Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Remont konserwatorski elewacji

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Remont konserwatorski elewacji

Data zamieszczenia: 2023-06-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Klasztor Ojców Dominikanów
ul. Stolarska 12
31-043 Kraków
powiat: Kraków
tel. 663 901 101, tel. 501 674 780
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: 20.000,00 zł
Nr telefonu: tel. 663 901 101, te
Termin składania ofert: 2023-06-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
Zapraszamy zainteresowane podmioty do wzięcia udziału w przetargu
nieograniczonym na remont konserwatorski elewacji furty klasztoru Ojców
Dominikanów w Krakowie, przy Ul. Stolarskiej 12

3. Opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest remont konserwatorski elewacji furty klasztoru
Ojców Dominikanów w Krakowie, przy Ul. Stolarskiej 12, zwany dalej
,,Przedmiotem zamówienia".
2) Zakres zamówienia obejmuje wykonanie w szczególności: konserwacje tynków elewacji
oraz detalu architektonicznego wykonanego w technologii tynków romańskich,
wzmocnienia pęknięć, wymianę instalacji odgromowej, wymianę obróbek blacharskich,
konserwację elementów kamiennych, konserwację elementów metalowych, konserwacje i
wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, konserwację fragmentu wątku ceglanego,
konserwację obrazu, rekonstrukcje krzyża wieńczącego attykę.
4) Szczegółowy zakres Przedmiotu zamówienia określają:
a) Dokumentacja projektowa składają się z: Projektu architektoniczno -
budowlanego, Projektu technicznego pn." Elewacja budynku furty - Remont
konserwatorski, Kraków Ul. Stolarska 12 - oprac. przez mgr inż. arch. Małgorzatę
Specyfikację wraz z załącznikami Zamawiający udostępnia jedynie na potrzeby przygotowania ofert w niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, przy poszanowaniu praw autorskich twórców określonych w ustawie o prawie autorskim i
prawach pokrewnych. Zakazana jest ingerencja w integralność zamieszczanych materiałów (ponowna
obróbka/modyfikacja) oraz ich bezprawne wykorzystywanie (kopiowanie /powielanie/ upowszechnianie w całości lub częściach do tzw.
dzieł zależnych a także na stronach internetowych ).
Leonowicz i mgr inż. Marcin Saratę - ekspertyza konstrukcyjna, wraz z
Programem prac konserwatorskich - oprac. mgr Katarzyna Sułkowska - 2021
rok, informacja BIOZ,

b) Warunki realizacji i odbioru prac konserwatorskich,
c) Pozwolenie konserwatorskie MWKZ nr ZR-I.5142.270.2021 z dnia 29.10.2021 r.
oraz pozwolenie na budowę - Decyzja Nr 114/6740.3/2021 z dnia 9.12.2021 r.,
d) Przedmiar robót,
stanowiących zał. nr 1 do nin. siwz.
Uwaga: Przedmiar robót stanowi jedynie materiał pomocniczy i ma charakter
informacyjny. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu
ofertowego z uwagi na ryczałtowy charakter zamówienia, a cena oferty winna
zostać skalkulowana w oparciu o indywidualną wycenę.
5) Przedmiotowe zamówienie jest współfinansowane ze środków Narodowego Funduszu
Rewaloryzacji Zabytków Krakowa na zadanie pn.: "Remont konserwatorski elewacji furty
klasztoru Ojców Dominikanów w Krakowie, Ul. Stolarska 12".

Otwarcie ofert: 3) Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 22.06.2023 r. o godz. 14:30, Klasztor Ojców
Dominikanów 31-043 Kraków, Ul. Stolarska 6/31.

Specyfikacja:
SIWZ z załącznikami na CD można odebrać po wcześniejszym telefonicznym
umówieniu się pod adresem: 31-043 Kraków, Ul. Stolarska 6/31, w dni robocze od

Składanie ofert:
11. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert
1) Oferty należy składać pod adresem: Klasztor Ojców Dominikanów 31-043 Kraków,
ul. Stolarska 6/31.
2) Zamawiający będzie badał tylko te oferty, które wpłyną do Zamawiającego do dnia
22.06.2023 r. do godz. 14:00 na adres wskazany w pkt 1). Decydujące znaczenie dla
oceny zachowania powyższego terminu ma data i godz. wpływu oferty do
Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia
Termin wykonania zamówienia do 30.08.2024 r. (w tym I Etap do 30.10.2023 r.).

