Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6095z ostatnich 7 dni
24552z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana drzwi przesuwnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana drzwi przesuwnych

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. ks. Jerzego Popiełuszki
ul. Ligi Polskiej 8
87-100 Toruń
powiat: Toruń
tel./fax: (056) 657-42-90
zpo@zpotorun.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: tel./fax: (056) 657-
Termin składania ofert: 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPYTANIE OFERTOWE
Przy udzielaniu niniejszego zamówienia nie mają zastosowania przepisy ustawy - Prawo zamówień publicznych z 11.09.2019 r. - zamówienie o wartości mniejszej niż 130.000 zł (art. 2 ust. 1 pkt. 1).
Postępowanie prowadzone w trybie procedury wewn. ,,zapytania ofertowego", którego warunki określa niniejszy dokument.
Nr postępowania: ZPO:ZP/10/2023
przedmiot zamówienia: wymiana drzwi przesuwnych - 9 szt.
na oddziale I w budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu

I. Opis sposobu przygotowania oferty.
1. Wykonawca sporządza ofertę zgodnie z wymaganiami określonymi w treści niniejszego zapytania ofertowego. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści zapytania ofertowego.
2. Oferta musi być napisana w języku polskim oraz podpisana przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy.
3. W przypadku podpisania oferty przez osobę niewymienioną w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo.
4. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z poświadczonym przez Wykonawcę tłumaczeniem na język polski.
5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, która musi obejmować całość przedmiotu zamówienia. Złożenie większej liczby ofert spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
6. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku postępowania.
7. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy.
Zamawiający wymaga wskazania przez Wykonawcę części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcy i podania przez Wykonawcę nazwy podwykonawcy, o ile są znani na etapie składania ofert.
8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. Oferta ta winna być podpisana przez każdego partnera lub ustanowionego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
9. Ofertę należy umieścić w zamkniętej kopercie zaadresowanej na zamawiającego, opatrzonej danymi Wykonawcy (nazwa i adres) oraz napisem: ,,Wymiana drzwi przesuwnych - 9 szt. na oddziale I w budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Toruniu".
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z nieprawidłowego oznakowania i opakowania (oferty), braku którejkolwiek z informacji podanej na kopercie lub przesłania oferty na niewłaściwy adres siedziby Zamawiającego.
11. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma pisemne zawiadomienie o wprowadzeniu zmian przed terminem składania ofert.

III. Określenie przedmiotu zamówienia.

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana drzwi przesuwnych - 9 szt. (w tym drzwi przesuwne 1-skrzydłowe - 6 szt. i drzwi przesuwne 2-skrzydłowe - 3 szt.) w budynku Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego im. ks. J. Popiełuszki w Toruniu.

