Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1242z dziś
7321z ostatnich 7 dni
25627z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Rozbudowa pompowni ścieków burzowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Rozbudowa pompowni ścieków burzowych

Data zamieszczenia: 2023-06-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
ul. Radziszowska 11
32-050 Skawina
powiat: krakowski
(12) 276-12-89, (12) 276-12-91
biuro@zwik.skawina.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Skawina
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: (12) 276-12-89, (12)
Termin składania ofert: 2023-06-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
1. Nazwa zamówienia: ,,Rozbudowa pompowni ścieków burzowych na Oczyszczalni Ścieków zlokalizowanej przy Ul. Działkowców 1 w Skawinie"
Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych w zakresie rozbudowy pompowni ścieków burzowych na Oczyszczalni Ścieków zlokalizowanej przy Ul. Działkowców 1 w Skawinie, dla Zakładu Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Skawinie.
Przedmiot i zakres:
Zadanie inwestycyjne obejmuje:
a) Rozbudowę istniejącej pompowni ścieków burzowych wraz z niezbędnymi instalacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi - w obiekcie istniejącym przewiduje się całkowitą wymianę wyposażenia technologicznego, przebudowę płyty stropowej, przebudowę pomostów i drabin, renowację powierzchni betonowych. Dodatkowo należy wykonać komorę zasuw, w formie żelbetowego zbiornika podziemnego, bezpośrednio przyległego do zbiornika pompowni, która będzie pełnić funkcję komory suchej mieszczącej w sobie armaturę odcinającą, zwrotną i pomiarową pomp.
b) Przebudowę instalacji zewnętrznych: instalacji kablowych, energetycznych nn, wody pitnej, kanalizacji deszczowej, w związku z kolizja projektowanego obiektu z istniejącym zagospodarowaniem terenu.
Celem inwestycji jest poprawa bezpieczeństwa eksploatacyjnego pompowni wód deszczowych. Inwestycja nie prowadzi do zmiany parametrów technicznych pomp, a tym samym do zmiany ilości odprowadzanych ścieków do przelewu burzowego. Po zrealizowaniu inwestycji nie będzie koniczności wejścia do zbiornika pompowni celem wykonania czynności operacyjnych zamknięcia lub otwarcia zasuw.
Lokalizacja inwestycji:
Zakres inwestycji obejmuje część działki ewidencyjnej nr 1872/1, obręb Skawina, jednostka ewidencyjna Skawina. Otoczenie działki stanowią: obszary zagospodarowane przemysłowo (od strony zachodniej i północnej), obiekt komunalny, mieszkalny (od strony południowej), rzeka Skawinka (od strony wschodniej).
Istniejący stan zagospodarowania
Rozbudowa pompowni realizowana będzie w granicach działki ewidencyjnej nr 1872/1, obręb 0017 Skawina. Właścicielem działki jest Gmina Skawina, a użytkownikiem wieczystym Zakład Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Skawinie, Ul. Radziszowska 11. Działka ta, poza pompownią ścieków burzowych, zabudowana jest pompownią ścieków sanitarnych, częścią budynku administracyjnego oraz instalacjami i sieciami wodnymi, kanalizacyjnymi oraz energetycznymi. Powierzchnia działki wynosi 4528 m2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w pkt IV SWZ.

CPV: 45252000-8, 45100000-8

Dokument nr: ZWiK/DI/ZP-12/2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 23.06.2023r. godz.10:30

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 23.06.2023r. godz.10:00
Miejsce składania ofert: Zakład Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o. Ul. Radziszowska 11, 32-050 Skawina, Dziennik podawczy

Miejsce i termin realizacji:
Miejsce świadczenia: Oczyszczalnia Ścieków w Skawinie Ul. Działkowców 1

Wymagania:
5. Czy zamówienie udzielane jest w częściach: nie
6. Czy w ramach zamówienia możliwe jest składanie ofert częściowych: nie
7. Tryb udzjelenia zamówienia wraz z podstawą prawną: przetarg cywilny § 14 ust. 2 pkt 3 oraz § 18 regulaminu udzielania zamówień o wartości mniejszej niż progi unijne Zakładu Wodociągów i Kanalizacji spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Skawinie
8. Czy przetarg prowadzony jest w ramach procedury odwróconej: nie
12. Wartość szacunkowa zamówienia (opcjonalnie):
13. Okres realizacji zamówienia: do 6 miesięcy, liczonych od dnia zawarcia umowy łącznie ze złożeniem kompletnej dokumentacji do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego z wnioskiem o uzyskanie decyzji pozwolenia na użytkowanie obiektu.