Wymagania:
2. Tryb udzielenia zamówienia
Niniejsze postępowanie zostanie przeprowadzone w oparciu o Regulamin Przetargu,
stanowiący zał. nr 8, zwany dalej "Regulaminem". Do Regulaminu oraz postępowania
prowadzonego w oparciu o jego postanowienia nie mają zastosowania przepisy ustawy z
dnia 11.09.2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 poz. 1710 z póź. zm.).
3) Zamawiający zaprasza wszystkich zainteresowanych wykonawców na wizję
lokalną w dniu 15.06.2023 r. o godz. 10:00. Zbiórka przy głównym wejściu do
bazyliki od ul. Stolarskiej.
5. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny
spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają wymogi dotyczące:
1) Posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże,
że w okresie ostatnich 5 lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres
prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał siłami własnymi dwa
zamówienia (tj. umowy), które łącznie w swoim zakresie zawierały konserwację:
powierzchni tynkowanych elewacji, detalu kamiennego lub detalu
sztukatorskiego, detalu metalowego, stolarki drzwiowej lub okiennej, w tym w co
najmniej w jednej umowie zakres dotyczył także tynków lub detali
architektonicznych wykonanych w technologii tynków romańskich, w obiektach
wpisanych do rejestru zabytków, o wartości każdej umowy co najmniej 300.000 zł
brutto.
Powyższe doświadczenie wykonawca winien wykazać poprzez wypełnienie
wykazu prac - zał. nr 4 cz. A do siwz.
Pod pojęciem "Zamówienia" zamawiający rozumie umowę.
Specyfikację wraz z załącznikami Zamawiający udostępnia jedynie na potrzeby przygotowania ofert w niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, przy poszanowaniu praw autorskich twórców określonych w ustawie o prawie autorskim i
prawach pokrewnych. Zakazana jest ingerencja w integralność zamieszczanych materiałów (ponowna
obróbka/modyfikacja) oraz ich bezprawne wykorzystywanie (kopiowanie /powielanie/ upowszechnianie w całości lub częściach do tzw.
dzieł zależnych a także na stronach internetowych ).
W przypadku gdy wartość wykazywanych zamówień (umów) jest określona w innej
walucie niż PLN, dokonane zostanie przeliczenie tej wartości na PLN na podstawie
średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów
średnich NBP z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
Przez "Rejestr" - do którego jest wpisany obiekt zabytkowy Zamawiający rozumie rejestr,
o którym mowa w ustawie z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad
zabytkami.
Przez "Obiekt" - Zamawiający rozumie obiekt w rozumieniu Prawa budowlanego, w
wyłączeniem obiektów małej architektury.
2) Dysponowania odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że dysponuje:
a) Kierownikiem budowy, tj. osobą posiadającą uprawnienia do wykonywania
samodzielnych funkcji w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (Dz. U. z 2021 r. poz. 2351 ze zm.), w zakresie kierowania robotami
budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń,
posiadającym aktualne zaświadczenie o członkostwie we właściwej izbie samorządu
zawodowego, spełniającego wymagania, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23
lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz.U. 2021, poz. 710 ze
zm.). Kierownik budowy:
i. winien posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w pełnieniu
funkcji kierownika budowy, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków,
liczony od dnia nabycia uprawnień do kierowania robotami w obiektach
wpisanych do rejestru zabytków,
ii. winien wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania
ofert kierował (pełnił funkcję kierownika budowy) co najmniej dwoma
zamówieniami (tj. umowach), z których każde dotyczyło remontu
konserwatorskiego elewacji tynkowanej i w zakresie których łącznie było
wykonanie: wzmocnienia konstrukcji murów i wykonanie obróbek
blacharskich z blachy miedzianej, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków.
Powyższe doświadczenie kierownika budowy wykonawca winien wykazać
poprzez wypełnienie wykazu osób - zał. nr 5 cz. A do siwz.
b) kierownikiem prac konserwatorskich. Kierownik winien posiadać odpowiednie do
wykonywanego zakresu prac wykształcenie i praktykę, zgodnie z art. 37a ustawy z dnia
Specyfikację wraz z załącznikami Zamawiający udostępnia jedynie na potrzeby przygotowania ofert w niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, przy poszanowaniu praw autorskich twórców określonych w ustawie o prawie autorskim i
prawach pokrewnych. Zakazana jest ingerencja w integralność zamieszczanych materiałów (ponowna
obróbka/modyfikacja) oraz ich bezprawne wykorzystywanie (kopiowanie /powielanie/ upowszechnianie w całości lub częściach do tzw.
dzieł zależnych a także na stronach internetowych ).
