Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Budowa placu zabaw

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Budowa placu zabaw

Data zamieszczenia: 2023-06-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Przecław
ul. Kilińskiego 7
39-320 Przecław
powiat: mielecki
Telefon (17) 581 31 19, Faks (17) 581 31 16
oferty@przeclaw.org
Województwo: podkarpackie
Miasto: Przecław
Wadium: ---
Nr telefonu: Telefon (17) 581 31
Termin składania ofert: 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
,,Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie"

ZAPYTANIE OFERTOWE
ogłaszamy rozpoczęcie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na:

Rozdział 2
OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

Rodzaj zamówienia: robota budowlana
Zadanie inwestycyjne:
Budowa placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w Błonie

Rozdział 9
OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERTY
MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT

CPV: 45111200 - 0, 37535200 - 9, 45112723 - 9

Dokument nr: IR.271.31.2023

Otwarcie ofert: 17. Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Zamawiającego tj. Urząd Miejski w Przecławiu, Ul. Kilińskiego 7,
39-320 Przecław w dniu 16 czerwca 2023r. o godz. 10:30

Składanie ofert:
11. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy złożyć w terminie do dnia 16 czerwca 2023r. do godz. 10:00
a) Pocztą tradycyjną/kurierem/osobiście na adres siedziby Zamawiającego tj.
Urząd Miejski w Przecławiu
ul. Kilińskiego 7
39-320 Przecław
w zamkniętej kopercie, opisana w następujący sposób:
Oferta w ramach zamówienia publicznego poniżej 130 000,00 zł na:

Budowa placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w Błoniu

Nie otwierać przed dniem: 16 czerwca 2023r. do godz. 1030
Koperta musi zawierać nazwę i adres wykonawcy.
b) Elektronicznie na adres e-mail: oferty@przeclaw.org
Tytuł wiadomości powinien brzmieć:
,,OFERTA w postępowaniu na: Budowę placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w Błoniu"

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział 3
TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA

Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie do dnia 03.11.2023 r.

Wymagania:
2. Wykonawca powinien dokładnie zapoznać się z niniejszym zapytaniem ofertowym i złożyć ofertę zgodnie z jego wymaganiami
Zadanie będzie finansowane ze środków w ramach poddziałania ,,Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność" w ramach działania ,,Wsparcie dla rozwoju lokalnego w ramach inicjatywy LEADER" objętego Programem w zakresie Rozwój ogólnodostępnej i niekomercyjnej infrastruktury turystycznej lub rekreacyjnej lub kulturalnej.
Postępowanie prowadzone w trybie zapytania ofertowego dla zamówień o wartości poniżej 130 000 zł.
Do niniejszego zapytania nie stosuje się zapisów ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710). Postępowanie prowadzone zgodnie z Zarządzeniem
Nr 211/2022 Burmistrza Przecławia z dnia 30 grudnia 2022r. w sprawie wprowadzenia Regulaminu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Przecławiu oraz gminnych jednostkach organizacyjnych nieposiadających osobowości prawnej, których wartość nie przekracza kwoty 130 000 zł netto.
1. W ramach zadania zaplanowano wykonanie nawierzchni placu zabaw z piasku płukanego o łącznej grubości 25 cm, wykonanie obrzeży betonowych, relokacje zabawek takich jak: wahadło biegacz twise, wieża i zjeżdżalnia, huśtawka podwójna, huśtawka bocianie gniazdo. Wymienione urządzenia zabawowe zostaną przeniesione w nowe miejsce określone w projekcie budowlanym. Zabawka: bujak konik zostanie zdemontowana.
Zadanie obejmuje również dostawę i montaż zabawki typu karuzela platformowa - 1 kpl.
(montaż w miejscu zdemontowanej karuzeli platformowej), bujak konik - 2 kpl., huśtawka bocianie gniazdo - 1 kpl., kolejka linowa metalowa - 1 kpl., tablicy z regulaminem placu zabaw - 1 kpl.
Rozebrane zostaną również stare fundamenty betonowe pod słupy siatkówki. Wokół placu zabaw wykonany zostanie trawnik oraz zasadzone zostanie 15 szt. wieloletnich krzewów.
UWAGA:
1. W dokumentacji technicznej nawierzchnia placu zabaw projektowana była ze żwirku zaokrąglonego, płukanego natomiast Zamawiający wymaga aby nawierzchnia placu zabaw wykonana była z piasku płukanego o łącznej grubości 25 cm wraz z obrzeżami betonowymi.
2. Rozebrane zostaną również stare fundamenty betonowe pod słupy siatkówki. Wokół placu zabaw wykonany zostanie trawnik oraz zasadzone zostanie 15 szt. wieloletnich krzewów - żywotnik zachodni szmaragd.