14. Kryteria oceny ofert:
1) sposób oceny: Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz niepodleganie wykluczeniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty oraz na podstawie kryteriów oceny ofert opisanych w pkt IX SWZ.
2) stosowane kryteria oceny: cena brutto, długość okresu gwarancji
3) sposób określenia wagi kryteriów: 80%; 20%
III. DOKUMENTY ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest dokumentacja: www.zwik.skawina.pl
2. Informacje o środkach komunikacji elektronicznej: strona internetowa www.zwik.skawina.pl
3. Wymagania techniczne dotyczące korespondencji elektronicznej: szczegółowe określenie wymagań technicznych i organizacyjnych dot. korespondencji elektronicznej zawarto w pkt XIV SWZ, tj. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami, przekazywania oświadczeń i dokumentów oraz osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
4. Języki w jakich może być składana dokumentacja: polski
5. Kanał elektronicznej komunikacji: e-mail
Przekazywanie informacji ze strony Zamawiającego odbywać się będzie poprzez stronę internetową zamawiającego oraz za pośrednictwem poczty elektronicznej.
9. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Ofertę stanowią:
a) wypełnione i należycie podpisane: druk oferty oraz oświadczenia i formularze wg załączonych do SWZ wzorów;
b) pozostałe oświadczenia, dokumenty i inne elementy potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz dotyczące przedmiotu zamówienia, wymienione w pkt. VII SWZ p.t.: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz pozostałe wymagane załączniki - należycie podpisane lub potwierdzone za zgodność z oryginałem.
2) Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Ofertę składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej;
3) Oferta musi być sporządzona w języku polskim.
4) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Interpretacja treści dokumentów składanych w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, będzie realizowana w oparciu o przedmiotowe tłumaczenie;
5) Treść oferty musi odpowiadać treści Specyfikacji Warunków Zamówienia;
6) Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. Oznacza to, iż jeżeli z dokumentu(ów) określającego(ych) status prawny Wykonawcy(ów) lub pełnomocnictwa (pełnomocnictw) wynika, iż do reprezentowania Wykonawcy(ów) upoważnionych jest łącznie kilka osób dokumenty wchodzące w skład oferty muszą być podpisane przez wszystkie te osoby;
7) Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi wynikać z właściwego rejestru. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z właściwego rejestru stwierdzającego status prawny Wykonawcy, to do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa wystawiony przez osoby do tego upoważnione lub potwierdzoną notarialnie kopię pełnomocnictwa;
8) Dokumenty przygotowywane samodzielnie przez Wykonawcę na podstawie wzorów stanowiących załączniki do specyfikacji warunków zamówienia powinny mieć formę wydruku komputerowego, maszynopisu lub uzupełnionych ręcznie pismem czytelnym oraz odpowiadać co do treści wzorom załączonym do Specyfikacji Warunków Zamówienia;
9) Wszelkie miejsca w ofercie, w których Wykonawca naniósł poprawki lub zmiany wpisywanej przez siebie treści (czyli wyłącznie w miejscach, w których jest to dopuszczone przez Zamawiającego) powinny być parafowane przez Wykonawcę;
10) Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną przez siebie ofertę. Zmiany lub wycofanie złożonej oferty są skuteczne tylko wówczas, gdy zostały dokonane przed upływem terminu składania ofert;
11) Zmiany, poprawki lub modyfikacje złożonej oferty muszą być złożone w miejscu i według zasad obowiązujących przy składaniu oferty;
12) W przypadku oferty wspólnej kilku podmiotów podpisy na ofercie mają złożyć wszyscy wykonawcy (wszyscy wspólnicy) lub wyznaczony przez nich wszystkich pełnomocnik;
13) Sposób zaadresowania oferty:
a) Obowiązkiem wykonawcy jest złożenie oferty w sposób gwarantujący zachowanie poufności jej treści oraz zabezpieczający jej nienaruszalność do terminu otwarcia ofert (nieprzejrzysta, zamknięta koperta).
b) Koperta / opakowanie zawierające ofertę winno być zaadresowane do Zamawiającego na adres podany w punkcie 1 niniejszej specyfikacji i opatrzone nazwą, dokładnym adresem wykonawcy oraz oznaczone w sposób następujący:
Oferta - Przetarg cywilny nr ZWiK/DI/ZP-12/2023 ,,Rozbudowa pompowni ścieków burzowych na Oczyszczalni Ścieków zlokalizowanej
przy ul. Działkowców 1 w Skawinie"
IV. WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I WYKLUCZENIA WYKONAWCY
O udzielenie zamówienia, może ubiegać się Wykonawca, który: spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania.
