Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
447z dziś
6619z ostatnich 7 dni
23856z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Modernizacja łazienek, szatni oraz wymiana okien

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Modernizacja łazienek, szatni oraz wymiana okien

Data zamieszczenia: 2023-06-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Stare Babice
Rynek 32
05-082 Stare Babice
powiat: warszawski zachodni
zamowienia.publiczne@stare-babice.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Stare Babice
Wadium: w wymaganiach
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Modernizacja łazienek, szatni oraz wymiana okien w Szkole Podstawowej w Koczargach Starych
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej
w Koczargach Starych przy Ul. Akacjowej 12, na terenie gminy Stare Babice polegających na modernizacji łazienek, szatni przy sali gimnastycznej oraz wymianie okien.
2. Zadanie będzie realizowane jako zamówienie gwarantowane z prawem opcji.
3. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie m.in. następujących robót:
1) zamówienie gwarantowane - zamówienie, które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie w ramach niniejszej umowy, tj. wykonanie części robót budowlanych polegających na modernizacji 6 łazienek i wymianie 2 okien:
a) roboty budowlane obejmujące łazienkę dla nauczycieli na parterze, pomieszczenie nr C106;
b) roboty budowlane obejmujące łazienkę przy szatni dziewcząt na parterze, pomieszczenie
nr E110;
c) roboty budowlane obejmujące łazienkę przy szatni chłopców na parterze, pomieszczenie nr E111;
d) roboty budowlane obejmujące łazienkę dla nauczycieli na I piętrze, pomieszczenie nr C203;
e) roboty budowlane obejmujące łazienkę na I piętrze, pomieszczenie nr C202 toaleta dziewcząt;
f) roboty budowlane obejmujące łazienkę na I piętrze, pomieszczenie nr C205 toaleta chłopców;
g) roboty budowlane obejmujące korytarze i pomieszczenia C204 i C107;
h) wykonanie części robót budowlanych polegających na wymianie 2 okien, zlokalizowanych naprzeciwko pomieszczeń E110 i E111, wskazanych jako poz. nr 1 w załączniku Rys. 1;
2) zamówienie opcjonalne - zamówienie, które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków:
a) opcja nr 1 - roboty budowlane obejmujące szatnię dla dziewcząt w pomieszczeniu E110 na parterze;
b) opcja nr 2 - roboty budowlane obejmujące szatnię dla chłopców w pomieszczeniu E111 na parterze;
c) opcja nr 3 - wykonanie części robót budowlanych polegających na wymianie 9 okien, zlokalizowanych w kuchni pomieszczenie nr B123 i jadalni pomieszczenie nr D121, wskazanych jako poz. nr 2, 3 w załączniku Rys. 1 oraz poz. nr 4 w załączniku Rys. 2;
4. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ (w tym parametry urządzeń/produktów dostarczanych przez Wykonawcę i elementów wykończenia, wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy pzp) oraz w dokumentacji technicznej i obejmuje zamówienie gwarantowane - które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie oraz zamówienie opcjonalne - które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków.

CPV: 45400000-1, 45111300-1,45442110-1,45431000-7,45332000-3,45311200-2,45421132-8

Dokument nr: 2023/BZP 00247960, WIZiF.271.23.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-20 12:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://starebabice.bip.net.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://starebabice.bip.net.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z IX Rozdziałem SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawarte w XXII Rozdziale SWZ

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-20 12:00
Miejsce składania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/stare_babice

