Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup i wymiana syren alarmowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup i wymiana syren alarmowych

Data zamieszczenia: 2023-06-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Bogatynia
ul. Daszyńskiego 1
59-920 Bogatynia
powiat: zgorzelecki
tel. 75 77 25 200.
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Bogatynia
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 75 77 25 200.
Termin składania ofert: 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie do składania ofert wraz z formularzem ofertowym
zapraszamy do
złożenia ofert na zadanie pn.: ,,Zakup i wymiana trzech syren alarmowych na terenie miasta
Bogatynia".
1.2. Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
1) dostawa, montaż i uruchomienie 3 kompletów fabrycznie nowych cyfrowych syren alarmowych o mocy wyjściowej 900 W, wraz z demontażem 3 kompletów syren analogowych w obiektach zlokalizowanych na terenie miasta Bogatynia przy Ul. I. Daszyńskiego 1, Ul. Głównej 50 oraz Ul. L. Wyczółkowskiego 42a;
2) modernizacja istniejącego oprogramowania DIGITEX CZK o nowe punkty alarmowe.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) demontaż syren analogowych i następnie zdanie do Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni, na podstawie protokołu demontażu (załącznik nr 2 do umowy);
2) wykonanie prac dekarskich i tynkarsko-malarskich po zdemontowanych syrenach analogowych (wewnątrz i na zewnątrz obiektu);
3) zaprogramowanie przez Wykonawcę nowych syren alarmowych wg danych Zamawiającego przekazanych po podpisaniu umowy. Dane zawierają przyporządkowanie do właściwej centrali alarmowej, współrzędne lokalizacji, częstotliwość pracy systemu;
4) dostawę i montaż urządzeń zgodnie z wykazem lokalizacji syren (wewnątrz i na zewnątrz obiektu) z wykonaniem prac dekarskich i tynkarsko-malarskich;
5) podłączenie do cyfrowej syreny alarmowej instalacji antenowej, głośnikowej, odgromowej, uziemiającej i zasilającej;
6) uruchomienie cyfrowej syreny alarmowej;
7) modernizację istniejącego oprogramowania DIGITEX CZK o nowe punkty alarmowe cyfrowe, które umożliwia zarządzanie jedną, kilkoma lub wszystkimi syrenami pracującymi w systemie, w tym samym czasie. Umożliwia włączanie alarmów, przekazywanie komunikatów głosowych;
8) dodanie zamontowanych cyfrowych syren alarmowych do informatycznego systemu ostrzegania i alarmowania tj. systemu gminnego;
9) test syreny - sprzętu, oprogramowania systemowego i narzędziowego w środowisku obecnie funkcjonującego gminnego systemu ostrzegania i alarmowania;
10) przeprowadzenie pomiarów toru antenowego - dokonane analizatorem antenowym, zawierające wyniki pomiaru SWR dla częstotliwości pracy syreny alarmowej;
11) przeszkolenie użytkowników z obsługi syreny w miejscu instalacji oraz siedzibie Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni.
2. Na pojedynczy komplet syreny alarmowej składają się:
1) cyfrowa syrena alarmowa o mocy 900 W, składająca się z:
a) bloku (szafki elektrycznej) kontrolno-sterującej,
b) sterownika z urządzeniem włączającym,
c) generatora sygnałów,
d) wzmacniaczy mocy,
e) zasilacza sieciowego,
f) dwóch akumulatorów żelowych,
g) radiotelefonu cyfrowego umożliwiającego pracę w istniejącym systemie ostrzegania i alarmowania, o mocy 15 W, pracującym w paśmie VHF,
h) mikrofonu, dedykowany do radiotelefonu wskazanego pod lit. g);
2) głowica głośników szczelinowych lub tubowych;
3) antena bazowa o zysku energetycznym min. 3 dB;
4) odgromnik;
5) maszt głośnikowy dostosowany do miejsca instalacji - zabezpieczony antykorozyjnie
6) wspornik do anteny VHF.
7) kabel antenowy oplotowy 50 Ohm .
8) mikrofon z regulowanym natężeniem głosu do przekazywania komunikatów głosowych na żywo;
9) kabel głośnikowy - długości umożliwiającej podłączenie głośników ze wzmacniaczami.
3. Wymagania ogólne dotyczące syren alarmowych:
Lp. Minimalne wymagania:
1 Oznaczenie syreny znakiem CE, potwierdzającym zgodność z dyrektywami i normami UE
2 Głowica głośnikowa instalowana na zewnątrz budynku (dachy, słupy, maszty i kominy)
3 Konstrukcja głośników i głowicy gwarantująca odporność na korozję oraz na wpływ warunków atmosferycznych (temperatury, wilgotności, opadów, wiatrów, itp.)
