Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6116z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Zakup kontenera usługowo-magazynowego z instalacją fotowoltaiczną i stacją ładowania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Zakup kontenera usługowo-magazynowego z instalacją fotowoltaiczną i stacją ładowania

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: EXPERION INVEST SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Józefa Lompy 15/1
44-100 Gliwice
powiat: Gliwice
601510697
michal@experion.pl
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/159968
Województwo: śląskie
Miasto: Gliwice
Wadium: ---
Nr telefonu: 601510697
Termin składania ofert: 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zakup kontenera usługowo-magazynowego z instalacją fotowoltaiczną i stacją ładowania 1kW
Powstaje w kontekście projektu
RPSL.03.02.00-24-00GB/21 - Dywersyfikacja działalności w kierunku usług turystycznych odpowiedzią na obecną sytuację epidemiczną oraz zapotrzebowanie rynkowe

Część 1
Zakup kontenera usługowo-magazynowego z instalacją OZE

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
Do niniejszego zapytania ofertowego nie stosuje się Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych - tekst jednolity z 2013 r. (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z późn. zm.). Niniejsze postępowanie prowadzone jest zgodnie z zasadą konkurencyjności określoną w Wytycznych w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności na lata 2014-2020 oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowalności wydatków w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego 2014-2020.
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kontenera usługowo-magazynowego z instalacją fotowoltaiczną i stacją ładowania 1kW
I. Parametry techniczne i wyposażenie:
Ilość: 1 szt.
- całoroczny
- ocieplony wełną mineralną lub skalną min 12cm, lub materiałem o porównywalnych parametrach
- konstrukcja stalowo-drewniana posadowiona na kołach umożliwiających przemieszczanie kontenera
- wymiar min. 3mx8m
- elewacja zewnętrzna wykonana z drewna
- wykończony od wewnątrz
- przeszklony (wyposażony w stolarkę okienna i drzwiowa z PVC przeszkloną)
- okna uchylne
- podstawowa infrastruktura sanitarna (toaleta wyposażona w sedes, umywalkę oraz prysznic z brodzikiem niskopodłogowym., materiały ścian o podwyższonej odporności na uszkodzenia mechaniczne).
- panele fotowoltaiczne min. 1 kW z regulatorem MPPT zainstalowane na dachu
- akumulatory o pojemności min. 240Ah
- inwerter hybrydowy
2. Nie spełnienie któregoś z wymaganych parametrów technicznych przez oferenta może skutkować odrzuceniem danej oferty.
3. Zakres zamówienia obejmuje dostarczenie przedmiotu dostawy do miejsca realizacji projektu oraz późniejszy serwis w okresie gwarancji.
4. Cena musi zawierać:
- Wszystkie elementy składowe i wymagane wyposażenie
- Transport do miejsca dostawy
5. Gwarancja udzielona zostanie na okres wskazany w ofercie wyrażony w miesiącach kalendarzowych.

CPV: 44211100-3

Dokument nr: 2023-34848-159968

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-13
Oferty należy składać:
- poprzez portal Baza Konkurencyjności LUB drogą elektroniczną na adres: michal@experion.pl
LUB
- drogą pocztową/kurierem lub osobiście do firmy przy Ul. Józefa Lompy 15/1, 44-100 Gliwice, codziennie od poniedziałku do piątku w godz.ch 8:00-16:00. Oferta powinna być złożona w zamkniętej kopercie.
TERMIN SKŁADANIA OFERT - 13.06.2023 do godz. 23:59

