostarczenia dokumentów w wyznaczonym terminie Zamawiający uzna, że oferent nie spełnia kryteriów dostępu.
2) W trakcje realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia i spełnienia innych istotnych warunków.
3) Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą. Ewentualne zmiany zapisów umowy będą zawierane w formie pisemnego aneksu, będą one mogły być w szczególności wprowadzone w przypadku:
o gdy zaistnieje konieczność zmiany wysokości wynagrodzenia Wykonawcy, wynikająca z wprowadzenia ustawowej zmiany stawki podatku VAT,
o gdy zaistnieje konieczność zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy,
uwarunkowana: działaniem siły wyższej, tj. zdarzenia nadzwyczajnego,
niemożliwego do przewidzenia i przeciwdziałania, uniemożliwiającego wykonanie zobowiązań wynikających z umowy, z tym zastrzeżeniem, że w przypadku zaistnienia przerwy lub przestoju w realizacji dostawy, okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji zamówienia równy będzie okresowi przerwy lub przestoju,
o aktualizacji rozwiązań ze względu na postęp techniczny lub technologiczny (np. wycofanie z obrotu urządzeń lub materiałów), zmiana nie może spowodować podwyższenia ceny oraz obniżenia parametrów technicznych, jakościowych i innych wynikających z oferty na podstawie której był dokonany wybór Wykonawcy,
o wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana umowy będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony.
4) Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że z tytułu realizacji ponosi pełną odpowiedzialność finansową za nienależycie wykonanie przedmiotu zamówienia zgodnie z umową o dofinansowanie ze środków zewnętrznych. Z uwagi na powyższe Wykonawca przyjmuje do wiadomości, że Zamawiający określił możliwe do zastosowania warunki zabezpieczenia prawidłowej realizacji umowy przez Wykonawcę w sposób określony w projekcie umowy.
ZAPYTANIE OFERTOWE ZOSTAŁO ZAMIESZCZONE NA STRONIE INTERNETOWEJ www.zezk.pl
* niepotrzebne skreślić

Kontakt:
4. Osoba do kontaktu w sprawie zamówienia:
Lesław Skowron tel. 500184873 , mail: inspektor@zezk.pl

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.