2. Okres gwarancji na wykonane roboty wynosi 36 miesięcy.
WARUNKI GWARANCJI I RĘKOJMI ZA WADY
a) Wykonawca oświadcza, że wykonane roboty oraz użyte materiały nie mają usterek konstrukcyjnych, materiałowych lub wynikających z błędów technologicznych i zapewniają bezpieczne i bezawaryjne użytkowanie.
b) Wykonawca w okresie gwarancji i rękojmi za wady usunie usterkę lub uszkodzenie na własny koszt niezwłocznie po otrzymaniu od Zamawiającego powiadomienia drogą pisemną lub elektroniczną.
c) Jeżeli Wykonawca nie przystąpi do usuwania usterki lub uszkodzenia w ciągu 7 dni roboczych od dokonania oględzin lub otrzymania powiadomienia, Zamawiający będzie miał prawo usunąć usterkę we własnym zakresie lub za pomocą zatrudnionej strony trzeciej na ryzyko i koszt Wykonawcy. W takim przypadku koszty usuwania wady będą pokrywane od Wykonawcy.
d) Wykonawca ponosi odpowiedzialność z tytułu gwarancji i rękojmi za wady fizyczne i prawne zmniejszające wartość użytkową, techniczną i estetyczną wykonanych robót.
e) W ramach odpowiedzialności gwarancyjnej i rękojmi za wady Wykonawca jest zobowiązany do usunięcia wady lub dostarczenia rzeczy nowej wolnej od wad.
f) Wykonawca ponosi odpowiedzialność gwarancyjną za dostarczone i wbudowane materiały do końca udzielonego okresu gwarancyjnego pomimo upływu gwarancji materiału.
g) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność gwarancyjną za wskazane elementy Kontraktu niezależnie od tego czy wykonał je sam czy za pomocą Podwykonawców.
h) Przed upływem ostatniego roku gwarancji i rękojmi za wady nastąpi komisyjny nieodpłatny przegląd techniczny przedmiotu umowy. Z przeglądu tego sporządzony zostanie protokół. Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt do naprawy wszystkich usterek.
i) Wykonawca odpowiada za wadę również po upływie okresu gwarancji i rękojmi za wady, jeżeli Zamawiający zawiadomił Wykonawcę o powstaniu wady przed upływem tejże gwarancji.
j) Nie podlegają uprawnieniom z tytułu gwarancji i rękojmi za wady powstałe na skutek:
Siły wyższej pod pojęciem, której rozumie się stan wojny lub stan klęski żywiołowej,
Szkód wynikłych z winy Zamawiającego lub innego użytkownika obiektu,
a szczególnie użytkowania materiałów lub urządzeń w sposób niezgodny
z instrukcjami lub zasadami eksploatacji i użytkowania,
Uszkodzeń mechanicznych oraz oczywistych aktów wandalizmu.
3. Dokumentacja projektowa w/w inwestycji oraz inne dokumenty dostępne są pod adresem internetowym: https://bipgminaprzeclaw.pl/ - zamówienia poniżej 130 tys. zł - 2023
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Dokumentacja projektowa - Projekt budowalny przebudowy, rozbudowy, nadbudowy budynku handlowo - usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na obiekt kultury, nauki i oświaty (świetlica wiejska), budowy zewnętrznych odcinków instalacji: elektroenergetycznej i kanalizacji sanitarnej z bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości ciekłe, budowy obiektów małej architektury w miejscu publicznym oraz rozbiórki istniejącej toalety zewnętrznej - załącznik nr 2a,
b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót - Przebudowa, rozbudowa, nadbudowa budynku handlowo usługowego wraz ze zmianą sposobu użytkowania na obiekt kultury, nauki i oświaty (świetlica wiejska), budowy zewnętrznych odcinków instalacji: elektroenergetycznej i kanalizacji sanitarnej z bezodpływowym zbiornikiem na nieczystości ciekłe, budowy obiektów małej architektury w miejscu publicznym oraz rozbiórki istniejącej toalety zewnętrznej oraz budową instalacji fotowoltaicznej - załącznik nr 2b,
c) Przedmiar robót -Budowa placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w Błoniu - załącznik nr 2c.