23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami zabytkami (Dz.U. 2021,
poz. 710 ze zm.). Kierownik prac konserwatorskich winien:
? posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia w pełnieniu funkcji kierownika prac
konserwatorskich, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, liczony od
dnia nabycia uprawnień do kierowania pracami konserwatorskimi w obiektach
wpisanych do rejestru zabytków,
? wykazać, w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert
kierował (był kierownikiem prac konserwatorskich) co najmniej dwoma
zamówieniami (tj. umowami), z których każde dotyczyło remontu
konserwatorskiego elewacji i zawierały w sobie łącznie konserwację
powierzchni tynkowanej, detalu sztukatorskiego i detalu kamiennego , w tym,
w co najmniej w jednej umowie zakres dotyczył także tynków wykonanych w
technologii tynków romańskich, w obiektach wpisanych rejestru do zabytków.
Powyższe doświadczenie kierownika prac konserwatorskich wykonawca winien
wykazać poprzez wypełnienie wykazu osób - zał. nr 5 cz. A do siwz.
c) konserwatorem dzieł sztuki ze specjalizacją w konserwacji malarstwa
(dyplomowany konserwator dzieł stuki w takiej specjalizacji - ukończone
studia wyższe), który wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu
składania ofert wykonał prace konserwatorskie przy malarstwie sztalugowym -
konserwację co najmniej 3 zabytkowych obrazów.
Powyższe doświadczenie konserwatora dzieł sztuki wykonawca winien
wykazać poprzez wypełnienie wykazu osób - zał. nr 5 cz.A do siwz
Zamawiający dopuszcza możliwość łączenia funkcji kierownika prac
konserwatorskich i konserwatora dzieł sztuki ze specjalizacją w konserwacji
malarstwa.
3) Znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie
zamówienia. Wykonawca spełni warunek kiedy wykaże, że posiada opłaconą polisę
OC potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w
zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, o wartości co
najmniej 1 000.000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu
o przedłożone przez wykonawców dokumenty i oświadczenia według formuły spełnia/
Specyfikację wraz z załącznikami Zamawiający udostępnia jedynie na potrzeby przygotowania ofert w niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, przy poszanowaniu praw autorskich twórców określonych w ustawie o prawie autorskim i
prawach pokrewnych. Zakazana jest ingerencja w integralność zamieszczanych materiałów (ponowna
obróbka/modyfikacja) oraz ich bezprawne wykorzystywanie (kopiowanie /powielanie/ upowszechnianie w całości lub częściach do tzw.
dzieł zależnych a także na stronach internetowych ).
nie spełnia.
1. Oferty wykonawców, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające
spełnianie wymaganych warunków zostaną dopuszczone do badania i oceny.
2. Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów i oświadczeń potwierdzających
spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania a ich oferty nie
będą podlegały ocenie, z zastrzeżeniem pkt 3 i 4.
3. W toku badania i oceny ofert zamawiający może żądać do wykonawców wyjaśnień
dotyczących treści złożonych dokumentów.
4. Jeżeli zamawiający uzna, że jest to korzystne dla zamawiającego to może wystąpić do
wykonawców o uzupełnienie niezłożonych lub wadliwych dokumentów.
6.
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu
potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz wykazania braku
podstaw do wykluczenia.
1) W celu wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu,
o których mowa w Rozdziale 5, należy przedłożyć:
a) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz oświadczenie,
że wykonawca zapoznał się z Regulaminem Przetargu i uznaje jego zapisy za
wiążące go - według wzoru stanowiącego zał. nr 2 do siwz,
b) wykaz zamówień w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku
wiedzy i doświadczenia, przedmiotu (zakresu), dat wykonania i odbiorców, oraz
załączeniem dokumentów potwierdzających, że zamówienia (umowy)
zostały wykonane należycie tj. referencje lub protokoły odbioru, z
wykorzystaniem wzoru - zał. nr 4 Cz. A do siwz,
c) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z
informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia
niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez
nich czynności, z wykorzystaniem wzoru - zał. nr 5 cz. A do siwz,
d) kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i praktykę (udział w pracach
konserwatorskich) dla kierownika prac konserwatorskich, o których mowa w art.
