Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa i montaż odnawialnych źródeł energii

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa i montaż odnawialnych źródeł energii

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Miasta Głowno
ul. Młynarska 15
95-015 Głowno
powiat: zgierski
Tel.: +48 605054276
psoszynska@glowno.pl
https://glowno.ezamawiajacy.pl/pn/glowno/demand/notice/publicpzp/current/list?USER_MENU_HOVER=publicpzpCurrentNoticePublicList
Województwo: łódzkie
Miasto: Głowno
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel.: +48 605054276
Termin składania ofert: 2023-07-11 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia
II.1.1)Nazwa:

DOSTAWA i montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Miasta Głowno

Numer referencyjny: OŚ.042.OZE.2.2.2023
II.1.2)Główny kod CPV
09331200 Słoneczne moduły fotoelektryczne
II.1.3)Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.1.4)Krótki opis:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż odnawialnych źródeł energii na terenie Gminy Miasta Głowno.

Przedmiot zamówienia zostaje podzielony na 3 części:

Część 1 zamówienia: DOSTAWA, instalacja i uruchomienie 15 kotłów na biomasę,

Część 2 zamówienia: DOSTAWA, instalacja i uruchomienie 13 kolektorów słonecznych,

Część 3 zamówienia: DOSTAWA, instalacja i uruchomienie 97 instalacji fotowoltaicznych.

II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość
II.1.6)Informacje o częściach
To zamówienie podzielone jest na części: tak
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części
II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA, instalacja i uruchomienie 15 kotłów na biomasę

Część nr: 1
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
44621220 Kotły grzewcze centralnego ogrzewania
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL712 Łódzki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Miasta Głowno

II.2.4)Opis zamówienia:

Zakres zamówienia w zakresie części 1 obejmuje:

1. Opracowanie dokumentu Plan Realizacji Zamówienia, którego zakres został określony

w rozdziale V PFU.

2. Dostawę, instalację i uruchomienie 15 kotłów na biomasę, o parametrach minimalnych szczegółowo określonych w rozdziale XX PFU, w lokalizacjach wyspecyfikowanych

w Załączniku 1 do PFU pozycje od 1 do 15.

3. Sporządzenie Dokumentacji Powykonawczej, której zakres został określony

w rozdziale XVI PFU.

4. Świadczenie serwisu gwarancyjnego na wszystkie zamontowane instalacje przez okres nie krótszy niż 60 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 4
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

RPLD.04.01.02-10-0047/21

II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegółowe kryteria oceny ofert w ramach części 1 zamówienia zawarte zostały w SWZ, DZIAŁ XXV. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu obliczania oceny ofert, ust. 1.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA, instalacja i uruchomienie 13 kolektorów słonecznych

Część nr: 2
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09331100 Kolektory słoneczne do produkcji ciepła
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL712 Łódzki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Miasta Głowno

II.2.4)Opis zamówienia:

Zakres zamówienia w zakresie części 2 obejmuje:

1. Opracowanie dokumentu Plan Realizacji Zamówienia, którego zakres został określony

w rozdziale V PFU.

2. Dostawę, instalację i uruchomienie 13 kolektorów słonecznych, o parametrach minimalnych szczegółowo określonych w rozdziale XXI PFU, w lokalizacjach wyspecyfikowanych w Załączniku 1 do PFU, pozycje od 16 do 28.

3. Sporządzenie Dokumentacji Powykonawczej, której zakres został określony

w rozdziale XVI PFU.

4. Świadczenie serwisu gwarancyjnego na wszystkie zamontowane instalacje przez okres nie krótszy niż 60 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego.

5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 4
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

RPLD.04.01.02-10-0047/21

II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegółowe kryteria oceny ofert w ramach części 2 zamówienia zawarte zostały w SWZ, DZIAŁ XXV. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu obliczania oceny ofert, ust. 2.

II.2)Opis
II.2.1)Nazwa:

DOSTAWA, instalacja i uruchomienie 97 instalacji fotowoltaicznych

Część nr: 3
II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV
09331200 Słoneczne moduły fotoelektryczne
II.2.3)Miejsce świadczenia usług
Kod NUTS: PL712 Łódzki
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Miasta Głowno

II.2.4)Opis zamówienia:

Zakres zamówienia w zakresie części 3 obejmuje:

1. Opracowanie dokumentu Plan Realizacji Zamówienia, którego zakres został określony

w rozdziale V PFU.

2. Dostawę, instalację i uruchomienie 97 instalacji fotowoltaicznych o parametrach minimalnych szczegółowo określonych w rozdziale XXII PFU, w lokalizacjach wyspecyfikowanych w Załączniku 1 do PFU, pozycje od 29 do 125;

3. Sporządzenie Dokumentacji Powykonawczej, której zakres został określony

w rozdziale XVI PFU;

4. Skuteczne zgłoszenie zamontowanych Instalacji PV do przyłączenia do sieci energetycznej;

5. Świadczenie serwisu gwarancyjnego na wszystkie zamontowane instalacje przez okres nie krótszy niż 60 miesięcy (zgodnie z ofertą Wykonawcy) od daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego.

6. Zamawiający wymaga by dostarczone w ramach zamówienia Panele fotowoltaiczne oraz Inwertery były objęte gwarancją ich producentów, w następującym zakresie:

a) Gwarancja producenta modułów na wady ukryte modułów: min. 20 lat,

b) Gwarancja producenta Inwertera na wady ukryte produktu - minimum 10 lat,

c) Gwarancja na konstrukcje wsporcze - minimum 10-letnia odporność na korozję.

7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie Funkcjonalno-Użytkowym (PFU), który stanowi Załącznik nr 1 do SWZ.

II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia
Cena nie jest jedynym kryterium udzielenia zamówienia; wszystkie kryteria są wymienione tylko w dokumentacji zamówienia
II.2.6)Szacunkowa wartość
II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów
Okres w miesiącach: 4
Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie
II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych
Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie
II.2.11)Informacje o opcjach
Opcje: nie
II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak
Numer identyfikacyjny projektu:

RPLD.04.01.02-10-0047/21

II.2.14)Informacje dodatkowe

Szczegółowe kryteria oceny ofert w ramach części 3 zamówienia zawarte zostały w SWZ, DZIAŁ XXV. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu obliczania oceny ofert, ust. 3.

CPV: 09331200, 44621220, 09331100

Dokument nr: 339470-2023, OŚ.042.OZE.2.2.2023

Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert
Data: 11/07/2023
Czas lokalny: 08:15
Miejsce:

https://glowno.ezamawiajacy.pl

Specyfikacja:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: https://glowno.ezamawiajacy.pl

Składanie ofert:
Składanie ofert odbywa się za pośrednictwem platformy elektronicznej, dostępnej pod adresem:
https://glowno.ezamawiajacy.pl

TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału
Data: 11/07/2023

Miejsce i termin realizacji:
Główne miejsce lub lokalizacja realizacji:

Gmina Miasta Głowno

Wymagania:
dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia

Uwagi:
Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą
Oferta musi zachować ważność do: 08/10/2023
Data wysłania niniejszego ogłoszenia:
02/06/2023

Kontakt:
Gmina Miasta Głowno
Krajowy numer identyfikacyjny: 472850632
ul. Młynarska 15
Głowno
Kod NUTS: PL712 Łódzki
95-015
Polska
Osoba do kontaktów: Paulina Soszyńska-Purtak
E-mail: psoszynska@glowno.pl
Tel.: +48 605054276

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.