Przekazane przez zamawiającego przedmiary robót stanowią jedynie opis przedmiotu zamówienia, są elementem pomocniczym, a nie podstawą wyceny prac budowlanych, mają na celu ułatwić Wykonawcy sporządzenie oferty. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową oraz Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będzie to mogło być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót wynikający z dokumentacji projektowej nie zwalnia wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. W/w zakres robót Wykonawca może ująć, jako odrębne pozycje kosztorysu ofertowego z kalkulacjami własnymi bądź uwzględnić w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego. W przypadku ich nie uwzględnienia w odrębnych pozycjach kosztorysu ofertowego Zamawiający uzna, że zostały uwzględnione w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego.
W/w zakres robót Wykonawca może ująć, jako odrębne pozycje kosztorysu ofertowego z kalkulacjami własnymi bądź uwzględnić w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego z kalkulacjami własnymi bądź uwzględnić w kosztach ogólnych kosztorysu ofertowego. W przypadku ich nie uwzględnienia w odrębnych pozycjach kosztorysu ofertowego zamawiający uzna, że zostały uwzględnione w kosztach ogólnych kosztorysu.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN, przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo.
6. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm.
7. W każdym przypadku użycia w opisie przedmiotu zamówienia norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp Wykonawca powinien przyjąć, że odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy ,,lub równoważne". W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz ,,lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robot zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej etykiety oznacza, że Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety. W przypadku gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonej przez zamawiającego etykiety lub równoważnej etykiety, zamawiający, w terminie, przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonej etykiety lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku, gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub wymagania związane z realizacją zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną.
8. Wykonawcy są zobowiązani dokonać wnikliwej analizy otrzymanych projektów technicznych, przedmiarów, a zauważone rozbieżności, roboty, które ich zdaniem powinny być ujęte w ofercie, są błędnie sprzedmiarowane lub są zbędne, zgłosić pisemnie w przewidzianym trybie Zamawiającemu.
9. Wszelkie zgłoszone uwagi, zastrzeżenia i nieścisłości zauważone w załączonej dokumentacji jak również propozycje zastosowania równoważnych rozwiązań technicznych, materiałów, urządzeń i wyrobów zamawiający skonsultuje z właściwymi projektantami.
10. Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania na własny koszt placu budowy w tym zapewnienia energii elektrycznej i wody.
11. Obowiązkiem Wykonawcy jest odpowiednie zabezpieczenie robót i zaplanowanie robót, tak aby umożliwić bezpieczne wykonywanie robót budowlanych.
12. Przedmiotowe środki dowodowe:
Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą następujących kart katalogowych:
1) Karta katalogowa zabawki typu bujak konik,
2) Karta katalogowa zabawki typu huśtawka bocianie gniazdo,
3) Karta katalogowa zabawki typu kolejka linowa metalowa,
4) Karta katalogowa zabawki typu karuzela platformowa,
5) Karta katalogowa tablicy z regulaminem placu zabaw.
podpisanych przez producenta lub podmiot uprawniony do reprezentowania producenta lub dystrybutora urządzeń na rynku polskim obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w załączniku 2a ,,Dokumentacja projektowa".
Zamawiający akceptuje odpowiednie przedmiotowe środki dowodowe, inne niż te, o których mowa wyżej, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, o których mowa wyżej, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem, że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymagania, cechy lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia lub wymagania związane z realizacją zamówienia.
Zamawiający informuje, że w sytuacji, w której Wykonawca nie złożył przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, Zamawiający jednokrotnie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.

Rozdział 4
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I PODSTAWY WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU.
DOKUMENTY WYMAGANE W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW

WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego, a dotyczące:
a) Zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w w/w zakresie. Uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 3 do zapytania ofertowego.
b) Uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w w/w zakresie. Uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 3 do zapytania ofertowego.
c) Sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w w/w zakresie. Uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 3 do zapytania ofertowego.
d) Zdolności technicznej lub zawodowej;
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w w/w zakresie. Uzna za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie zgodnie z załącznikiem Nr 3 do zapytania ofertowego.

