Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych oraz instalacji kotłów na pellet

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych oraz instalacji kotłów na pellet

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Pątnów
Pątnów 48
98-335 Pątnów
powiat: wieluński
Tel.: +48 438865220, Faks: +48 438865240
jagodaglab@patnow.pl
Województwo: łódzkie
Miasto: Pątnów
Wadium: w uwagach
Nr telefonu: Tel.: +48 438865220,
Termin składania ofert: 2023-07-03 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

,,ODNAWIALNE ŹRÓDŁA ENERGII W GMINIE PĄTNÓW" - dostawa i montaż instalacji kolektorów słonecznych oraz instalacji kotłów na pellet

Numer referencyjny: ZP.271.2.6.2023
II.1.2)Główny kod CPV
09331000 Baterie słoneczne
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem i opracowaniem dokumentacji projektowej dla kompleksowego wykonania zadania inwestycyjnego pt. ,,Odnawialne źródła energii w Gminie Pątnów" w zakresie instalacji: kolektorów słonecznych oraz kotłów na pellet. Zadanie polega na zaprojektowaniu i zrealizowaniu dostawy, montażu i uruchomieniu instalacji:

? instalacji kolektorów słonecznych: 16 szt.

? kotłów na pellet: 13 szt.

o parametrach technicznych wskazanych w zestawieniu rozpoczynającym się na stronie nr 2 PFU. Przedmiotowa instalacja będzie produkowała energię cieplną na potrzeby własne budynku mieszkalnego lub budynku użyteczności publicznej, na potrzeby którego zostanie zainstalowana.

Wykonawca w ramach zadania inwestycyjnego przedłoży Zamawiającemu:

? Projekt budowlany, jeżeli wymagany

? Projekt wykonawczy

? Projekt powykonawczy

Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do maksymalnej liczby części: 2
Maksymalna liczba części, które mogą zostać udzielone jednemu oferentowi: 2
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA i montaż instalacji kolektorów słonecznych dla prywatnych budynków mieszkalnych

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09331100 Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
09332000 Instalacje słoneczne
45300000 Roboty instalacyjne w budynkach
45330000 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL714 Sieradzki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Pątnów

II.2.4)Opis zamówienia:

DOSTAWA i montaż instalacji kolektorów słonecznych dla prywatnych budynków mieszkalnych: zaprojektowanie instalacji, dostawa urządzeń i elementów instalacji, przeprowadzenie na miejscu montażów instalacji wraz z uruchomieniem i instruktażem - łącznie 16 kpl instalacji. Przewiduje się następujące zestawy instalacji, w ilościach:

Zestaw 18: instalacja kolektorów słonecznych - 2 kolektory słoneczne płaskie - 9 szt.

Zestaw 19: instalacja kolektorów słonecznych - 3 kolektory słoneczne płaskie - 7 szt.

Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - Program funkcjonalno-Użytkowy (PFU), który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres wydłużonej rękojmi i gwarancji jakości / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty społeczne / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/11/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020; Oś priorytetowa: XIII REACT-EU dla Łódzkiego, Działanie: XIII .2 REACT-EU dla OZE; umowa o dofinansowanie Projektu nr UDA-RPLD.04.01.02-10-0040/21.

II.2.14)Informacje dodatkowe

Dokładne informacje dot. postępowania o udzielenie zamówienia i przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA i montaż kotłów na pellet dla prywatnych budynków mieszkalnych i budynku użyteczności publicznej

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
44621210 Wodne kotły grzewcze
45300000 Roboty instalacyjne w budynkach
45330000 Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000 Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331110 Instalowanie kotłów
71320000 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL714 Sieradzki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Pątnów

II.2.4)Opis zamówienia:

DOSTAWA i montaż kotłów na pellet dla prywatnych budynków mieszkalnych i budynku użyteczności publicznej: zaprojektowanie instalacji, dostawa urządzeń i elementów instalacji, przeprowadzenie na miejscu montażów instalacji wraz z uruchomieniem i instruktażem - łącznie 13 kpl instalacji. Przewiduje się następujące zestawy instalacji, w ilościach:

Zestaw 20: kocioł na pellet o mocy min. 10,00 kW - 2 szt.

