Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zagospodarowanie działki

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zagospodarowanie działki

Data zamieszczenia: 2023-06-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Bełchatów
Kościuszki 13
97-400 Bełchatów
powiat: bełchatowski
sekretariat@ugbelchatow.pl
https://platformazakupowa.pl/transakcja/777035
Województwo: łódzkie
Miasto: Bełchatów
Wadium: nie wymagane
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zagospodarowanie działki gminnej nr 63/2 w Kurnosie Drugim
Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie działki gminnej nr 63/2 w Kurnosie Drugim w skład której wejdzie:
I etap - Zagospodarowanie terenu, budowa masztu flagowego:
- rozbiórka istniejących nawierzchni z płyt ażurowych i z płyt betonowych oraz z mas mineralno-bitumicznych
- utwardzenie terenu z kostki brukowej
- wykonanie 8 stanowisk postojowych w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej
- rozbiórka istniejącego ogrodzenia
- wykonanie nowego ogrodzenia działki
- odtworzenie trawników
- wykonanie fundamentu pod maszt flagowy
- dostawa i montaż masztu flagowego
II etap - Plac zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą:
- demontaż istniejących urządzeń zabawkowych wraz z fundamentami
- likwidacja istniejących utwardzeń i elementów betonowych
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod wskazanymi urządzeniami zabawkowymi
- montaż nowych obiektów i urządzeń zabawkowych wraz z fundamentami
- likwidacja istniejącego zbiornika na nieczystości ciekłe
- montaż nowego, szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. 10m3.
- wykonanie utwardzenia z kostki betonowej pod budynek gospodarczy wraz z dostawą i montażem budynku gospodarczego
- budowa wiaty w konstrukcji drewnianej wraz z wykonaniem fundamentów oraz utwardze-niem terenu z kostki brukowej pod wiatą.
- termomodernizacja istniejącego budynku gospodarczego (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, osuszenie fundamentów, ocieplenie ścian fundamentowych i zewnętrznych, naprawa komina)
III etap - Przebudowa drogi wewnętrznej
- rozbiórka istniejącej nawierzchni drogi
- wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej na odcinku dł. 40m i szer. 3m
- budowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1917E
- odtworzenie chodnika w ciągu drogi powiatowej
- wykonanie utwardzenia z płyt ażurowych wzdłuż istniejącego budynku gospodarczego od strony południowej.
Lokalizacja inwestycji: dz. nr ewid. 63/2, 676, 671, obręb 18 Kurnos II, gmina Bełchatów