1.1. Zakres robót będzie następujący:
1) Demontaż istniejących drzwi;
2) Demontaż ościeżnic, osłon;
3) DOSTAWA i montaż drzwi medycznych przesuwnych jednoskrzydłowych stalowych lakierowanych z pochwytami ze stali KO;
4) DOSTAWA i montaż drzwi medycznych przesuwnych dwuskrzydłowych stalowych lakierowanych z pochwytami ze stali KO;
5) Sprzątanie po robotach remontowych.
6) Specyfikacja wykonania drzwi przesuwnych:
a) drzwi medyczne przesuwne 1-skrzydłowe lewe i prawe, wykonane ze stali cynkowanej malowanej na kolor biały RAL 9010 - 6 szt.:
- os?ciez?nica ka?towa ocynkowana i lakierowana w tym samym kolorze co płat drzwiowy;
- układ prosty z estetyczna? osłona? w kolorze płata drzwiowego;
- od strony zewne?trznej kwasoodporny pochwyt typu ,,C", od strony wewne?trznej pochwyt umieszczony wewna?trz skrzydła drzwiowego;
- drzwi pełne, bez przeszklen?, bez progu;
- wymiary orientacyjne (szerokos?c? x wysokos?c?), w tym:
5 szt.: w s?wietle os?ciez?nicy 1500x1985 mm, muru 1550x2010 mm.
1 szt.: w s?wietle os?ciez?nicy 1040x2025 mm, muru 1090x2050 mm.
(UWAGA! - dokładne wymiary zdjąć z natury przed złożeniem oferty i wykonaniem drzwi; podane wymiary należy traktować jako
orientacyjne tj. z marginesem wymiarowym +/- 5%).
b) drzwi medyczne przesuwne 2-skrzydłowe lewe, wykonane ze stali cynkowanej malowanej na kolor biały RAL 9010 - 3 szt.:
- os?ciez?nica ka?towa ocynkowana i lakierowana w tym samym kolorze co płat drzwiowy.
- układ prosty z estetyczna? osłona? w kolorze płata drzwiowego
- od strony zewne?trznej kwasoodporny pochwyt typu ,,C", od strony wewne?trznej pochwyt umieszczony wewna?trz skrzydła drzwiowego
- drzwi pełne, bez przeszklen?, bez progu;
- wymiary orientacyjne (szerokos?c? x wysokos?c?), w tym:
1 szt.: w s?wietle os?ciez?nicy 1800x2045 mm, muru 1850x2070 mm, podział skrzydła symetryczny.
2 szt.: w s?wietle os?ciez?nicy 1800x1985 mm, muru 1850x2010 mm, podział skrzydła symetryczny.
(UWAGA! - dokładne wymiary zdjąć z natury przed złożeniem oferty i wykonaniem drzwi; podane wymiary należy traktować jako
orientacyjne tj. z marginesem wymiarowym +/- 5%).

2. Przedmiot zamówienia i zakres prac określa pkt 1 niniejszego rozdziału oraz przedmiar robót stanowiący Zał. Nr 4 do zapytania ofertowego.
2a. Zamawiający udostępni Wykonawcy konieczne media (woda, energia elektr.) na potrzeby realizacji robót będących przedmiotem zamówienia, a udogodnienia z tym związane Wykonawca powinien wkalkulować w cenę oferty.
3. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w zakresie i w sposób określony w niniejszym zapytaniu ofertowym, a także załączonym przedmiarze robót, zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną oraz z najwyższą starannością.
Wykonawca przed złożeniem oferty (w celu prawidłowej oceny zakresu przedmiotu zamówienia, kosztów ryzyka, zdjęcia obmiaru z natury) powinien zapoznać się ze wszystkimi warunkami lokalizacyjnymi i realizacyjnymi robót podczas fakultatywnej wizji lokalnej, po wcześniejszym umówieniu się Zamawiającym. Przedmiar robót jest materiałem pomocniczym, nie stanowi wyłącznej podstawy wyceny i powinien być zweryfikowany przez Wykonawcę.

Dokument nr: ZPO:ZP/10/2023

Otwarcie ofert: 2. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 15.06.2023 r., godz. 15 15

w gabinecie Dyrektora. Otwarcie ofert jest jawne. Po otwarciu ofert podaje się imię i nazwisko, nazwę oraz adres Wykonawcy, którego oferta jest otwierana, a także informacje dotyczące ceny ofert.

Składanie ofert:
V. Wskazanie miejsca i terminu składania oraz otwarcia ofert.

1. Oferty należy składać do dnia 15.06.2023 r., godz. 15 00 w:

Zakład Pielęgnacyjno-Opiekuńczy im. ks. Jerzego Popiełuszki, Ul. Ligi Polskiej 8, 87-100 Toruń - sekretariat
Decydujące znaczenie dla oceny zachowania terminu składania ofert ma data i godz. wpływu oferty do Zamawiającego, a nie data jej wysłania przesyłką pocztową czy kurierską. Wszystkie oferty otrzymane przez Zamawiającego po terminie podanym powyżej zostaną zwrócone Wykonawcom bez ich otwierania.

