Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6058z ostatnich 7 dni
24456z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Stary Rynek - Zielone Serce Miasta

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Stary Rynek - Zielone Serce Miasta

Data zamieszczenia: 2023-06-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: GMINA MIASTO WŁOCŁAWEK - Urząd Miasta Włocławek
ul. Zielony Rynek 11/13
87-800 Włocławek
powiat: Włocławek
+48 (54) 414 40 00, faks +48 (54) 414 42 57
zamowienia@um.wloclawek.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Włocławek
Wadium: 18 000,00 zł
Nr telefonu: +48 (54) 414 40 00,
Termin składania ofert: 2023-06-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Stary Rynek - Zielone Serce Miasta
Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane, polegające na zagospodarowaniu Starego Rynku we Włocławku w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Stary Rynek - Zielone Serce Miasta", realizowanego w zakresie projektu o nazwie ,,WŁOCŁAWEK - MIASTO NOWYCH MOŻLIWOŚCI. Tutaj mieszkam, pracuję, inwestuję i tu wypoczywam", finansowanego w ramach Programu Rozwój Lokalny ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014 - 2021 oraz budżetu państwa.
Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr ew. 110; 46/1; 46/2; 47/2 i 47/1 obręb Włocławek KM 46.
Teren inwestycji posiada miejscowy plan zagospodarowania terenu ustanowiony Uchwałą nr IX/73/11 Rady miasta Włocławek z dnia 9 maja 2011 r.
Zakres inwestycji obejmuje rozbiórkę nawierzchni granitowych na rzecz powiększenia terenów zieleni z montażem małej architektury na placu Starego Rynku, prace ziemne, wykonanie platform / siedzisk drewnianych, montaż małej architektury, nasadzenie dużych drzew i innych roślin oraz wykonanie trawników. Celem utrzymania jakości zieleni, teren będzie wyposażony w automatyczny system nawadniania.
W zakres zamówienia wchodzi również 3-letnia pielęgnacja wykonanych nasadzeń (drzew, innych roślin oraz trawników).
Prace pomiarowe, rozbiórkowe i ziemne będą polegały na rozebraniu (usunięciu) i wywozie elementów:
? usunięcie ławek stalowych nowoczesnych - 9 szt., wywóz na miejsce składowania Ul. Papieżka Włocławek - teren Miejskiego Zakładu Zieleni i Usług Komunalnych,
? usunięcie ławek żeliwnych typu pomorskich / weneckich - 6 szt., wywóz na miejsce składowania Ul. Papieżka Włocławek - teren Miejskiego Zakładu Zieleni i Usług Komunalnych,
? usunięcie koszy stalowych - 7 szt., wywóz na miejsce składowania Ul. Papieżka Włocławek - te-ren Miejskiego Zakładu Zieleni i Usług Komunalnych,
? rozebranie nawierzchni z płyt granitowych grb. 8 cm i kostki granitowej 15/17 cm - 890 m2 (341 m2+549 m2) - wywóz na miejsce składowania Ul. Papieżka Włocławek - teren Miejskiego Zakładu Zieleni i Usług Komunalnych,
? rozebranie podbudowy z kruszyw grub. 36 cm - 890 m2
? rozbiórka obrzeża granitowego 8x25x100-120 cm na ławie z podsypki cementowo-piaskowej - 152 m - wywóz na miejsce składowania Ul. Papieżka Włocławek - teren Miejskiego Zakładu Zie-leni i Usług Komunalnych,
? przełożenie nawierzchni z płyt granitowych pochodzących z rozbiórki - ok. 11,2 m2
? rozbiórka i ponowne ułożenie nawierzchni granitowych ze względu na ułożenie rurociągów zasilających nawadnianie - 100 mb, 30m2,
? usunięcie kratownic pod drzewami - 8 szt.
? wymiana uszkodzonych płyt granitowych przy fontannie (pochodzących z rozbiórki) - 13 szt.
? korytowanie / prace ziemne ręczne bądź minikoparką - wykopy pod fundamenty małej architektury, pod nasadzenia roślinności, wymiana gruntu na ziemie urodzajną, itp.
Na przedmiotowym terenie planuje się wykonanie przyłącza wodociągowego wraz ze studnią pomiarową na potrzeby nawadniania zgodnie z wytycznymi Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. we Włocławku.