4 Temperatura pracy głośników: -30°C do +70°C, a wewnętrznego bloku sterującego: 0°C do +50°C
5 Stopień ochrony - IP 66
6 Konstrukcja głowicy powinna uniemożliwiać dostęp do głośników i połączeń elektrycznych osobom nieupoważnionym
7 Zabezpieczenie przed dostępem osób nieupoważnionych do szafy sterującej. Szafa z elektroniką powinna posiadać zabezpieczenie antywłamaniowe i wewnętrzny elektroniczny alarm antywłamaniowy, z możliwością powiadomienia drogą radiową centrali
8 Funkcjonalność zalecana dla bezpieczeństwa: Moduł kontrolno-sterujący powinien być wyposażony w odłączalną klawiaturę serwisową lub zabezpieczony kodem 8-cyfrowym
9 Dookolna lub kierunkowa charakterystyka propagacji dźwięku
10 Możliwość współpracy z systemem ostrzegania i alarmowania ludności Digitex CZK funkcjonującym w Urzędzie Miasta i Gminy w Bogatyni
11 Możliwość współpracy (np. poprzez złącze rozszerzające) z urządzeniami zewnętrznymi, takimi jak stacje pogodowe, czujniki skażeń chemicznych, biologicznych i promieniotwórczych, wodowskazy
12 Możliwość emitowania dowolnych sygnałów i komunikatów głosowych (na żywo i z pamięci, lokalnie i zdalnie) oraz innych sygnałów okolicznościowych
13 Zasilanie rezerwowe (buforowe) - bezobsługowe akumulatory. Akumulatory powinny być zabezpieczone przed przeładowaniem i nadmiernym rozładowaniem. Ładowanie i konserwacyjne doładowywanie akumulatorów powinno odbywać się automatycznie.
14 Możliwość szyfrowania transmisji danych
15 Możliwość bieżącego odczytu danych z syreny (stan zasilania, napięcia akumulatorów, JtEi)
16 Wyposażenie w układy autodiagnostyki, sygnalizacja awarii i wyłączenie uszkodzonego bloku (komunikaty w języku polskim). Automatyczne wysyłanie informacji o awarii także do centrali sterującej
17 Możliwość testowania drogą radiową bez konieczności włączania dźwięku (cichy test). Możliwość krótkiego testu głośnego
18 Wyposażenie w automatyczny rejestrator parametrów pracy, który przechowuje w pamięci informacje o wszelkich odchyleniach od normy występujących zarówno podczas ogłaszania alarmów jak i normalnej pracy syreny w trybie czuwania
19 Budowa modułowa elektroniki sterującej w celu łatwej ewentualnej rozbudowy o dodatkowe wzmacniacze i głośniki, w celu zwiększenia mocy i natężenia dźwięku oraz ewentualnej innej rozbudowy w zależności od aktualnych i przyszłych potrzeb Zamawiającego
