Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6164z ostatnich 7 dni
24464z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sukcesywna dostawa Rur PE 100 RC SDR 11 PNI6

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sukcesywna dostawa Rur PE 100 RC SDR 11 PNI6

Data zamieszczenia: 2023-06-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Rejonowe Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Zawierciu
ul. 11 Listopada 2
42-400 Zawiercie
powiat: zawierciański
tel. (32) 67 220 17/18 wew. 49; fax (32) 67 010 49
monika.lyko@rpwikzawiercie.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Zawiercie
Wadium: nie jest wymagane
Nr telefonu: tel. (32) 67 220 17/
Termin składania ofert: 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(SWZ)
PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA:
Sukcesywna dostawa Rur PE 100 RC SDR 11 PNI6
Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień w RPWiK Sp. z o.o. w Zawierciu.
5. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa Rur PE 100 RC SDR 11 PN 16.
2) Wykaz asortymentu składającego się na zamówienie zawiera załącznik nr 1.
3) Rury PE 100 RC SDR 11 PN 16:
a) wszystkie rury (wszystkie średnice rur) muszę być fabrycznie nowe, pochodzić od jednego producenta oraz być trwale oznakowane nadrukiem. Nadruk powinien zawierać minimum:
o nazwę producenta,
o rodzaj tworzywa,
o szereg wymiarowy,
o wymiary.
b) Rury muszę być odporne na skutki zarysowań i naciski punktowe.
c) Rury muszę posiadać zapis w Aprobacie Technicznej dopuszczający je do stosowania przy bezwykopowym układaniu i renowacji starych rurociągów oraz instalacji w gruncie rodzimym bez osypki i podsypki piaskowej.
d) Parametry rur muszę być udokumentowane w serii badań wykonanych przez niezależne instytuty badawcze i zapisane w aprobacie technicznej.
e) Rury muszę posiadać możliwość zgrzewania i łączenia bez konieczności zdejmowania warstw ochronnych.
f) Szczegółowy wykaz średnic rur i ich ilości składający się na przedmiot zamówienia zawiera załącznik nr 1.
4) W sali aukcyjnej Wykonawca wpisuje kwotę netto za całość asortymentu.

Otwarcie ofert: 2) Postępowanie zakończone jest aukcją elektroniczną, która odbędzie się w dniu 14.06.2023 r. o godz. 11:00.

Składanie ofert:
12. Miejsce oraz termin składania i otwarcia ofert:
1) Oferty składa się w formie elektronicznej wypełniając odpowiednie pola w formularzu platformy elektronicznej lub wpisując dane do pól w formularzu i dodając załączniki do końca tzw. rundy wstępnej, tj. do dnia 13.06.2023 r. do godz. 11:00.

Miejsce i termin realizacji:
4. Termin wykonania zamówienia:
Umowa do dnia 31.05.2024 r.
5) Miejsce dostawy: Magazyn na terenie Zaplecza Technicznego, Zawiercie,
ul. Wojska Polskiego 23A.
6) Termin dostawy poszczególnych partii przedmiotu zamówienie nie może przekraczać 7 dni roboczych licząc od dnia przesłania zamówienia.

