Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
11z dziś
6172z ostatnich 7 dni
24471z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatorów ściennych z funkcją pracy rotacyjnej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa, montaż i uruchomienie klimatyzatorów ściennych z funkcją pracy rotacyjnej

Data zamieszczenia: 2023-06-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie
ul. Staromłyńska 10
70-561 Szczecin
powiat: Szczecin
tel.: +48914849255 faks: +48914849270, tel. 91 48 49 307, tel. 91 48 49 214
zamowienia@szczecin.wsa.gov.pl
Województwo: zachodniopomorskie
Miasto: Szczecin
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: +48914849255 f
Termin składania ofert: 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
zapraszamy do złożenia ofert na:
,,Dostawę, montaż i uruchomienie dwóch zestawów klimatyzatorów ściennych Panasonic z funkcją pracy rotacyjnej, w budynku Sądu w Szczecinie przy Ul. Staromłyńskiej 10"
III. Opis przedmiotu zamówienia i jego zakres
1. Zamawiający - Skarb Państwa - Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie zaprasza do złożenia oferty na: dostawę, montaż i uruchomienie dwóch klimatyzatorów ściennych Panasonic wraz z agregatami, w pomieszczeniu serwerowni w budynku Sądu w Szczecinie przy Ul. Staromłyńskiej 10. Szczegółowy zakres zamówienia obejmuje:
Wykaz ilościowo-rzeczowy oraz zakres prac ww. systemu klimatyzacji:
a) klimatyzator Panasonic KIT-Z50YKEA (CS-Z50YKEA + CU-Z50YKEA) wraz z pilotami bezprzewodowymi do sterowania ww. urządzeń - 2 szt.
b) przewód CN-CNT (CZ-RCC5) do zastosowania w pracy rotacyjnej, rezerwowej, itp. - 2 szt.
c) demontaż obecnych klimatyzatorów wraz z agregatami marki DAIKIN i ich utylizacja wraz z gazem - 2 szt.
d) montaż nowych klimatyzatorów wraz z agregatami i ich uruchomienie - 2 szt.
e) materiały pomocnicze, orurowanie miedziane około 30m, odprowadzenie kondensatu, kable, mocowania, napełnienie układów/systemów wyłącznie nowym czynnikiem, itp.
f) gwarancja producenta na zamontowane systemy klimatyzacji z okresem obowiązywania na 36 m-cy od daty podpisania protokołu odbioru.
g) gwarancja wykonawcy na montaż 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru,
h) przeszkolenie dwóch pracowników Zamawiającego z zakresu obsługi zamontowanych urządzeń.
Dodatkowo Wykonawca podczas prac musi uwzględnić:
o dokonanie zgłoszenia urządzeń do CRO oraz przygotowanie i złożenie Karty Urządzeń (dokonanie odpowiednich wpisów i zgłoszeń także w odniesieniu do urządzeń demontowanych) - o ile będzie wymagane przez prawo,
o wykonanie przejścia p.poż. EI90 (przegroda ogniowa) pomiędzy serwerownią a korytarzem,
o zapewnienie ciągłości pracy serwerowni na czas wymiany klimatyzatorów i w razie konieczności zapewnienie urządzenia klimatyzacyjnego przenośnego,
znak sprawy: ASI.220.2.2023
Strona 2 z 6
o odpowiednie zabezpieczenie pomieszczenia oraz serwerów przed kurzem, pyłem lub innymi czynnikami,
o poprowadzenie nowej instalacji klimatyzacji,
o zapewnienie i skonfigurowanie sterowników pracy naprzemiennej, np. klimatyzator nr 1 pracuje 24h, następnie po tym czasie się wyłącza i przełącza na drugie urządzenie. Jeśli temperatura wzrośnie obydwie jednostki włączają się na chłodzenie, a jeśli jedno urządzenie zgłosi błąd, to pracę przejmuje drugie urządzenie.
Pozostałe wymagania:
o Wykonawca posiada ważną akredytację Panasonic AKREDYTACJA RAC: dobór, montaż, uruchomienie, diagnostyka urządzeń,
o Wykonawca posiada i posługiwał się będzie personelem, posiadającym odpowiednie certyfikaty o którym mowa w Rozporządzeniach Komisji oraz przepisach Ustawy w sprawie substancji zubażających warstwę ozonową (art. 29 Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 2065)).
o Wykonawca przedstawi referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że w okresie ostatnich 3 lat wykonał min. 1 usługę wymiany klimatyzacji w serwerowniach jednostki sektora finansów publicznych lub jednostki samorządowej, na kwotę nie mniejszą niż 8 000,00 zł netto,
o realizacja umowy odbywać się będzie w obecności i pod nadzorem Zamawiającego,
o montaż odbywać się będzie w czynnym obiekcie użyteczności publicznej, w związku z czym Wykonawca winien tak zorganizować pracę, aby nie utrudniać pracy Sądu,
o wykonywanie wszelkich czynności montażowych typu wiercenia, przekucia itp. odbywać się będzie z odpowiednim zabezpieczeniem, aby nie uszkodzić i nie zapylić elementów budowlanych oraz wyposażenia pomieszczeń, szczególnie sprzętu komputerowego,
o elementy budowlane, w które zaingerowano podczas prowadzonych prac instalacyjnych lub, które zostały uszkodzone w trakcie wykonywania przedmiotu umowy - należy wykończyć i naprawić, przywracając stan nie gorszy niż przed wykonaniem prac.
2. DOSTAWA, montaż i demontaż nastąpi do siedziby Zamawiającego WSA w Szczecinie przy Ul. Staromłyńskiej 10, 70-561 Szczecin.
3. Nie dopuszcza się składania ofert równoważnych/zamiennych. 4. Oferowane urządzenia muszą być zgodne z opisem. 5. Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, nie noszące śladów uszkodzeń zewnętrznych oraz uprzedniego używania, muszą być oryginalnie zapakowane. Muszą też odpowiadać normom jakościowym obowiązującym w obrocie krajowym do celów, dla których zostały wytworzone. 6. Dostarczone urządzenia objęte będą gwarancją producenta i Wykonawcy (Wykonawcy także na montaż)
7. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego, że dostarczone urządzenia:
- są niezgodne z zamówieniem lub nie są kompletne,
- posiadają ślady zewnętrznego uszkodzenia lub używania,
- nie posiadają właściwości lub cech technicznych jakich Zamawiający wymagał,
lub posiadają inne wady nie wymienione powyżej, Zamawiający odmówi odbioru części lub całości urządzeń i sporządzi protokół zawierający uzasadnienie odmowy odbioru i wskaże termin dostarczenia urządzeń nowych, wolnych od wad. Wykonawca dostarczy urządzenia na własny koszt.
8. Wykonawca powinien sporządzić Dokumentację Powykonawczą wykonanych instalacji. W skład dokumentacji powinny wchodzić: schematy instalacji, rzuty, opis techniczny, karty urządzeń, certyfikaty, świadectwa, deklaracje zgodności zastosowanych materiałów, wyniki prób i pomiarów, oświadczenie o wykonaniu instalacji zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i wymaganiami Zamawiającego.
9. W ofercie Wykonawca winien uwzględnić wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia, w tym robót związanych m.in z demontażem i utylizacją starych klimatyzatorów.
znak sprawy: ASI.220.2.2023
Strona 3 z 6
10. Przedmiotem dostawy są urządzenia o których mowa w art. 3 Ustawy z dnia 15 maja 2015 r. o substancjach zubożających warstwę ozonową oraz o niektórych fluorowanych gazach cieplarnianych (Dz. U. z 2020 r. poz. 2065), to znaczy urządzenia uzależnione od fluorowanych gazów cieplarnianych lub substancji zubożających warstwę ozonową.

