Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
412z dziś
6264z ostatnich 7 dni
23518z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont elewacji budynku

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont elewacji budynku

Data zamieszczenia: 2023-06-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Politechnika Śląska
Akademicka 2A
44-100 Gliwice
powiat: Gliwice
(32) 237-13-34, 237-13-35
IA1@polsl.pl
https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: 7 900,00 zł
Nr telefonu: (32) 237-13-34, 237-
Termin składania ofert: 2023-06-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Remont elewacji N budynku "B" Wydziału elektrycznego Politechniki Śląskiej. Znak sprawy: IA1.284.18.2023.TB.
Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: oczyszczenie elewacji budynku wydziału Elektrycznego w
Gliwicach. Budynek jest wpisany do rejestru obiektów podlegających ochronie konserwatorskiej. Zaplanowane roboty mają
na celu naprawę ubytku okładzin i ozdób ceramicznych, podklejanie odspojonych tynków, oczyszczenie tynków
z brudu, wymianę wstawek tynkarskich (ujednolicenie wyglądu na wzór oryginalnych tynków). Wykonawca w trakcie
prowadzenia prac zobowiązany jest do uwzględniania ewentualnych sugestii Miejskiego Konserwatora Zabytków.
2. Termin wykonania zamówienia - do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy

CPV: 45000000-7, 45443000-4, 45452000-0, 45453000-7

Dokument nr: 2023/BZP 00247742, IA1.284.18.2023.TB

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-20 11:00

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://polsl.logintrade.net/rejestracja/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: a) Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między
Zamawiającym a Wykonawcą, odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem Platformy
Przetargowej Politechniki Śląskiej: https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ oraz poczty elektronicznej: IA1@polsl.pl. Korzystanie z
Platformy Przetargowej przez Wykonawcę jest bezpłatne.
b) Do połączenia używany jest szyfrowany protokół HTTPS. Szyfrowanie danych odbywa się przy pomocy protokołu SSL. Certyfikat
SSL zapewnia poufność transmisji danych przesyłanych przez Internet. Wykonawca posiadający konto na Platformie Przetargowej
ma dostęp do możliwości złożenia i wycofania oferty, a także funkcjonalności pozwalających na zadawanie pytań do treści SWZ
oraz komunikację z Zamawiającym w pozostałych obszarach.
c) Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów
elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w
zakładce ,,Instrukcje" na Platformie Przetargowej.
d) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem Platformy Przetargowej wynosi 150 MB.
e) Czas zapisywany jest w formacie YYYY-MM-DD HH:MM:SS. Czas przekazania danych na Platformę Przetargową jest to czas, w
którym zostanie potwierdzone złożenie oferty, zawiadomienia, dokumentu lub oświadczenia przez Wykonawcę.
f) Wykonawca może również przekazać ww. zawiadomienie, dokument lub
oświadczenie (nie dotyczy oferty) na adres poczty elektronicznej Zamawiającego. Wykonawca, przekazując ww. zawiadomienie,
dokument lub oświadczenie, żąda potwierdzenia dostarczenia wiadomości. Za datę przekazania zawiadomienia, dokumentu lub
oświadczenia przyjmuje się datę otrzymania potwierdzenia dostarczenia wiadomości zawierającej ww. pliki/ załączniki z serwera
pocztowego Zamawiającego.
Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem poczty elektronicznej Zamawiającego wynosi 10 MB.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://polsl.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-20 10:00
Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę w postępowaniu wyłącznie za pośrednictwem Platformy Przetargowej: https://polsl.logintrade.net/rejestracja/, zgodnie z treścią instrukcji pn. Udział w trybie podstawowym bez negocjacji, znajdującą się w zakładce ,,Instrukcje" na ww. Platformie. Nie dopuszcza się możliwości złożenia oferty za pośrednictwem poczty elektronicznej

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IA1.284.18.2023.TB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: oczyszczenie elewacji budynku wydziału Elektrycznego w
Gliwicach. Budynek jest wpisany do rejestru obiektów podlegających ochronie konserwatorskiej. Zaplanowane roboty mają
na celu naprawę ubytku okładzin i ozdób ceramicznych, podklejanie odspojonych tynków, oczyszczenie tynków
z brudu, wymianę wstawek tynkarskich (ujednolicenie wyglądu na wzór oryginalnych tynków). Wykonawca w trakcie
prowadzenia prac zobowiązany jest do uwzględniania ewentualnych sugestii Miejskiego Konserwatora Zabytków.
2. Termin wykonania zamówienia - do 4 miesięcy od dnia zawarcia umowy
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45443000-4 - Roboty elewacyjne