CPV: 45100000-8, 45111200-0,45112710-5,45233200-1,45233222-1,45233100-0, 45210000-2,45000000-7,45453000-7,45330000-9-

Dokument nr: 2023/BZP 00248929, PZ.271.22.2023

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-21 13:30

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
platformazakupowa.pl
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Postępowanie prowadzone jest w języku polskim w formie elektronicznej za
pośrednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/ug_belchatow.
Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformazakupowa.pl i formularza ,,Wyślij
wiadomość do zamawiającego"
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Oferta powinna być:
a) sporządzona na podstawie załączników niniejszej SWZ w języku polskim,
b) złożona przy użyciu środków komunikacji elektronicznej tzn. za pośrednictwem platformazakupowa.pl,
c) podpisana kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem
osobistym przez osobę/osoby upoważnioną/upoważnione.
Szczegóły dot. wymagań technicznych znajdują się w SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/777035
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-21 13:00
Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: PZ.271.22.2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie działki gminnej nr 63/2 w Kurnosie Drugim w skład której wejdzie:
I etap - Zagospodarowanie terenu, budowa masztu flagowego:
- rozbiórka istniejących nawierzchni z płyt ażurowych i z płyt betonowych oraz z mas mineralno-bitumicznych
- utwardzenie terenu z kostki brukowej
- wykonanie 8 stanowisk postojowych w tym jedno dla osoby niepełnosprawnej
- rozbiórka istniejącego ogrodzenia
- wykonanie nowego ogrodzenia działki
- odtworzenie trawników
- wykonanie fundamentu pod maszt flagowy
- dostawa i montaż masztu flagowego
II etap - Plac zabaw wraz z infrastrukturą towarzyszącą:
- demontaż istniejących urządzeń zabawkowych wraz z fundamentami
- likwidacja istniejących utwardzeń i elementów betonowych
- wykonanie nawierzchni bezpiecznej pod wskazanymi urządzeniami zabawkowymi
- montaż nowych obiektów i urządzeń zabawkowych wraz z fundamentami
- likwidacja istniejącego zbiornika na nieczystości ciekłe
- montaż nowego, szczelnego zbiornika na nieczystości ciekłe o poj. 10m3.
- wykonanie utwardzenia z kostki betonowej pod budynek gospodarczy wraz z dostawą i montażem budynku gospodarczego
- budowa wiaty w konstrukcji drewnianej wraz z wykonaniem fundamentów oraz utwardze-niem terenu z kostki brukowej pod wiatą.
- termomodernizacja istniejącego budynku gospodarczego (wymiana stolarki okiennej i drzwiowej, osuszenie fundamentów, ocieplenie ścian fundamentowych i zewnętrznych, naprawa komina)
III etap - Przebudowa drogi wewnętrznej
- rozbiórka istniejącej nawierzchni drogi
- wykonanie nowej nawierzchni z kostki brukowej na odcinku dł. 40m i szer. 3m
- budowa zjazdu z drogi powiatowej nr 1917E
- odtworzenie chodnika w ciągu drogi powiatowej
- wykonanie utwardzenia z płyt ażurowych wzdłuż istniejącego budynku gospodarczego od strony południowej.
Lokalizacja inwestycji: dz. nr ewid. 63/2, 676, 671, obręb 18 Kurnos II, gmina Bełchatów
4.2.6.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45000000-7 - Roboty budowlane
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń
37500000-3 - Gry i zabawki, wyposażenie parków zabaw
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielenia gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie stawia warunku udziału w postępowaniu w powyższym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
a) dotyczące Wykonawcy:
Warunek zostanie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonywaniu podłoża z kostki brukowej (chodniki, drogi, place, parkingi) o powierzchni min. 500 m2. (Wykonawca nie może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej)
b) dotyczące osób:
Dysponowania osobami, które będą pełnić funkcję:
- kierownika budowy, posiadającego uprawnienia budowlane uprawniające do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j.: Dz. U. z 2023, poz. 682 z późn. zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, uprawniające do kierowania robotami budowlanymi w zakresie wynikającym z przedmiotu niniejszego zamówienia -- należącym do właściwej izby samorządu zawodowego;
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Oświadczenie
wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z
dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (t.j. Dz. U. z 2021 r. Poz. 275 z późn. zm.) z innym Wykonawcą, który
złożył odrębną ofertę lub ofertę częściową, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami
lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty lub oferty częściowej niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej
samej grupy kapitałowej - załącznik nr 4 do SWZ.
2) Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w
zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowiącymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z przyczyn niezależnych od Wykonawcy nie jest on w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty - załącznik nr 5 SWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami załącznik nr 6 do SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają
pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.
2. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie
zamówienia.
3. Jeżeli została wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Zamawiający może
żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i
wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
5. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać:
1) wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy,
2) Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,
3) ustanowionego pełnomocnika oraz
4) zakres jego umocowania.
6. Pełnomocnictwo, sporządza się w formie elektronicznej. Jeżeli Pełnomocnictwo, zostało sporządzone jako dokument w
postaci papierowej i opatrzone własnoręcznym podpisem, przekazuje się cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone
kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - mocodawcy, poświadczającym
zgodność cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z nich nie może podlegać
wykluczeniu z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w rozdziale IX.
8. Wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem.
9. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w
Rozdziale X ust. 1 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz
spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu.
10. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia do formularza ofertowego składają oświadczenie, z
Ogłoszenie nr 2023/BZP 00248688/01 z dnia 2023-06-06
2023-06-06 Biuletyn Zamówień Publicznych Ogłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane
którego wynika, które usługi/roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy (wzór załącznik nr 7 do SWZ).
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 455 PZP
Szczegółowy zakres zmian umowy znajduje się w projekcie umowy stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielenia gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.