podkarpackie (Krosno)
mazowieckie (Warszawa)
śląskie (Siemianowice Śląskie)
wielkopolskie (Kalisz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu IT |
Data zamieszczenia: | 2023-06-05 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Ujazd Plac Kościuszki 6 97-225 Ujazd powiat: tomaszowski (mazowiecki) 502589555 g.dratwa@ujazd.com.pl https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/161232 |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Ujazd |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 502589555 |
Termin składania ofert: | 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Powstaje w kontekście projektu POPC.05.01.00-00-0001/21 - Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu IT do Urzędu Gminy w Ujeździe na potrzeby realizacji projektu Cyfrowa Gmina Część 1 Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu IT do Urzędu Gminy Przedmioty zamówienia DOSTAWA Sprzęt IT Opis Zakup i dostawa fabrycznie nowego sprzętu IT do Urzędu Gminy w Ujeździe na potrzeby realizacji projektu Cyfrowa Gmina z podziałem na 2 zadania: a) Zadanie 1 - Zakup, dostawa przełącznika sieciowego b) Zadanie 2 - Zakup i dostawa urządzeń zasilania awaryjnego UPS w ilości 11 szt. CPV: 32426000-5, 35100000-5 Dokument nr: 2023-53902-161232, RIR.271.35.2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-06-16 Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-06 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo łódzkie Powiat tomaszowski Gmina Ujazd Miejscowość Ujazd Wymagania: Zamówienia uzupełniające Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych dostaw Warunki zmiany umowy 1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu stron, na piśmie pod rygorem nieważności. 2. Przewiduje się możliwość dokonania zmian w umowie w przypadkach określonych poniżej: 1) zmiany terminu realizacji Umowy, w przypadku wystąpienia braku dostępności w sprzedaży produktów wskazanych w ofercie lub zaprzestaniem produkcji. Zmiana terminu nastąpi o okres uniemożliwiający realizację dostaw; 2) zmian polegających na realizacji dostaw elementów Przedmiotu Umowy innych niż zadeklarowane w ofercie w związku z: a) brakiem dostępności wynikającym z wycofania ze sprzedaży produktów wskazanych w ofercie lub pojawieniem się na rynku materiałów, urządzeń lub przedmiotów nowszej generacji pozwalających na osiągnięcie lepszych efektów itp., b) zaprzestaniem produkcji materiałów i urządzeń, wraz ze zmianą wynagrodzenia w zakresie zmienianych elementów Przedmiotu Umowy proporcjonalnie do różnicy w ich cenie; 3) ograniczenia zakresu Przedmiotu Umowy, pominięcie jakiejkolwiek części dostawy, w przypadku zaistnienia okoliczności wynikających z technologii lub funkcjonalności Przedmiotu Umowy na skutek sytuacji, które nie były możliwe do przewidzenia w momencie podpisania Umowy; 4) zmiany w terminach wykonywania dostaw, wymuszone okolicznościami niedającymi się wcześniej przewidzieć, które nie wynikają z przyczyn zależnych od Wykonawcy, w tym ewentualną zmianę terminu końcowego realizacji niniejszej Umowy, gdy są spowodowane: a) działaniami osób trzecich (np. właściwych instytucji, organów), b) warunkami atmosferycznymi uniemożliwiającymi realizację Umowy, c) siła wyższą, d) koniecznością podjęcia zamówień dodatkowych (w ramach odrębnego zamówienia), niezbędnych dla prawidłowej realizacji Umowy wpływających na kolejność i termin dostaw, e) następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, takich jak: opóźnienie, utrudnienia montażu, zawieszenie dostaw lub inne przeszkody leżące po stronie Zamawiającego, f) potrzebę usunięcia ujawnionych sprzeczności lub wad w opisie przedmiotu zamówienia. 5) zmianę zakresu dostaw planowanych do powierzenia podwykonawcom w szczególnie uzasadnionych przypadkach, wymuszonych okolicznościami nienadającymi się wcześniej przewidzieć, które nie wynikają z przyczyn zależnych od Wykonawcy. 3. Każda zmiana Umowy wymaga formy pisemnej i musi być dokonana poprzez sporządzenie zmiany do umowy - Aneksu. 4. Zmiana Umowy dokonana z naruszeniem postanowień ust. 1-3 jest nieważna. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis Oferta zawiera: 1) Formularz ofertowy - sporządzony zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego. 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty lub inny dokument, z którego wynika umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwa należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 3) Klauzula informacyjna - załącznik Nr 4. 4) W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i przy zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwa należy przedłożyć w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Typ Dodatkowe warunki udziału Opis Informacja na temat zakazu powiązań osobowych lub kapitałowych pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym: 1. W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z Zamawiającym osobowo lub kapitałowo. W celu uniknięcia konfliktów interesów: a) w przypadku beneficjenta, który nie jest zamawiającym w rozumieniu Pzp, zamówienia nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo, z wyłączeniem zamówień sektorowych, zamówień określonych w podrozdziale 6.5. pkt 7 lit. f lub g oraz przypadków wskazanych poniżej: -w przypadku celu tematycznego 1 udzielenie zamówień podmiotom powiązanym jest możliwe za zgodą IZ RPO WŁ, -wyjątkowo w przypadku, w którym umożliwienie podmiotowi powiązanemu wzięcia udziału w postępowaniu jest uzasadnione ze względu na specyfikę projektu lub typ beneficjenta, a wybór wykonawcy będącego podmiotem powiązanym będzie dokonany zgodnie z procedurą opisaną w niniejszym podrozdziale, IZ RPO WŁ/IP RPO WŁ może wyrazić zgodę na wyłączenie zakazu w odniesieniu do danego postępowania przed jego przeprowadzeniem, b) osoby wykonujące w imieniu zamawiającego czynności związane z procedurą wyboru wykonawcy, w szczególności osoby biorące udział w procesie oceny ofert, nie mogą być powiązane osobowo lub kapitałowo z wykonawcami, którzy złożyli oferty. Powinny być to osoby bezstronnie i obiektywnie. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: - uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej; - posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji; - pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika; - pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa lub powinowactwa w linii bocznej do drugiego stopnia lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-06-05 Data ostatniej zmiany 2023-06-05 13:34:36 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis 1. Przy ocenie ofert zamawiający będzie kierował się kryterium ceny (100% - 100 pkt.). Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z najniższą ceną. Szczegółowe informacje znajdują się w załączonym zapytaniu ofertowym Kontakt: Osoby do kontaktu Grzegorz Dratwa tel.: 502589555 e-mail: g.dratwa@ujazd.com.pl |
© eurobudowa.pl 2004-2024