Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw

Data zamieszczenia: 2023-06-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Fundacja Pozytywne Inicjatywy
Przebendowskiego 12
84-100 Puck
powiat: pucki
606 630 182
p.pustelnik@pozytywneinicjatywy.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/161251
Województwo: pomorskie
Miasto: Puck
Wadium: ---
Nr telefonu: 606 630 182
Termin składania ofert: 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
z dnia 05.06.2023 r.
dotyczy: wyboru wykonawcy na dostawę i montaż wyposażenia placu zabaw do Pozytywnego Żłobka nr 6 w Gdańsku przy Ul. Wąsowicza 28
Powstaje w kontekście projektu
RPPM.05.03.00-22-0010/20 - Pozytywny żłobek w Gdańsku Oliwie i w Leśniewie

Część 1
DOSTAWA i montaż wyposażenia placu zabaw

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Zamawiający zamierza dokonać wyboru Wykonawcy, który zrealizuje zamówienie objęte niniejszym zapytaniem ofertowym na dostarczenie i montaż placu zabaw do Pozytywnego Żłobka nr 6 w Gdańsku przy Ul. Wąsowicza 28 - zgodnie z wyszczególnieniem w załączniku nr 6 do niniejszego zapytania ofertowego.
W ramach dostawy Wykonawca:
- dostarczy i zamontuje dostarczony plac zabaw;
Przedmiot zamówienia musi być nowy, wykonany fabrycznie z nowych materiałów, nieużywany, wolny od wad fizycznych i prawnych, w tym nieużytkowany do prezentacji.
Dostarczone i zamontowane wyposażenie musi posiadać atesty i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej. Oznacza to, że są całkowicie bezpieczne i posiadają wymagane prawem dopuszczenia do obrotu i stosowania: testy, atesty i certyfikaty, aprobaty techniczne, świadectwa badań umożliwiające wykorzystanie ich w żłobkach zgodnie z wymogami bezpieczeństwa i higieny obowiązującymi w placówkach opieki nad dziećmi do lat 3.
Wszystkie elementy dotyczące placu zabaw powinny być w jednej kolorystyce, preferowane są naturalne kolory drewna.
Wykonawca udzieli na dostarczony przedmiot zamówienia (oddzielnie dla każdego asortymentu) gwarancję nie krótszą, niż na 12 miesięcy. Okres gwarancji wraz z opisem oferowanego asortymentu wykonawca określi w ofercie cenowej.
Maksymalny okres gwarancji 36 miesięcy.
Wykonawca zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny oraz atesty
i certyfikaty bezpieczeństwa poświadczające zgodność z normami obowiązującymi w Unii Europejskiej, w dniu odbioru przedmiotu dostawy. Dokument gwarancyjny winień określać warunki serwisowania, gwarancyjnego, pogwarancyjnego, wykaz punktów serwisowych, okres gwarancji, terminy usunięcia stwierdzonych wad i usterek, a także wskazywać całość świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego.
Ilekroć w Załączniku nr 6 - Szczegóły zamówienia, występują nazwy konkretnych elementów, wyrobów lub określenia (parametry techniczne) sugerujące wyroby, elementy konkretnych firm, producentów, Wykonawca winien uznać iż podano produkty przykładowe, a Zamawiający dopuszcza zastosowanie elementów, wyrobów, materiałów równoważnych o właściwościach nie gorszych niż przyjęto w opisie przedmiotu zamówienia.
Załączniki do zapytania ofertowego stanowią jego integralną część, w tym także treść zapytania ofertowego.
Opis
Realizacja umowy - dostawa i montaż wyposażenia placu zabaw