Wymagania:
II. Warunki udziału w postępowaniu i dokumenty wymagane w ofercie. Podstawy odrzucenia oferty.
1. Przedłożona oferta musi zawierać n/w dokumenty:
a) wypełniony ,,formularz ofertowy" wg wzoru w Zał. Nr 1 do zapytania ofertowego.
b) wypełnioną ,,specyfikację cenową" - zalecany wzór określony w Zał. Nr 2 do zapytania ofertowego.
c) dokumenty zawierające opis techniczny i potwierdzające dopuszczenie oferowanych konstrukcji drzwi do stosowania w budynkach użyteczności publicznej (w tym atest higieniczny do stosowania w zakładach opieki zdrowotnej).
2. W toku badania ofert Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu, lub złożone oświadczenia lub dokumenty będą niekompletne, zawierać będą błędy lub będą budzić wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, do ich złożenia, uzupełnienia lub poprawienia lub do udzielania wyjaśnień w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia lub udzielenia wyjaśnień, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
3. Jeżeli Wykonawca wraz z ofertą nie złożył wymaganych pełnomocnictw albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie do ich złożenia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
4. W toku badania ofert Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Złożone przez Wykonawcę wyjaśnienia nie mogą prowadzić do zmiany treści oferty, z zastrzeżeniem przypadków wymienionych w pkt. 5 niniejszego rozdziału.
5. Zamawiający dokona poprawienia w ofertach:
1) oczywistych omyłek pisarskich;
2) oczywistych omyłek rachunkowych z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek;
3) innych omyłek polegających na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodujących istotnych zmian w treści oferty, z zastrzeżeniem, że poprawienie takiej omyłki będzie skuteczne, jeżeli Wykonawca wyrazi zgodę na jej poprawienie.
6. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
a) nie odpowiada treści zapytania ofertowego lub wykonawca nie spełnił warunków udziału w postępowaniu określonych w zapytaniu ofertowym,
b) zawiera błędy w obliczeniu ceny,
c) jest nieważna na podstawie innych przepisów prawa,
d) nie zostanie złożona w formie i w sposób określony w zapytaniu ofertowym,
e) wykonawca w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie zgodził się na poprawienie innej omyłki polegającej na niezgodności oferty z zapytaniem ofertowym, niepowodującej istotnych zmian w treści oferty;
f) wykonawca nie wyraził zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
6.1. O fakcie odrzucenia oferty zamawiający informuje niezwłocznie wykonawcę podając uzasadnienie.

4. Roboty należy prowadzić w sposób nie powodujący utrudnień dla prowadzenia codziennej działalności Zakładu. Podczas wykonywanych robót, teren robót należy zabezpieczyć przed dostępem osób postronnych w sposób gwarantujący bezpieczne wykonywanie robót.
5. Realizacja robót nie wymaga uzyskania pozwolenia na budowę.
6. Wszelkie czynności związane z organizacją zaplecza i terenu robót Wykonawca wykona na swój koszt w uzgodnieniu z Zamawiającym.
7. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania robót montażowych z materiałów własnych i stosować wyłącznie materiały dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie, posiadające deklaracje zgodności z Polską Normą, aprobatę techniczną lub inny dokument normalizujący, certyfikaty na znak bezpieczeństwa odpowiadające co do jakości wymogom dopuszczającym je do obrotu i stosowania w budownictwie.
8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.

9. Okres gwarancji na zamontowane drzwi: zgodnie z terminem określonym w ofercie (formularz ofertowy - Zał. Nr 1 do zapytania), nie krócej jednak niż 24 m-ce licząc od daty odbioru bez zastrzeżeń przedmiotu zamówienia.
10. Termin wykonania przedmiotu zamówienia: zgodnie z terminem określonym w ofercie (formularz ofertowy - Zał. Nr 1 do zapytania), ale nie dłużej niż 80 dni od dnia podpisania umowy.
11. Zamawiający przekaże Wykonawcy teren (wskazane miejsca do montażu) w terminie 2 dni od zgłoszenia takiej potrzeby przez Wykonawcę lub innym terminie uzgodnionym przez Strony.

