Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup sprzętu do przestrzennych animacji laserowych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup sprzętu do przestrzennych animacji laserowych

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Stickman
Łódzka 16J
95-030 Rzgów
powiat: łódzki wschodni
508588090
hi@stickman.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/161516
Województwo: łódzkie
Miasto: Rzgów
Wadium: ---
Nr telefonu: 508588090
Termin składania ofert: 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Przedmiotem zamówienia jest zakup sprzętu do tworzenia i odtwarzania przestrzennych animacji laserowych z wykorzystaniem zaawansowanych multimediów. Proces obejmuje stworzenie w programie do obsługi laserów projektu pokazu laserowego/animacji skalibrowanego do muzyki oraz pliku wideo. Do realizacji potrzebny jest szybki skaner laserowy oraz mocna dymiarka produkująca gęsty dym na którym odkładać się będzie światło lasera. Przepięcia sygnałów multimedialnych realizowane będą za pomocą miksera wizji z podglądem.
Powstaje w kontekście projektu
RPLD.02.01.02-10-0352/19 - Realizacja usług doradczych w zakresie scenicznych, przestrzennych animacji laserowych z wykorzystaniem zaawansowanych multimediów wraz z wdrożeniem ich rezultatów

Część 1
Zakup sprzętu do przestrzennych animacji laserowych

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Firma Stickman ogłasza postępowanie o udzielenie zamówienia dotyczące wyboru dostawcy oświetlenia, oprogramowania oraz urządzeń scenicznych opisanych poniżej w Przedmiocie Zamówienia. W związku z uczestnictwem firmy Stickman w konkursie w ramach Osi priorytetowej II: Innowacyjna i konkurencyjna gospodarka Działania II.1: Otoczenie biznesu Poddziałania II.1.2: Profesjonalizacja usług biznesowych Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014-2020, numer RPLD.02.01.02.-IP.02-10-065/19 Firma Stickman wszczyna postępowanie ofertowe.
Okres gwarancji
1 rok

CPV: 31000000-6

Dokument nr: 2023-50809-161516, 01/2023

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-15

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
łódzkie
Powiat
Łódź
Gmina
Łódź-Widzew
Miejscowość
Łódź
Harmonogram
Etap 1
Początek realizacji
2023-06-16
Koniec realizacji
2023-06-30
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Całe zamówienie powinno być dostarczone w terminie nie później niż 30.06.2023r. lub 30-dni od daty podpisania umowy.
Przedmiot 1
Projektor laserowy 2szt.
Okres do: 30.06.2023 r.
Przedmiot 2
Specjalistyczne oświetlenie sceniczne 12szt.
Okres do: 30.06.2023 r.
Etap 2
Początek realizacji
2023-06-16
Koniec realizacji
2023-07-15
Czy występuje płatność częściowa
NIE
Opis
Całe zamówienie powinno być dostarczone w terminie nie później niż 15.07.2023r. lub 30-dni od daty podpisania umowy.
Przedmiot 3
Specjalistyczny program do obsługi laserów 1szt.
Okres do: 15.07.2023 r.
Przedmiot 4
Dymiarka gęstego dymu 2szt.
Okres do: 15.07.2023 r.
Przedmiot 5
Mikser wizyjny 1szt.
Okres do: 15.07.2023 r.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Zamawiający podpisze z wybranym Wykonawcą umowę na realizację usługi w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zakończenia procedury wyboru.
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do treści umowy zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta. Zmiany te mogą dotyczyć:
1) Warunki zmiany terminu wykonania zamówienia:
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
- z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy. Każdorazowo, zmiana terminu wykonania zamówienia uzależniona jest od jej akceptacji przez Zamawiającego oraz ewentualnie Instytucję Pośredniczącą w finansowaniu projektu (zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie).
- w przypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z zapisami zapytania ofertowego.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
Uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności
Wykonawcą usługi/dostawy może być wyłącznie podmiot który:
- posiada siedzibę bądź miejsce prowadzenia działalności gospodarczej na terytorium UE,
- posiada potencjał umożliwiający realizację zamówienia.
Wiedza i doświadczenie
Do postępowania zostaną dopuszczeni Wykonawcy którzy:
1) O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Oferenci, którzy dysponują potencjałem kadrowym i produkcyjnym spełniającym na chwilę złożenia oferty poniższe wymagania:
- posiadają umiejętności, wiedzę i doświadczenie które są adekwatne do zakresu zapytania ofertowego,
- w świadczeniu usługi/dostawy mogą uczestniczyć podwykonawcy, wówczas w ocenie potencjału wykonawcy do świadczenia usług/dostawy będzie brany pod uwagę także potencjał podwykonawców
Potencjał techniczny
Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i potencjał techniczny w zakresie specjalistycznego sprzętu scenicznego.
Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Wykonawca ubiegający się o zamówienie musi być osobą zdolną do wykonania przedmiotu oferty.
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Nie dotyczy
Dodatkowe warunki
Nie dotyczy
Warunki zmiany umowy
Zamawiający podpisze z wybranym Wykonawcą umowę na realizację usługi w terminie nie dłuższym niż 14 dni od dnia zakończenia procedury wyboru.
Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do treści umowy zmian jej postanowień w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Oferenta. Zmiany te mogą dotyczyć:
1) Warunki zmiany terminu wykonania zamówienia:
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
- z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach;
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy. Każdorazowo, zmiana terminu wykonania zamówienia uzależniona jest od jej akceptacji przez Zamawiającego oraz ewentualnie Instytucję Pośredniczącą w finansowaniu projektu (zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie).
- w przypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z zapisami zapytania ofertowego.
Lista dokumentów/oświadczeń wymaganych od Wykonawcy
1. Oferta
Oferta powinna zawierać:
a. Nazwę i adres siedziby Oferenta, numer NIP
b. Datę sporządzenia oferty
c. Szczegółową wycenę poszczególnych przedmiotów zapytania ofertowego
Nazwa Ilość Cena netto
1. Projektor laserowy (A1) (B1)
2. Specjalistyczne oświetlenie sceniczne (A2) (B2)
3. Specjalistyczny program do obsługi laserów (A3) (B3)
4. Dymiarka gęstego dymu (A4) (B4)
5. Mikser wizyjny (A5) (B5)
d. Czas realizacji projektu
e. Podpis Oferenta
f. Dane osoby do kontaktu
2. Wypełnione i podpisane oświadczenie Oferenta o braku powiązań kapitałowych lub osobowych z Zamawiającym - zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Dokumenty wchodzące w skład oferty składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Oferenta poprzez złożenie na każdej zapisanej stronie kopii dokumentu własnego podpisu.
Zamówienia uzupełniające
Nie dotyczy

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-06-06
Data ostatniej zmiany
2023-06-06 23:34:46

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
OCENA OFERTY
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Kryteria oceny i opis sposobu przyznawania punktacji
Zamawiający dokona oceny ważnych ofert, spełniających warunki udziału w postępowaniu ofertowym, na podstawie następujących kryteriów:
1. Cena netto - waga 100%, liczba punktów 0-1

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Paweł Pałczyński
tel.: 508588090
e-mail: hi@stickman.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.