Dokument nr: ASI.220.2.2023

Składanie ofert:
VIII. Termin, do którego należy składać oferty Ofertę należy złożyć w terminie do dnia 16 czerwca 2023 r. do godz. 11:00 za pośrednictwem poczty elektronicznej e-mail na adres: zamowienia@szczecin.wsa.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
VI. Termin realizacji zamówienia
Zadanie należy zrealizować do dnia 7 lipca 2023 r.

Wymagania:
Tryb udzielenia ogłoszenia
Przedmiotowe postępowanie realizowane jest bez stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych, w związku z art. 2 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (Dz. U. z 2022 r., poz. 1710 ze zm.).
IV. Oferta cenowa 1. Ofertę cenową stanowi wypełniony formularz ofertowy stanowiący Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
2. Oferta nie może zawierać alternatyw, wariantów.
3. Cena podana w ofercie powinna zawierać wszystkie koszty Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, niezbędne dla prawidłowego i pełnego jego wykonania oraz uwzględniać wszelkie opłaty, transport, a także podatki wynikające z realizacji zamówienia.
4. Wykonawca poda jedną cenę jednostkową netto dla urządzenia, wartość netto, stawkę podatku VAT i wartość brutto w złotych polskich. Stawka podatku VAT powinna być określona zgodnie z obowiązującymi przepisami o podatku od towarów i usług. Cena oferty będzie wyrażona liczbowo, z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
5. Jeżeli oferta Wykonawcy będzie niekompletna lub będzie zawierać błędy Zamawiający wezwie Wykonawcę odpowiednio do złożenia uzupełnienia lub poprawienia błędów w wyznaczonym terminie.
V. Kryteria oceny ofert Kryterium oceny ofert będzie wartość brutto za przedmiot zamówienia, zgodnie z rozdziałem III zapytania ofertowego Cena = 100% Cenę należy podać w walucie polskiej PLN.
Cena brutto musi uwzględniać wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, zgodnie z rozdziałem III zapytania ofertowego.
VII. Zmiana treści zapytania ofertowego 1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający ma prawo do zmiany treści Zapytania ofertowego. 2. O zmianie treści Zapytania ofertowego Wykonawcy zostaną niezwłocznie powiadomieni drogą elektroniczną. 3. Cesja praw i obowiązków z oferty możliwa jest wyłącznie za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności.
Dokumenty przesłane drogą elektroniczną muszą być opatrzone podpisem elektronicznym (zaufanym lub kwalifikowanym) pod rygorem nieważności, w sposób umożliwiający Zamawiającemu zapoznanie się z ich treścią.
znak sprawy: ASI.220.2.2023
Strona 4 z 6
IX. Opis sposobu przygotowania ofert 1. oferta przygotowana będzie wyłącznie w formie dokumentu elektronicznego, 2. wykonawcy zobowiązani są zapoznać się dokładnie z informacjami zawartymi w niniejszym Zapytaniu ofertowym oraz Załącznikach od nr 1 do nr 4. 3. Ofertę stanowi podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z Załącznikiem nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego wraz z oświadczeniem (Załącznik nr 2) oraz, w przypadku osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą oświadczenie o zatrudnieniu (Załącznik nr 4). Wszystkie pliki przesłane drogą elektroniczną muszą być opatrzone podpisem elektronicznym - zaufanym lub kwalifikowanym przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. 4. Zamawiający nie akceptuje ofert podpisanych ręcznie i przesłanych w formie skanu. 5. Chwilą wpływu oferty jest data rejestracji wiadomości na serwerze Zamawiającego. 6. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie, pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. W takim przypadku Wykonawca powinien wycofać złożoną ofertę oraz złożyć nową lub dodatkowo umieścić informację ,,Zmiana oferty". 7. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie rozpatrzy ofert: a) niepodpisanych, b) złożonych po terminie, c) złożonych przez wykonawcę, który podlega odrzuceniu. 9. Zamawiający odrzuci z postępowania wykonawców, w stosunku do których zachodzą przesłanki wykluczenia z postępowania w związku z art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. poz. 835)1 lub którzy nie złożyli oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia, pomimo wezwania przez Zamawiającego do uzupełnienia. 10. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Format dokumentu elektronicznego .pdf lub inny powszechnie używany (.doc, .docx, .txt, .rtf). 11. Oferta i załączniki powinny być zabezpieczone w sposób uniemożliwiający edycję. 12. Oferta wraz z dokumentami sporządzanymi przez Wykonawcę powinna być podpisana przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy ofertę podpisują osoby, których upoważnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych, wymaga się aby Wykonawca dołączył do oferty dokument pełnomocnictwa, podpisany jak w pkt 3 powyżej. 13. Informacje zawarte w ofercie stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, muszą być oznaczone klauzulą: ,,INFORMACJE STANOWIĄCE TAJEMNICĘ PRZEDSIĘBIORSTWA W ROZUMIENIU ART. 11 ust. 4 USTAWY O ZWALCZANIU NIEUCZCIWEJ KONKURENCJI (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 1913)". Zaleca się wydzielenie ich w złożonej ofercie.
X. Sposób porozumiewania się Stron
1. Oferty oraz innego rodzaju korespondencję (np. zaświadczenia, wnioski, zawiadomienia, pytania, inne informacje) należy przekazywać do Zamawiającego popisane na takich samych zasadach jak oferta -
1 Zgodnie z treścią art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, zwanej dalej ,,ustawą", z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu prowadzonego na podstawie ustawy Pzp wyklucza się:
1) wykonawcę oraz uczestnika konkursu wymienionego w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisanego na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
2) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego beneficjentem rzeczywistym w rozumieniu ustawy z dnia 1 marca 2018 r. o przeciwdziałaniu praniu pieniędzy oraz finansowaniu terroryzmu (Dz. U. z 2022 r. poz. 593 i 655) jest osoba wymieniona w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisana na listę lub będąca takim beneficjentem rzeczywistym od dnia 24 lutego 2022 r., o ile została wpisana na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy;
3) wykonawcę oraz uczestnika konkursu, którego jednostką dominującą w rozumieniu art. 3 ust. 1 pkt 37 ustawy z dnia 29 września 1994 r. o rachunkowości (Dz. U. z 2021 r. poz. 217, 2105 i 2106), jest podmiot wymieniony w wykazach określonych w rozporządzeniu 765/2006 i rozporządzeniu 269/2014 albo wpisany na listę lub będący taką jednostką dominującą od dnia 24 lutego 2022 r., o ile został wpisany na listę na podstawie decyzji w sprawie wpisu na listę rozstrzygającej o zastosowaniu środka, o którym mowa w art. 1 pkt 3 ustawy.
znak sprawy: ASI.220.2.2023
Strona 5 z 6
w tym ,,za zgodność z oryginałem" w formie dokumentu elektronicznego - podając w tytule znak sprawy ASI.220.2.2023 na adres: zamowienia@szczecin.wsa.gov.pl
2. Komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą odbywać się będzie za pomocą poczty elektronicznej z wykorzystaniem adresu e-mail podanego przez Wykonawcę w Formularzu ofertowym. 3. Dowód transmisji danych oznacza, że Wykonawca otrzymał korespondencję w momencie jej przekazania przez Zamawiającego, niezależnie od ewentualnego potwierdzenia faktu jej otrzymania. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za niesprawne działanie urządzeń Wykonawcy.
XI. Termin związania ofertą
Okres związania ofertą wynosi 10 dni licząc od upływu terminu składania ofert. XII. Wizja lokalna i osoby wyznaczone do kontaktów Zamawiający zaleca, by każdy Wykonawca przed złożeniem oferty cenowej dokonał wizji lokalnej miejsc prac zarówno wewnątrz jak i na zewnątrz budynku Sądu w celu przeprowadzenia własnego oglądu i pomiarów.
XIII. Informacje dodatkowe 1. Złożenie Zapytania ofertowego, jak też otrzymanie w jego wyniku oferty nie jest równoznaczne z udzieleniem zamówienia przez Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie (nie rodzi skutków prawnych zawarcia umowy). 2. Postępowanie może być z ważnych powodów unieważnione lub odwołane w każdym czasie, o czym Zamawiający niezwłocznie powiadomi Wykonawców. 3. Oferty Wykonawców uzyskane w odpowiedzi na Zapytanie ofertowe mogą stanowić podstawę do udzielenia zamówienia.