CPV: 37535200-9

Dokument nr: 2023-648-161251

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-13
Składanie ofert:
W formie pisemnej za pośrednictwem poczty, kuriera lub osobiście na adres:
Fundacja Pozytywne Inicjatywy
ul. Przebendowskiego 12
84-100 Puck
w zamkniętej kopercie z dopiskiem: ,,Oferta na dostarczenie i montaż placu zabaw do Pozytywnego Żłobka nr 6 przy Ul. Wąsowicza 28 w Gdańsku"
Dostarczenie osobiste możliwe jest od pn. do pt. w godz.ch od 8.00 do 15.00.
Dnia 13.06.2023 r. do godz. 10.00.
lub
W formie elektronicznej w postaci podpisanego skanu po przez Bazę Konkurencyjności
lub
na adres: p.pustelnik@pozytywneinicjatywy.pl gdzie w tytule wiadomości powinien być ,,Oferta na dostarczenie i montaż placu zabaw do Pozytywnego Żłobka nr 6 przy Ul. Wąsowicza 28 w Gdańsku"
TERMIN SKŁADANIA wszystkich ofert upływa 13.06.2023 r. o godz. 10.00.

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
pomorskie
Powiat
Gdańsk
Gmina
Gdańsk
Miejscowość
Gdańsk
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-06-05
Koniec realizacji
2023-06-13
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis

Etap 2
Początek realizacji
2023-06-15
Koniec realizacji
2023-06-15
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Podpisanie umowy
Etap 3
Początek realizacji
2023-06-15
Koniec realizacji
2023-07-24
Czy występuje płatność częściowa
NIE

