Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
195z dziś
6310z ostatnich 7 dni
24816z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych, polegających na wykonaniu systemu oddymiania...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych, polegających na wykonaniu systemu oddymiania oraz awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego

Data zamieszczenia: 2023-06-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Politechnika Opolska
ul. Prószkowska 76
45-758 Opole
powiat: Opole
tel. 77 449 81 77
k.urbaniak@po.edu.pl
Województwo: opolskie
Miasto: Opole
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 77 449 81 77
Termin składania ofert: 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert
na roboty budowlane pn.: Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych, polegających na wykonaniu systemu oddymiania oraz awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Politechniki Opolskiej przy Ul. Luboszyckiej 3 w Opolu.
3. Przedmiot zamówienia:
1) Opis przedmiotu zamówienia: wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych, polegających na wykonaniu systemu oddymiania oraz awaryjnego oświetlenia ewakuacyjnego w budynku Politechniki Opolskiej przy Ul. Luboszyckiej 3 w Opolu.
2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w specyfikacji technicznej i przedmiarze robót stanowiących załącznik nr 1 do Zaproszenia.
3) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4) Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.

CPV: 45000000 - 7, 45442100 - 8, 45450000 - 6, 45310000 - 3

Dokument nr: PU/18/2023

Otwarcie ofert: 4) Oferty zostaną otwarte w dniu 16 czerwca 2023 r.

Składanie ofert:
12. Termin i sposób składania ofert:
1) Oferty należy składać do dnia 15 czerwca 2023 r. wyłącznie drogą elektroniczną
(e-mailem) na adres: k.urbaniak@po.edu.pl
2) Oferty złożone po wyznaczonym terminie nie będą rozpatrywane.

Miejsce i termin realizacji:
4. Miejsce wykonania zamówienia, termin realizacji umowy i warunki płatności:
1) Miejsce wykonania zamówienia: budynek politechniki Opolskiej przy Ul. Luboszyckiej 3 w Opolu.
2) Termin realizacji umowy:
- zamówienie gwarantowane: do dnia 14 sierpnia 2023 r.
- zamówienie opcjonalne: do 4 tygodni od dnia uruchomienia prawa opcji przez
Zamawiającego z tym, że zamówienie opcjonalne będzie uruchomione odrębnym
zleceniem w terminie nie dłuższym niż do 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest poniżej kwoty określonej na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.) - zwanej dalej ustawą.
3) Warunki płatności: przelewem w ciągu 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury.
5. Termin związania ofertą:
1) Okres związania ofertą wynosi minimum 30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
2) Oferta złożona w postępowaniu przestaje wiązać w przypadku zamknięcia
postępowania bez dokonania wyboru Wykonawcy lub zawarcia umowy.
6. Kontakt, pytania, odpowiedzi, zmiany treści Zaproszenia,:
1) Wszelkie zapytania związane z przygotowaniem oferty należy kierować do pracownika prowadzącego sprawę: Krzysztof Urbaniak, e- mail: k.urbaniak@po.edu.pl2) Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Zaproszenia.
3) Treść zapytań wraz z wyjaśnieniami Zamawiający zamieści na stronie internetowej Zamawiającego https://przetargi.po.edu.pl/
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany treści niniejszego zaproszenia przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wprowadzone zmiany będą mieć wpływ na treść składanych ofert, Zamawiający przedłuży termin ich składania.
5) Wykonawcy związani są wszelkimi zmianami i wyjaśnieniami Zaproszenia
zamieszczanymi na stronie internetowej Zamawiającego dlatego zaleca się jej bieżące monitorowanie.
7. Warunki udziału w postępowaniu i ich ocena:
1) Wykonawca do wykonania przedmiotu umowy musi dysponować osobą posiadającą uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie - należy wypełnić pkt. 9 formularza ofertowego.
2) Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawcę, w stosunku do którego zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835):
a) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w
rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na
podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka,
o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
b) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w
rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz
finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona
w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014
albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24
lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu
na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3
ustawy; ,
c) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
8. Kryteria oceny ofert:
Przy wyborze oferty najkorzystniejszej Zamawiający będzie kierował się jedynym
kryterium:
cena za zamówienie gwarantowane (oferty brutto) 100 % / 100 punktów
Maksymalną ilość punktów otrzyma Wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę za wykonanie zamówienia gwarantowanego, pozostali otrzymają procentowo mniej. Ilość punktów liczona będzie według wzoru:
najniższa oferowana cena brutto za zamówienie gwarantowane
Ilość pkt =
x 100 pkt
cena badanej oferty brutto za zamówienie gwarantowane
9. Opis sposobu obliczenia ceny oferty:
1) Wykonawca określi łączną cenę całkowitą oferty brutto, cenę brutto za zamówienie gwarantowane oraz cenę brutto za zamówienie opcjonalne dla przedmiotu zamówienia.
2) Cena podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
3) Cena opisana w pkt.1 jest ceną ostateczną, jaką zapłaci Zamawiający za realizację przedmiotu zamówienia.
4) Cena musi obejmować wszystkie pozycje określone w Załączniku nr 1 do
Zaproszenia.
10. Opis sposobu przygotowania oferty:
1) Dokumenty składające się na ofertę:
a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy według Załącznika nr 2 do
Zaproszenia;
b) w przypadku, gdy ofertę podpisuje osoba, której prawo do reprezentowania
Wykonawcy nie wynika z dokumentu rejestrowego: pełnomocnictwo.
2) Oferty należy składać w postaci elektronicznej tj.: skan podpisanej oferty lub oferta podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym (e-dowód).
3) Oferta winna być podpisana przez osobę (osoby) uprawnione do występowania w imieniu Wykonawcy. Wszystkie załączniki do oferty, stanowiące oświadczenia
powinny być również podpisane przez upoważnionego przedstawiciela. W przypadku składania własnoręcznego podpisu osoby uprawnionej, podpis musi być naniesiony w sposób umożliwiający jego identyfikację, tzn. czytelnie lub nieczytelnie wraz z imienną pieczątką osoby składającej podpis.
4) Koszty opracowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca.
5) Wykonawca na prowadzone postępowanie może złożyć wyłącznie jedną ofertę.
11. Wyjaśnienia treści złożonych ofert, poprawa omyłek oraz unieważnienie
postępowania:
1) W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert oraz jej załączników.
2) Zamawiający poprawia w ofercie:
a) oczywiste omyłki pisarskie;
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych
dokonanych poprawek;
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty z Zaproszeniem,
niepowodujące istotnych zmian w treści oferty (poprawienie omyłki nastąpi
wyłącznie za zgodą Wykonawcy wyrażoną w terminie 3 dni od dnia doręczenia
zawiadomienia przez Zamawiającego) - niezwłocznie zawiadamiając o tym
Wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
3) Jeżeli cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości Zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z określonymi lub wynikającymi z odrębnych przepisów wymaganiami, Zamawiający zwróci się do Wykonawcy o udzielenie wyjaśnień, w tym złożenie dowodów, dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
4) Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie bez podania przyczyny.