Uwagi:
XIV. Klauzula informacyjna RODO dotycząca ochrony danych osobowych
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2, art. 14, art. 15 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) - Dz.U.UE.L.2016.119.1 ze zm. - zwanego dalej RODO, uprzejmie informujemy że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie
ul. Staromłyńska 10, 70-561 Szczecin
tel. (91) 48-49-222
e-mail: sekretariat@szczecin.wsa.gov.pl
2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych:
Inspektor Ochrony Danych
Wojewódzki Sąd Administracyjny w Szczecinie
ul. Staromłyńska 10, 70-561 Szczecin
tel. 91 48-49-263, 91 48-49-222
e-mail: iod@szczecin.wsa.gov.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu prowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
znak sprawy: ASI.220.2.2023
Strona 6 z 6
1) podmioty upoważnione do odbioru danych osobowych na podstawie odpowiednich przepisów prawa,
2) podmioty, które przetwarzają dane osobowe w imieniu Administratora, na podstawie zawartej umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych (tzw. podmioty przetwarzające).
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres zgodny z terminami określonymi w Jednolitym Rzeczowym Wykazie Akt, obowiązującym w Wojewódzkim Sądzie Administracyjnym w Szczecinie.
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych jest wymogiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
7. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej. Dane osobowe mogą być przetwarzane w sposób zautomatyzowany. Dane osobowe nie będą profilowane.
8. Posiada Pani/Pan:
1) na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących,
2) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupełnienia Pani/Pana danych osobowych,
3) na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od Administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
1) w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO.
10. Do kwestii nieuregulowanych w niniejszej klauzuli mają zastosowanie przepisy RODO.

Kontakt:
Kontakt do przedstawiciela Zamawiającego: Pan Roman Perliński, email: rperlinski@szczecin.wsa.gov.pl , tel. 91 48 49 307 Pan Robert Niezgoda, e-mail: rniezgoda@szczecin.wsa.gov.pl , tel. 91 48 49 214

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.