PODSTAWY WYKLUCZENIA Z UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
2. Zamawiający wykluczy z udziału w postępowaniu wykonawcę który:
a) w wyniku lekkomyślności lub niedbalstwa przedstawił informacje wprowadzające w błąd zamawiającego, mogące mieć istotny wpływ na decyzje podejmowane przez zamawiającego w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
b) bezprawnie wpływał lub próbował wpłynąć na czynności zamawiającego lub pozyskać informacje poufne, mogące dać mu przewagę w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
c) wykonawcę, który brał udział w przygotowaniu postępowania o udzielenie zamówienia lub którego pracownik, a także osoba wykonująca pracę na podstawie umowy zlecenia, o dzieło, agencyjnej lub innej umowy o świadczenie usług, brał udział w przygotowaniu takiego postępowania, chyba że spowodowane tym zakłócenie konkurencji może być wyeliminowane w inny sposób niż przez wykluczenie wykonawcy z udziału w postępowaniu;
d) wykonawcę, który z innymi wykonawcami zawarł porozumienie mające na celu zakłócenie konkurencji między wykonawcami w postępowaniu o udzielenie zamówienia, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych;
e) w stosunku, do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2022 r. poz. 2309) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2022 r. poz. 1520);
f) który w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, co podważa jego uczciwość, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych.
3. Wykonawca podlega wykluczeniu także w oparciu o podstawy wykluczenia wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835).
4. Zamawiający informuje że wykluczeniu z postępowania na podstawie pkt 3 niniejszego rozdziału podlegają:
1) wykonawcy wymienieni w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady(WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 przywołanej ustawy,
2) wykonawcy, których beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisani na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile zostali wpisani na ww. listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego,
3) wykonawcy, których jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106) jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu Rady (WE) nr 765/2006 z dnia 18 maja 2006 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z sytuacją na Białorusi i udziałem Białorusi w agresji Rosji wobec Ukrainy (Dz. Urz. UE L 134 z 20.05.2006, str. 1, z późn. zm.) i rozporządzeniu Rady (UE) nr 269/2014 z dnia 17 marca 2014 r. w sprawie środków ograniczających w odniesieniu do działań podważających integralność terytorialną, suwerenność i niezależność Ukrainy lub im zagrażających (Dz. Urz. UE L 78 z 17.03.2014, str. 6, z późn. zm.) albo wpisany na listę o której mowa w art. 2 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na ww. listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego.
5. Wykluczenie, o którym mowa w pkt 4 następuje na okres trwania ww. okoliczności.
6. W przypadku wykonawcy wykluczonego na podstawie przesłanek wskazanych w pkt 4 zamawiający odrzuca ofertę takiego wykonawcy.
7. Osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną, nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.
8. W celu wykazania braku podstaw wykluczenia wykonawcy są zobowiązani złożyć następujące dokumenty:
a) oświadczenia Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia o których mowa w pkt 2 - zgodnie z załącznikiem Nr 4 do niniejszego zapytania ofertowego,
b) oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego,
c) uwiarygodnioną kopię wypisu z właściwego rejestru dla przedsiębiorców albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestracji lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed datą złożenia oferty.
9. Zamawiający zastrzega możliwość sprawdzenia powyższych informacji.
10. Jeżeli wykonawca nie złożył oświadczeń, o których mowa w pkt 1 i 8 niniejszego rozdziału lub są one niekompletne lub zawierają błędy zamawiający wezwie wykonawcę odpowiednio do ich złożenia, poprawienia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że oferta wykonawcy podlega odrzuceniu bez względu na ich złożenie, uzupełnienie lub poprawienie lub zachodzą przesłanki unieważnienia postępowania.

2. Korespondencja związana z zapytaniem ofertowym prowadzona za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres poczty elektronicznej wskazany w ust. 1 powinna umożliwić ustalenie kto jest nadawcą korespondencji.
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej ma obowiązek potwierdzić fakt otrzymania faksu.
4. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego w terminie 3 dni przed wyznaczonym w zapytaniu ofertowym terminem składania ofert.
5. Jeżeli wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynie po terminie określonym w ust. 4 Zamawiający może pozostawić je bez odpowiedzi.
6. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, lecz nie później niż na 2 dni przed terminem składania ofert.
7. Zamawiający przekaże treść wyjaśnień Wykonawcy, który zwrócił się do Zamawiającego z wnioskiem o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego oraz zamieści treść wyjaśnienia na stronie internetowej Zamawiającego bez ujawniania źródła zapytania.