1. Opis warunków udziału w postępowaniu:
1) kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności:
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2) sytuacja finansowa lub ekonomiczna:
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 000 000,00 zł
(słownie: jeden milion złotych (PLN)),
b) ma zawartą umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia,
3) zdolność techniczna lub zawodowa:
a) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, wykonał czyli zrealizował należycie co najmniej dwie roboty budowlane w zakresie budowy/przebudowy/rozbudowy pompowni ścieków/wód deszczowych lub obiektów kubaturowych technologicznych oczyszczalni ścieków/stacji uzdatniania wody, o wartości łącznej wykazanych dwóch robót nie mniejszej niż 1 500 000,00 zł netto.
b) Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia czyli:
- osobą przeznaczoną na funkcję kierownika budowy posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, a także posiadającą co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień, w tym co najmniej pięć lat doświadczenia w pełnieniu samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie na stanowisku kierownika budowy lub kierownika robót oraz doświadczenie w kierowaniu robotami przy realizacji co najmniej dwóch robót w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom,
osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, a także posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w kierowaniu robotami przy realizacji co najmniej dwóch robót w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom,
osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, a także posiadającą co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe liczone od dnia uzyskania uprawnień oraz doświadczenie w kierowaniu robotami przy realizacji co najmniej dwóch robót w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom,
Osoby wymienione powyżej muszą posiadać ważne uprawnienia budowlane, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i wydanych na jej podstawie aktach wykonawczych lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub odpowiednich przepisów obowiązujących na terenie kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, które w zakresie objętym umową pozwalać będą wskazanym osobom na pełnienie w/w funkcji.
Wskazane osoby muszą również należeć do samorządu zawodowego (tj. do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa), a dowód takiej przynależności będzie wymagany przy rozpoczęciu budowy.
Zamawiający dopuszcza aby jedna osoba łączyła nie więcej niż 2 funkcje w zakresie posiadanych uprawnień jeżeli łącznie spełnia opisane wymagania, kwalifikacje i doświadczenie.
2. Przesłanki wykluczenia Wykluczeniu podlega wykonawca:
1) będący osobą fizyczną, którego prawomocnie skazano za przestępstwo:
a) udziału w zorganizowanej grupie przestępczej albo związku mającym na celu popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego, o którym mowa w art. 258 Kodeksu karnego,
b) handlu ludźmi, o którym mowa w art. 189a Kodeksu karnego,
c) o którym mowa w art. 228-230a, art. 250a Kodeksu karnego lub w art. 46 lub art. 48 ustawy z dnia 25 czerwca 2010 r. o sporcie,
d) finansowania przestępstwa o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 165a Kodeksu karnego, lub przestępstwo udaremniania lub utrudniania stwierdzenia przestępnego pochodzenia pieniędzy lub ukrywania ich pochodzenia, o którym mowa w art. 299 Kodeksu karnego,
e) o charakterze terrorystycznym, o którym mowa w art. 115 § 20 Kodeksu karnego, lub mające na celu popełnienie tego przestępstwa,
f) powierzenia wykonywania pracy małoletniemu cudzoziemcowi, o którym mowa w art. 9 ust. 2 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej,
g) przeciwko obrotowi gospodarczemu, o których mowa w art. 296-307 Kodeksu karnego, przestępstwo oszustwa, o którym mowa w art. 286 Kodeksu karnego, przestępstwo przeciwko wiarygodności dokumentów, o których mowa w art. 270-277d Kodeksu karnego, lub przestępstwo skarbowe,
h) o którym mowa w art. 9 ust. 1 i 3 lub art. 10 ustawy z dnia 15 czerwca 2012 r. o skutkach powierzania wykonywania pracy cudzoziemcom przebywającym wbrew przepisom na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej;
- lub za odpowiedni czyn zabroniony określony w przepisach prawa obcego;
2) jeżeli urzędującego członka jego organu zarządzającego lub nadzorczego, wspólnika spółki w spółce jawnej lub partnerskiej albo komplementariusza w spółce komandytowej lub komandytowo-akcyjnej lub prokurenta prawomocnie skazano za przestępstwo, o którym mowa w pkt 1;
