Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remonty planowe oraz usuwanie usterek na blokach w zakresie wykonania prac mechanicznych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remonty planowe oraz usuwanie usterek na blokach w zakresie wykonania prac mechanicznych

Data zamieszczenia: 2023-06-05
Dane kontaktowe Zamawiającego: ELMEN sp. z o.o
Wola Grzymalina 7
97-427 Rogowiec
powiat: bełchatowski
tel. 044 735 49 20, fax. 044 735 49 22
malgorzata.urbaniak@elmen.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Rogowiec
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 044 735 49 20,
Termin składania ofert: 2023-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zakup usługi pn. ,,Remonty planowe oraz usuwanie usterek na blokach 2-12 oraz bloku 14 w latach 2022-2024 w PGE GiEK S.A. Oddział Elektrowni Bełchatów", w zakresie wykonania prac mechanicznych -Palniki pyłowe i pyłoprzewody w latach 2023 - 2025, zgodnie z Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania.
Usługa obejmować będzie wykonanie prac mechanicznych na zadaniu realizowanym przez Spółkę Elmen w latach 2023 - 2025 na terenie PGE GiEK SA Oddział Elektrownia Bełchatów, w zakresie przeglądów oraz remontów pyłoprzewodów i palników pyłowych w zakresie remontów planowych na urządzeniach kotłowni bloków 2-12 i bloku 14.
Technologia robót remontowych/odtworzeniowych objętych Zamówieniem:
1. Wymiana uszkodzonych blach osłonowych i napawanie w pyłoprzewodach.
2. Wymiana segmentów "skosów" w pyłoprzewodach.
3. Remont - wymiana klap pyłowych.
4. Wymiana fragmentu ściany pyłoprzewodu.
5. Remont kierownic stałych w pyłoprzewodach.
6. Naprawa - wymiana kompensatora pyłoprzewodu poz. 17m.
7. Naprawa - wymiana kompensatora młyna poz.12 m.
8. Kontrola - remont zawieszenia pyłoprzewodów.
9. Kontrola, wymiana, naprawa fragmentu ściany palnika pyłowego (za krzyżakiem).
10. Kontrola - remont zasuw podwójnych przed młynem.
11. Przegląd - naprawa instalacji hydraulicznych klap.
12. Naprawa - wymiana uszczelnienia płyty ślizgowej.
13. Naprawa przegród wewnątrz pyłoprzewodu.
14. Pomiar grubości ścian kanału pyłowego.
15. Transport elementów pyłoprzewodu.
16. Zamknięcie włazów do pyłoprzewodów z wymianą sznura uszczelniającego.
17. Usuwanie usterek na pyłoprzewodach zgłoszonych przed remontem.
18. Wymiana krat podestowych i barierek.
19. Kontrola, wymiana rur powietrza rdzeniowego wewnątrz kotła.
20. Prace porządkowe.
21. Otwieranie/zamykanie włazów do/po remoncie urządzeń oraz po odstawieniu bloku i przed uruchomieniem.
22. Wymiana krat pomostowych.
23. Naprawa obarierowania.
24. Prace dodatkowe - wg zaleceń Generalnego Przedstawiciela Zamawiającego lub jego zastępcy/ Inwestora.
Wymagania ogólne dotyczące realizacji robót oraz Wymagania szczegółowe dla realizacji prac zgodnie z Załącznik nr 1.
Wymagania dla personelu i sposób rozliczenia prac zgodnie z Załącznikiem nr 1.
Planowane obłożenie dla prac mechanicznych - to łącznie ok. 35 000rbh.
Zamawiajacy zastrzega sobie prawo do zmiany zakresu przedmiotu Umowy, tj. do zwiększenia ilości roboczogodzin objetych przedmiotem Umowy, o nie więcej niż 20% w zależności od potrzeb Zamawiającego.
Planowane obłożenie prac zostało przedstawione w Załączniku nr 2.1. i w Załączniku nr 2.2.
Zakres Prac w zależności od potrzeb, jak i możliwości techniczno-organizacyjnych Zamawiającego może ulec zmianie. Zamawiający zastrzega sobie prawo do korekty terminów określonych Harmonogramem remontów bloków na rok 2023 (Załącznik nr 3.1.) i na rok 2024 (Załącznik nr 3.2.), w przypadku jego zmiany oraz w zależności od potrzeb Zamawiającego. Harmonogram remontów bloków przedstawiono w Załącznikach nr 3.1. i nr 3.2.
W celu dochowania należytej staranności, w ramach oszacowania przez Zamawiającego wartości zamówienia, zwracamy się do Państwa z prośbą o udzielenie informacji, w zakresie dotyczącym ewentualnych kosztów, jakie musiałby ponieść Zamawiający w przypadku realizacji zamówienia. Prosimy o przedstawienie ceny jednostkowej (netto) za wykonanie zadania określonego w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania, poprzez podanie ceny jednostkowej na rok 2023 i ceny jednostkowej na rok 2024-2025. Uzyskanie od Państwa oferty budżetowej jest niezbędne w celu prawidłowego i rzetelnego oszacowania wartości zamówienia i określenia możliwości finansowych Zamawiającego.
Jednocześnie zwracamy się do Państwa z prośbą o udzielenie informacji, czy posiadają Państwo możliwości zaoferowania (złożenia oferty) na cały zakres przedmiotu zamówienia, określonego powyżej oraz w Załączniku nr 1.