37a ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami
(Dz. U. 2021 poz. 710 ze zm.) np. zaświadczenie PSOZ,
e) kopię uprawnień dla kierownika budowy oraz potwierdzenie przynależności go
do właściwej izby,
f) kopię dyplomu dla historyka sztuki,
g) opłaconą polisę OC potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
Specyfikację wraz z załącznikami Zamawiający udostępnia jedynie na potrzeby przygotowania ofert w niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, przy poszanowaniu praw autorskich twórców określonych w ustawie o prawie autorskim i
prawach pokrewnych. Zakazana jest ingerencja w integralność zamieszczanych materiałów (ponowna
obróbka/modyfikacja) oraz ich bezprawne wykorzystywanie (kopiowanie /powielanie/ upowszechnianie w całości lub częściach do tzw.
dzieł zależnych a także na stronach internetowych ).
przedmiotem zamówienia, o wartości co najmniej 1 000.000,00 zł (słownie: jeden
milion złotych). Do oferty należy dołączyć również dowód opłacenia polisy.
2) W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania na podstawie
Rozdziału 4 art. 5 Regulaminu przetargu, należy przedłożyć:
a) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, wg wzoru - zał. 3 do SIWZ,
b) aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji
o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru
lub ewidencji, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu
składania ofert.
W przypadku wspólników spółki cywilnej aktualny odpis z centralnej
ewidencji i informacji o działalności gospodarczej winien przedstawić
każdy ze wspólników.
Wszystkie dokumenty wymagane w nin. Rozdziale, z wyjątkiem oświadczeń, o
których mowa w pkt 1) lit. a) i pkt 2) lit. a), które należy złożyć w oryginale, winny
być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z
oryginałem przez wykonawcę - poświadczenie winno zawierać zapis odręczny lub
w formie pieczęci "za zgodność z oryginałem".
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z
tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie
poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu jest
nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości.
7.
Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz
przekazywania oświadczeń i dokumentów, wskazanie osób uprawnionych do
porozumiewania się z wykonawcami.
W niniejszy postępowaniu wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz
informacje należy przekazywać pisemnie na adres: Klasztor Ojców Dominikanów, ul.
Stolarska 12, 31-043 Kraków lub e-mail (skan podpisanego pisma) na adres:
barbara.kendziak@gmail.com.
Specyfikację wraz z załącznikami Zamawiający udostępnia jedynie na potrzeby przygotowania ofert w niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, przy poszanowaniu praw autorskich twórców określonych w ustawie o prawie autorskim i
prawach pokrewnych. Zakazana jest ingerencja w integralność zamieszczanych materiałów (ponowna
obróbka/modyfikacja) oraz ich bezprawne wykorzystywanie (kopiowanie /powielanie/ upowszechnianie w całości lub częściach do tzw.
dzieł zależnych a także na stronach internetowych ).
pn. do pt. w godz. 09:00 - 16:00.
8. Wymagania dotyczące wadium
1) Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 20.000,00 zł (słownie: dwadzieścia
tysięcy złotych) w terminie do dnia 22.06.2023 r., do godziny 14:00.
2) Wymaga się wniesienia wadium w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego: nr 68
1240 2294 1111 0010 1891 4770 prowadzonego przez Bank Pekao.
3) Za skuteczne wniesienie wadium, Zamawiający uzna wadium, które w wyznaczonym
terminie tj. do dnia _22.06.2023_ r. do godz. 14:00 i w wymaganej wysokości znajdzie
się na koncie Zamawiającego - data uznania rachunku Zamawiającego. W tytule
przelewu należy wpisać ,,wadium w przetargu".
4) W przypadku nie wybrania oferty wykonawcy wadium zostanie mu zwrócone w terminie
do 7 dni od dnia wyboru oferty lub zamknięcia przetargu bez dokonania wyboru oferty
(unieważnienia przetargu).
5) W przypadku wybrania oferty wykonawcy wadium zostanie mu zwrócone w terminie do
7 dni od dnia podpisania umowy z wybranym wykonawcą.