3) wobec którego wydano prawomocny wyrok sądu lub ostateczną decyzją administracyjną o zaleganiu z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, chyba że wykonawca odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności;
4) wobec którego prawomocnie orzeczono zakaz ubiegania się o zamówienia publiczne;
5) jeżeli zamawiający może stwierdzić, na podstawie wiarygodnych przesłanek, że wykonawca zawarł z innymi wykonawcami porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji, w szczególności jeżeli należąc do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, złożyli odrębne oferty, oferty częściowe lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, chyba że wykażą, że przygotowali te oferty lub wnioski niezależnie od siebie;
6) jeżeli, w przypadkach, o których mowa w art. 85 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, doszło do zakłócenia konkurencji wynikającego z wcześniejszego zaangażowania tego wykonawcy lub podmiotu, który należy z wykonawcą do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
7) Na podstawie art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. (póz. 835) o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. póz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. póz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
3. Wykaz środków dowodowych wymaganych do wykazania spełnienia warunków udziału
w postępowaniu i niepodlegania wykluczeniu
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków oraz niepodleganiu wykluczeniu, stanowiące załącznik nr 2 do ogłoszenia;
2) wykaz robót-załącznik nr 3 do SWZ;
3) wykaz osób - załącznik nr 4 do SWZ;
4) polisa potwierdzająca zawarcie umowy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej;
5) dokument potwierdzający, że wykonawca posiada środki finansowe lub zdolność kredytową;
4. Wspólne ubieganie się o zamówienie
1) Czy wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o wykonanie zamówienia: tak
2) Warunki wspólnego ubiegania się o zamówienie:
a) Oferta winna zawierać informacje formalne, tj.: odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, umowę spółki cywilnej (jeżeli jednym z wykonawców jest spółka cywilna), Oświadczenie o którym mowa w pkt. VII.2. ppkt.l SWZ) oddzielnie dla każdego wykonawcy.
b) Dane dotyczące sytuacji finansowej, informacje na temat posiadanych uprawnień, niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz pozostałe dane należy przedstawić łącznie dla wszystkich wykonawców jako wspólne załączniki do oferty.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (konsorcjum lub spółka cywilna) składają dokumenty lub oświadczenia, z których treści wynikać będzie, że razem/łącznie spełniają warunki udziału w postępowaniu.
d) Wykonawcy składający ofertę wspólnie muszą wyznaczyć pełnomocnika (lidera, partnera wiodącego) do reprezentowania ich w postępowaniu oraz do zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnik jest upoważniony do zaciągania zobowiązań w imieniu wszystkich wykonawców, którzy udzielili mu pełnomocnictwa, a realizacja umowy będzie prowadzona wyłącznie we współpracy z nim (dotyczy to również płatności).
e) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu podmiotów występujących wspólnie oraz do zawarcia umowy winno być załączone do oferty w oryginale lub należycie potwierdzonej kopii, przy czym pełnomocnik nie może sam potwierdzić za zgodność z oryginałem kopii udzielonego mu pełnomocnictwa.
f) Wykonawcy działający wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. W trakcie realizacji umowy do występowania w imieniu konsorcjum (w tym do wystawiania faktur) uprawniony będzie wyłącznie lider konsorcjum (podmiot wiodący). Obydwa te warunki muszą być określone w umowie regulującej ich współpracę, którą należy dostarczyć po ewentualnym wyborze oferty złożonej przez takich wykonawców.
4. Termin związania ofertą: 60 dni
1) ustala się termin związania ofertą do dnia 21.08.2023r.
2) w przypadku, gdy wybór najkorzystniejszej oferty nie nastąpi przed upływem terminu związania, Zamawiający przed upływem terminu związania ofertą zwróci się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o wskazany okres, nie dłuższy niż 30 dni,
3) przedłużenie terminu związania ofertą o którym mowa w ust. 4 pkt 2, wymaga złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o wyrażeniu zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
4) brak zgody, bądź niewyrażenie jej w przepisanej formie, prowadzi do odrzucenia oferty.
