mazowieckie (Radom)
dolnośląskie (Głogów)
kujawsko-pomorskie (Inowrocław)
mazowieckie (Warszawa)
dolnośląskie (Wrocław)
wielkopolskie (Poznań)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa energii elektrycznej |
Data zamieszczenia: | 2023-06-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
INNEKO Sp. z o.o ul. Teatralna 49 66-400 Gorzów Wielkopolski powiat: Gorzów Wielkopolski Tel.: +48 957225385 a.chodarcewicz@inneko.pl https://inneko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=demand&MP_action=myAllDemands&USER_MENU_HOVER=myAllDemands |
Województwo: | lubuskie |
Miasto: | Gorzów Wielkopolski |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 957225385 |
Termin składania ofert: | 2023-07-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: ,,DOSTAWA energii elektrycznej w okresie od 01.01.2024 do 31.12.2024 do wskazanych punktów poboru". Numer referencyjny: PZP.271/11.2023-PN II.1.2)Główny kod CPV 09300000 Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2024r. do dnia 31.12.2024 roku o szacowanym wolumenie ok. 2940 MWh do punktów poboru określonych w tabeli stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej swz 1) Wskazany powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości pobranej energii nie pociąga dla zamawiającego (odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej umowie. Okresy rozliczeniowe: 1 (jeden) miesiąc. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: nie II.2)Opis II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 09310000 Elektryczność II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska II.2.4)Opis zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa energii elektrycznej w okresie od dnia 01.01.2024 r. do dnia 31.12.2024 roku o szacowanym wolumenie ok. 2940 MWh do punktów poboru określonych w tabeli stanowiącej załącznik nr 7 do niniejszej swz 1) Wskazany powyżej prognozowane zużycie energii elektrycznej ma charakter orientacyjny i może odbiegać od faktycznie pobranej, w okresie trwania umowy, ilości energii. Zmniejszenie lub zwiększenie ilości pobranej energii nie pociąga dla zamawiającego (odbiorcy) żadnych konsekwencji, poza koniecznością dokonania zapłaty za faktycznie pobraną energię wg stawek określonych w zawartej umowie. Okresy rozliczeniowe: 1 (jeden) miesiąc. 2) Standardy jakościowe: przedmiotem zamówienia są dostawy energii elektrycznej o określonych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, standardach jakościowych. Standardy jakościowe energii elektrycznej opisane są w ustawie z dnia 10 kwietnia 1997r. - Prawo energetyczne oraz Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz.U. z 2007r. Nr 93, poz. 623 ze zm.). Zasady kształtowania kalkulacji teryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczna określa Rozporządzenie Ministra Energii z dnia 6 marca 2019r. (Dz.U. z 2019 r. poz. 503 ze zm.). 3) Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy zamawiającym, a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD). 4) Operator systemu dystrybucyjnego - zgodnie z opisem w załączniku nr 7 do swz kolumna ,,.Operator systemu dystrybucyjnego". 5) Wykonawca w oparciu o udzielone pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnymi i zamawiającego (odbiorcy) umów sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami. 6) Uwaga: Wykonawca dokona zgłoszenia punktów poboru wyłącznie w oparciu o przekazane (po zawarciu umowy sprzedaży energii elektrycznej) przez zamawiającego lub jego Pełnomocnika dane do zmiany sprzedawcy. 7) W załączniku nr 7 do swz w kolumnie zmiana wskazano, iż zmiana sprzedawcy nastąpi po raz kolejny tzn., iż zamawiający (odbiorca) posiada umowy dystrybucyjne zawarte na czas nieoznaczony. 8) W załączniku nr 7 do swz w kolumnie ,,Odbiorca (adres do przesyłania faktur)" wskazano Odbiorcę oraz adres, na który należy przesłać fakturę (jedną zbiorczą). Dane dotyczące wystawienia i dostarczenia faktury zawarte zostaną w umowie na dostawę energii elektrycznej/ załączniku do umowy. 9) Obowiązujące obecnie umowy na dostawę energii elektrycznej wygasną lub ulegną rozwiązaniu ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw. 10) W odniesieniu do wszystkich PPE zamawiający (odbiorca) posiada status odbiorcy, wobec czego przysługuje mu uprawnienie do zakupu energii od wybranego przez siebie sprzedawcy/ art.4j ust.1 ustawy prawo energetyczne z dnia 10 kwietnia 1997r./. 11) Rozliczenie za pobraną energię elektryczną odbywać się będzie na podstawie danych o zużyciu energii elektrycznej INNEKO Sp. z o. o. ul. Teatralna 49, 66-400 Gorzów Wlkp. dla udostępnionych wykonawcy przez OSD za dany okres rozliczeniowy. Zamawiający nie dopuszcza wystawiania faktury na podstawie zużyć szacunkowych sporządzonych przez wykonawcę - zakaz nie dotyczy szacunkowych zużyć wykazywanych przez OSD. 12) Rozliczenia prowadzone mają być wg odbiorcy, zamawiający wyraża zgodę na wystawianie jednej wspólnej faktury dla punktów poboru. 13) Dla potrzeb rozliczeń za pobraną energię elektryczną wykonawca posługiwać się będzie (jako wyjściową) cena jednostkową netto. Zamawiający wyraża zgodę na stosowanie na fakturach jednostki kWh lub MWh. 14) Zamawiający nie dopuszcza dokonania przez wykonawcę samodzielnej zmiany terminu rozpoczęcia dostaw do poszczególnych punktów. Obowiązującymi terminami dostaw do poszczególnych punktów poboru są daty wskazane w Załączniku nr 7 do swz/umowy kolumna ,,okres dostaw". Przedmiot niniejszego zamówienia nie został podzielony na części. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Początek: 01/01/2024 Koniec: 31/12/2024 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe CPV: 09300000, 09310000 Dokument nr: 334966-2023, PZP.271/11.2023-PN Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 03/07/2023 Czas lokalny: 10:30 Miejsce: Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego - Platformy. W przypadku awarii tego systemu, która spowoduje brak możliwości otwarcia ofert w terminie określonym przez Zamawiającego, otwarcie ofert nastąpi niezwłocznie po usunięciu awarii. Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://inneko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=demand&MP_action=myAllDemands&USER_MENU_HOVER=myAllDemands Składanie ofert: Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem: https://inneko.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet?MP_module=demand&MP_action=myAllDemands&USER_MENU_HOVER=myAllDemands TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 03/07/2023 Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 30/09/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 01/06/2023 Kontakt: INNEKO Sp. z o.o. Krajowy numer identyfikacyjny: 5990206400 ul. Teatralna 49 Gorzów Wlkp. Kod NUTS: PL431 Gorzowski 66-400 Polska Osoba do kontaktów: ADRIANA CHODARCEWICZ E-mail: a.chodarcewicz@inneko.pl Tel.: +48 957225385 |
© eurobudowa.pl 2004-2024