Rozdział 5
INFORMACJA O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI ORAZ SPOSÓB UDZIELANIA WYJAŚNIEŃ

1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, Zamawiający oraz Wykonawcy mają obowiązek przekazywać wyłącznie na piśmie, faksem lub drogą elektroniczną (adres Zamawiającego: Gmina Przecław ul. Kilińskiego 7, 39-320 Przecław, tel. 17 22 76 710, fax 17 58 13 116 adres email: urzadmiejski@przeclaw.org ).

Rozdział 6
MODYFIKACJE TREŚCI ZAPYTANIA I WYDŁUŻENIE TERMINU SKŁADANIA OFERT
1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach Zamawiający może w każdym czasie przed upływem terminu do składania ofert zmodyfikować treść zapytania ofertowego. Dokonaną w ten sposób modyfikację zamieści na stronie internetowej Zamawiającego.
2. Jeżeli dokonano istotnych zmian w treści zapytania ofertowego Zamawiający przedłuża termin składania ofert o czas niezbędny na wprowadzenie zmian w ofertach.
3. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego.
Rozdział 8
TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ

1. Wykonawca jest związany ofertą do czasu zawarcia umowy, jednak nie dłużej niż 30 dni od upływu terminu składania ofert.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 60 dni.
1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie więcej niż jednej oferty spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez Wykonawcę.
2. Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
3. Treść oferty musi być zgodna z treścią zapytania ofertowego.
4. Oferta musi być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w rejestrze lub innym dokumencie, właściwym dla danej formy organizacyjnej Wykonawcy albo przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy.
5. Jeżeli osoba (osoby) podpisująca ofertę (reprezentująca wykonawcę lub wykonawców występujących wspólnie) działa na podstawie pełnomocnictwa, pełnomocnictwo to w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza musi zostać dołączone do oferty.
6. Oferta wraz z załącznikami musi być sporządzona w języku polskim. Każdy dokument składający się na ofertę lub złożony wraz z ofertą sporządzony w języku innym niż polski musi być złożony wraz z tłumaczeniem na język polski.
7. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
8. Zaleca się, aby strony oferty były trwale ze sobą połączone i kolejno ponumerowane.
9. Zaleca się, aby każda strona oferty zawierająca jakąkolwiek treść była podpisana lub parafowana przez wykonawcę
10. Oferta musi zawierać następujące dokumenty:
1) Wypełniony formularz ofertowy wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego;
2) Przedmiotowe środki dowodowe:
a) Karta katalogowa zabawki typu bujak konik,
b) Karta katalogowa zabawki typu huśtawka bocianie gniazdo,
c) Karta katalogowa zabawki typu kolejka linowa metalowa,
d) Karta katalogowa zabawki typu karuzela platformowa,
e) Karta katalogowa tablicy z regulaminem placu zabaw.
3) Oświadczenie Wykonawcy wg załącznika nr 3 do zapytania ofertowego;
4) Oświadczenie o braku podstaw wykluczenia wg załącznika nr 4 do zapytania ofertowego,
5) Oświadczenie Wykonawcy ubiegającego się o udzielenie zamówienia uwzględniające przesłanki wykluczenia z art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego - zgodnie z załącznikiem Nr 5 do niniejszego zapytania ofertowego,
6) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej (jeżeli wykonawca nie złoży do oferty właściwego dokumentu, Zamawiający uzyska go za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych)
7) Pełnomocnictwo - o ile dotyczy
12. W postępowaniu wezmą udział tylko te oferty które wpłyną w terminie wskazanym w niniejszym zapytaniu.
Uwaga! Decydujące znaczenie dla oceny zachowania powyższego terminu dla ofert składanych pisemnie ma data i godzina wpływu oferty, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową, kurierską lub pocztą elektroniczną.
13. Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone bez otwierania.
14. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i przedłożeniem swojej oferty.
15. Każdy dokument składający się na ofertę musi być czytelny.
16. Wszelkie zmiany naniesione przez Wykonawcę w treści oferty po jej sporządzeniu muszą być parafowane przez Wykonawcę.
18. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za wcześniejsze otwarcie lub zaginięcie ofert nie oznaczonych wyraźnie i nie zaadresowanych zgodnie z warunkami zapytania.
19. Dokonując otwarcia ofert Zamawiający odnotowuje nazwy Wykonawców oraz adresy, a także informacje dotyczące ceny oraz innych kryteriów i niezwłocznie podaje do publicznej wiadomości.