20 Obsługa gwarancyjna i pogwarancyjna w autoryzowanej sieci serwisowej producenta
4. Parametry techniczne syren:
Lp. Parametry techniczne syren alarmowych Wymagania minimalne
1 Moc wyjściowa syreny 900 W
2 Natężenie dźwięku SPL (dwukierunkowe 180°) min. 112 dB(A)/30m
3 Natężenie dźwięku SPL (jednokierunkowe 0°) min. 118 dB(A)/30m
4 Liczba wzmacniaczy 2x300 W
5 Liczba głośników 4
6 Materiał wykonania głośników stop aluminium
7 Częstotliwość dźwięku dual tonę 400 - 430 Hz
8 Zasilanie główne 230 V +/- 10%
9 Zasilanie rezerwowe, bezobsługowe akumulator w technologii AGM 2 x 12V, 33-40 Ah, rok produkcji akumulatora 2023
10 Pobór mocy stand by do 3 W (bez wyposażenia dodatkowego)
11 Liczba alarmów przy zasilaniu rezerwowym min. 20 x 1-minutowych (24 h po wyłączeniu zasil, gł.)
12 Czas pracy na zasilaniu rezerwowym do 30 dni w trybie stand by
13 Czas trwania sygnałów w pełni programowany
14 Interfejs uniwersalny interfejs RS-232
15 Praca z akumulatora: wszystkie sygnały i emisja komunikatów słownych
16 Rodzaje alarmów: sygnały wynikające z przepisów prawa oraz sygnał ciągły 1 minutowy i sygnał ciągły 5 sekundowy. Możliwość regulacji czasu trwania, narastania i opadania dźwięku (zapisanych na karcie SD, FLASH) odtwarzanych z pamięci syreny (pliki wave lub mp3). Komunikaty głosowe w trybie rzeczywistym ze stanowiska kierowania lub lokalnie
17 Opcje sterowania: - cyfrowe: poprzez system informatyczny
- lokalne: manipulator, moduł generatora sygnałów wyposażony w ekran LCD i klawiaturę, sterownik zegarowy syreny, mikrofon do lokalnego rozgłaszania komunikatów, wejścia cyfrowe do aktywacji alarmów (sterowanie przewodowe).__________
5. Anteny do syren alarmowych.
1) Wymagania ogólne:
Lp. Wymagania ogólne stawiane antenom bazowym VHF
1 Preferowana długość anteny to l,7m. Długość przeciwwag 19 em.
2 Zabezpieczenie przed oblodzeniem (np. osłona dielektryczna)
o J Materiały, z których wykonana będzie antena powinny być kompatybilne galwanicznie w celu zminimalizowania zjawiska korozji
4 Stacjonarna nadawczo-odbiorcza, o dookolnej charakterystyce promieniowania, kolinearna
5 Zabezpieczenie przeciwko ładunkom elektrostatycznym (zwarcie elektryczne dla prądu stałego)
6 Przystosowana do mocowania na rurze 30 mm do 62mm.
7 Wyposażona w galwaniczne złącze odgromowe na korpusie
2) Parametry techniczne:
Lp. Zakres Wymagania
1 Pasmo VHF
2 Pasmo pracy 6 MHz
3 Zakres częstotliwości pracy 144-150 MHz
4 Impedancja wejściowa 50 Ohm
5 SWR <1,5
6 Polaryzacja pionowa
7 Charakterystyka promieniowania w płaszczyźnie poziomej dookolna
8 Zysk energetyczny w stosunku do dipola 1/2 lambda nie mniejszy niż 3,0 dB
9 Maksymalna moc dostarczona do anteny 200 W
10 Złącze antenowe N-50
11 Wytrzymałość na działanie wiatru do 200 km/h (60 m/s)
12 Zakres temp. pracy -30° C do + 60° C
13 Masa maksymalna 2,3 kg
14 Długość maksymalna 200 mm
6. Kabel antenowy.
1) Kabel antenowy koncentryczny, oplotowy. Parametry nie gorsze niż:
Lp. Zakres Wymagania
1 Impedancja falowa 50+1 Ohm
2 Pojemność jednostkowa 80 +/- 2 pF/m
3 Współczynnik skrócenia 0.81
4 Rezystancja dla prądu stałego 3 Ohm/km
5 Tłumienność falowa dla 100 MHz 3,1 dB/lOOm
6 Tłumienność falowa dla 200MHz 4,6 dB/lOOm
Wymiar zewnętrzny
10,3 +/- 0.2 mm
2) Złącza, opaski i uchwyty do mocowania kabli antenowych:
a) złącza typu N 50 Q oraz BNC-50, dostosowane do rodzaju kabla antenowego,
b) opaski i uchwyty do mocowania kabli antenowych do konstrukcji masztów i torów kablowych. Materiały montażowe dedykowane od użytych kabli.
7. Radiotelefon cyfrowy:
Lp. Zakres danych technicznych Wymagania minimalne
1 Pasmo pracy VHF 146-174 MHz
2 Moc Nadajnika 0-25 W
o 3 Napięcie zasilania 12 V
4 Praca w trybie cyfrowym i konwencjonalnym tak
5 Cyfrowy interfejs NXDN tak
6 Wyświetlacz alfanumeryczny LCD tak
7 Liczba kanałów pracy min. 100
8 Odstęp międzykanałowy (tryb cyfrowy) 6.25 i 12.5 kHz
9 Spełnia Standardy Europejskie ETSI cyfrowe i analogowe tak
8. Wytyczne do sposobu realizacji.
1) Wykonawca uzgodni z Zamawiającym rozwiązania dotyczące instalacji elementów syreny alarmowej dla każdego obiektu.
2) Wykonawca wykona demontaż i montaż syren alarmowych po dokonaniu uzgodnień z administratorami obiektów i Gminnym Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni.
3) Wykonawca uzyska własnym staraniem i na własny koszt wszystkie niezbędne uzgodnienia, potrzebne do realizacji zamówienia.
4) Wykonawca zabezpieczy syreny pod względem ochrony przepięciowej i odgromowej.