Składanie ofert:
1. Odpowiedź prosimy przesłać na adres e-mail: malgorzata.urbaniak@elmen.pl;
2. TERMIN SKŁADANIA informacji upływa w dniu 14.06.2023 r. o godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
Przedmiot zamówienia będzie realizowany sukcesywnie w terminie od daty podpisania Umowy do dnia 13.06.2025 r lub do wyczerpania kwoty umowy, w zależności od tego, które z tych zdarzeń nastąpi pierwsze.
Miejsce realizacji usługi: PGE GiEK S.A. oddział Elektrownia Bełchatów.

Wymagania:
Dodatkowe informacje:
1. Na wykonany przedmiot zamówienia, Wykonawca udzieli gwarancji na okres 12 m-cy licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
2. Wszystkie materiały podstawowe dla potrzeb realizowanych prac według opisanej technologii zabezpiecza Zamawiający. Materiały pomocnicze (tj. elektrody, drut spawalniczy, gazy techniczne, tarcze szlifierskie itp.), niezbędny sprzęt (m.in. spawarki) oraz ich załadunek, rozładunek i transport pionowy i poziomy Wykonawca zabezpiecza we własnym zakresie.
3. Wykonawca przy realizacji przedmiotu Umowy posłuży się osobami posiadającymi odpowiednią wiedzę fachową, doświadczenie oraz kwalifikacje do należytego i zgodnego z obowiązującymi standardami wykonywania przedmiotu Zapytania (Personel Wykonawcy), tj.:
- ważne świadectwa kwalifikacyjne w zakresie eksploatacji urządzeń, instalacji i sieci energetycznych wszyscy pracownicy Wykonawcy zatrudnieni przy realizacji ww. prac muszą posiadać uprawnienia typu ,,E" Grupa 2 pkt. 1, 2, 4 (100 % pracowników wykonujących prace na terenie Elektrowni Bełchatów), oraz pracownicy, spawacze muszą posiadać aktualne uprawnienia opisane w Załączniku nr 1 OPZ. Personel ten Wykonawca zatrudniac będzie w sposób legalny, zgodnie z obowiązującycmi w tym zakresie przepisami,
- uprawnienia do obsługi urządzeń dźwigowych wg Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dn. 18.07.2001r. Dziennik Ustaw 79 poz. 849. (w ilości niezbędnej dla terminowego i prawidłowego wykonania zadania, minimum 3 osoby),
- uprawnienia do wykonywania złączy spawanych (w ilości niezbędnej dla terminowego i prawidłowego wykonania zadania).
4. Wykonawca codziennie sprzątnie stanowisko pracy oraz zagospodaruje (zutylizuje) wszelkie powstałe w wyniku realizacji przedmiotu Umowy odpadów i opakowania po wykorzystanych
materiałach, zgodnie z obowiązującymi przepisami i własnymi procedurami postępowania z odpadami.
5. Wykonawca zagwarantuje wysoką jakość wykonania prac objętych Umową.
6. Wykonawca do realizacji przedmiotu Umowy zapewni gotowość około 20 osób oraz minimalną rotację pracowników świadczących usługi. Podana ilość osób jest szacunkiem.
Referencje.
W celu potwierdzenia posiadanej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty wykazu wraz z poświadczeniami należytego wykonania w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie prac remontowych/odtworzeniowych na urządzeniach kotłowych w łącznej ilości co najmniej 15000 rbh na blokach energetycznych o mocy min. 200 MVA, w elektrowniach lub elektrociepłowniach opalanych paliwem stałym.
Rozliczenie usługi będzie dokonywane miesięcznie, na podstawie obustronnie podpisanego protokołu odbioru, na podstawie wykonanych prac.
Prace rozliczane będą powykonawczo, jako iloczyn ceny jednostkowej roboczogodziny i ilości faktycznie przepracowanych roboczogodzin.
Wykonawca przedstawi rezultaty realizacji przedmiotu Umowy w formie Raportu Częściowego z opisem wykonanych czynności oraz świadczonych Usług, do którego załącznikami będą powstałe w wyniku realizacji przedmiotu Umowy m.in.: zakresy wykonanych prac, opracowania, ekspertyzy itp.
UWAGA: Zamawiający zastrzega, że:
1) złożenie odpowiedzi na niniejsze Zapytanie o informację jest jednoznaczne z wyrażeniem przez Państwa zgody na nieodpłatne wykorzystanie przez Zamawiającego wszystkich, wskazanych w odpowiedzi na ,,Zapytanie o informację" danych do ewentualnego przygotowania przez Zamawiającego dokumentów niezbędnych dla Postępowania zakupowego z zastrzeżeniem, że Zamawiający nie ujawni podmiotom trzecim tych danych, a także źródła ich uzyskania;
2) niniejsze Zapytanie o informację nie jest elementem jakiegokolwiek postępowania o udzielenie zamówienia w rozumieniu ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2019 r. poz. 1843), postępowania o udzielenie postępowania niepublicznego, jak również nie stanowi oferty w rozumieniu ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (tj. Dz. U. z 2016 r. poz. 380 z późn. zm.).

Kontakt:
3. Wszelkie pytania do niniejszego ,,Zapytania o informację" należy składać drogą elektroniczną na adres e-mail: malgorzata.urbaniak@elmen.pl i lukasz.wiecek@elmen.pl do dnia 13.06.2023 r. do godziny 12:00.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.