Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1181z dziś
7296z ostatnich 7 dni
25803z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Prace konserwatorskie wyposażenia wnętrza kościoła

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Prace konserwatorskie wyposażenia wnętrza kościoła

Data zamieszczenia: 2023-06-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Floriana w Żninie
ul. Sw. Floriana 4
88-400 Żnin
powiat: żniński
tel. 52 302 04 03
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Żnin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 52 302 04 03
Termin składania ofert: 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Dane dotyczące zamówienia:
Rodzaj zamówienia (typ usługi) Prace konserwatorskie.
Opis przedmiotu zamówienia ,,Prace konserwatorskie wyposażenia wnętrza kościoła parafialnego p.w. św. Floriana w Żninie - konserwacja ołtarza bocznego p.w. Serca Pana Jezusa - etap II." Szczegółowy zakres prac został opisany w programie prac na podstawie którego została wydana decyzja konserwatorska (z dnia 11.12.2015 r. nr ZR/42/2015, zmieniona decyzjami: ZR/16/2019 z dnia 19.11.2019 r. oraz ZR/23/2019 z dnia 12.12.2019 r.) Kujawsko-Pomorskiego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków i przedstawiony w przedmiarze robót stanowiącym załącznik do niniejszego zapytania.

CPV: 92520000-2, 45453100-8

Składanie ofert:
Termin i sposób składania ofert od dnia 06. czerwca 2023 r. do dnia 13. czerwca 2023 r. do godz. 2400 (decyduje data i godz. wpływu oferty do siedziby Zamawiającego) za pomocą poczty tradycyjnej, kurierem lub też osobiście na adres: Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Floriana w Żninie, 88-400 Żnin, Ul. Św. Floriana 4

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia od dnia 01. lipca 2023 r. do dnia 31. października 2023 r.

Wymagania:
Termin związania ofertą 30 dni
Informacja dodatkowa Zamawiający może udzielić Wykonawcy wybranemu w niniejszym postępowaniu w okresie 3 lat od udzjelenia zamówienia podstawowego, zamówień uzupełniających lub dodatkowych na usługi konserwatorskie, polegających na powtórzeniu podobnych usług. Zamówienia te polegać będą na dokończeniu prac objętych dokumentacją, niniejszym zapytaniem ofertowym oraz posiadanym pozwoleniem konserwatorskim - w ramach posiadanych w kolejnych latach środków finansowych. W takim przypadku dopuszcza się zmiany cen ofertowych w stosunku do zamówienia podstawowego o wysokość nie większą niż o wskaźnik wzrostu cen stawki podstawowej w okresie pomiędzy udzieleniem zamówienia podstawowego i uzupełniającego.
3. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tych warunków:
Warunek udziału w postępowaniu Opis w jaki sposób Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunku
1. Podmiot spełnia wymagania - bądź dysponuje osobą spełniającą wymagania - określone w art. 37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (tekst jednolity: Dz. U. z 2022 r. poz. 840). W oparciu o przedstawione kopie odpowiednich dokumentów (kserokopia dyplomu oraz stosowne zaświadczenia o odbyciu praktyki bądź referencje potwierdzające wykonywanie samodzielne prac) potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
2. Podmiot bądź osoba którą dysponuje (określona w pn. 1) w przeciągu 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał w sposób należyty przynajmniej 2 usługi polegające na pracach konserwatorskich i restauratorskich przy porównywalnych do przedmiotu zamówienia obiektach, wpisanych do rejestru zabytków. W oparciu o przedstawione referencje bądź kserokopie protokołów odbioru prac przez Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków potwierdzone za zgodność z oryginałem.
3. Podmiot udzieli co najmniej 3 letniej gwarancji jakości na wykonane prace (od dnia zakończenia prac). W oparciu o przedstawione oświadczenie.
4. Podmiot posiada polisę OC za szkody spowodowane przy realizacji robót objętych zakresem zamówienia. W oparciu o załączoną do oferty kserokopię polisy potwierdzoną za zgodność z oryginałem.
5. Podmiot dysponuje odpowiednim potencjałem kadrowym do wykonania przedmiotu zamówienia W oparciu o oświadczenie oferenta.
6. Kosztorys ofertowy na prace zostanie sporządzony według kryteriów opracowanych i zaleconych przez Ogólnopolską Radę Konserwatorów Dzieł Sztuki ZPAP - Zasady wynagradzania konserwatorów dzieł sztuki. Zasady wynagradzania dostępne są na stronie Związku Polskich Artystów Plastyków -Ogólnopolskiej Rady Konserwatorów Dzieł Sztuki: https ://zpap-orkds.pl/zasady-wynag radzania-konserwatorow-dziel-sztuki/ W oparciu o załączony kosztorys.
7. Podmiot nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 5k rozporządzenia Rady (UE) nr 833/2014 z dnia 31 lipca 2014 r. dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 229 z 31.7.2014, str. ,1 - ,,rozporządzenie 833/2014"), w brzmieniu nadanym rozporządzeniem Rady (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8.4.2022, str. 1 - ,,rozporządzenie 2022/576") oraz nie zachodzą w stosunku do Podmiotu przesłanki wykluczenia z postępowania na podstawie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie W oparciu o złożone wraz z ofertą oświadczenie będące załącznikiem do niniejszego zapytania.
przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r. poz. 835).
4. Kryteria oceny ofert:
Kryterium: cena (90 % wagi)
Liczba punktów, którą można zdobyć za kryterium cena Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium cena
90 Pc=(Cmin/Cc) x P max gdzie: Pc - ilość punktów, jakie otrzyma badana oferta za kryterium cena Cmin - najniższa cena brutto spośród wszystkich badanych ofert Cc - cena brutto oferty badanej Pmax - maks. ilość punktów, jakie można otrzymać za kryterium cena (90)
Kryterium: okres gwarancji (10 % wagi)
Liczba punktów, którą można zdobyć za kryterium okres gwarancji Opis sposobu przyznawania punktacji za spełnienie kryterium okres gwarancji
10 Minimalny wymagany okres gwarancji to 3 lata. Za każdy dalszy rok gwarancji oferent otrzyma 5 punktów, jednak maksymalnie za kryterium okres gwarancji otrzymać można 10 punktów. Zatem: 3 lata okresu gwarancji to 0 punktów, 4 lata okresu gwarancji to 5 punktów, 5 i więcej lat gwarancji to 10 punktów.
Oferta, która uzyska łącznie najwyższą liczbę punktów zostaje uznana za najkorzystniejszą. W przypadku gdy dwie lub więcej ofert otrzyma tą samą liczbę punktów, Zamawiający wybiera ofertę z niższą ceną. 5. Informacje dodatkowe:
Wytyczne do przygotowania oferty 1. Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych. 2. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę i zaproponować tylko jedną cenę całkowitą netto oraz brutto wyrażoną w PLN, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. 3. Złożenie przez Wykonawcę więcej niż jednej oferty lub oferty zawierającej rozwiązania wariantowe lub alternatywne spowoduje jej odrzucenie. 4. Wykonawca może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać ofertę. 5. Oferty, które wpłyną po terminie zostaną odrzucone. 6. Oferty składane są z zachowaniem formy pisemnej w języku polskim, na formularzu stanowiącym załącznik do zapytania.
Informacja dotycząca powiązań kapitałowych lub osobowych W celu uniknięcia konfliktu interesów zamówienia publiczne udzielane przez Zamawiającego nie mogą być udzielane podmiotom powiązanym z nim osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe, o których mowa powyżej, rozumie się wzajemne powiązania między Zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy, a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10 % udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
Informacja dotycząca zmiany umowy Dopuszcza się przedłużenie terminu realizacji zadania - w przypadku stosownej zmiany w umowie dotacyjnej, w wyniku zmiany zakresu spowodowanej ustaleniami z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków a także w wyniku niesprzyjających warunków atmosferycznych oraz ewentualne wprowadzenie zmian nieistotnych w umowie o wykonanie zamówienia publicznego, tzn. nie wpływających na kryteria oceny ofert (np. zmiana dotycząca danych adresowych stron umowy).
Informacja dotycząca finansowania przedmiotu zamówienia Zamawiający otrzymał dofinansowanie na wykonanie przedmiotu zamówienia ze środków Unii Europejskiej - z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu: ,,Wsparcie opieki nad zabytkami województwa kujawsko-pomorskiego w 2023 roku"