5. Czy Zamawiający żąda wniesienia wadium: nie
1) Informacja na temat wadium:
POSTANOWIENIA UMOWY
1. Czy Zamawiający przewiduje wypłatę zaliczek: nie
2. Czy zamawiający przewiduje zmiany umowy: tak
3. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki wprowadzenia zmian:
1) Zmiana umowy musi pozostawać w bezpośrednim związku przyczynowo - skutkowym z wystąpieniem określonych okoliczności i zostanie ograniczona jedynie do działań koniecznych w celu należytego wykonania umowy.
2) Zmiana terminu zakończenia realizacji zamówienia może nastąpić w przypadku:
a) zmiany uwarunkowań prawnych, administracyjnych lub technicznych spowodowanych działaniami osób trzecich lub podmiotów trzecich;
b) zmian będących następstwem okoliczności leżących wyłącznie po stronie Zamawiającego, w szczególności wynikających z opóźnienia w przekazaniu placu budowy;
c) zmian będących następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenia zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień, pod warunkiem iż opóźnienie nie wynika z niedochowania należytej staranności przez Wykonawcę przy realizowaniu umowy;
d) zmian będących następstwem napotkania nieprzewidywalnych warunków fizycznych, przy czym pod pojęciem ,,warunki fizyczne" rozumie się zarówno naturalne jak i stworzone przez człowieka, oraz inne fizyczne przeszkody i skażenia, które Wykonawca napotka na terenie budowy w trakcie wykonywania robót, włącznie z warunkami podpowierzchniowymi i hydrologicznymi których Wykonawca nie mógł przewidzieć na postawie informacji zawartych w dokumentacji projektowej, ale z wyłączeniem warunków klimatycznych;
e) zmian będących następstwem poleceń Zamawiającego związanych z wykryciem przez Wykonawcę na terenie budowy: wykopaliska, monet, przedmiotów wartościowych lub starożytnych, konstrukcji i innych przedmiotów interesujących z punktu widzenia geologicznego lub archeologicznego;
f) wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych, które uniemożliwiają realizację zamówienia. Odzwierciedlenie tych okoliczności ma być odnotowane w dzienniku budowy ze szczegółowym opisem tych warunków atmosferycznych oraz podaniem okresu ich występowania;
g) zmian będących następstwem wystąpienia siły wyższej, przy czym siła wyższa oznacza wyjątkowe wydarzenie lub okoliczność na którą strona nie ma wpływu, przeciw której strona nie mogła w racjonalny sposób zabezpieczyć się lub jej uniknąć lub ją przezwyciężyć. Siła wyższa obejmuje w szczególności wojnę, wypowiedziane lub niewypowiedziane działania wojenne, inwazję, działanie nieprzyjaciół zewnętrznych,
bunt, akty terroryzmu, rewolucję, powstanie, przewrót cywilny lub wojskowy, wojnę domową, zamieszki, rozruchy, niepokoje, strajki lub lokaut z udziałem osób innych niż personel wykonawcy lub inni pracownicy wykonawcy i podwykonawców, katastrofy żywiołowe, jak: trzęsienia ziemi, huragany, tajfuny;
h) konieczności zrealizowania jakiejkolwiek części robót objętych przedmiotem umowy przy zastosowaniu odmiennych rozwiązań technicznych i technologicznych, niż wskazane w dokumentacji projektowej, a wynikających ze stwierdzonych wad tej dokumentacji lub zmiany stanu prawnego lub z innych okoliczności w oparciu o które je przygotowano, gdyby zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziło niewykonaniem lub wykonaniem nienależytym przedmiotu umowy (w tym zmianę ilości, jakości, poziomu, pozycji, wymiarów i innych cech charakterystycznych którejkolwiek części prac objętych umową);
i) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji;
j) konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub w rodzaju robót.
