Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1252z dziś
7412z ostatnich 7 dni
25711z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa wyposażenia

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa wyposażenia

Data zamieszczenia: 2023-06-06
Dane kontaktowe Zamawiającego: Nietota Sp. z o.o
Stanisława Leszczyńskiego 4
50-078 Wrocław
powiat: Wrocław
723 993 389
jacek.swirski@nietota.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/161461
Województwo: dolnośląskie
Miasto: Wrocław
Wadium: ---
Nr telefonu: 723 993 389
Termin składania ofert: 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA wyposażenia do działalności klubu Nietota we Wrocławiu
Powstaje w kontekście projektu
RPDS.01.05.01-02-0581/21 - Wsparcie działalności przedsiębiorstwa Nietota Sp. z o.o. sp. k. w związku ze skutkami epidemii COVID-19

Część 1
DOSTAWA wyposażenia do działalności klubu Nietota we Wrocław

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wyposażenia do działalności klubu Nietota we Wrocławiu
W ramach zamówienia Zamawiający oczekuje dostawy i montażu następujących urządzeń, które powinny być fabrycznie nowe i nieużywane oraz przeznaczone do prowadzenia profesjonalnej działalności w zakresie realizacji wydarzeń muzycznych i scenicznych, takich jak koncerty czy spektakle:
I. SYSTEM NAGŁOŚNIENIA SCENICZNEGO
II. BAZA (MODUŁ WEJŚCIOWY) WRAZ ZE SŁUCHAWKAMI
III. ZESTAW MIKROFONÓW SCENICZNYCH
IV. URZĄDZENIA DIBOX
V. STATYWY MIKROFONOWE
VI. ZESTAW KABLI NIEZBĘDNYCH DO FUNKCJONOWANIA SCENY ORAZ REALIZACJI PRODUKCJI TEATRALNYCH I TELEWIZYNYCH
VII. OŚWIETLENIE SCENICZNE KOLOROWE (4 szt.) WRAZ Z MIKSEREM OŚWIETLENIOWYM
Wymagania dotyczące poszczególnych elementów zamówienia, w tym ich specyfikacje techniczne, zostały szczegółowo opisane w załączonym zapytaniu ofertowym.
Montaż ww. urządzeń nie może spowodować zniszczenia, uszkodzenia lub zakłócenia funkcjonowania budynku. Urządzenia nie mogą być przyłączone do jakiejkolwiek istniejącej już w budynku instalacji w sposób trwały, uniemożliwiający późniejszy demontaż.
Zamawiający przewiduje, że Wykonawca zapewni właściwą i dobrą jakość dostarczanych urządzeń, w związku z tym oczekiwanym rozwiązaniem jest udzielenie przez Wykonawcę gwarancji obejmującej bezpłatną wymianę części podlegających wymianie z uwagi na ich nieprawidłowe działanie lub wymianę urządzeń na pełnosprawne.
W związku z powyższym Zamawiający wymaga minimum jednorocznej gwarancji oraz cokwartalnych nieodpłatnych przeglądów serwisowych wraz z protokołem z przeglądu w całym okresie gwarancji.
Dodatkowe informacje zawarte są w treści załączonego zapytania ofertowego, m.in. w kryteriach oceny ofert. Poprzez gwarancję dotyczącą przedmiotu niniejszego zapytania ofertowego Zamawiający rozumie gwarancję dotyczącą całości przedmiotu zamówienia na wszelkie wady i usterki nie wynikające z normalnej eksploatacji.
Okres gwarancji
minimum 1 rok

CPV: 31500000-1, 31527000-6, 31527260-6, 32000000-3, 32340000-8, 32342300-5, 32342400-6, 32342410-9, 32350000-1, 32351000-8

Dokument nr: 2023-42878-161461

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-13

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
dolnośląskie
Powiat
Wrocław
Gmina
Wrocław-Stare Miasto
Miejscowość
Wrocław