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie dopuszcza zamówień uzupełniających
Warunki zmiany umowy
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany warunków umowy podpisanej z Wykonawcą zamówienia w wyniku przeprowadzonego postępowania, jeżeli spełniony zostanie jeden lub dwa z poniższych warunków:
a) zmiana uzasadniona będzie sytuacją, której Zamawiający, działając z należytą starannością,
nie mógł przewidzieć;
b) zmiana będzie korzystna dla zamawiającego;
2. Zmiany mogą dotyczyć w szczególności terminów realizacji zamówienia, terminów płatności,
oraz innych przyczyn, których Zamawiający nie mógł przewidzieć.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień do wykonania przedmiotu zamówienia.
Typ
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis
Niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Wykonawcy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie umowy.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
1. Oferta powinna zawierać w szczególności następujące w informacje:
a) pełną nazwę, adres lub siedzibę Oferenta,
b) cenę netto i brutto przedmiotów zamówienia,
c) okres gwarancji i jej warunki
2. Cena wskazana przez Wykonawcę powinna zawierać wszystkie koszty związane z jej wykonaniem w tym w szczególności: koszty podatkowe i ubezpieczenia leżące po stronie Zamawiającego związane z umową, koszty transportu i wszelkie inne koszty, które są niezbędne do prawidłowego zrealizowania usługi.
3. Ofertę należy złożyć na formularzu ofertowym wraz z załącznikami:
1. Załącznik nr 1 - Formularz ofertowy,
2. Załącznik nr 2 - Oświadczenie o braku powiązań kapitałowych i osobowych z Zamawiającym,
3. Załącznik nr 3 - Klauzula informacyjna,
4. Załącznik nr 4 - Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu
5. Załącznik nr 5 - Specyfikacja szczegółów przedmiotu zamówienia zawierająca zdjęcia i specyfikację oferowanych przedmiotów.
4. Oferta wraz z załącznikami powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do reprezentacji i powinna zawierać ponumerowane strony. Złożenie oferty po terminie oraz w innej formie skutkować będzie jej odrzuceniem. Oferty niekompletne nie będą podlegały ocenie. Jeden Wykonawca może złożyć tylko 1 ofertę. W przypadku, gdy oferent złoży więcej niż jedną ofertę, wszystkie oferty tego oferenta zostaną odrzucone. Koszty związane z przygotowaniem oferty ponosi Wykonawca.
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis
1) W ramach zamówienia nie ma możliwości składania ofert wariantowych.
2) Oferent przed upływem terminu złożenia oferty może wycofać swoją ofertę składając pisemne oświadczenie. Oferta wycofana nie będzie rozpatrywana.
3) W toku oceny ofert Zamawiający może żądać od oferenta wyjaśnień dotyczących złożonej oferty.
4) W przypadku, gdy Zamawiający uzna, iż wycena oferty zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy z wnioskiem o wyjaśnienie w wyznaczonym terminie. Cenę uznaje się za rażąco niską, jeżeli jest niższa o co najmniej 30% od szacowanej wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert. Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
5) Oferty złożone po terminie składania ofert, określonym w zapytaniu ofertowym, nie będą rozpatrywane.
6) Zamawiający nie zwraca oferentom ofert złożonych w terminie.
7) Wykonawca związany jest ofertą przez okres 30 dni od terminu złożenia oferty.
8) Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku zaistnienia nieprzewidzianych okoliczności i poinformuje o nich oferentów mailowo lub telefonicznie oraz zamieszczając stosowną informację w Bazie Konkurencyjności.
9) Wszelkie rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych.
10) Zapłata za zrealizowaną usługę nastąpi na podstawie sporządzonego przez Wykonawcę rachunku/faktury, maksymalnie w terminie 14 dni od dnia doręczenia Zamawiającemu poprawnie sporządzonego rachunku/faktury, z takim zastrzeżeniem, że wystawienie rachunku nastąpi po podpisaniu protokołu odbioru/protokołu zdawczo-odbiorczego, dokumentującego zakończenie realizacji przedmiotu danego zamówienia.
11) Dodatkowo, termin zapłaty może być wydłużony, w przypadku nie otrzymania przez Zamawiającego transzy z Instytucji Pośredniczącej. Z tego tytułu nie należą się Wykonawcy żadne odsetki za zwłokę.
12) Zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości 1 % łącznego wynagrodzenia Wykonawcy za każdy dzień zwłoki - w przypadku realizowania przez Wykonawcę umowy niezgodnie z terminami określonymi w umowie, z tym że wysokość kary umownej nie może przekroczyć 30 % wynagrodzenia umownego.
13) Zamawiający przewiduje karę umowną w wysokości 10% łącznego wynagrodzenia Wykonawcy - w przypadku gdy Wykonawca zrealizuje zlecenie w sposób niezgodny z postanowieniami umowy oraz bez zachowania należytej staranności.
14) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dochodzenia odszkodowania w wysokości przekraczającej karę umowną do wysokości faktycznych strat jakie poniósł Zamawiający na skutek działania lub zaniechania Wykonawcy oraz pokrycia wszelkich kosztów poniesionych przez Zamawiającego w związku z tymi działaniami lub zaniechaniami.
15) Zamawiający zastrzega sobie możliwość niezwłocznego odstąpienia od umowy przez Zamawiającego w przypadku naruszenia przez Wykonawcę warunków podpisanej umowy.
16) Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymane od Oferentów oferty nie powodują powstania żadnych zobowiązań pomiędzy stronami zapytania.
17) Wykonawca będzie zobowiązany do oznakowania wszystkich dokumentów przekazywanych Zamawiającemu, zgodnie z aktualnie obowiązującymi zasadami w zakresie informacji i promocji projektów współfinansowanych ze środków UE, zgodnie z programem pomocowym, z którego udzielone zostało wsparcie w projekcie.
18) W przypadku podpisania umowy z Wykonawcą, Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania wszelkich wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków, jakie zostaną wskazane w umowie zawartej pomiędzy Wykonawcą a Zamawiającym.
19) O ewentualnym wybraniu oferty oferenci zostaną poinformowani i zaproszeni do podpisania umowy.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-06-05
Data ostatniej zmiany
2023-06-05 14:37:57

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Dla kryterium C - liczba punktów dla kryterium C obliczona zostanie przez podzielenie najtańszej złożonej oferty (Cnajtańsze) przez cenę oferty badanej (Coferty badanej) oraz przez przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 85.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Dla kryterium G-liczba punktów dla kryterium G obliczona zostanie przez podzielenie liczby miesięcy podanego okresu gwarancji w złożonej ofercie (Gof)przez liczbę miesięcy najdłuższego zaoferowanego okresu gwarancji (Gmax)oraz przemnożenie tak otrzymanej liczby przez wagę kryterium, która wynosi 15.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Paweł Pustelnik
tel.: 606 630 182
e-mail: p.pustelnik@pozytywneinicjatywy.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.