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy
2023-06

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
Gliwice
Gmina
Gliwice
Miejscowość
Gliwice
TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
Oczekiwany termin realizacji zamówienia: do 14 dni kalendarzowych od podpisania umowy lub złożenia zamówienia, nie później niż w dniu 30.06.2023r.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
Przewiduje się możliwość dokonania zamówienia uzupełniającego o wartości nie przekraczającej 10% wartości zamówienia podstawowego.
Warunki zmiany umowy
Warunkiem ostatecznego wyboru oferty będzie podpisanie umowy z wybranym Oferentem na realizację przedmiotu zamówienia.
Jeżeli Oferent, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy we wskazanym przez Zamawiającego terminie, Zamawiający może wybrać najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert.
Dopuszcza się zmiany umowy w zakresie terminu realizacji pod warunkiem wystąpienia obiektywnych i niezależnych od Dostawcy okoliczności powodujących uzasadnione wydłużenie okresu realizacji zlecenia. Dopuszcza się również zmiany terminów i warunków płatności oraz zamówienia dodatkowe.
Przewiduje się możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Zmiany te mogą wynikać:
- z powodu istotnych braków lub błędów w dokumentacji projektu polegających na niezgodności dokumentacji z bieżącymi uwarunkowaniami których nie można było przewidzieć lub zidentyfikować na etapie sporządzania dokumentacji projektu;
- z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego;
- z powodu okoliczności działania siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach ( w tym przykładowo wprowadzenia obostrzeń związanych z rozprzestrzenianiem się wirusa typu Sars-Cov 2)
- z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy.
Zmiana umowy zawartej w wyniku przeprowadzonego postępowania ofertowego ze Zleceniobiorcą jest dopuszczalna w zakresie zmiany terminów realizacji usług w przypadku:
działania siły wyższej, uniemożliwiające wykonanie umowy w terminie,
- gdy termin zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę jest niemożliwy do zrealizowania z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego,
- konieczności uzyskania dodatkowej dokumentacji niezbędnej do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w tym niezbędnych decyzji, pozwoleń/zezwoleń.
W przypadku wystąpienia którejkolwiek z w/w okoliczności termin wykonania przedmiotu zamówienia może ulec odpowiedniemu przedłużeniu o okres:
- Niezbędny do usunięcia skutków działania siły wyższej,
- Niezbędny do zakończenia wykonywania przedmiotu zamówienia w sposób należyty
- Niezbędny do uzyskania przedmiotowej dokumentacji
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy, w szczególności terminu realizacji zamówienia, w przypadku zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z zapisami zapytania ofertowego.
Każdorazowo, zmiana terminu wykonania zamówienia uzależniona jest od jej akceptacji przez Zamawiającego oraz ewentualnie Instytucję Pośredniczącą w finansowaniu projektu (zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie).
W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie Zamawiającego, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może od umowy odstąpić w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach. Zamawiający zastrzega możliwość wprowadzenia zmian w umowie (zamówienie uzupełniające lub dodatkowe) w przypadku zaistnienia przyczyn technicznych lub gospodarczych.
Zamawiający przewiduje również możliwość rozwiązania umowy z Wykonawcą w przypadku, gdy Wykonawca nie wywiązuje się z zakresu realizacji przedmiotu zamówienia, lub gdy przedmiot zamówienia nie spełnia wymogów określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym lub nie spełnia wymogów wskazanych w ofercie Dostawcy.
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
Do udziału w postępowaniu dopuszcza się podmioty wobec których nie jest prowadzone żadne postępowanie egzekucyjne ani nie ogłoszono upadłości oraz znajdujące się w sytuacji ekonomicznej finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w terminie. Weryfikacja nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia zgodnie z załącznikiem nr 2 do zapytania ofertowego.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
WYMAGANE ZAŁĄCZNIKI:
1. formularz ofertowy - załącznik nr 1
2. oświadczenia - załącznik nr 2
3. oświadczenie o wykonaniu obowiązków informacyjnych - RODO - załącznik nr 3
4. oferta techniczno-handlowa / karta produktu / specyfikacja techniczna z podkreśleniem/zaznaczeniem wymaganych parametrów technicznych
Typ
Dodatkowe warunki udziału
Opis

OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY
1. Cenę oferty stanowić będzie wartość netto wpisana na formularzu oferty za całość przedmiotu zamówienia.
2. Cena oferty musi zawierać całkowity koszt przedmiotu zamówienia, obejmujący wszystkie koszty niezbędne do wykonania zamówienia.
3. Cenę oferty należy ustalić w złotych polskich lub innej walucie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Kwotę należy przedstawić w wartościach netto, VAT, brutto, cyfrowo i słownie.
4. Cenę należy określić z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku według zasady, że jeśli trzecia liczba po przecinku jest mniejsza od 5 - zaokrąglenie w dół, jeśli trzecia cyfra po przecinku jest równa bądź wyższa niż 5 - zaokrąglenie w górę.
5. Prawidłowe ustalenie podatku Vat należy do obowiązku Wykonawcy.
6. Formularz ofertowy musi zawierać ostateczną, sumaryczną cenę obejmującą wynagrodzenie za wszystkie obowiązki przyszłego Wykonawcy, niezbędne do zrealizowania umowy. Cena oferowana winna uwzględnić wszystkie koszty, narzuty i upusty związane z realizacją zamówienia. Ostateczna, sumaryczna cena obejmuje również wszystkie koszty uwzględniające wszystkie opłaty i podatki, także podatek od towarów i usług oraz podatek akcyzowy.
7. Podana cena ofertowa, zamieszczona w Formularzu ofertowym jak i w kalkulacji cenowej ze wskazaniem cen jednostkowych będzie niezmienna przez cały okres obowiązywania umowy.
8. Oferty wystawione w walutach obcych zostaną przeliczone według kursu NBP sprzedaży danej waluty z dnia sporządzenia protokołu wyłonienia dostawcy.
WYBÓR WYKONAWCY
1. Za najkorzystniejszą będzie uznana ta oferta, która uzyska najwyższą liczbę punktów po ich zsumowaniu oraz która spełni wszystkie wymagane parametry techniczne.
W trakcie obliczania punktacji Zamawiający zastosuje zaokrąglenie otrzymanego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
2. Ocena ofert i wybór wykonawcy nastąpi w terminie do 14 dni roboczych od zakończenia postępowania ofertowego w siedzibie zamawiającego. Ogłoszenie wyników nastąpi w terminie do 7 dni od dnia sporządzeniu protokołu wyboru.
3. Zamawiający wybierze najkorzystniejszą ofertę spośród ofert złożonych w oparciu o ustalone kryteria oceny ofert.
4. W przypadku otrzymania ofert podobnych lub wątpliwości zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia dodatkowej negocjacji warunków oferty z dwoma oferentami, którzy uzyskali największą liczbę punktów.
5. Po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający zamieści informację o wyniku postępowania na właściwej stronie internetowej tj. na https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/
6. Wybrany Wykonawca/Dostawca o terminie i miejscu zawarcia umowy zostanie powiadomiony elektronicznie w formie wiadomości e-mailowej lub telefonicznie.
7. Zamawiający zawrze umowę z Dostawcą, którego oferta zostanie uznana za ofertę
najkorzystniejszą oraz który spełni wszystkie wymogi określone w Zapytaniu Ofertowym.
8. W przypadku gdy wybrany Dostawca odstąpi od podpisania umowy z Zamawiającym umowa zostanie podpisana z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
9. W przypadku, gdy Dostawca po zawarciu umowy z Zamawiającym, nie wywiązuje się z umowy w zakresie zadeklarowanej jakości i zgodności urządzenia z chociażby jednym istotnym parametrem wskazanym w umowie, Zamawiający może odstąpić od umowy i zawrzeć umowę z kolejnym Wykonawcą, który w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego uzyskał kolejną najwyższą liczbę punktów.
POZOSTAŁE ISTOTNE POSTANOWIENIA
1. Zamawiający nie przewiduje składania ofert wariantowych oraz częściowych.
2. Zamawiający może zmodyfikować lub uzupełnić treść dokumentów składających się na zapytanie ofertowe. Każda wprowadzona przez Zamawiającego zmiana stanie się integralną częścią zapytania
ofertowego oraz zostanie doręczona do wszystkich Oferentów.
3. Jeżeli wprowadzone zmiany lub uzupełnienia treści Zapytania Ofertowego będą wymagały zmiany treści ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert o czas potrzebny na dokonanie zmian w ofercie.
4. Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do zamknięcia postępowania bez dokonania wyboru oferty lub unieważnienia postępowania z zastrzeżeniem podania przyczyn. W takim przypadku
Oferentom nie przysługują żadne roszczenia względem Zamawiającego w przypadku skorzystania przez niego z któregokolwiek z powyższych uprawnień. W tym zakresie Oferenci zrzekają się wszelkich ewentualnych roszczeń.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania dokumentów i dodatkowych informacji, potwierdzających dane zawarte w ofercie oraz odrzucenia oferty, w przypadku ich nieotrzymania w wyznaczonym terminie.
6. Złożenie oferty jest równoznaczne z zaakceptowaniem powyższych zasad.
WYKLUCZENIA
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie, nie może być udzielane podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania osobowe lub kapitałowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu Zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu Zamawiającego
czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
1. uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
2. posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, o ile niższy próg nie wynika z przepisów prawa lub nie został określony przez IZ PO,
3. pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
4. pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-06-06
Data ostatniej zmiany
2023-06-06 23:38:35

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena netto zawierająca wszystkie koszty związane z realizacją zamówienia - 70 pkt
Punktacja w kategoriach ceny zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Liczba uzyskanych pkt= (najkorzystniejsza oferta w kategorii) / ( oferta n) x liczba pkt w kategorii
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin realizacji zamówienia (w dniach kalendarzowych) liczony od dnia zawarcia umowy lub złożenia zamówienia - 30 pkt.
Punktacja w kategoriach terminu zostanie obliczona wg następującego wzoru:
Liczba uzyskanych pkt= (najkorzystniejsza oferta w kategorii) / ( oferta n) x liczba pkt w kategorii

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Michał Krawet
tel.: 601510697
e-mail: Michal@experion.pl

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.