Dodatkowo zostanie zamontowana mała architektura, drewniane platformy, gabiony.
Projektowane zagospodarowanie terenu obejmuje przede wszystkim prace rozbiórkowe nawierzchni, nasadzenie dużych drzew soliterowych, drzew liściastych, krzewów i innych roślin wraz z wykonaniem systemu nawadniania.
Wykonawca udzieli gwarancji na nasadzenia, wykonane w ramach przedmiotowego zamówienia, na okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Przedmiotowy teren planuje się wyposażyć w:
? 12 szt. ławek miejskich z oparciem i podłokietnikami,
? 10 szt. koszy na śmieci,
? gabiony z siedziskami i tabliczkami o długości 25,1 m; 2,47 m; 17,23 m,
? 2 szt. słupków granitowych z tabliczkami,
? 10 szt. kratownic pod drzewami,
? tabliczki o zakazie spożywania wody z fontanny i kąpieli,
? remont ręcznej pompy - doposażenie w rączkę.
Szczegółowy projekt zieleni wraz z gospodarką drzew i krzewów istniejących znajduje się w osobnym opracowaniu.

CPV: 45000000-7, 45111200-0, 45112711-2, 45233200-1, 77310000-6

Dokument nr: 2023/BZP 00246935, BZP.271.19.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-20 10:15

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://umwloclawek.logintrade.net/zapytania_email,130441,c45c1f1ba10d9f51d18ee7abf930c08a.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a
Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. W prowadzonym postępowaniu komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html oraz
za pomocą poczty elektronicznej, z zastrzeżeniem pkt. 3.
3. Środkiem komunikacji elektronicznej, służącym złożeniu oferty przez Wykonawcę, jest jego prawidłowe złożenie na Platformie Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, w
wierszu oznaczonym tytułem oraz znakiem sprawy zgodnym z niniejszym postępowaniem.
4. Korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem można również kierować na następujący adres poczty elektronicznej Zamawiającego: zamowienia@um.wloclawek.pl, z zastrzeżeniem pkt. 3.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Korzystanie z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek przez Wykonawcę jest bezpłatne.
2. Instrukcja korzystania z Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępna jest pod adresem:
https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html.
3. Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek ma dostęp do możliwości złożenia, zmiany, wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
4. Wymagania techniczne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz
informacji przekazywanych przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu
Miasta Włocławek:
1) dopuszczalne przeglądarki internetowe:
a) Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11,
b) Google Chrome 31,
c) Mozilla Firefox 26,
d) Opera 18;
2) pozostałe wymagania techniczne:
a) dostęp do sieci Internet,
b) obsługa przez przeglądarkę protokołu XMLHttpRequest - ajax,
c) włączona obsługa JavaScript,
d) zalecana szybkość łącza internetowego powyżej 500 KB/s,
e) zainstalowany Acrobat Reader,
f) zainstalowane środowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy;
3) wspierane są rozwiązania dostarczane przez firmy:
a) Polskie Centrum Certyfikacji Elektronicznej Sigillum Polskiej Wytwórni Papierów Wartościowych S.A.,
b) Centrum Obsługi Podpisu Elektronicznego Szafir Krajowej Izby Rozliczeniowej S.A.,
c) Powszechne Centrum Certyfikacji Certum firmy Unizeto Technologies S.A.,
d) Kwalifikowane Centrum certyfikacji Kluczy CenCert firmy Safe Technologies S.A.;
4) dopuszczalne formaty przesyłanych danych: Oświadczenia lub dokumenty przekazywane za pośrednictwem środka komunikacji elektronicznej przesyła się w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie § 2 ust. 1 i 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 roku w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia
publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020 r. poz. 2452 ze zm.). Równocześnie Zamawiający rekomenduje na format danych przesyłanych plików: *.pdf.
5) maksymalny rozmiar pojedynczego pliku: 150 MB, przy czym nie określa się limitu liczby plików.
5. Zamawiający może również komunikować się z Wykonawcami za pomocą poczty elektronicznej. Adres poczty elektronicznej Zamawiającego to: zamowienia@um.wloclawek.pl.
6. Zamawiający nie przewiduje sposobu komunikowania się z Wykonawcami w inny sposób niż przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, wskazanych w SWZ.