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Zamawiający nie przewiduje powierzenia Wykonawcy realizacji zamówień polegających na powtórzeniu
podobnych usług lub robót budowlanych jak objęte niniejszym zapytaniem ofertowym
Warunki zmiany umowy
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w szczególności w następującym zakresie i w następujących przypadkach:
? zmian nazwy, siedziby firmy, zmiany teleadresowe, ilości i numerów kont bankowych Wykonawcy lub Zamawiającego (zmiany podmiotowe);
? zmiany osób reprezentujących w trakcie realizacji umowy interesy Stron;
? zmian przepisów obowiązującego prawa dotyczącego umowy;
? z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i nie ograniczają przedmiotu zamówienia zawartego w zapytaniu ofertowym;
? zmiany sposobu realizacji dostawy oraz pozostałych zobowiązań Wykonawcy, w szczególności w następstwie siły wyższej, tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia (niemożność zapobieżenia nie tyle samemu zjawisku, co jego następstwom, na które Strona nie ma wpływu i której nie można przypisać drugiej Stronie), w tym m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działanie, ustanowienie stanu klęski żywiołowej, epidemia, ograniczenia z powodu kwarantanny, strajk, zamieszki uliczne, pożar, eksplozja, wojna lub rewolucja, atak terrorystyczny, nieprzewidziane warunki pogodowe oraz inne okoliczności zewnętrzne lub wewnętrzne mogące mieć wpływ na realizację postanowień umowy; jeżeli siła wyższa uniemożliwia lub przewiduje się, że uniemożliwi którejkolwiek ze Stron wykonanie dostawy bądź pozostałych zobowiązań wynikających z umowy, to Strona ta powiadomi drugą stronę o zaistniałym wydarzeniu lub okolicznościach i wyszczególnia zobowiązania, których wykonanie będzie uniemożliwione w ich wyniku; powiadomienie to zostanie przekazane niezwłocznie od momentu powzięcia wiedzy o wydarzeniach bądź okolicznościach;
? zmiany terminu i zakresu realizacji dostawy w przypadku wystąpienia działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie dostawy, za które to działania nie ponosi winy którakolwiek ze Stron umowy;
? powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez Strony;
? zmiany stawki podatku od towarów i usług VAT lub podatku akcyzowego,
? otrzymania od Instytucji finansującej projekt decyzji lub rekomendacji dotyczących zmian w realizowanym projekcie, do których Zamawiający zostanie zobowiązany, a które mogą mieć wpływ na zasadność i rodzaj wydatków ponoszonych w ramach przedmiotowego zamówienia.
Zmiany i uzupełnienia do umowy wymagają formy pisemnej obejmującej zgodę obu stron.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
Ofertę może złożyć zarówno osoba fizyczna jak i osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, z zastrzeżeniem zachowania braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym, o których mowa w dalszej części niniejszego zapytania ofertowego.
Warunkiem udziału w postępowaniu jest posiadania przez Wykonawcę odpowiedniego doświadczenia polegającego na zrealizowaniu co najmniej jednej dostawy urządzeń scenicznych nagłaśniających i/lub oświetleniowych o wartości minimum 50 000,00 PLN brutto w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (poprzez urządzenia sceniczne nagłaśniające i oświetleniowe Zamawiający rozumie urządzenia przeznaczone do profesjonalnej działalności w zakresie realizacji wydarzeń muzycznych i scenicznych, takich jak koncerty czy spektakle, zgodne z zakresem przedmiotowego zapytania ofertowego jak np. urządzenia głośnikowe, mikrofony, oświetlenie sceniczne oraz urządzenia sterujące i akcesoria do tego typu sprzętu. Weryfikacja tego warunku zostanie przeprowadzona przez Zamawiającego na podstawie oświadczenia Wykonawcy złożonego wraz z ofertą (Załącznik do niniejszego zapytania ofertowego), a następnie wybrany Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-06-06
Data ostatniej zmiany
2023-06-06 15:18:11

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
W ramach KRYTERIUM CENA punkty zostaną przyznane w następujący sposób:
- Zamawiający oceni kryterium w oparciu o cenę ofertową brutto, wg następującego wzoru:
(Cena brutto NAJNIŻSZEJ OFERTY)/(Cena brutto OCENIANEJ OFERTY) x 70 pkt
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
W ramach KRYTERIUM JAKOŚĆ punkty zostaną przyznane w sposób opisany w załączonej treści zapytania ofertowego. Maksymalna liczba punktów w ramach KRYTERIUM JAKOŚĆ to 20.
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
W ramach KRYTERIUM TERMIN punkty zostaną przyznane w sposób opisany w załączonej treści zapytania ofertowego. Maksymalna liczba punktów w ramach KRYTERIUM TERMIN to 10.

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Jacek Świrski
tel.: 723 993 389
e-mail: jacek.swirski@nietota.pl

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.