Rozdział 10
ZMIANA I WYCOFANIE OFERTY

1. Wykonawca może wprowadzić zmiany do złożonej oferty, pod warunkiem, że zamawiający otrzyma zawiadomienie o wprowadzeniu zmian do oferty przed upływem terminu składania ofert. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta, z dodatkowym oznaczeniem ,,ZMIANA".
2. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert wycofać ofertę, poprzez złożenie powiadomienia podpisanego przez osobę (osoby) uprawnioną do reprezentowania wykonawcy. Powiadomienie o wycofaniu oferty musi być złożone według takich samych zasad, jak składana oferta, z dodatkowym oznaczeniem ,,WYCOFANIE OFERTY".

Rozdział 11
OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY OFERTY I BADANIE OFERTY

1. W ofercie należy podać cenę brutto za całość zamówienia. Cena powinna obejmować kompletne wykonanie przedmiotu zamówienia.
2. Wykonawca określa cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu ofertowym ceny za realizację przedmiotu zamówienia (wg załącznika nr 1 do zapytania ofertowego).
3. Podana w ofercie cena musi być wyrażona w PLN cyfrowo do dwóch miejsc po przecinku i słownie. Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz projektem umowy.
4. Za realizację przedmiotu umowy Wykonawca otrzyma wynagrodzenie ryczałtowe określone przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Zamawiający, mając na względzie ryczałtowy charakter wynagrodzenia, zaleca zapoznanie się tematem, dokonanie wizji lokalnej w terenie oraz zdobycie wszelkich informacji, które mogą być konieczne do przygotowania oferty. Przedmiar robót stanowi tylko materiał pomocniczy dla Wykonawcy.
Na etapie składania ofert zamawiający nie wymaga złożenia kosztorysu ofertowego.
Kosztorys ofertowy na kwotę podaną w ofercie zostanie złożony przez Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza najpóźniej w dniu zawarcia umowy.
5. Wszystkie wartości powinny być naliczane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
6. Zamawiający poprawi w ofercie:
1. Oczywiste omyłki pisarskie,
2. Oczywiste omyłki rachunkowe z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek
3. Inne omyłki polegające na niezgodności oferty z treścią zapytania ofertowego, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty
Niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.
7. Zamawiający w obliczeniach zawartych w ofercie dokona poprawek oczywistych omyłek rachunkowych (z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek), takich jak błędny wynik działania matematycznego wynikający z dodawania, odejmowania, mnożenia i dzielenia. Zamawiający zastrzega, że powyższy katalog nie wyczerpuje możliwości poprawienia oczywistych omyłek rachunkowych. Zamawiający poprawi wszelkie oczywiste omyłki rachunkowe, które wystąpią w ofertach.
Rozdział 13
INFORMACJA O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO

