Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1208z dziś
7298z ostatnich 7 dni
25754z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Bieżące utrzymanie dróg i dostawa kruszywa

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Bieżące utrzymanie dróg i dostawa kruszywa

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Gmina Szydłów
ul. Rynek 2
28-225 Szydłów
powiat: staszowski
tel./faks 41 354 51 25
oferty@szydlow.pl
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Szydłów
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./faks 41 354 51
Termin składania ofert: 2023-06-16 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzone z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 z późn. zm.), na zadanie pn.
,,Bieżące utrzymanie dróg i dostawa kruszywa w gminie Szydłów"
Opis przedmiotu zamówienia

Na przedmiot zamówienia składają się następujące, dwie, odrębne części:
Część 1 - Bieżące utrzymanie dróg, przy użyciu kruszywa, na terenie gmin Szydłów

W ramach części 1 zadania, Wykonawca zrealizuje dostawę mieszanki kruszyw łamanych pochodzenia mineralnego o frakcji 0 - 63 mm wraz z jego rozplantowaniem i uwałowaniem, w następujących miejscowościach:

Szydłów - 365 t,
Grabki Duże -255 t,
Wola Żyzna - 230 t,
Rudki - 120 t,
Jabłonica - 95 t,

znajdujących się na terenie gminy Szydłów, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego.
Część 2 - DOSTAWA kruszywa dla gminy Szydłów

W ramach części 2 zadania, Wykonawca zrealizuje dostawę mieszanki kruszyw łamanych pochodzenia mineralnego o frakcji:

0 - 31,5 mm, w ilości 200 t,
31,5 - 63 mm, w ilości 200 t,
w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, znajdującym się na terenie gminy Szydłów.
W trakcie realizacji części 1 i części 2 zadania:
Dopuszcza się tolerancje w uziarnieniu kruszywa w przedziale +/- 5 mm.
Przed przystąpieniem do realizacji dostaw Wykonawca powinien uzyskać wymagane dokumenty dopuszczające wyroby budowlane do obrotu i powszechnego stosowania (np. deklarację właściwości użytkowych, wyniki badań) i przedstawić Zamawiającemu do akceptacji.
Zawartość frakcji ,,0" w masie dostarczonego kruszywa nie może przekraczać 12 %.
Kruszywo powinno być jednorodne, suche, bez domieszek gliny, iłów, oraz materiałów metalowych typu gwoździe, druty ani innych zanieczyszczeń obcych.
Kruszywo musi posiadać odpowiednie wyniki badań potwierdzające spełnienie odpowiednich norm dla tego rodzaju kruszywa: PN-EN 13242, PN-EN 13043. Dostarczane kruszywo musi posiadać deklarację właściwości użytkowych kruszywa oznakowaną znakiem CE, co wskazuje, że producent bierze na siebie odpowiedzialność za zgodność produktu z deklarowanymi właściwościami użytkowymi oraz za jego zgodność ze wszystkimi mającymi zastosowanie wymaganiami dopuszczającymi do stosowania w budownictwie drogowym.
Odbiór dostawy odbywać się będzie po wcześniejszym ustaleniu terminu, w czasie od poniedziałku do piątku, w godz.ch od 7:30 - 15:30.
Każdorazowy odbiór materiału dokumentowany będzie przekazaniem dowodu dostawy/zakupu kruszywa przez Wykonawcę. Wykonawca na dostawę danej części zamówienia przekaże dowód WZ wraz z wydrukiem wagowym. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wybiórczej kontroli wagi (tonażu) zamawianej części dostawy w całym okresie trwania umowy. Koszty drugiego ważenia pokrywa Zamawiający.
Potwierdzenia odbioru materiału będzie dokonywała osoba upoważniona przez Zamawiającego.
Podane wyżej ilości tonażowe mają charakter szacunkowy i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Podane ilości służą na potrzeby wyceny oferty. Zamawiający zastrzega możliwość zmniejszenia podanej ilości lub zwiększenia podanej ilości w zależności od potrzeb i możliwości budżetowych. Zaoferowana cena ryczałtowa w ofercie pozostaje bez zmian. Wykonawca wskutek tych zmian nie może rościć sobie prawa do zmiany ceny podanej w ofercie w całym okresie realizacji zamówienia.
Zamawiający zastrzega sobie możliwość przebadania dostarczonej partii materiału. W przypadka, gdy dostarczone kruszywo nie spełni przedłożonych w ofercie parametrów, Wykonawca pokryje koszt wykonania badań oraz bezpłatnie wymieni partię materiału niespełniającego wymaganych parametrów.
Jeżeli dostarczona partia kruszywa, nie będzie spełniała warunków określonych w pkt. II, ust.2 zaproszenia, dostawa nie zostanie przyjęta przez Zamawiającego, a Wykonawca nie może obciążyć Zamawiającego kosztami transportu.

Składanie ofert:
Ofertę cenową należy złożyć w terminie do dnia 16.06.2023 r. w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Szydłów, Ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów, Sekretariat - pokój 11 lub e-mailem na adres: oferty@szydlow.pl.

Miejsce i termin realizacji:
Termin realizacji zamówienia

Zamówienie należy wykonać w terminie: 2 miesięcy od podpisania umowy.