45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: W okresie 3 lat od
dnia udzielenia niniejszego zamówienia podstawowego, Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia Wykonawcy robót
budowlanych, zamówień polegających na powtórzeniu podobnych robót budowlanych do tych ujętych w zamówieniu podstawowym i
zgodnych z jego przedmiotem, w sytuacji gdy wystąpi potrzeba ich wykonania, a Zamawiający będzie dysponował odpowiednimi
środkami finansowymi. Zamówienia w łącznej wysokości maksymalnie do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego
będą każdorazowo udzielane w trybie z wolnej ręki, na warunkach ustalanych indywidualnie dla każdego zamówienia w zaproszeniu
do negocjacji. Udzielanie zamówień następować będzie z uwzględnieniem poniższych zasad i czynników cenotwórczych:
a) wielkości nakładów rzeczowych, tj. robocizny, materiałów i pracy sprzętu, wynikać będą
z załączonego do zaproszenia do negocjacji przedmiaru robót,
b) wskaźniki cenotwórcze, ceny materiałów i najmu sprzętu nie będą mogły być wyższe niż te występujące w kosztorysie ofertowym
dotyczącym zamówienia podstawowego,
c) ceny materiałów i najmu sprzętu niewystępujące w kosztorysie ofertowym dotyczącym zamówienia podstawowego, nie będą
mogły przekraczać poziomu średniego cen według cenników Sekocenbudu za kwartał poprzedzający wystosowanie zaproszenia do
negocjacji lub faktur/ ofert handlowych dotyczących sprzedaży materiałów i wykonania usług niewystępujących w ww. cenniku
Sekocenbudu,
d) w przypadku zamówienia udzielanego w terminie co najmniej 6 miesięcy od dnia udzielenia zamówienia podstawowego,
dopuszcza się akceptację wyższych wskaźników cenotwórczych, cen materiałów i najmu sprzętu w stosunku do tych występujących
w kosztorysie ofertowym zamówienia podstawowego, pod warunkiem udowodnienia przez Wykonawcę zmiany cen materiałów lub
kosztów związanych z realizacją zamówienia.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1.1. ZDOLNOŚĆ TECHNICZNA
Wykonanie przez Wykonawcę (zakończenie) nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert, co najmniej 2 robót budowlanych z czego każda:
- o wartości ogółem min. 250 000,00 zł brutto,
- obejmująca wykonanie robót w zakresie tynkowania i renowacji tynków ścian zewnętrznych budynku objętego ochroną
konserwatorską.
1.2. ZDOLNOŚĆ ZAWODOWA
Dysponowanie przez Wykonawcę osobami (minimum 1 osobą z każdej branży) posiadającymi uprawnienia budowlane do
kierowania robotami w specjalności:
- architektonicznej,
- konstrukcyjno-budowlanej,
i wpisanymi do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa (Izby Architektów - w przypadku uprawnień architektonicznych) -
jeżeli odrębne przepisy nakładają obowiązek takiego wpisu;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku
podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej
oceniona do złożenia odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności
Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji. Zgodnie z art. 127 ust. 2 ustawy Wykonawca nie jest zobowiązany do
złożenia podmiotowych środków dowodowych, które Zamawiający posiada, jeżeli Wykonawca wskaże te środki oraz potwierdzi ich
prawidłowość i aktualność. Zgodnie z art. 274 ust. 4 ustawy Zamawiający nie wzywa do złożenia podmiotowych środków
dowodowych, jeżeli może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów
publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, o
ile Wykonawca wskazał w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego
ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ, o której mowa powyżej w pkt 5.4.) niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego
oferta została najwyżej oceniona do złożenia WYKAZU ROBÓT BUDOWLANYCH wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich
5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem
ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem
DOWODÓW określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są
referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli
Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty.
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunku dotyczącego ZDOLNOŚCI ZAWODOWEJ, o której mowa powyżej w
pkt 5.4.) niniejszego ogłoszenia, Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia WYKAZU
OSÓB, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie
robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a
także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania
ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
2. Wysokość wadium: 7 900,00 zł.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ustanawiają pełnomocnika do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie
zamówienia publicznego. Do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania ww. wykonawców, które
powinno być przez nich udzielone (podpisane). Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy
regulującej współpracę tych wykonawców. Wykonawcy składający ofertę wspólną ponoszą solidarną odpowiedzialność za
wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy. W odniesieniu do warunków dotyczących
wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia
mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do
oferty oświadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi
wykonają poszczególni wykonawcy. Każdy z wykonawców występujących wspólnie musi z osobna wykazać brak podstaw
wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez
wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt 5.5.) niniejszego ogłoszeniu, składa każdy z wykonawców wspólnie
ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to potwierdzać ma brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Na mocy art. 455 ust. 1 pkt 1) ustawy Zamawiający przewiduje następujące zmiany postanowień zawartej umowy:
1) zmiany strony umowy w przypadku następstwa prawnego wynikającego z odrębnych przepisów,
2) zmiany terminu wykonania umowy w przypadku:
a) wystąpienia zdarzeń siły wyższej - o czas trwania przeszkody; w rozumieniu niniejszej umowy ,,siła wyższa" jest to
zdarzenie nadzwyczajne, zewnętrzne wobec stron i niemożliwe do zapobieżenia, którego nie udało się uniknąć nawet w
wypadku maksymalnej staranności stron; strona powołująca się na stan siły wyższej jest zobowiązana do niezwłocznego
pisemnego powiadomienia drugiej strony, a następnie do udokumentowania zaistnienia tego stanu; obie strony będą
zwolnione od odpowiedzialności za niewykonanie umowy, nienależyte wykonanie lub zwłokę w wykonaniu umowy, w takim
zakresie, w jakim nastąpiło to na skutek zdarzeń siły wyższej,
b) wystąpienia robót zamiennych lub dodatkowych, uniemożliwiających wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym,
c) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych - o czas trwania przeszkody; wydłużenie terminu wykonania
umowy może nastąpić maksymalnie o tyle dni, ile było dni, w których wystąpiły niekorzystne warunki atmosferyczne wraz z
czasem potrzebnym na usunięcie skutków zaistnienia niekorzystnych warunków i dotyczy wyłącznie robót, co do których
wystąpiła konieczność wstrzymania spowodowana danymi warunkami. Niekorzystne warunki atmosferyczne oznaczają
warunki, w których niemożliwe jest prowadzenie robót bezpiecznie pod względem przepisów i zasad BiHP, w sposób
prawidłowy, zgodny z umówioną technologią lub zasadami sztuki budowlanej. Jako niekorzystne warunki atmosferyczne
rozumie się między innymi:
- wystąpienie średniej dziennej ujemnej temperatury niższej niż minus 5st C lub temperatury wyższej niż plus 35st C w
zakresie robót zewnętrznych budowlanych.
- nadzwyczajne zjawiska pogodowe takie jak: nawałnice, ulewne deszcze, bardzo silne wiatry - uniemożliwiające
prowadzenie robót budowlanych w ogóle, bądź bez niewspółmiernych nakładów.
W przypadku prowadzenia robót budowlanych wymagających zachowania określonego reżimu temperaturowego, wartość
(lub wartości) dziennej temperatury, która uznana będzie za niekorzystne warunki atmosferyczne ustalana będzie
indywidualnie na podstawie dokumentów technicznych dla realizowanej technologii robót. Wykazanie zaistnienia
okoliczności uniemożliwiających prowadzenia prac, a tym samym umożliwiających zmianę terminu realizacji umowy leży po
stronie Wykonawcy. W okresie wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, Wykonawca zobowiązany jest do
udokumentowania ich zaistnienia poprzez przedłożenie Zamawiającemu danych publikowanych na stronie IMGW.
O wystąpieniu zjawiska uznanego za niekorzystne warunki atmosferyczne Wykonawca niezwłocznie poinformuje
Zamawiającego i dokona wpisu w dzienniku budowy. Zamawiający ma prawo weryfikacji ustaleń nt. zjawisk uznanych za
niekorzystne warunki atmosferyczne na podstawie danych z IMGW (właściwych dla miejsca budowy), w szczególności
średniej temperatury dziennej,
d) wydania decyzji przez służby konserwatorskie lub nadzoru budowlanego, mające wpływ na wykonanie przedmiotu
umowy,
e) wycofania z rynku lub zakończenia produkcji materiałów lub urządzeń, których użycie przewidziano w toku realizacji
przedmiotu umowy i konieczności zastąpienia ich innymi, o ile mają wpływ na wykonanie przedmiotu umowy,
f) wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego lub niezawinionych przez Wykonawcę, uniemożliwiających
rozpoczęcie, wykonanie w terminie lub kontynuowanie wykonywania przedmiotu umowy,
3) zmiany w kolejności i terminach płatności, w przypadku zmian w harmonogramie prowadzonych prac,
4) zmiany materiałów i urządzeń, których użycie przewidziano w toku realizacji przedmiotu umowy,
UWAGA! Ze względu na ograniczoną liczbę znaków możliwych do wpisania w niniejszym polu, pełny zakres zmian zawarty
jest w SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Sposób realizacji zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-29

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.