9. Termin związania ofertą.
Każdy wykonawca będzie związany swoją ofertą 30 dni liczone od dnia upływu terminu
składania ofert. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu na
składanie ofert.
10. Opis sposobu przygotowania ofert.
1) Ofertę należy złożyć w formie pisemnej, napisać pismem czytelnym w języku polskim.
Dokumenty składające się na ofertę sporządzone w języku obcym winny być składane
wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.
2) Ofertę należy sporządzić zgodnie z wymaganiami umieszczonymi w siwz oraz dołączyć
wszystkie wymagane dokumenty i oświadczenia.
3) Dokumenty i oświadczenia składające się na ofertę powinny być podpisane przez osobę
upoważnioną do występowania w imieniu wykonawcy (uprawnioną zgodnie z odpisem z
Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności
gospodarczej albo przez osobę umocowaną przez osobę uprawnioną), a w przypadku
składania oferty wspólnej (przez wspólników spółki cywilnej) - przez wspólników lub
pełnomocnika wykonawców składających ofertę wspólną.
4) Zamawiający uznaje, że podpisem jest: złożony własnoręcznie znak, z którego można
odczytać imię i nazwisko podpisującego, a jeżeli ten znak jest nieczytelny lub nie zawiera
Specyfikację wraz z załącznikami Zamawiający udostępnia jedynie na potrzeby przygotowania ofert w niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, przy poszanowaniu praw autorskich twórców określonych w ustawie o prawie autorskim i
prawach pokrewnych. Zakazana jest ingerencja w integralność zamieszczanych materiałów (ponowna
obróbka/modyfikacja) oraz ich bezprawne wykorzystywanie (kopiowanie /powielanie/ upowszechnianie w całości lub częściach do tzw.
dzieł zależnych a także na stronach internetowych ).
pełnego imienia i nazwiska to znak musi być uzupełniony napisem (np. w formie pieczęci), z
którego można odczytać imię i nazwisko podpisującego.
5) Poprawki powinny być naniesione czytelnie oraz opatrzone podpisem lub parafą osoby
upoważnionej.
6) Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa Wykonawcy powinny zostać
przekazane w taki sposób, aby Zamawiający mógł z łatwością określić zakres
informacji objętych tajemnicą np. w zamkniętej kopercie z napisem ,,tajemnica
przedsiębiorstwa". Brak stosownego zastrzeżenia będzie traktowany jako
jednoznaczny ze zgodą na włączenie całości przekazanych dokumentów i danych
do dokumentacji postępowania. Zamawiający nie ujawnia informacji
stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa jeżeli Wykonawca jednocześnie wykaże,
iż zastrzeżone informację stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu
przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. W przeciwnym wypadku
Zamawiający odtajni zastrzeżone informację, informując o tym Wykonawcę.
7) Każdy wykonawca może złożyć w niniejszym przetargu tylko jedną ofertę.
8) Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętej kopercie. Koperta powinna być opatrzona
nazwą i dokładnym adresem wykonawcy i zaadresowana na adres:
Klasztor Ojców Dominikanów
Kraków, ul. Stolarska 6/31
z dopiskiem:
"Oferta na remont konserwatorski elewacji furty klasztoru Ojców Dominikanów w
Krakowie, przy ul. Stolarskiej 12"
9) Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty oraz oświadczenia;
a) Oświadczenia i dokumenty wymagane w Rozdziale 6 nin. siwz.
b) Podpisany Formularz ofertowy - według wzoru stanowiącego zał. nr 6 do nin. siwz,
c) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w
postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku wspólników spółki cywilnej.
d) Pełnomocnictwo do występowania w imieniu wykonawcy, w przypadku gdy
dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do
reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z KRS lub z zaświadczeniem o
wpisie do CEIDG).
e) Pełnomocnictwa, o których mowa w pkt c) i d) powinny być przedstawione w formie
oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę,
zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w tych dokumentach.
Specyfikację wraz z załącznikami Zamawiający udostępnia jedynie na potrzeby przygotowania ofert w niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, przy poszanowaniu praw autorskich twórców określonych w ustawie o prawie autorskim i
prawach pokrewnych. Zakazana jest ingerencja w integralność zamieszczanych materiałów (ponowna
obróbka/modyfikacja) oraz ich bezprawne wykorzystywanie (kopiowanie /powielanie/ upowszechnianie w całości lub częściach do tzw.
dzieł zależnych a także na stronach internetowych ).