7. Zamawiający zaleca, aby nazwa plików lub katalogów przesyłanych Zamawiającemu przy użyciu Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek, dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html, oraz za pomocą poczty elektronicznej zawierała maksymalnie 50 znaków.
8. W przypadku niezastosowania się przez Wykonawcę do zalecenia Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 7, Wykonawca przyjmuje na siebie wyłączne ryzyko braku możliwości otwarcia przez Zamawiającego przesłanego pliku lub katalogu, a tym samym ryzyko braku możliwości zapoznania się przez Zamawiającego treścią przesłanego pliku lub katalogu.
9. Ofertę oraz oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-20 10:00
Miejsce składania ofert: W prowadzonym postępowaniu Wykonawcy składają swoje oferty za pośrednictwem Platformy Przetargowej Urzędu Miasta Włocławek dostępnej pod adresem: https://umwloclawek.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: BZP.271.19.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane, polegające na zagospodarowaniu Starego Rynku we Włocławku w ramach zadania inwestycyjnego pn. ,,Stary Rynek - Zielone Serce Miasta", realizowanego w zakresie projektu o nazwie ,,WŁOCŁAWEK - MIASTO NOWYCH MOŻLIWOŚCI. Tutaj mieszkam, pracuję, inwestuję i tu wypoczywam", finansowanego w ramach Programu Rozwój Lokalny ze środków Mechanizmu Finansowego EOG 2014 - 2021 oraz budżetu państwa.
Inwestycja zlokalizowana jest na działkach nr ew. 110; 46/1; 46/2; 47/2 i 47/1 obręb Włocławek KM 46.
Teren inwestycji posiada miejscowy plan zagospodarowania terenu ustanowiony Uchwałą nr IX/73/11 Rady miasta Włocławek z dnia 9 maja 2011 r.
Zakres inwestycji obejmuje rozbiórkę nawierzchni granitowych na rzecz powiększenia terenów zieleni z montażem małej architektury na placu Starego Rynku, prace ziemne, wykonanie platform / siedzisk drewnianych, montaż małej architektury, nasadzenie dużych drzew i innych roślin oraz wykonanie trawników. Celem utrzymania jakości zieleni, teren będzie wyposażony w automatyczny system nawadniania.
W zakres zamówienia wchodzi również 3-letnia pielęgnacja wykonanych nasadzeń (drzew, innych roślin oraz trawników).
Prace pomiarowe, rozbiórkowe i ziemne będą polegały na rozebraniu (usunięciu) i wywozie elementów:
? usunięcie ławek stalowych nowoczesnych - 9 szt., wywóz na miejsce składowania ul. Papieżka Włocławek - teren Miejskiego Zakładu Zieleni i Usług Komunalnych,
? usunięcie ławek żeliwnych typu pomorskich / weneckich - 6 szt., wywóz na miejsce składowania ul. Papieżka Włocławek - teren Miejskiego Zakładu Zieleni i Usług Komunalnych,
? usunięcie koszy stalowych - 7 szt., wywóz na miejsce składowania ul. Papieżka Włocławek - te-ren Miejskiego Zakładu Zieleni i Usług Komunalnych,
? rozebranie nawierzchni z płyt granitowych grb. 8 cm i kostki granitowej 15/17 cm - 890 m2 (341 m2+549 m2) - wywóz na miejsce składowania ul. Papieżka Włocławek - teren Miejskiego Zakładu Zieleni i Usług Komunalnych,
? rozebranie podbudowy z kruszyw grub. 36 cm - 890 m2
? rozbiórka obrzeża granitowego 8x25x100-120 cm na ławie z podsypki cementowo-piaskowej - 152 m - wywóz na miejsce składowania ul. Papieżka Włocławek - teren Miejskiego Zakładu Zie-leni i Usług Komunalnych,
? przełożenie nawierzchni z płyt granitowych pochodzących z rozbiórki - ok. 11,2 m2
? rozbiórka i ponowne ułożenie nawierzchni granitowych ze względu na ułożenie rurociągów zasilających nawadnianie - 100 mb, 30m2,
? usunięcie kratownic pod drzewami - 8 szt.
? wymiana uszkodzonych płyt granitowych przy fontannie (pochodzących z rozbiórki) - 13 szt.