5) Wykonawca wykona instalację odgromową systemu antenowego, wykorzystując istniejącą instalację odgromową danego obiektu.
6) Wszystkie urządzenia i materiały dostarczone przez Wykonawcę powinny być fabrycznie nowe, nieuszkodzone, sprawne technicznie i pozbawione wad prawnych, odpowiadać obowiązującym normom, posiadać atesty, wymagane aprobaty techniczne zgodnie z obowiązującymi przepisami.
7) Wykonawca przedstawi Zamawiającemu, na co najmniej 14 dni przed terminem zakończenia realizacji umowy, wykaz produktów/usług dostarczanych w ramach realizacji (załącznik nr 3 do umowy).
8) Wykonawca opracuje dokumentację powykonawczą dla każdej lokalizacji oddzielnie. Zakres dokumentacji obejmuje:
a) opis punktu alarmowego, schematy blokowe i ideowe, dane techniczne zamontowanych elementów w lokalizacji;
b) szczegółową specyfikację zamontowanych urządzeń i materiałów w lokalizacji z podaniem typu, nr fabrycznego, roku produkcji, okresu gwarancji (załącznik nr 4 do umowy);
c) protokół pomiarów toru antenowego - dokonane analizatorem antenowym, zawierające wyniki pomiaru SWR dla częstotliwości pracy syreny alarmowej;
d) protokół z przeprowadzonego szkolenia.
9. Odbiór i testy systemu.
1) Wykonawca zgłosi w formie pisemnej Zamawiającemu gotowość do odbioru wykonanego przedmiotu umowy, na co najmniej 14 dni przed terminem zakończenia realizacji umowy.
2) Z czynności odbioru spisany będzie protokół zawierający wszelkie ustalenia dokonane w toku odbioru, jak też terminy wyznaczone na usunięcie stwierdzonych przy odbiorze wad.
3) Zamawiający wykona testy sytemu w oparciu o własne scenariusze i dane testowe.
4) Zakres przeprowadzonych testów będzie obejmować całą funkcjonalność systemu, czyli wszystkie wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
5) Testy kończą się podpisaniem przez Zamawiającego i Wykonawcę protokołu zawierającego zakres przeprowadzonych testów oraz informacje o błędach.
6) Warunkiem przeprowadzenia odbioru przedmiotu umowy jest:
a) zakończenie prac związanych z dostawą, montażem i uruchomieniem całości systemu wraz z modernizacją istniejącego oprogramowania CZK o nowo zainstalowane punkty alarmowe.
b) zakończenie z pozytywnym rezultatem procedury testowej;
c) przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej opisanej w opisie przedmiotu zamówienia;
d) przeprowadzenie szkoleń użytkowników syren.
7) W przypadku stwierdzenia w trakcie odbioru niezgodności z opisem przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany do ich usunięcia.
10. Szkolenie dla użytkowników systemu.
1) Wykonawca przeprowadzi na własny koszt szkolenie dla użytkowników syren przed dokonaniem odbioru przedmiotu umowy.
2) Szkolenie Wykonawca przeprowadzi w miejscu instalacji syren alarmowych oraz siedzibie Gminnego Centrum Zarządzania Kryzysowego Urzędu Miasta i Gminy w Bogatyni.
3) Przeprowadzenie szkolenia Wykonawca potwierdzi odpowiednimi protokołami, które stanowić będą integralną część dokumentacji powykonawczej.
4) Szkolenie swoim zakresem tematyki ma obejmować zagadnienia związane
funkcjonalnością i obsługą systemu, obsługą zainstalowanych urządzeń oraz terminami i zakresów przeglądów, remontów i konserwacji, metodologii usuwania awarii.
5) Szkolenie musi być przeprowadzone w języku polskim i gwarantować umiejętność prawidłowej i bezpiecznej obsługi syren alarmowych.
6) Każdy uczestnik szkolenia otrzyma imienne zaświadczenie o odbyciu szkolenia z zakresu przestrzegania zasad bhp i obsługi elektronicznej syreny alarmowej.

Dokument nr: GCZK.271.3.2023.PH

Otwarcie ofert: 1.6. Termin otwarcia ofert:
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 16.06.2023 r. o godz. 10:30, w Gminnym Centrum Zarządzania Kryzysowego przy Ul. Pocztowej 2.
Otwarcie ofert jest jawne. Część jawna obejmuje podanie przez Zamawiającego kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a następnie otwarcie ofert i odczytanie: nazw (firm) oraz adresów Wykonawców, informacji dotyczących ceny, terminów wykonania zamówienia.

