mazowieckie (Garwolin)
małopolskie (Słomniki)
małopolskie (Kraków)
warmińsko-mazurskie (Rybno)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Przeprowadzenie przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego w budynkach oraz głównych wyłączników p.poż |
Data zamieszczenia: | 2023-06-06 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Dom Pomocy Społecznej im. Kazimiery Gruszczyńskiej w Kozienicach Lubelska 50 26-900 Kozienice powiat: kozienicki 37 48-614-32-69, fax. 10-481 614 20 98 zamowieniakozienice@domypomocy.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Kozienice |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 37 48-614-32-69, fax |
Termin składania ofert: | 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
PRZEPROWADZENIE PRZEGLĄDU TECHNICZNEGO I CZYNNOŚCI KONSERWACYJNYCH OŚWIETLENIA AWARYJNEGO, EWAKUACYJNEGO W BUDYNKACH I, II, III, IV i BUDYNKU REHABILITACJI ORAZ GŁÓWNYCH WYŁĄCZNIKÓW P.POŻ. WE WSZYSTKICH BUDYNKACH DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ IM. KAZIMIERY GRUSZCZYŃSKIEJ W KOZIENICACH Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych oświetlenia awaryjnego, ewakuacyjnego w budynkach 1,2,3,4 i budynku rehabilitacji oraz głównych wyłączników p.poż we wszystkich budynkach Domu Pomocy Społecznej im. K. Gruszczyńskiej w Kozienicach. Zakres prac obejmuje: -Przeprowadzenie okresowej kontroli pomiarów oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego i wyłączników p.poż. zgodnie z obowiązującymi wymaganiami prawnymi, -Oględzinach zewnętrznych opraw oświetleniowych, -Sprawdzeniu układu zasilania, -Sprawdzeniu czasu działania akumulatorów, -Kontroli pracy podczas zaniku napięcia sieciowego, -Wykonaniu pomiarów natężenia oświetlenia. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia powinien być wykonany zgodnie z PN-EN 1838, PN-EN 50172 i obowiązującymi innymi przepisami i normami. Pomiar natężenia oświetlenia należy wykonać po stwierdzeniu przez Wykonawcę, że instalacja jest sprawna technicznie. Wykaz budynków i ilości punktów oświetlenia awaryjnego - ewakuacyjnego Budynek Punkt oświetleniowy Ilość sztuk Budynek I 4x18 Watt 6 1 x 8 Watt 4 Budynek II 2 x 36 Watt 5 Budynek III Lampa ledowa 1 1 x 8 Watt 2 Budynek nr IV 2 x 36 Watt 33 Lampa ledowa 10 1x8 Watt 14 Lampa kierunkowa 1 Rehabilitacja 2 x 36 Wat 1 Lampa ledowa 1 Wyłączniki p.poż. we wszystkich budynkach 11 Zamawiający zastrzega sobie prawo korekty ilości dokonanych pomiarów w poszczególnych punktach i ich nazewnictwa. Wykaz długości korytarzy: Budynek nr 1 - 49 m. Budynek nr 2 -48 m. Budynek nr 3 - 20 m. Budynek nr 4 parter - 54,5 m. Budynek nr 4 piętro - 42,7 m. Wysokość klatki schodowej - 6,7 m. Rehabilitacja 22 - m. Wymagania: 1. Pomiary powinna wykonać osoba posiadająca uprawnienia wynikające z przepisów. 2. Wybrany w w/w postępowaniu Oferent zobowiązany jest dostarczyć przed rozpoczęciem wykonania usługi dokumenty: - (kserokopię) zaświadczenia uprawniającego do dokonywania przeglądów i pomiarów instalacji elektrycznych. - oświadczenie, że urządzenia i przyrządy pomiarowe użyte do wykonania przedmiotu zamówienia posiadają aktualne świadectwa wzorcowania. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć protokół z poszczególnych pomiarów oddzielny na każdy budynek, oraz na główne wyłączniki prądu. Dokument nr: DPS/ZPU-08/2023 Otwarcie ofert: Otwarcie ofert nastąpi w dniu 13.06.2023r. o godz. 9.30. Składanie ofert: Miejsce i termin składania ofert: Ofertę należy złożyć do dnia 13.06.2023 do godz. 09.00 w dziale ADM. w siedzibie Zamawiającego, lub drogą e-mail: /zamowieniakozienice@domypomocy.pl/ Miejsce i termin realizacji: Termin wykonania usługi: Przeprowadzenie przeglądu technicznego i czynności konserwacyjnych instalacji awaryjnego i ewakuacyjnego oświetlenia w budynkach 1,2,3,4 i budynku rehabilitacji oraz wyłączników głównych p.poż.we wszystkich budynkach DPS do dnia 20.06.2023r. Wymagania: (nie podlega ustawie prawo zamówień publicznych zgodnie z art. 2 pk. 1 ustawy z dnia 11 wrzesień 2019r. /Dz. U. z 2022r. poz. 1710 tekst jednolity z późniejszymi zmianami/. 4. Formularz winien być podpisany przez osoby posiadające uprawnienia do reprezentowania firmy. Z formularzem należy dołączyć podpisaną klauzulę Rodo. 5. O wyborze oferty zostanie powiadomiona firma, która przedstawi najkorzystniejszą ofertę. 6. W przypadku stwierdzonych usterek Wykonawca zobowiązany jest do ich usunięcia. 7. W przypadku konieczności dokonania naprawy instalacji podlegającej kontroli nie wchodzącej w zakres przedmiotu zamówienia, Wykonawca winien zgłosić usterki Zamawiającemu i wykazać w protokole. 8. Zamawiający zleci wykonanie naprawy po akceptacji kosztorysu przedstawionego przez Wykonawcę. 9. Koszt naprawy rozliczany będzie osobną odpłatnością. 10. Podzespoły wykorzystane do naprawy winny posiadać odpowiednie certyfikaty i atesty. 11. Na wykonane czynności Wykonawca udzieli 12 miesięcy gwarancji. 12. Faktura będzie obejmować wartość wykonania rzeczywistej ilości poszczególnych badań i pomiarów. Faktura winna być wystawiona: NABYWCA: POWIAT KOZIENICKI, UL. KOCHANOWSKIEGO 28, 26-900 KOZIENICE, NIP: 812 19 07 683 ODBIORCA/PŁATNIK: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ IM. KAZIMIERY GRUSZCZYŃSKIEJ W KOZIENICACH, UL. LUBELSKA 50, 26-900 KOZIENICE Termin płatności 30 dni, po otrzymaniu prawidłowo wystawionej faktury. Wykonawca winien przed złożeniem oferty, przeprowadzić wizję lokalną budynków celem prawidłowego sporządzenia kalkulacji ofertowej / w dniach od poniedziałku do piątku w godz. 7.00-15.00. Na kopercie zewnętrznej poza adresem Zamawiającego należy dopisać: Przeprowadzenie przeglądu oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego w budynkach I, II, III, IV i budynku rehabilitacji oraz głównych wyłączników p.poż. we wszystkich budynkach Domu Pomocy Społecznej im. Kazimiery Gruszczyńskiej w Kozienicach. KRYTERIUM OCENY OFERTY: Kryterium oceny ofert stanowić będzie cena - 100%. Cena obejmować będzie wyrażoną w jednostkach pieniężnych podlegającą zapłacie przez Zamawiającego wartość wszystkich zobowiązań Zleceniobiorcy związanych z wykonaniem zamówienia. Cenę należy podać w złotych polskich, za cenę należy rozumieć wartość brutto. Okres związania ofertą wynosi 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert. Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania na każdym jego etapie. Kontakt: Osobą uprawnioną do kontaktów z oferentami jest: Pani Maciąg Wioletta |
© eurobudowa.pl 2004-2024