3) Zamawiający określa następujące zasady zmiany terminu zakończenia realizacji zamówienia:
a) z wnioskiem o zmianę występuje Wykonawca, w którym uzasadnia konieczność zmiany terminu
zakończenia realizacji zamówienia oraz przedkłada dokumenty uzasadniające zmianę terminu;
b) Zamawiający rozpatrzy wniosek w terminie 7 dni od daty złożenia;
c) w przypadku pozytywnego rozpatrzenia wniosku sporządza się protokół konieczności zawierający w
szczególności:
a) opis zmiany,
b) uzasadnienie zmiany,
c) wpływ zmiany na termin zakończenia umowy i wyznaczenie nowego terminu.
d) zmiana terminu wymaga aneksu do umowy.
4) Powyżej przedstawione postanowienia dotyczące zmiany umowy nie stanowią dla Zamawiającego
zobowiązania do ich realizacji.
5) Inne zmiany umowy
a) w sprawach formalnych nie związanych z przedmiotem zamówienia (np. zmiany prawne po stronie
Zamawiającego lub Wykonawcy, zmiany adresu, zmiany osób pełniących funkcje określone w umowie).
4. Czy Zamawiający przewiduje zabezpieczenie należytego wykonania umowy: tak
1) Forma zabezpieczenia: pieniężna; gwarancja bankowa; gwarancja ubezpieczeniowa
2) Wysokość zabezpieczenia: 5% ceny całkowitej podanej w ofercie albo maksymalnej wartości nominalnej zobowiązania zamawiającego wynikającego z umowy.
VII. SPOSÓB PRZYGOTOWANIA OFERTY, OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW
1. Ofertę, oświadczenia i inne załączniki należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej.
2. Ofertę, oświadczenia i inne załączniki muszą zostać wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji wykonawcy.
VIII. INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE
1. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany/sprostowania treści ogłoszenia przed upływem terminu składania ofert przez ogłoszenie zmiany/sprostowania na stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego. Dokonanie istotnej zmiany powoduje konieczność przedłużenia terminu składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia lub specyfikacji warunków zamówienia w terminie do dnia 13.06.2023r.przed terminem składania ofert. Zamawiający przekazuje treść wyjaśnień wszystkim Wykonawcom bez ujawniania źródła zapytania. Na skutek otrzymanych zapytań, Zamawiający może zmienić treść ogłoszenia lub specyfikacji warunków zamówienia, o czym niezwłocznie zawiadamia wszystkich Wykonawców. Zamawiający może wydłużyć termin składania ofert o czas niezbędny do wprowadzenia zmian wynikających z modyfikacji treści ogłoszenia lub specyfikacji warunków zamówienia.
3. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Na podstawie złożonych przez Wykonawcę wyjaśnień, Zamawiający może dokonać poprawek oczywistych omyłek pisarskich, oczywistych omyłek rachunkowych, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek oraz innych omyłek polegających na niezgodności oferty z dokumentami zamówienia, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty. O dokonanych poprawkach Zamawiający niezwłocznie zawiadamia Wykonawcę, którego oferta została poprawiona, wyznaczając mu odpowiedni termin na wyrażenie zgody na poprawienie oferty lub zakwestionowanie wprowadzonych zmian. Brak odpowiedzi w wyznaczonym terminie uznaje się za wyrażenie zgody na poprawienie omyłki.
4. Podstawy do unieważnienia postępowania:
1) Postępowanie unieważnia się jeśli:
a) nie wpłynie żadna oferta;
b) wszystkie oferty zostaną odrzucone;
c) kwota przeznaczona przez Zamawiającego na dane zamówienie, jest niższa niż najniższa kwota podana w najkorzystniejszej ofercie;
d) prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie Zamawiającego;
e) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.
2) Kierownik Zamawiającego może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
3) O unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadamia drogą elektroniczną Wykonawców, którzy złożyli oferty przed powzięciem decyzji o unieważnieniu postępowania.
5. Informacje dotyczące RODO wraz z określeniem szczegółowych zasad zawarto w pkt. III ppkt.6 SWZ.
6. Inne: -

Kontakt:
Telefon kontaktowy: (12) 276-12-89, (12) 276-12-91
Kanał elektronicznej komunikacji: e-mail
6. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ogłoszenia lub specyfikacji
warunków zamówienia za pośrednictwem: poczty elektronicznej na adres:
przetargi@zwik.skawina.pl lub pisemnie.
Osoba do kontaktu:
sprawy merytoryczne: Tomasz Lasak tel. 12 276-23-33 wew.23 sprawy formalne: Monika Najder tel. 12 276-12-89 wew.49

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.