Zestaw 21: kocioł na pellet o mocy min. 15,00 kW - 4 szt.

Zestaw 22: kocioł na pellet o mocy min. 20,00 kW - 4 szt.

Zestaw 23: kocioł na pellet o mocy min. 25,00 kW - 3 szt.

Zestaw 24: podgrzewacz c.w.u. o poj. min. 120 l - 2 szt.

Zestaw 25: podgrzewacz c.w.u. o poj. min. 150 l - 9 szt.

Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w opisie przedmiotu zamówienia (OPZ) - Program funkcjonalno-Użytkowy (PFU), który stanowi załącznik nr 6 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Kryteria określone poniżej
Kryterium jakości - Nazwa: Okres wydłużonej rękojmi i gwarancji jakości / Waga: 35
Kryterium jakości - Nazwa: Aspekty społeczne / Waga: 5
Cena - Waga: 60
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Koniec: 30/11/2023
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

Przedmiot zamówienia współfinansowany jest z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Łódzkiego na lata 2014 - 2020; Oś priorytetowa: XIII REACT-EU dla Łódzkiego, Działanie: XIII .2 REACT-EU dla OZE; umowa o dofinansowanie Projektu nr UDA-RPLD.04.01.02-10-0040/21.

II.2.14)Informacje dodatkowe

Dokładne informacje dot. postępowania o udzielenie zamówienia i przedmiotu zamówienia zawiera SWZ z załącznikami.

CPV: 09331000, 09331100, 09332000, 45300000, 45330000, 71320000, 44621210, 45331000, 45331110

Dokument nr: 339984-2023, ZP.271.2.6.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 03/07/2023
Czas lokalny: 11:00
Miejsce:

Wykonawca składa ofertę drogą elektroniczną za pośrednictwem Platformy e-zamówienia znajdującej się pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl

Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia:

Otwarcie ofert nastąpi przy użyciu systemu teleinformatycznego w siedzibie Zamawiającego. Otwarcie ofert jest niejawne. Otwarcia ofert dokona Komisja Przetargowa powołana przez Zamawiającego

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-cea49996-0127-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 03/07/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Pątnów

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 30/09/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
02/06/2023
Wymagania dotyczące wniesienia wadium.

1. Wadium w wysokości:

Część 1: 5 000,00 zł (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

Część 2: 6 000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.

2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:

1) pieniądzu;

2) gwarancjach bankowych;

3) gwarancjach ubezpieczeniowych;

4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2023 poz. 462).

3. Dowód wniesienia wadium w oryginale należy załączyć do oferty jeżeli wadium zostało wniesione w formie niepieniężnej (poprzez wniesienie wadium w oryginale należy rozumieć przekazanie dokumentu w formie elektronicznej otrzymanej od podmiotu który zabezpieczenia wadialnego dokonał).

4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 ustawy Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych

z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).

5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy:

Rejonowy Bank Spółdzielczy Lututów O/Wieluń,

Nr rachunku: 68 9256 0004 0075 8190 2000 0040

z dopiskiem ,,Wadium, nr postępowania: ZP.271.2.6.2023, Część nr ......"

6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym.

-----------

Zgodnie z art. 436 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający uzasadnia obiektywną przyczynę wskazania daty wykonania umowy zamiast terminu planowanego zakończenia umowy w dniach, tygodniach, miesiącach lub latach:

- zamówienie jest współfinansowane z środków zewnętrznych, których wydatkowanie obwarowane jest ściśle określonym terminem;

- konieczność rozliczenia środków zewnętrznych pod rygorem ich utraty;

- wykonanie zamówienia w terminie nie dłuższym niż do dnia 30.11.2023 r. jest podyktowane potrzebą rozliczenia kwoty dofinansowania w terminie zgodnym z umową o dofinansowanie.

Kontakt:
Gmina Pątnów
Krajowy numer identyfikacyjny: NIP 832-19-79-664
Pątnów 48
Pątnów
Kod NUTS: PL714 Sieradzki
98-335
Polska
Osoba do kontaktów: Jagoda Głąb
E-mail: jagodaglab@patnow.pl
Tel.: +48 438865220
Faks: +48 438865240

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.