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni

Wymagania:
1. Na podstawie art. 281 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięć złotych);
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu:
1) należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Stare Babice na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania (godzina). Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania WIZiF.271.23.2023 pn.: ,,Modernizacja łazienek, szatni oraz wymiana okien w Szkole Podstawowej w Koczargach Starych"
2) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego,
3) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIZiF.271.23.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem umowy jest wykonanie robót budowlanych w budynku Szkoły Podstawowej
w Koczargach Starych przy ul. Akacjowej 12, na terenie gminy Stare Babice polegających na modernizacji łazienek, szatni przy sali gimnastycznej oraz wymianie okien.
2. Zadanie będzie realizowane jako zamówienie gwarantowane z prawem opcji.
3. Przedmiot umowy obejmuje wykonanie m.in. następujących robót:
1) zamówienie gwarantowane - zamówienie, które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie w ramach niniejszej umowy, tj. wykonanie części robót budowlanych polegających na modernizacji 6 łazienek i wymianie 2 okien:
a) roboty budowlane obejmujące łazienkę dla nauczycieli na parterze, pomieszczenie nr C106;
b) roboty budowlane obejmujące łazienkę przy szatni dziewcząt na parterze, pomieszczenie
nr E110;
c) roboty budowlane obejmujące łazienkę przy szatni chłopców na parterze, pomieszczenie nr E111;
d) roboty budowlane obejmujące łazienkę dla nauczycieli na I piętrze, pomieszczenie nr C203;
e) roboty budowlane obejmujące łazienkę na I piętrze, pomieszczenie nr C202 toaleta dziewcząt;
f) roboty budowlane obejmujące łazienkę na I piętrze, pomieszczenie nr C205 toaleta chłopców;
g) roboty budowlane obejmujące korytarze i pomieszczenia C204 i C107;
h) wykonanie części robót budowlanych polegających na wymianie 2 okien, zlokalizowanych naprzeciwko pomieszczeń E110 i E111, wskazanych jako poz. nr 1 w załączniku Rys. 1;
2) zamówienie opcjonalne - zamówienie, które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków:
a) opcja nr 1 - roboty budowlane obejmujące szatnię dla dziewcząt w pomieszczeniu E110 na parterze;
b) opcja nr 2 - roboty budowlane obejmujące szatnię dla chłopców w pomieszczeniu E111 na parterze;
c) opcja nr 3 - wykonanie części robót budowlanych polegających na wymianie 9 okien, zlokalizowanych w kuchni pomieszczenie nr B123 i jadalni pomieszczenie nr D121, wskazanych jako poz. nr 2, 3 w załączniku Rys. 1 oraz poz. nr 4 w załączniku Rys. 2;
4. Przedmiot zamówienia opisany jest szczegółowo w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących załącznik nr 2 do SWZ (w tym parametry urządzeń/produktów dostarczanych przez Wykonawcę i elementów wykończenia, wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy pzp) oraz w dokumentacji technicznej i obejmuje zamówienie gwarantowane - które zostanie uruchomione przez Zamawiającego obligatoryjnie oraz zamówienie opcjonalne - które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45442110-1 - Malowanie budynków
45431000-7 - Kładzenie płytek
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45421132-8 - Instalowanie okien
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
2) zamówienie opcjonalne - zamówienie, które może zostać uruchomione przez Zamawiającego w miarę posiadanych środków:
a) opcja nr 1 - roboty budowlane obejmujące szatnię dla dziewcząt w pomieszczeniu E110 na parterze;
b) opcja nr 2 - roboty budowlane obejmujące szatnię dla chłopców w pomieszczeniu E111 na parterze;
c) opcja nr 3 - wykonanie części robót budowlanych polegających na wymianie 9 okien, zlokalizowanych w kuchni pomieszczenie nr B123 i jadalni pomieszczenie nr D121, wskazanych jako poz. nr 2, 3 w załączniku Rys. 1 oraz poz. nr 4 w załączniku Rys. 2;
3) Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako ,,prawo opcji" jest jednostronnym uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Zamawiający może nie skorzystać
z prawa opcji, skorzystać z niego w mniejszym zakresie aniżeli określony powyżej,
w szczególności w przypadku nieposiadania środków finansowych na ten cel a Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia w stosunku do Zamawiającego, co akceptuje poprzez podpisanie niniejszej umowy;
4) zamówienie opcjonalne zostanie udzielone w terminie realizacji powyższej umowy;
5) w celu skorzystania z prawa opcji Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie w formie pisemnej;
6) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji Wykonawca jest zobowiązany do jego realizacji, na warunkach określonych w niniejszej umowie, co niniejszym Wykonawca akceptuje przez podpisanie umowy;
7) w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy przysługiwać będzie wynagrodzenie określone w § 3 ust. 2 umowy;
8) w zakresie realizacji zamówienia objętego prawem opcji zapisy niniejszej umowy stosuje się odpowiednio.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 42 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego przewiduje udzielenie zamówień, których przedmiot będzie polegał na powtórzeniu robót podobnych do tych, jakie stanowią przedmiot niniejszego zamówienia, a ich wartość całkowita nie przekroczy 84 894 zł i została uwzględniona w całkowitej wartości zamówienia.
Ewentualny zakres tych zamówień obejmuje w szczególności wykonanie robót budowlanych, które stanowią przedmiot zamówienia w zamówieniu podstawowym w szczególności czynności związanych
z przeprowadzeniem robót remontowych, robót instalacyjnych, robót wykończeniowych, które były wykonane w trakcie realizacji zamówienia podstawowego, innych robót nieprzewidzianych, będących następstwem robót podstawowych koniecznych do wykonania a także inne roboty, dostawy lub usługi, które staną się wymagalne do wykonania w związku z realizacją przedmiotowego zamówienia.
Zamówienia, o których mowa powyżej zostaną udzielone na warunkach określonych w odrębnej umowie, po przeprowadzeniu negocjacji z Wykonawcą zamówienia podstawowego w trybie z wolnej ręki na podstawie ustawy pzp. Decyzję w tym zakresie podejmuje Zamawiający.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał, co najmniej 2 zadania (realizowane na podstawie dwóch odrębnych umów) polegające na modernizacji budynku o wartości min. 60 000 zł brutto każde. W zakresie modernizacji (w każdym z zadań), o których mowa powyżej musi znaleźć się co najmniej: układanie glazury i terakoty, malowanie pomieszczeń, modernizacja wew. instalacji elektrycznej, modernizacja wew. sieci wod-kan., biały montaż, montaż stolarki okiennej.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zgodnie z IV Rozdziałem SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z IV Rozdziałem SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zgodnie z Rozdziałem XIII SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
1. Na podstawie art. 281 ust. 4 ustawy Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium.
2. Każdy Wykonawca biorący udział w przetargu musi przed upływem terminu składania ofert wnieść wadium w wysokości 2 500 zł (słownie: dwa tysiące pięć złotych);
3. Wadium może być wnoszone w następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wadium wnoszone w pieniądzu:
1) należy wpłacić przelewem na rachunek Urzędu Gminy Stare Babice na konto w Banku WBS o/Stare Babice nr rachunku 65 8015 0004 3000 1124 3030 0009, przy czym Zamawiający musi otrzymać z banku potwierdzenie wpływu przelewu najpóźniej w dniu składania ofert przed upływem terminu ich składania (godzina). Za skuteczność operacji finansowo - bankowych odpowiada Wykonawca. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty z zaznaczeniem, że dotyczy postępowania WIZiF.271.23.2023 pn.: ,,Modernizacja łazienek, szatni oraz wymiana okien w Szkole Podstawowej w Koczargach Starych"
2) za datę wniesienia wadium uznaje się datę uznania rachunku Zamawiającego,
3) Zamawiający dokona sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z VII Rozdziałem SWZ
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zgodnie z załącznikiem nr 2 do SWZ (Projektowane postanowienia umowy)
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Przedłużony okres rękojmi za wady
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: do 2023-07-19

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.