10) PONADTO
ZALECA SIĘ ZAŁĄCZENIE SPISU TREŚCI OFERTY , UŁOŻENIE WSZYSTKICH
WYMAGANYCH DOKUMENTÓW ZGODNIE Z KOLEJNOŚCIĄ PODANĄ W SPECYFIKACJI
ORAZ PONUMEROWANIE WSZYSTKICH STRON OFERTY .
12. Opis sposobu obliczenia ceny.
1) Cena ryczałtowa oferty musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją
przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia określonym w nin.
siwz.
2) Cena ryczałtowa oferty brutto (z podatkiem VAT) winna obejmować zakres prac
wskazany w Dokumentacji projektowej, programie prac konserwatorskich, Warunkach
realizacji i odbioru prac konserwatorskich oraz w nin. siwz. Cena brutto winna zawierać
wszystkie koszty wynikające z programu prac konserwatorskich, pozwoleń, zaleceń i
opinii udostępnianych przez Zamawiającego oraz wszystkie pozostałe koszty niezbędne
do wykonania przedmiotu zamówienia.
3) Wykonawca określi cenę realizacji zamówienia poprzez wskazanie w formularzu oferty
ceny brutto, która zawiera zarówno koszty związane z realizacją zamówienia, jaki i
podatek VAT określony zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów
i usług (Dz. U. 2004 r., Nr 54, poz. 535).
4) Cena musi być podana i wyliczona w zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku (zasada
zaokrąglenia - poniżej 5 należy końcówkę pominąć, powyżej równe 5 zaokrąglić w górę).
5) Cena oferty winna być wyrażona cyfrowo w złotych polskich (PLN).
14.
Informacje o formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione przez wykonawcę
po wyborze oferty w celu zawarcia umowy. Nie spełnienie poniższych wymogów
będzie skutkowało uznaniem przez Zamawiającego, że wykonawca odmawia
podpisania umowy ze swojej winy.
1) Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana zobowiązany jest:
a) Podpisać umowę w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, zgodną ze siwz
wraz z załącznikami oraz złożoną ofertą, w terminie wyznaczonym przez
Zamawiającego w zawiadomieniu o wyborze oferty. Zamawiający może
wyznaczyć wykonawcy maksymalnie dwa terminy zawarcia umowy. Nie stawienie
Specyfikację wraz z załącznikami
Zamawiający udostępnia jedynie na potrzeby przygotowania ofert w niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia
_--- publicznego, przy poszanowaniu praw autorskich twórców określonych w ustawie o prawie autorskim i
prawach pokrewnych. Zakazana jest ingerencja w integralność zamieszczanych materiałów (ponowna
obróbka/modyfikacja)
oraz ich bezprawne wykorzystywanie (kopiowanie /powielanie/ upowszechnianie w całości lub częściach do tzw.
dzieł zależnych a także na stronach internetowych ).
się na podpisanie umowy w drugim terminie oznacza odmowę zawarcia umowy
przez wykonawcę, ze skutkiem zatrzymania wadium.
b) Dostarczyć w dwóch egzemplarzach kosztorys na cenę złożonej oferty
opracowany na podstawie przedmiaru robót, stanowiącego załącznik nr 1
do nin. siwz. Kosztorys winien zawierać ceny jednostkowe, narzuty (koszty
bezpośrednie, koszty pośrednie, stawkę r-h, zysk) oraz tabelę elementów
scalonych, kwotę podatku VAT oraz kwotę brutto.
c) Osoby reprezentujące Wykonawcę przy podpisywaniu umowy powinny posiadać
ze sobą dokumenty potwierdzające ich umocowanie do podpisania umowy, o ile
umocowanie to nie będzie wynikać z dokumentów załączonych do oferty.
d) Przygotować w uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogram rzeczowo -
finansowy przedmiotowego zamówienia na podstawie kosztorysu
ofertowego wykonawcy z podziałem na II Etapy tj. lata 2023, 2024 do
wysokości wartości zadania na dany rok.
e) Dostarczyć po 2 egz. kosztorysów w formie uproszczonej z uzgodnionymi
z Zamawiającym zakresami na poszczególne lata.
15. Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
Zamawiający wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, które
Wykonawca wpłaci w formie przelewu na konto Zamawiającego w wysokości 5% ceny
oferty brutto. Szczegóły we wzorze umowy.
16. Wzór umowy
Do specyfikacji dołączony jest wzór umowy realizacyjnej oraz wzór umowy
przechowywania - zał. nr 7 do siwz.
17. Pouczenie o środkach ochrony prawnej przysługujących wykonawcy w toku
postępowania.
Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej opisane w rozdziale 7 Regulaminu,
stanowiącego zał. nr 8 do nin. siwz.

Uwagi:
13. Opis kryteriów, którymi zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz
z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.
1) Oferty będą oceniane w skali od 0 do 100 punktów.
2) Kryteria oceny ofert:
Specyfikację wraz z załącznikami Zamawiający udostępnia jedynie na potrzeby przygotowania ofert w niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, przy poszanowaniu praw autorskich twórców określonych w ustawie o prawie autorskim i
prawach pokrewnych. Zakazana jest ingerencja w integralność zamieszczanych materiałów (ponowna
obróbka/modyfikacja) oraz ich bezprawne wykorzystywanie (kopiowanie /powielanie/ upowszechnianie w całości lub częściach do tzw.
dzieł zależnych a także na stronach internetowych ).
2.1. Najniższa cena - waga 80 %
W powyższym kryterium oceniana będzie cena brutto oferty. Maksymalną ilość punktów
otrzyma wykonawca, który zaproponuje najniższą cenę, pozostali będą oceniani wg
następującego wzoru:
Najniższa cena
Cena badanej oferty
× 100 pkt × waga kryterium
2.2. Doświadczenie wykonawcy z okresu ostatnich 8 lat przed upływem terminu
składania ofert, w zakresie wykonanych umów, które zawierały w swoim zakresie
remonty konserwatorskie elewacji tynkowanych w obiektach wpisanych do
rejestru zabytków - 10%
W powyższym kryterium oceniana będzie ilość wykonanych umów, w obiektach
wpisanych do rejestru zabytków, wykonanych w okresie ostatnich 8 lat przed upływem
terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym
okresie.
Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, który zrealizował największą
ilość umów, pozostali będą oceniani wg następującego wzoru:
Ilość umów z badanej oferty
Największa ilość umów
× 100 pkt × waga kryterium
2.3. Doświadczenie kierownika prac konserwatorskich wskazanego do realizacji
przedmiotowego zamówienia, z okresu ostatnich 8 lat przed upływem terminu
składania ofert, w zakresie wykonanych umów, w których pełnił on funkcję
kierownika prac konserwatorskich i które zawierały w swoim zakresie
konserwację tynków lub detalu architektonicznego wykonanych w technologii
tynków romańskich, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków - 10%
W powyższym kryterium oceniana będzie ilość wykonanych umów w powyższym
zakresie, w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, wykonanych w okresie ostatnich
8 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy - w tym okresie.
Maksymalną ilość punktów otrzyma wykonawca, którego kierownik prac
konserwatorskich zrealizował największą ilość umów, pozostali będą oceniani wg
Specyfikację wraz z załącznikami Zamawiający udostępnia jedynie na potrzeby przygotowania ofert w niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, przy poszanowaniu praw autorskich twórców określonych w ustawie o prawie autorskim i
prawach pokrewnych. Zakazana jest ingerencja w integralność zamieszczanych materiałów (ponowna
obróbka/modyfikacja) oraz ich bezprawne wykorzystywanie (kopiowanie /powielanie/ upowszechnianie w całości lub częściach do tzw.
dzieł zależnych a także na stronach internetowych ).
następującego wzoru:
Ilość umów z badanej oferty
× 100 pkt × waga kryterium
Największa ilość umów
3) Zamawiający przyzna zlecenie Wykonawcy, którego oferta uzyska największą liczbę
punktów.
4) Na potwierdzenie wykazania posiadanego doświadczenia w kryterium oceny
ofert, o którym mowa powyżej do oferty należy dołączyć wykaz prac, według
wzoru stanowiącego zał. nr 4 cz. B do siwz
Zamawiający zastrzega, że Wykonawca nie może posłużyć się tymi samymi umowami
zarówno na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w
Rozdziale 5 siwz jak i w zakresie kryterium oceny ofert dot. doświadczenia wykonawcy i
doświadczenia kierownika prac konserwatorskich.