Wymagania:
Opis sposobu obliczania ceny

Na załączonym formularzu oferty, należy przedstawić cenę brutto, za wykonanie części 1 i cenę brutto, za wykonanie części 2 przedmiotu zamówienia oraz cenę brutto za 1 tonę kruszywa wraz z jego rozplantowaniem i uwałowaniem dla części 1 zadania i ceny brutto za 1 tonę dwóch rodzajów kruszywa dla części 2 zadania.
Wartość cenową należy podać w złotych polskich cyfrą - z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku oraz słownie.
Cena powinna zawierać wszelkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia (w tym podatek vat).
Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą odbywać się będą w złotych polskich.
Rozliczenie finansowe za realizację przedmiotu zamówienia nastąpi na podstawie 6 faktur częściowych wystawionych za wykonanie części 1 przedmiotu zamówienia, potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym, oraz 1 faktury końcowej wystawionej za wykonanie części 2 przedmiotu zamówienia potwierdzone protokołem zdawczo-odbiorczym.

Rodzaje i opis kryteriów

Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:

1 kryterium: cena - 100 %.

Zamawiający wybierze ofertę z najniższą zaoferowaną ceną (jeśli cena najkorzystniejszej oferty nie przekroczy kwoty, jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia) osobno dla części 1 i części 2 zadania. Wynik postępowania będzie umieszczony na stronie internetowej Zamawiającego.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.

Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty na dowolną ilość części wskazanych w Roz. II niniejszego zaproszenia.
Informacje o formalnościach

Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszych ofert, Zamawiający zamieści na stronie internetowej informację o wyniku postępowania. Zamawiający powiadomi Wykonawcę, którego ofertę uzna za najkorzystniejszą wskazując miejsce i termin podpisania umowy.
Zamawiający zawrze umowę z wybranym Wykonawcą po wyborze najkorzystniejszej oferty.
Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyli się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze kolejną ofertę najkorzystniejszą spośród złożonych ofert.
W przypadku, gdy zostaną złożone dwie oferty o takiej samej, a zarazem najniższej cenie, Wykonawcy, którzy złożyli te oferty zostaną poproszeni o złożenie ofert dodatkowych z ceną nie wyższą od zaoferowanej w ofercie podstawowej - do skutecznego rozstrzygnięcia postępowania.
Zamawiający zastrzega sobie uprawnienie do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny, a także do zakończenia postępowania bez wybrania jakiejkolwiek oferty.
Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców, w stosunku, do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego, na czas trwania tych okoliczności. Na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu Wykonawca składa oświadczenie na formularzu ofertowym.

Uwagi:
Klauzula informacyjna z art. 13 ust. 1 i 2 RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, którego wartość bez podatku od towarów i usług jest mniejsza niż kwota 130.000,00 zł

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016 r, str. 1), dalej ,,Rozporządzenie", informuję, że:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Miasta i Gminy Szydłów (ul. Rynek 2, 28-225 Szydłów), tel. kontaktowy: 41 35 45 125, adres e-mail: gmina@szydlow.pl).
W sprawach z zakresu ochrony danych osobowych może się Pani/Pan kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem e-mail: inspektor@cbi24.pl.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu związanym z zamówieniem, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości 130 000 zł netto, prowadzonym z wyłączeniem przepisów ustawy z dnia 11 września 2019 r. - Prawo zamówień publicznych.
Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane przez okres 10 pełnych lat kalendarzowych, licząc od 1 stycznia roku następnego po roku, w którym nastąpiło zakończenie sprawy (11 lat) na podstawie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
Podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych jest art. 6 ust. 1 lit. c) ww. Rozporządzenia w związku z przepisami ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.).
Pani/Pana dane osobowe będą ujawniane osobom działającym z upoważnienia administratora, mającym dostęp do danych osobowych i przetwarzającym je wyłącznie na polecenie administratora, chyba że wymaga tego prawo UE lub prawo państwa członkowskiego. Pani/Pana dane mogą zostać przekazane podmiotom zewnętrznym na podstawie umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych - dostawcy usług poczty mailowej, strony BIP, dostawcy usług informatycznych w zakresie programów księgowo-ewidencyjnych.
Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych związanym z udziałem w postępowaniu; konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości udziału w postępowaniu.
Osoba, której dane dotyczą ma prawo do:

dostępu do treści swoich danych oraz możliwości ich poprawiania, sprostowania, ograniczenia przetwarzania,
w przypadku gdy przetwarzanie danych odbywa się z naruszeniem przepisów Rozporządzenia służy prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Osobie, której dane dotyczą nie przysługuje:

w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e Rozporządzenia prawo do usunięcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 Rozporządzenia;
na podstawie art. 21 Rozporządzenia prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia.

W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 Rozporządzenia, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Administrator może żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania ani zmianą postanowień umowy.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania.
Od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku, gdy wniesienie żądania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 Rozporządzenia, spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole i załącznikach do protokołu, Administrator nie udostępnia tych danych zawartych w protokole i w załącznikach do protokołu, chyba że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 18 ust. 2 Rozporządzenia.
Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia, o którym mowa w art. 16 Rozporządzenia, nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
Ponadto informujemy, iż w związku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych nie podlega Pan/Pani decyzjom, które się opierają wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu, o czym stanowi art. 22 Rozporządzenia.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.