3) Wykonawca może przed upływem terminu na składanie ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
5) Zamawiający w dniu otwarcia ofert zamieści ich zestawienie na stronie internetowej prowadzonego postępowania.
13. Wybór najkorzystniejszej oferty, wynik postępowania:
1) Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta:
a) spełnia wymagania stawiane przez Zamawiającego w Zaproszeniu;
b) zostanie uznana za najkorzystniejszą na podstawie przyjętych kryteriów oceny
ofert.
2) O wyniku postępowania Zamawiający poinformuje Wykonawców zamieszczając
stosowne ogłoszenie na stronie internetowej Zamawiającego https://przetargi.po.edu.pl/.
14. Uzupełnianie dokumentów:
Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego dokumentów i oświadczeń, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty zawierające błędy, do ich złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 3 dni robocze, terminie.
15. Zawarcie umowy:
1) Zamawiający wezwie wybranego Wykonawcę do zawarcia umowy w oparciu o wzór umowy, stanowiący Załącznik nr 3 Zaproszenia.
2) Zamawiający może odstąpić od wyboru oferty oraz podpisania umowy w przypadku, gdy cena oferty najkorzystniejszej będzie wyższa niż środki przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.
3) Zamawiający może przeprowadzić dodatkowe negocjacje z Wykonawcą, który
złożył najkorzystniejszą ofertę. W przypadku, gdy wynik negocjacji będzie
negatywny, Zamawiający może przeprowadzić negocjacje z kolejnymi
Wykonawcami wg pozycji rankingowej.

Uwagi:
16. Obowiązek informacyjny wynikający z art. 13 RODO w przypadku zbierania danych osobowych bezpośrednio od osoby fizycznej, której dane dotyczą, w celu
związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
1) Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1),dalej ,,RODO", Zamawiający - Politechnika Opolska informuje, że:
? administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Politechnika Opolska z siedzibą w 45-758 Opole, ul. Prószkowska 76;
? kontakt z przedstawicielami Administratora możliwy jest przy pomocy formularza i danych umieszczonych na stronie po.opole.pl. Administrator wyznaczył osobę pełniącą zadania Inspektora Ochrony Danych Osobowych i można się z nim skontaktować poprzez adres e-mail: iod@po.edu.pl.
? Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu wyłonienia Wykonawcy w przedmiotowym postępowaniu o zamówienie publiczne przeprowadzone zgodnie z Pzp oraz w pozostałych celach określonych w Pzp.
? Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; okres przechowywania wynika również z ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach; postępowania o zamówienie publiczne finansowane ze środków pochodzących z funduszy Unii Europejskiej (UE) przechowywane będą również przez okres wynikający z umów o dofinansowanie projektów finansowanych ze środków pochodzących z UE.
? odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym
udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz
art. 74 ust. 1 Pzp; ponadto dane osobowe mogą zostać przekazane na zasadach
wynikających z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej.
? posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia
przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy
uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących
narusza przepisy RODO;
? nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych
osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych
osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych
jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
? W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania, stosowanie do art. 22 RODO;
? Pani/Pana dane osobowe będą przekazywane do państwa trzeciego (poza UE)
/organizacji międzynarodowej na zasadach określonych w Pzp. Może Pan/ Pani
uzyskać kopię danych osobowych przekazywanych do państwa trzeciego na
zasadach wynikających z Pzp.
? obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem
ustawowym wynikającym z Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego i jest warunkiem zawarcia umowy o zamówienie publiczne; konsekwencją nie udostępnienia do przetwarzania danych osobowych będzie odrzucenie złożonej oferty lub wykluczenie z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
2) W przypadku, gdy dotyczy - Zamawiający wymaga aby Wykonawca dołączył do treści Formularza Ofertowego - załącznik nr 2 do Zaproszenia - oświadczenie, jak poniżej wraz z podpisem osoby do reprezentowania firmy:
,,Oświadczam, że wypełniłem obowiązki informacyjne przewidziane w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpośrednio lub
pośrednio pozyskałem w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu".

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.