Do kryterium doświadczenie kierownika prac konserwatorskich można wskazać tylko
jednego kierownika, który będzie realizował przedmiotowe zamówienie.
Zamawiający zastrzega, iż nie będzie prowadził negocjacji z wykonawcą co do uznanych
realizacji, nie będzie również wyjaśniał ani uzupełniał oświadczenia wykonawcy
zawartego w tabelce dotyczącej kryterium. Złożenie przez wykonawcę oświadczenia w
tym zakresie, które będzie niejasne lub nieprecyzyjne lub nie złożenie w ogóle
oświadczenia w powyższym zakresie, będzie skutkowało nie przyznaniem punktów w
tym kryterium. _______
Zamawiający przyzna punkty tylko za doświadczenie, które w sposób
całkowity spełni wymogi opisane w tabeli dla danego zamówienia. Za częściowe
spełnienie wymogów danego zamówienia nie będą przyznawane punkty.
18. Obowiązek informacyjny wynikający z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i
Redy UE 2016/679
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem
danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia
Specyfikację wraz z załącznikami Zamawiający udostępnia jedynie na potrzeby przygotowania ofert w niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, przy poszanowaniu praw autorskich twórców określonych w ustawie o prawie autorskim i
prawach pokrewnych. Zakazana jest ingerencja w integralność zamieszczanych materiałów (ponowna
obróbka/modyfikacja) oraz ich bezprawne wykorzystywanie (kopiowanie /powielanie/ upowszechnianie w całości lub częściach do tzw.
dzieł zależnych a także na stronach internetowych ).
dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z
04.05.2016, str. 1), dalej ,,RODO", Zamawiający informuję, że: administratorem Pani/Pana
danych osobowych jest Klasztor Ojców Dominikanów w Krakowie, ul. Stolarska 12, 31-043
Kraków, z którym można się kontaktować na przez e-mail:
administracja.krakow@dominikanie.pl. oraz pisemnie na adres administratora. Pani/Pana
dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie nin. zamówienia publicznego, odbiorcami Pani/Pana danych
osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja
postępowania w oparciu Regulamin Przetargu. Pani/Pana dane osobowe będą
przechowywane, przez okres 5 lat od daty płatności końcowej na rzecz Beneficjenta; w
odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób
zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; posiada Pani/Pan:? prawo dostępu do
danych osobowych Pani/Pana dotyczących (na podstawie art. 15 RODO); w przypadku gdy
wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporządzenia 2016/679,
wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, zamawiający może żądać od osoby, której
dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w
szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego),
? prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych (na podstawie art. 16 RODO);?
prawo żądania (na podstawie art. 18 RODO) od administratora ograniczenia przetwarzania
danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**,?
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2,
00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana
dotyczących narusza przepisy RODO; nie przysługuje Pani/Panu:? w związku z art. 17 ust.
3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;? prawo do przenoszenia
danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;? na podstawie art. 21 RODO prawo
sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
Jednocześnie
Zamawiający przypomina o ciążącym na Wykonawcy obowiązku
informacyjnym wynikającym z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane
przekazane zostaną Zamawiającemu w związku z prowadzonym postępowaniem i które
Specyfikację wraz z załącznikami Zamawiający udostępnia jedynie na potrzeby przygotowania ofert w niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego, przy poszanowaniu praw autorskich twórców określonych w ustawie o prawie autorskim i
prawach pokrewnych. Zakazana jest ingerencja w integralność zamieszczanych materiałów (ponowna
obróbka/modyfikacja) oraz ich bezprawne wykorzystywanie (kopiowanie /powielanie/ upowszechnianie w całości lub częściach do tzw.
dzieł zależnych a także na stronach internetowych ).
Zamawiający pośrednio pozyska od Wykonawcy biorącego udział w postępowaniu, chyba że
ma zastosowanie co najmniej jedno z wyłączeń, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO

Kontakt:
Osobami upoważnionymi do kontaktowania się z wykonawcami są:
a) w sprawach formalnych Barbara Kendziak tel. 501 674 780 w godz. 10:00-16:00,
b) w sprawach merytorycznych Barbara Ferdek tel. 663 901 101, w godz.
10:00- 14:00.
4) Osobą upoważnioną do wydawania siwz z zał. jest Bartłomiej Polczyński tel. 694-
480-603.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.