Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
28z dziś
6228z ostatnich 7 dni
26596z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa produktów betonowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa produktów betonowych

Data zamieszczenia: 2023-06-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Urząd Gminy Brenna
ul. Wyzwolenia 77
43-438 Brenna
powiat: cieszyński
tel. (0-33) 8536397, 8536222 wew. 226, fax. (0-33) 8536370, tel. 33-8536-222 wew. 222
zp@brenna.org.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Brenna
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (0-33) 8536397,
Termin składania ofert: 2023-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA produktów betonowych na potrzeby Gminy Brenna
1. Opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest dostawa i rozładunek w miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego, niżej wymienionych fabrycznie nowych produktów betonowych:
a) płyta JOMB 100cmX75cmX12cm - podwójnie zbrojona - 600 szt.
spełniająca normę: aspekty wizualne zgodne z PN-EN 1339:2005, odporność na ścieranie wg PN-EN 1339:2005
b) odwodnienie liniowe - korytko betonowe 50cmX50 cmX15cm (dopuszcza się odchylenie +/- 2 cm na długości oraz +/- 1 cm na wysokości) - 200 szt.
c) krawężnik drogowy szary100cmx30cmx20cm - 80 szt.
Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia spełniał wspólne wymagania dla prefabrykatów betonowych zgodne z PN-EN 13369:2013, prefabrykaty z betonu elementy małej architektury ulic i ogrodów zgodne z PN-EN 13198:2005.
1.2 Produkty betonowe będą zamawiane przez Zamawiającego sukcesywnie (tzw. pojedyncze dostawy) w okresie od dnia zawarcia umowy do 29.09.2023 r. Zamówienia będą składane drogą elektroniczną przez upoważnionego pracownika Zamawiającego, z podaniem dokładnych ilości i miejsca dostawy na terenie Gminy Brenna.

CPV: 44113000-5, 44114200-4

Dokument nr: Zp.271.2.5.2023

Składanie ofert:
5. Miejsce i termin składania ofert
5.1 Ofertę, ważną 30 dni, należy złożyć w terminie do dnia 14-06-2023 r. godz. 10:00, w Biurze Podawczym Urzędu Gminy Brenna, Ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna
a) osobiście lub za pośrednictwem posłańca,

Miejsce i termin realizacji:
1.3 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować pojedyncze dostawy w terminie 7 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia, w dniach od poniedziałku do piątku, w godz.ch od 8:00 do 15:00.

