opolskie (Górażdże)
dolnośląskie (Wrocław)
dolnośląskie (Żarów)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych oraz instalacji kotłów na pellet |
Data zamieszczenia: | 2023-06-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Pątnów Pątnów 48 98-335 Pątnów powiat: wieluński Tel.: +48 438865220, Faks: +48 438865240 jagodaglab@patnow.pl |
Województwo: | łódzkie |
Miasto: | Pątnów |
Wadium: | w uwagach |
Nr telefonu: | Tel.: +48 438865220, |
Termin składania ofert: | 2023-07-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: ,,ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII W GMINIE PĄTNÓW" - dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych oraz instalacji kotłów na pellet Numer referencyjny: ZP.271.2.6.2023 II.1.2)Główny kod CPV 09331000 Baterie słoneczne II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i opracowaniem dokumentacji projektowej dla kompleksowego wykonania zadania inwestycyjnego pt. ,,Odnawialne źródła energii w Gminie Pątnów" w zakresie instalacji: kolektorów słonecznych oraz kotłów na pellet. Zadanie polega na zaprojektowaniu i zrealizowaniu dostawy, montażu i uruchomieniu instalacji: ? instalacji kolektorów słonecznych: 16 szt. ? kotłów na pellet: 13 szt. o parametrach technicznych wskazanych w zestawieniu rozpoczynającym się na stronie nr 2 PFU. Przedmiotowa instalacja będzie produkowała energię cieplną na potrzeby własne budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej, na potrzeby którego zostanie zainstalowana. Wykonawca w ramach zadania inwestycyjnego przedłoży Zamawiającemu: ? Projekt budowlany, jeżeli wymagany ? Projekt wykonawczy ? Projekt powykonawczy Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do maksymalnej liczby części: 2 Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 2 II.2)Opis II.2.1)Nazwa: DOSTAWA i montaż instalacji kolektorów słonecznych dla prywatnych budynków mieszkalnych Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 09331100 Kolektory słoneczne do produkcji ciepła 09332000 Instalacje słoneczne 45300000 Roboty instalacyjne w budynkach 45330000 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL714 Sieradzki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gmina Pątnów II.2.4)Opis zamówienia: DOSTAWA i montaż instalacji kolektorów słonecznych dla prywatnych budynków mieszkalnych: zaprojektowanie instalacji, dostawa urządzeń i elementów instalacji, przeprowadzenie na miejscu montażów instalacji wraz z uruchomieniem i instruktażem - łącznie 16 kpl instalacji. Przewiduje się następujące zestawy instalacji, w ilościach: Zestaw 18: instalacja kolektorów słonecznych - 2 kolektory słoneczne płaskie - 9 szt. Zestaw 19: instalacja kolektorów słonecznych - 3 kolektory słoneczne płaskie - 7 szt. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - Program funkcjonalno-Użytkowy (PFU), który stanowi załącznik nr 6 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Okres wydłużonej rękojmi i gwarancji jakości / Waga: 35 Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty społeczne / Waga: 5 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 30/11/2023 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020; Oś priorytetowa: XIII REACT-EU dla Łódzkiego, Działanie: XIII .2 REACT-EU dla OZE; umowa o dofinansowanie Projektu nr UDA-RPLD.04.01.02-10-0040/21. II.2.14)Informacje dodatkowe Dokładne informacje dot. postępowania o udzielenie zamówienia i przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami. II.2)Opis II.2.1)Nazwa: DOSTAWA i montaż kotłów na pellet dla prywatnych budynków mieszkalnych i budynku użyteczności publicznej Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 44621210 Wodne kotły grzewcze 45300000 Roboty instalacyjne w budynkach 45330000 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45331000 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45331110 Instalowanie kotłów 71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL714 Sieradzki Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gmina Pątnów II.2.4)Opis zamówienia: DOSTAWA i montaż kotłów na pellet dla prywatnych budynków mieszkalnych i budynku użyteczności publicznej: zaprojektowanie instalacji, dostawa urządzeń i elementów instalacji, przeprowadzenie na miejscu montażów instalacji wraz z uruchomieniem i instruktażem - łącznie 13 kpl instalacji. Przewiduje się następujące zestawy instalacji, w ilościach: Zestaw 20: kocioł na pellet o mocy min. 10,00 kW - 2 szt. Zestaw 21: kocioł na pellet o mocy min. 15,00 kW - 4 szt. Zestaw 22: kocioł na pellet o mocy min. 20,00 kW - 4 szt. Zestaw 23: kocioł na pellet o mocy min. 25,00 kW - 3 szt. Zestaw 24: podgrzewacz c.w.u. o poj. min. 120 l - 2 szt. Zestaw 25: podgrzewacz c.w.u. o poj. min. 150 l - 9 szt. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - Program funkcjonalno-Użytkowy (PFU), który stanowi załącznik nr 6 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Kryterium jakości - Nazwa: Okres wydłużonej rękojmi i gwarancji jakości / Waga: 35 Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty społeczne / Waga: 5 Cena - Waga: 60 II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Koniec: 30/11/2023 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak Numer identyfikacyjny projektu: Przedmiot zamówienia współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020; Oś priorytetowa: XIII REACT-EU dla Łódzkiego, Działanie: XIII .2 REACT-EU dla OZE; umowa o dofinansowanie Projektu nr UDA-RPLD.04.01.02-10-0040/21. II.2.14)Informacje dodatkowe Dokładne informacje dot. postępowania o udzielenie zamówienia i przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami. CPV: 09331000, 09331100, 09332000, 45300000, 45330000, 71320000, 44621210, 45331000, 45331110 Dokument nr: 339984-2023, ZP.271.2.6.2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 03/07/2023 Czas lokalny: 11:00 Miejsce: Wykonawca składa ofertę drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy e-zamówienia znajdującej się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego w siedzibie Zamawiającego. Otwarcie ofert jest niejawne. Otwarcia ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-cea49996-0127-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 03/07/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Gmina Pątnów Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 30/09/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02/06/2023 Wymagania dotyczące wniesienia wadium. 1. Wadium w wysokości: Część 1: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Część 2: 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) gwarancjach bankowych; 3) gwarancjach ubezpieczeniowych; 4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2023 poz. 462). 3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu który zabezpieczenia wadialnego dokonał). 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum). 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: Rejonowy Bank Spółdzielczy Lututów O/Wieluń, Nr rachunku: 68 9256 0004 0075 8190 2000 0040 z dopiskiem ,,Wadium, nr postępowania: ZP.271.2.6.2023, Część nr ......" 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. ----------- Zgodnie z art. 436 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający uzasadnia obiektywną przyczynę wskazania daty wykonania umowy zamiast terminu planowanego zakończenia umowy w dniach, tygodniach, miesiącach lub latach: - zamówienie jest współfinansowane z środków zewnętrznych, których wydatkowanie obwarowane jest ściśle określonym terminem; - konieczność rozliczenia środków zewnętrznych pod rygorem ich utraty; - wykonanie zamówienia w terminie nie dłuższym niż do dnia 30.11.2023 r. jest podyktowane potrzebą rozliczenia kwoty dofinansowania w terminie zgodnym z umową o dofinansowanie. Kontakt: Gmina Pątnów Krajowy numer identyfikacyjny: NIP 832-19-79-664 Pątnów 48 Pątnów Kod NUTS: PL714 Sieradzki 98-335 Polska Osoba do kontaktów: Jagoda Głąb E-mail: jagodaglab@patnow.pl Tel.: +48 438865220 Faks: +48 438865240 |
© eurobudowa.pl 2004-2024