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13. RODO 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", informuję, że: - administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Parafia Rzymskokatolicka p.w. św. Floriana w Żninie, 88-400 Żnin, ul. Św. Floriana 4 - Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia zgodnie z zasadą konkurencyjności przedmiotowego postępowania o udzielenie zamówienia na przeprowadzenie prac restauratorskich i konserwatorskich oraz zawarcia umowy, a podstawą prawną ich przetwarzania jest obowiązek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówień wynikający z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020, - dane osobowe będą przetwarzane przez okres prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz po jego zakończeniu zgodnie z przepisami dotyczącymi archiwizacji oraz trwałości projektu (jeżeli dotyczy), - przetwarzane dane osobowe mogą być pozyskiwane od wykonawców, których dane dotyczą lub innych podmiotów na których zasoby powołują się wykonawcy, - przetwarzane dane osobowe obejmują w szczególności imię i nazwisko, adres, NIP, REGON, numer CEIDG, numer KRS oraz inne dane osobowe podane przez osobę składającą ofertę i inną korespondencję wpływającą do Zamawiającego w celu udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia, - dane osobowe mogą być przekazywane do organów publicznych i urzędów państwowych lub innych podmiotów upoważnionych na podstawie przepisów prawa lub wykonujących zadania realizowane w interesie publicznym lub w ramach sprawowania władzy publicznej, w szczególności do podmiotów prowadzących działalność kontrolną wobec Zamawiającego. - w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; Posiada Pani/Pan: - na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana
dotyczących; u
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO **,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan,
że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż
podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rodo.
2. Jednocześnie Zamawiający przypomina o ciążącym na Pani/Panu obowiązku informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które Zamawiający pośrednio pozyska od wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014 - 2020 oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
** Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
Osoba do kontaktu Ks. Tadeusz Nowak, Proboszcz Parafii
Nr telefonu tel. 52 302 04 03
(Informacji na temat zadania udziela Ksiądz Proboszcz Tadeusz Nowak, tel. 52 302 04 03)

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.