Wymagania:
Zamawiający oczekuje, że Wykonawcy zapoznają się dokładnie z treścią dokumentu. Złożenie oferty będzie uważane za akceptację zasad prowadzenia postępowania opisanych w niniejszym dokumencie.
Fakt otrzymania zamówienia Wykonawca jest zobowiązany niezwłocznie potwierdzić.
1.5. Termin płatności faktury - 30 dni - zgodnie z zapisami § 4 projektu umowy - załącznik nr 2 do zapytania ofertowego.
2. Opis sposobu przygotowania oferty.
2.1. Oferta musi zostać sporządzona pisemnie na formularzu stanowiącym załącznik nr 1 niniejszego zapytania ofertowego.
2.2 Do oferty muszą zostać załączone wszystkie dokumenty wymagane postanowieniami punktu 7 niniejszego zapytania ofertowego.
2.3 W przypadku, gdyby Wykonawca, jako załącznik do oferty, dołączył kopię dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona ,,za zgodność z oryginałem" przez osobę podpisującą ofertę. Dokument wielostronicowy przedłożony w formie kserokopii winien być potwierdzony za zgodność z oryginałem na każdej stronie.
2.4 Formularz oferty wraz z załącznikami musi zostać podpisany przez upoważnionego przedstawiciela do reprezentowania Wykonawcy.
2.5 Wszystkie miejsca, w których Wykonawca naniósł zmiany winny być parafowane przez Wykonawcę.
2.6 Wykonawca winien umieścić ofertę wraz z wszystkimi wymaganymi dokumentami w kopercie posiadającej oznaczenia określone w ogłoszeniu o zamówieniu.
2.7 Oferty niekompletne i/lub złożone po terminie nie będą rozpatrywane i zostaną zwrócone Wykonawcy po wyborze oferty najkorzystniejszej.
2.8 Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
2.9 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
2.10 Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
2.11 Wykonawca może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić lub wycofać ofertę, pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie przed terminem składania ofert.
2.12 Powiadomienie o wprowadzeniu zmian lub wycofaniu oferty powinno zostać złożone w sposób i formie przewidzianej dla oferty, z tym, że koperta będzie dodatkowo oznaczona określeniem ,,ZMIANA" lub ,,WYCOFANIE". Oświadczenia te powinny być jednoznaczne i nie powodować wątpliwości Zamawiającego co do ich treści i zamiarów Wykonawcy.
2.13 Konsekwencje złożenia oferty niezgodnie z w/w opisem ponosi Wykonawca.
2.12 Koszty przygotowania oferty - Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu oceny ich spełniania
3.1 Sytuacja finansowa - w celu terminowego wykonania zadania Wykonawca musi posiadać lub mieć dostęp do środków finansowych w wysokości nie mniejszej niż cena oferty.
3.2 Wykonawca winien posiadać zdolności do występowania w obrocie gospodarczym.
3.3 Wykonawca, złoży w formularzu oferty oświadczenie, że nie zachodzą w stosunku do niego przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)1.
3.4 W celu spełnienia ww. warunków udziału w postępowania Wykonawca, jest zobowiązany złożyć stosowne oświadczenie w formularzu oferty.
Niespełnienie ww. warunków spowoduje odrzucenie oferty.
4. Kryterium oceny ofert
4.1 Zamawiający dokona oceny ofert, które nie podlegają odrzuceniu na podstawie pkt. 10.2 niniejszego zapytania ofertowego. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie kierował się następującym kryterium:
Cena (C) - 100%
Liczonym według wzoru:
Najniższa łączna cena brutto z rozpatrywanych i nieodrzuconych ofert
Cena = --------------------------------------------------------------------------------------- ----------------------------- x 100 pkt
Łączna cena brutto badanej oferty
4.2 Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która otrzyma najwyższą liczbę punków obliczoną wg. powyższego wzoru.
4.3 Jeśli w postępowaniu o udzielenie zamówienia, nie można dokonać wyboru najkorzystniejszej oferty ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4.4 W przypadku, gdy Wykonawca odstąpi lub odmówi podpisania umowy z Zamawiającym, możliwe jest podpisanie umowy z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
1 Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy
b) za pośrednictwem operatora pocztowego.
5.2 W przypadku oferty przesłanej za pośrednictwem operatora pocztowego winna ona wpłynąć do Zamawiającego we wskazanym wyżej terminie. Oferta, która zostanie doręczona po wskazanym terminie, zostanie niezwłocznie zwrócona Wykonawcy, bez dokonywania jej oceny przez Zamawiającego.
6. Opis sposobu obliczenia ceny i warunki płatności
6.1 W formularzu oferty, który stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego, należy podać cenę jednostkową (netto i brutto) oraz łączną wartość zamówienia, z uwzględnieniem wszystkich kosztów związanych z realizacją dostawy.
6.2 Wykonawca winien zaoferować cenę jednoznaczną i ostateczną, która nie będzie podlegała negocjacjom.
6.3 Cena oferty i składające się na nią ceny jednostkowe winny być określone w walucie polskiej z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, ponieważ w takiej walucie będą dokonywane rozliczenia między Zamawiającym a Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą.
6.4 Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę, informuje zamawiającego, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zmawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.
7. Niezbędne dokumenty stanowiące integralną część oferty
7.1 Formularz oferty - załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
7.2 Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - gdy Wykonawcę reprezentuje Pełnomocnik, do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające zakres pełnomocnictwa, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy i składania w jego imieniu oświadczeń woli oraz zaciągania zobowiązań; Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę [dotyczy również spółki cywilnej].
8. Termin związania ofertą
8.1 Składający ofertę pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni.