Wymagania:
2. Tryb udzjelenia zamówienia.
1) Przetarg nieograniczony, przeprowadzony w formie elektronicznej z zastosowaniem platformy aukcyjnej PROe.biz.
2) Postępowanie prowadzone jest zgodnie z Regulaminem Udzielania Zamówień w RPWiK Sp. z o.o. w Zawierciu (dostępny na stronie internetowej www.rpwikzawiercie.pl).
3) Szczegółowy opis przebiegu postępowania zawiera zaproszenie.
3. Oferty częściowe:
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7) Dostawy będą realizowane na podstawie zamówień wysyłanych do Wykonawcy taksem lub e-mailem (skan zamówienia).
8) Cena ofertowa musi zawierać koszty dostawy i rozładunku.
9) Zamówienia będą realizowane w zależności od potrzeb Zamawiającego. Wykonawca nie otrzyma zapłaty za te ilości, które nie zostały zamówione przez Zamawiającego, a były uwzględnione w wykazie.
10) Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych w stosunku do asortymentu, w ramach kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę.
11) Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 30% zamówienia podstawowego (w tym materiały nieuwzględnione w wykazie - załączniku nr 1).
12) Termin płatności -45 dni od dnia doręczenia faktury do siedziby Zamawiającego.
13) Wykonawca udzieli 24 - miesięcznej gwarancji na każdy element przedmiotu zamówienia (w tym również na powłokę UV), licząc od dnia podpisania protokołu odbioru dostawy. Dokumenty gwarancyjne dostarczone zostaną wraz z przedmiotem zamówienia.
6. Dokumenty potwierdzające, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania:
1) Zamawiający uzna, iż oferowane rury spełniają wymagania jeśli wykonawca dołączy do oferty:
a) Karty katalogowe rur,
b) Aprobatę Techniczną, Deklarację Zgodności z normami polskimi,
c) Atest Higieniczny PZH na wyroby przeznaczone do przesyłania wody przeznaczonej do spożycia,
d) udokumentowane wyniki w testach:
- Test karbu, metoda badań zgodna z PN-EN ISO 13479 - 8760 godzin,
- Test FNCT, metoda badań zgodna z ISO 16770.3 - 8760 godzin,
- Test nacisku punktowego wg dr Hessela - 8760 godzin.
7. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
Nie dotyczy.
8. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia:
Nie dotyczy.
9. Podwykonawcy:
Nie dotyczy.
10. Zamawiający wykluczy z postępowania:
1) wykonawców, w stosunku do których otwarto likwidację lub których upadłość ogłoszono,
2) wykonawców, którzy zalegają z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, z wyjątkiem przypadków gdy uzyskali oni prze-
widziane prawem zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) osoby fizyczne, które prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w zwigzku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
4) spółki jawne, których wspólnika prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi majątkowemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
5) spółki partnerskie, których partnera lub członka zarządu prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
6) spółki komandytowe oraz spółki komandytowo-akcyjne, których komplementariusza prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi majątkowemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
7) osoby prawne, których urzędującego członka organu zarządzającego prawomocnie skazano za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia, przestępstwo przekupstwa, przestępstwo przeciwko obrotowi gospodarczemu lub inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych,
8) podmioty zbiorowe, wobec których sąd orzekł zakaz ubiegania się o zamówienia, na podstawie przepisów o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary,
9) wykonawców, którzy:
a) nie posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli
ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) nie posiadają niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz nie dysponują potencjałem
technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub nie przedstawią pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia,
c) nie znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
10) wykonawców, którzy bezpośrednio wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności,
11) wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania,
12) wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków, pomimo wezwania ich do uzupełnienia dokumentów żądanych z specyfikacji warunków zamówienia, 13 ) wykonawców, którzy nie wnieśli wadium (w przypadku konieczności jego wniesienia), w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą,
14) wykonawców należących do tej samej grupy kapitałowej,
15) z postępowania o udzielenie zamówienia zamawiający może również wykluczyć wykonawców:
a) z którymi zamawiający rozwiązał albo wypowiedział umowę w sprawie zamówienia lub odstąpił od umowy w sprawie zamówienia, z powodu okoliczności, za które wykonawca ponosi odpowiedzialność, jeżeli rozwiązanie albo wypowiedzenie umowy lub odstąpienie od umowy nastąpiło w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania,
b) którzy w okresie ostatnich 12 miesięcy przed wszczęciem postępowania, realizując zamówienia dla RPWiK Sp. z o.o. nie uzyskali pozytywnej oceny,
c) którzy po wyborze ich oferty, jako oferty najkorzystniejszej, odmówili zawarcia umowy z zamawiającym, jeżeli odmowa zawarcia umowy nastąpiła w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania,
d) którzy nie wykonali w terminie bądź nienależycie wykonali zamówienie realizowane dla RPWiK Sp. z o.o. w Zawierciu, jeśli zdarzenie to miało miejsce w okresie 3 lat od tego faktu i zostało potwierdzone nałożeniem kar umownych wynikających z umowy.
11. Opis sposobu przygotowania ofert:
1) Oferty składa się w formie elektronicznej wypełniając odpowiednie pola w formularzu platformy elektronicznej lub wpisując dane do pól w formularzu i dodając tylko wymagane warunkami SWZ załączniki.
2) Dodatkowe załączniki dodane przez Uczestników, niestanowiące wymaganych SWZ dokumentów, nie będą rozpatrywane pod kątem badania oferty.
3) Szczegółowy przebieg rund postępowania zawiera Zaproszenie.
4) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany terminu przeprowadzenia aukcji lub do rezygnacji z aukcji. O decyzjach Zamawiającego Wykonawcy uczestniczący w postępowaniu zostaną poinformowani drogą elektroniczną (poprzez e-mail).
13. Oświadczenia lub dokumenty jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu.
1) Wymagane załączniki (Karty katalogowe rur. Aprobatę Techniczną, Deklarację Zgodności z normami polskimi, Atest Higieniczny PZH na wyroby przeznaczone do przesyłania wody przeznaczonej do spożycia, udokumentowane wyniki w testach) należy dodać w sali aukcyjnej za pomocą okna ,,Załączniki" i przycisku
2) Wykonawca zobowiązany jest wypełnić oświadczenie (tekst oświadczenia dostępny na platformie aukcyjnej, pole "Kryteria zmienne"):
a) o spełnieniu obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO wobec osób, od których uzyskał dane osobowe w celu ubiegania się o zamówienie,
b) potwierdzenie czy podmiot jest zarejestrowany jako podatnik VAT czynny, z podaniem stawki VAT,
c) o niepodleganiu wykluczeniu,
d) oświadczenie, o dołączeniu przed zakończeniem rundy wstępnej wymaganych SWZ załączników będących warunkiem uczestnictwa w postępowaniu.
e) oświadczenie, o zapoznaniu się z zapisami SWZ i wzorem umowy oraz o przyjęciu ich bez zastrzeżeń.
f) oświadczenie, że umieszczone na fakturze nazwy towaru/usługi będą zgodne z będącym przedmiotem zamówienia towarem/usługą; zmiana nazewnictwa inna niż w załączniku nr 1 jest niedopuszczalna.
3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania od Wykonawcy na każdym etapie realizacji zamówienia, dokumentów potwierdzających niepodleganie wykluczeniu z powodu okoliczności, o których mowa w pkt. 10.
14. Informacja o sposobie porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń i dokumentów, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami:
1) Wszelka korespondencja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się w formie elektronicznej, poprzez e-mail.
15. Wadium:
Zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium.
16. Termin związania ofertą:
30 dni licząc od upływu terminu składania ofert.
17. Opis kryteriów, którymi Zamawiajqcy będzie kierował się przy wyborze oferty wraz z podaniem ich znaczenia:
Wygrywa oferta z najniższą kwotą netto.
18. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga wpłacenia zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
19. Umowa / zamówienie:
Wzór umowy zawiera załącznik nr 2.
20. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym jego etapie.

Kontakt:
2) Osoba do kontaktu:
Monika Łyko; e-mail: monika.lyko@rpwikzawiercie.pl
tel. (32) 67 220 17; wew. 49

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.