? korytowanie / prace ziemne ręczne bądź minikoparką - wykopy pod fundamenty małej architektury, pod nasadzenia roślinności, wymiana gruntu na ziemie urodzajną, itp.
Na przedmiotowym terenie planuje się wykonanie przyłącza wodociągowego wraz ze studnią pomiarową na potrzeby nawadniania zgodnie z wytycznymi Miejskiego Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. we Włocławku.
Dodatkowo zostanie zamontowana mała architektura, drewniane platformy, gabiony.
Projektowane zagospodarowanie terenu obejmuje przede wszystkim prace rozbiórkowe nawierzchni, nasadzenie dużych drzew soliterowych, drzew liściastych, krzewów i innych roślin wraz z wykonaniem systemu nawadniania.
Wykonawca udzieli gwarancji na nasadzenia, wykonane w ramach przedmiotowego zamówienia, na okres 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
Przedmiotowy teren planuje się wyposażyć w:
? 12 szt. ławek miejskich z oparciem i podłokietnikami,
? 10 szt. koszy na śmieci,
? gabiony z siedziskami i tabliczkami o długości 25,1 m; 2,47 m; 17,23 m,
? 2 szt. słupków granitowych z tabliczkami,
? 10 szt. kratownic pod drzewami,
? tabliczki o zakazie spożywania wody z fontanny i kąpieli,
? remont ręcznej pompy - doposażenie w rączkę.
Szczegółowy projekt zieleni wraz z gospodarką drzew i krzewów istniejących znajduje się w osobnym opracowaniu.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 150 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia (z wyłączeniem branży zieleń)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy
z dnia 16 lutego 2007 roku o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
zgodnego z załącznikiem nr 6 do SWZ;
2) Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem podatków lub opłat wraz
z zaświadczeniem Zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert Wykonawca dokonał płatności należnych podatków lub opłat wraz z odsetkami lub grzyw-nami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
3) Zaświadczenie albo inny dokument właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub właściwego oddziału regionalnego lub właściwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzający, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 Ustawy PZP, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem, a w przypadku zalegania z opłacaniem składek na
ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z zaświadczeniem albo innym dokumentem zamawiający żąda złożenia dokumentów potwierdzających, że przed upływem terminu składania ofert wykonawca dokonał płatności należnych składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłat tych należności;
4) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP, sporządzony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;
5) Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
- art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy PZP,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczącej orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka karnego -
sporządzonej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jej złożeniem;
6) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego,
o których mowa w:
- art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy PZP,
- art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, dotyczących orzeczenia zakazu ubiegania się o zamówienie publiczne tytułem środka zapobiegawczego,
- art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy PZP, dotyczących zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia mającego na celu zakłócenie konkurencji,
- art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy PZP,
- art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy PZP, odnośnie do naruszenia obowiązków dotyczących płatności podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 roku o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1170),
według wzoru z załącznika nr 3 do SWZ;
7) Oświadczenie wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy PZP, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego,
o których mowa w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 15 kwietnia 2022 roku o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), według wzoru z załącznika nr 3 do SWZ.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
Nie dotyczy
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1) formularz ofertowy,
2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, składane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy PZP - wzór oświadczenia zawarto w załączniku nr 2 do SWZ, z zastrzeżeniem, że:
a) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców - oświadczenie, o którym mowa w ppkt. 2, składa każdy z Wykonawców, przy czym w części dotyczącej spełnienia warunków udziału w postępowaniu tylko w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu;
b) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - Wykonawca wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ppkt. 2, przedstawia także oświadczenie podmiotu udostępniają-cego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby,
3) pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik,
4) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i/lub zawarcia umowy w sprawie zamówienia w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,
5) dokument potwierdzający wniesienie wadium, jeżeli zamawiający żądał wniesienia wadium,
6) w przypadku oferty składanej przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w sytuacji, o której mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Ustawy PZP - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy - według wzoru z załącznika nr 4 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 18 000,00 PLN (słownie: osiemnaście tysięcy złotych, 00/100).
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, zgodnie z projektowanymi postanowienia umowy, stanowiącymi załącznik nr 5 do SWZ oraz ustawą PZP.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20,00
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia (z wyłączeniem branży zieleń)
4.3.6.) Waga: 20,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-19

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.