8.2 Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
9. Podwykonawcy
9.1 Wykonawca może powierzyć realizację części zamówienia podwykonawcy. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania przez Wykonawcę firm podwykonawców, jeśli są oni znani w momencie składania oferty.
9.2 Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialności za właściwe i terminowe wykonanie całego przedmiotu umowy, w tym także odpowiedzialność za jakość, terminowość oraz bezpieczeństwo realizowanych zobowiązań wynikających z umów o podwykonawstwo.
10. Pozostałe informacje dotyczące procedury wyboru najkorzystniejszej oferty
10.1 Sposób porozumiewania się wyjaśniania dokumentacji - zapytania ofertowego:
10.1.1 Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści dokumentacji zapytania ofertowego. Pytania powinny być sformułowane na piśmie (list pod wskazany adres Zamawiającego, fax - 338536397, lub e-mail - zp@brenna.org.pl) opatrzoną nazwą i dokładnym adresem Wykonawcy.
10.1.2 Zamawiający jest obowiązany udzielić wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed
upływem terminu składania ofert, pod warunkiem, że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego, wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści dokumentacji konkursowej wpłynął po upływie terminu wskazanego w zdaniu poprzednim, lub dotyczy udzielonych wyjaśnień, Zamawiający może udzielić wyjaśnień, albo pozostawić wniosek bez rozpoznania.
10.1.3 Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający prześle Wykonawcom, którym przekazał zaproszenie do udziału w zapytaniu ofertowym, bez ujawniania źródła zapytania; treść zapytań wraz z wyjaśnieniami umieszczona zostanie również na stronie internetowej Zamawiającego - https://bip.brenna.org.pl/
10.1.4 W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może, przed upływem terminu składania ofert, zmienić treść dokumentacji zapytania ofertowego; dokonaną w ten sposób zmianę Zamawiający przekaże niezwłocznie wszystkim Wykonawcom, którym przekazano zaproszenie do udziału w postępowaniu, oraz zamieści na stronie internetowej Zamawiającego - https://bip.brenna.org.pl/
10.1.5 Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający może przedłużyć termin składania ofert, jeżeli w wyniku zmiany treści zapytania ofertowego, niezbędny jest dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach.
10.1.6 O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający niezwłocznie zawiadamia wszystkich Wykonawców, którym przekazano zaproszenie do udziału w zapytaniu ofertowym; zawiadomienie to umieszcza również na stronie internetowej Zamawiającego - https://bip.brenna.org.pl/
10.1.8 Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty,
- niezwłocznie zawiadamiając o tym Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
10.2 Odrzucenie oferty.
10.2.1 Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli jest niezgodna z zapytaniem ofertowym.
10.2.2 Zamawiający odrzuci oferty Wykonawców, którzy:
a) nie wykazali spełnienia warunków udziału w postępowaniu o których mowa w pkt. 3 niniejszego zapytania ofertowego,
b) złożyli nieprawidłowe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
10.2.3 Z tytułu odrzucenia oferty Wykonawcy nie przysługuje roszczenie względem Zamawiającego.
10.3 Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium.
10.4 Otwarcie ofert nie jest jawne.
10.5 Wynik postępowania:
Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty zostanie ogłoszona poprzez zamieszczenie informacji na stronie internetowej Urzędu. Niezależnie od powyższego o wyborze oferty powiadomieni będą wszyscy wykonawcy, którzy ubiegali się o udzielenie zamówienia.
10.6 Unieważnienie postępowania:
10.6.1 Zamawiający unieważnia postępowanie gdy:
a) nie złożono żadnej oferty niepodlegająca odrzuceniu;
b) cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający zdecyduje się zwiększyć tą kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
10.6.2 Zamawiający dopuszcza także możliwość unieważnienia postępowania w każdym czasie przed podpisaniem umowy bez podania przyczyny.
10.6.3 O unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający zawiadamia wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zamieszcza informację na stronie internetowej https://bip.brenna.org.pl/.

Uwagi:
1.6 Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informujemy, że:
? administratorem danych osobowych Wykonawcy jest Wójt Gminy Brenna będący kierownikiem Urzędu Gminy Brenna z siedzibą władz przy ul. Wyzwolenia 77, 43-438 Brenna, tel. 33-8536222 fax. 338536370, e-mail: poczta@brenna.org.pl;
? inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Brenna jest Pan Paweł Lis, e-mail: plis@volvox.pl;
? dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego nr Zp.271.2.5.2023 w trybie zapytania ofertowego;
? odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2011 r. o dostępie do informacji publicznej (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 902), ;
? dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, przez okres 5 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy lub czas archiwizacji dokumentów przekracza 5 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy lub obowiązku archiwizowania dokumentów;
? w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
? Wykonawca posiada :
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
? Wykonawcy nie przysługuje:
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z zapytaniem ofertowym oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego

Kontakt:
10.1.7 Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są :
- w sprawach merytorycznych - Waldemar Ornowski, tel. 33-8536-222 wew. 222
- w sprawach procedury - Barbara Stec - Czyż tel. 8536222 wew. 226

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.