1. Zamawiający w toku wyboru najkorzystniejszej oferty dokona chronologicznie następujących po sobie czynności:
1) dokona badania oferty w odniesieniu do Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza w zakresie:
a) spełnienia warunków udziału oraz kompletności złożonych dokumentów (Zamawiający może wezwać Wykonawcę do uzupełnienia lub wyjaśnienia dokumentów potwierdzających warunki udziału, pełnomocnictw oraz żądać wyjaśnień treści złożonej oferty),
b) poprawności wyliczenia ceny ofertowej oraz rażąco niskiej ceny (Zamawiający może żądać wyjaśnień treści złożonej oferty lub samodzielnie dokonać poprawienia oczywistej omyłki rachunkowej zawiadamiając o tym fakcie Wykonawcę),
2) w przypadku, gdy oferta oceniona jako najkorzystniejsza podlegać będzie odrzuceniu Zamawiający dokona badania oferty następnej w kolejności pozycji rankingowej,
3) dokona wyboru najkorzystniejszej oferty zgodnej z ustalonymi zasadami postępowania, spełniającej warunki udziału i kryteria wyboru,
4) zawiadomi Wykonawców, którzy złożyli oferty przesyłając informacje na adres poczty elektronicznej o wyborze najkorzystniejszej oferty podając:
a) nazwę i adres Wykonawcy którego ofertę wybrano,
b) nazwę i adres pozostałych Wykonawców, którzy złożyli oferty,
c) cenę każdej oferty złożonej w postępowaniu,
d) punktację przyznaną ofertom nieodrzuconym w toku postępowania,
e) wskazanie ofert, które zostały odrzucone wraz z uzasadnieniem.
5) niezwłocznie po zawiadomieniu Wykonawców o wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zamieści informacje, o wyborze na stronie internetowej Zamawiającego.
2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wyboru kolejnej wśród najkorzystniejszych ofert, jeżeli Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza uchyli się od zawarcia umowy. W takim wypadku Zamawiający ponownie dokona badania ofert zgodnie z zasadami określonymi ust.1.
Rozdział 14
INFORMACJE O FORMALNOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY
1. Umowa zostanie zawarta, w terminie nie krótszym niż 3 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, przed upływem terminu związania z ofertą.
2. Zamawiający może zawrzeć umowę przed upływem terminu, jeżeli w postępowaniu nie odrzucono żadnej oferty i nie wykluczono żadnego z Wykonawców.
3. O miejscu i terminie zawarcia umowy wybrany Wykonawca zostanie zawiadomiony drogą elektroniczną niezwłocznie po rozstrzygnięciu postępowania.
4. Podpisanie umowy odbywa się w siedzibie Zamawiającego.
5. W przypadku, gdy podpisanie umowy w wyznaczonym terminie nie będzie możliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany jest do wskazania innego terminu podpisania umowy z zastrzeżeniem, że termin ten nie będzie dłuższy niż 3 dni robocze niż termin pierwotnie wyznaczony przez Zamawiającego.
6. Dopuszcza się tryb obiegowy podpisania umowy. Do zawarcia umowy w trybie obiegowym dochodzi poprzez przesłanie umowy za pośrednictwem operatora pocztowego.
7. W przypadku, gdy Wykonawca w wyznaczonym terminie:
a) nie podpisze umowy w siedzibie Zamawiającego,
b) nie odeśle podpisanej umowy (w trybie obiegowym),
c) złoży oświadczenie Zamawiającemu o odmowie podpisania umowy,
Zamawiający uzna, iż Wykonawca uchyla się od zawarcia umowy z przyczyn leżących po jego stronie.

8. Jeżeli Wykonawca zobowiązany do zawarcia umowy uchyla się od jej zawarcia, Zamawiający może żądać naprawienia szkody, którą poniósł przez to, że liczył na zawarcie umowy.
Rozdział 15
OCENA OFERT, OGŁOSZENIA WYNIKÓW, UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
1. Zamawiający wykluczy wykonawcę, który nie spełnia warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale 4 zapytania ofertowego - jeśli określono.
2. Zamawiający odrzuci ofertę jeżeli:
1) będzie złożona w niewłaściwej formie,
2) jej treść nie będzie odpowiadała treści zapytania ofertowego,
3) jej złożenie będzie czynem nieuczciwej konkurencji,
4) oferta zawiera błędy w obliczeniu ceny,
5) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
3. Zamawiający może wezwać wykonawcę do wyjaśnienia treści złożonej oferty, jednak wyjaśnienia nie mogą prowadzić do negocjacji lub zmiany treści oferty.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców uzupełnień (jeżeli nie naruszy to konkurencyjności) i wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzania w toku oceny oferty wiarygodności przedstawionych przez Wykonawców dokumentów, oświadczeń, wykazów, danych i informacji.
6. W przypadku uzyskania przez dwóch lub więcej Wykonawców takiej samej liczby punktów, decyduje niższa cena.
7. Zamawiający udzieli zamówienia wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza dla danej części zamówienia.
8. Wykonawcy, którzy złożą oferty zostaną zawiadomieni o wynikach postępowania w formie elektronicznej na adres e-mail wskazany w ofercie (a w przypadku jego braku na fax lub adres pocztowy).
9. Zamawiający zastrzega sobie możliwość unieważnienia postępowania w przypadkach uzasadnionych, w szczególności, jeżeli najkorzystniejsza oferta przekroczy kwotę zabezpieczoną w budżecie Zamawiającego.
Rozdział 16
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Zamawiający unieważni postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego:
1. jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu,
2. jeżeli cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć te kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty
3. jeżeli wystąpi istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzone postępowanie lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć,
4. jeżeli postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnej umowy w sprawie zamówienia publicznego lub jego realizację
5. bez podania przyczyn.