Składanie ofert:
1.5. Miejsce i termin złożenia ofert:
Ofertę/y należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przy Ul. I. Daszyńskiego 1, w kancelarii urzędu-pokój nr 5. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa 16.06.2023 r. o godz. 10:00.

Miejsce i termin realizacji:
1.3. Termin realizacji zamówienia: 90 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy.

Wymagania:
1.4. Warunki udziału w postępowaniu:
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału
w postępowaniu, dotyczące:
a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
b) zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
- Wykonawca wykonał co najmniej trzy dostawy cyfrowych syren alarmowych wraz z montażem i uruchomieniem o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda
dostawa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
Każdy Wykonawca składający ofertę może otrzymać od Zamawiającego potwierdzenie z numerem wpływu, jakim została oznakowana oferta.
Oferty, które zostaną złożone lub wpłyną do Zamawiającego po wyznaczonym terminie, będą niezwłocznie zwracane. Oferty przesłane faxem lub e-mail nie będą rozpatrywane.
1.7. Warunki płatności:
Podpisany przez Zamawiającego i Wykonawcę protokół odbioru przedmiotu umowy stanowi podstawę do wystawienia faktury VAT.
Wynagrodzenie z tytułu wykonanego zamówienia płatne będzie w terminie 30 dni od daty otrzymania poprawnie wystawionej faktury VAT. Za dzień zapłaty uważany będzie dzień obciążenia rachunku bankowego Zamawiającego.
1.8. Wymagane dokumenty do oferty:
W odpowiedzi na zaproszenie Zamawiający zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów:
1) Formularz ofertowy - wzór stanowi załącznik nr 1 do Zaproszenia;
2) Wykaz co najmniej trzech dostaw cyfrowych syren alarmowych wraz z montażem i uruchomieniem, o wartości co najmniej 50 000,00 zł brutto każda dostawa, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy - wzór stanowi załącznik nr 2 do Zaproszenia;
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej - poświadczony za zgodność z oryginałem.
Jeżeli ofertę podpisuje osoba niefigurująca w dokumencie rejestrowym, do oferty należy dołączyć oryginał pełnomocnictwa do podpisania oferty lub kopię poświadczoną notarialnie.
1.9. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny:
Cena: 100%.
1.10. Opis sposobu przygotowania ofert:
Ofertę/y należy sporządzić w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką.
Treść oferty musi odpowiadać treści istotnych warunków zamówienia.
Zaleca się, aby wszystkie dokumenty tworzące ofertę były trwale spięte (z zastrzeżeniem, że część stanowiąca tajemnicę przedsiębiorstwa może stanowić odrębną część oferty).
Zaleca się, aby każda zapisana strona oferty (wraz z załącznikami do oferty) była parafowana i oznaczona kolejnymi numerami.
Wszelkie poprawki lub zmiany w treści oferty muszą być naniesione czytelnie i opatrzone podpisem osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy.
Formularz oferty i stosowne załączniki muszą być podpisane przez osobę(y) upoważnioną(e) do reprezentowania Wykonawcy wynikającą wprost z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub w przypadku spółki cywilnej z umowy spółki. Wykonawca może upoważnić inną osobę do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu. W takim przypadku umocowanie do działania w imieniu Wykonawcy musi być udokumentowane stosownym pełnomocnictwem, które należy załączyć do oferty w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie.
Cena ofertowa za wykonanie przedmiotu zamówienia, określona przez Wykonawcę w Formularzu oferty, musi być podana cyfrowo i słownie oraz być wyrażona w zł.
Zaleca się złożenie oferty opakowanej w sposób uniemożliwiający przypadkowe jej otwarcie -przy zachowaniu poniższych zasad, tj. ofertę należy złożyć w szczelnie zamkniętym,
nieprzezroczystym opakowaniu (np. koperta) zaadresowanym i opisanym wg treści:
Nadawca:
Nazwa i adres Wykonawcy (pieczęć)
Adresat -- Zamawiający:
Gmina Bogatynia, ul. Daszyńskiego 1 59-920 Bogatynia
Oferta ,,Zakup i wymiana trzech syren alarmowych na terenie miasta Bogatynia"
NIE OTWIERAĆ PRZED TERMINEM OTWARCIA OFERT 16.06.2023 r. godz. 10:30
UWAGA: W przypadku braku tych informacji, Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia mogące wyniknąć z powodu ich braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską -jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.

Kontakt:
1.11. Osoby upoważnione do kontaktu z wykonawcami:
Paweł Hasiuk - Kierownik GCZK, tel. 75 77 25 200.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.