Rozdział 17
UDOSTĘPNIANIE OFERT LUB WGLĄD DO OFERT
Udostępnianie ofert lub wgląd do ofert złożonych w toku postępowania:
1) następuje na wniosek, w trybie dostępu do informacji publicznej, zgodnie z art. 13 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. 2018 poz. 1330 ze zm.),
2) wniosek o udostępnienie informacji publicznej jest dostępny pod adresem
http://przeclaw.org/pliki/Urz%C4%85d%20Miejski/Informacja%20Publiczna/Wniosek.pdf
3) wniosek o udostępnienie informacji publicznej należy przesłać na adres poczty elektronicznej:
urzadmiejski@przeclaw.org

Uwagi:
Rozdział 12
OPIS KRYTERIÓW, KTÓRYMI ZAMAWIAJĄCY BĘDZIE SIĘ KIEROWAŁ PRZY WYBORZE OFERTY, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT
1. Zamawiający oceni i porówna jedynie te oferty, które nie zostaną odrzucone przez Zamawiającego.
2. Oferty zostaną ocenione przez zamawiającego w oparciu o następujące kryteria i ich znaczenie:
L.p.
Kryterium
Znaczenie procentowe kryterium
Maksymalna liczba punktów, jakie może otrzymać oferta za dane kryterium
1
Oferowana cena (C)
100%
100 pkt
3. Zamawiający dokona oceny ofert przyznając punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmując zasadę że 1% = 1 punkt
4. Punkty za kryterium Cena zostaną obliczone według wzoru:
PC = (PN / PB) x 100 pkt
gdzie:
PC - ilość punktów za kryterium cena
PN - najniższa cena oferta spośród ofert nieodrzuconych
PB - cena oferty badanej
5. Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów. Uzyskana z wyliczenia ilość punktów zostanie ostatecznie ustalona do 2 miejsca po przecinku z zachowaniem zaokrągleń matematycznych.
6. Jeżeli nie będzie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
7. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania dodatkowych kosztów dla Zamawiającego, zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny dodatkowe koszty, które musiałby ponieść.

Rozdział 18
OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
1. Zamawiający informuje, iż będzie przetwarzał dane osobowe osób fizycznych uzyskane w trakcie postępowania, a w szczególności: dane osobowe ujawnione w ofertach, dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
2. W związku z realizacją wymogów Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ,,RODO"), informujemy o zasadach przetwarzania Pani/Pana danych osobowych oraz o przysługujących Pani/Panu prawach z tym związanych:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Gminie Przecław jest Gmina Przecław, w którego imieniu działa Burmistrz Przecławia ul. Kilińskiego 7, 39-320 Przecław.
2. Kontakt z inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Przecław: nr telefonu 17 2276710, e-mail: spiecuch@przeclaw.org .
3. Przetwarzanie danych osobowych przez Zamawiającego jest niezbędne do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b ,,RODO" w celu związanym z niniejszym postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
a. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa,
b. osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o przepisy o dostępie do informacji publicznej,
c. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Gminą Przecław przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Gmina Przecław.
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres 6 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zakończenia realizacji umowy.
6. W związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przysługują Pani/Panu następujące uprawnienia:
a. prawo dostępu do danych osobowych, w tym prawo do uzyskania kopii tych danych,
b. prawo do żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych - w przypadku gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne,
c. prawo do żądania usunięcia danych osobowych (tzw. prawo do bycia zapomnianym) po upływie 6 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia lub zakończenia realizacji umowy,
d. prawo do żądania ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO.
7. W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzaniu w Gminie Przecław Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
8. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest niezbędny w związku z udziałem Pani/Pana w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz do wykonania umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany i nie będą profilowane, stosownie do art. 22 ,,RODO".
3. Wykonawca jest obowiązany do wypełnienia obowiązku informacyjnego wynikającego z ,,RODO" względem osób fizycznych, których dane osobowe przekazuje Zamawiającemu, i których dane pośrednio pozyskał.

Kontakt:
Rozdział 7
OSOBY ZE STRONY ZAMAWIAJĄCEGO UPRAWNIONE DO POROZUMIENIA SIĘ Z WYKONAWCAMI

Zamawiający wyznacza następujące osoby do porozumiewania się z Wykonawcami, w sprawach dotyczących niniejszego postępowania:

- w zakresie przedmiotu zamówienia Bożena Klaus - Frańczak
tel.17/227 67 24, e-mail: bklaus@przeclaw.org
Gmina Przecław
39-320 Przecław, ul. Kilińskiego 7

- w zakresie formalno - prawnym Dorota Strzelczyk
tel.17/227 67 12, e-mail: dstrzelczyk@przeclaw.org
Gmina Przecław
39-320 Przecław, ul. Kilińskiego 7

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.