12. Cena musi być wyrażona w złotych polskich (PLN) i obejmować wszystkie koszty wykonania robót. Wykonawca musi sporządzić specyfikację cenową w PLN wg Zał. Nr 2 do niniejszego zapytania. Cena ryczałtowa oferty musi być podana w złotych polskich cyfrowo i słownie z wyodrębnieniem podatku VAT. Dla porównania złożonych ofert Zamawiający przyjmie cenę brutto obejmującą podatek VAT. Cena oferty musi być wyrażona z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w PLN.
13. Należność za wykonanie przedmiotu umowy płatna będzie przelewem na zasadach określonych we wzorze umowy.
14. Jeżeli złożono ofertę, której wybór prowadziłby do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego zgodnie z przepisami o podatku od towarów i usług, Zamawiający w celu oceny takiej oferty dolicza do przedstawionej w niej ceny podatek od towarów i usług, który miałby obowiązek rozliczyć zgodnie z tymi przepisami. Wykonawca, składając ofertę informuje Zamawiającego w formularzu ofertowym (Zał. Nr 1 do zapytania), czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania, oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku.

VI. Termin związania warunkami oferty.
1. Wykonawca związany będzie złożoną ofertą przez okres 45 dni licząc od dnia, w którym upływa termin składania ofert.
2. W toku postępowania Zamawiający może jednokrotnie zwrócić się z wnioskiem do Wykonawców o zgodę na przedłużenie terminu związania ofertą, maksymalnie o 45 dni.
3. Wykonawca może z własnej inicjatywy przedłużyć termin związania ofertą.

VII. Istotne dla Zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
Wszelkie istotne postanowienia jakie zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy określa Załącznik Nr 3 - wzór przyszłej umowy.

VIII. Inne postanowienia.
1. W szczególnie uzasadnionych przypadkach przed terminem składania ofert Zamawiający może zmodyfikować treść zapytania ofertowego. O każdej zmianie Zamawiający zawiadomi niezwłocznie każdego Wykonawcę, któremu przekazano zapytanie ofertowe oraz zamieści je na stronie internetowej. W przypadku, gdy zmiana treści zapytania powodować będzie konieczność modyfikacji ofert, Zamawiający przedłuży termin składania ofert, aby dać Wykonawcom dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach. W takim przypadku wszelkie prawa i zobowiązania Wykonawców i Zamawiającego będą podlegały nowemu terminowi.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści ,,zapytania ofertowego", jednak nie później niż 2 dnia po otrzymaniu od Zamawiającego lub po zamieszczeniu zapytania ofertowego na stronie internetowej. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż w 2 dniu przed upływem terminu składania ofert. Przedłużenie terminu składania ofert nie wpływa na bieg terminu składania wniosku o wyjaśnienie treści ,,zapytania ofertowego". Zamawiający prześle treść zapytania wraz z wyjaśnieniem wszystkim Wykonawcom, którym przekazano ,,zapytanie ofertowe" lub zamieści je na swojej stronie internetowej, jeśli zapytanie ofertowe było zamieszczone na stronie internetowej Zamawiającego.
3. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się zgodnie z wyborem Zamawiającego tj.: przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 344) na adres: zpo@zpotorun.pl
5. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty, zamawiający zawiadamia wykonawców drogą elektroniczną, którzy złożyli oferty, o wyborze najkorzystniejszej oferty podając jej nazwę, adres siedziby oraz uzasadnienie wyboru. Informacje tą Zamawiający zamieszcza także na swojej stronie internetowej, jeśli zapytanie ofertowe było zamieszczone (upublicznione) na stronie internetowej Zamawiającego.
6. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana, odstąpi od zawarcia umowy, Zamawiający może wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert lub pozostawić postępowanie bez rozstrzygnięcia.

7. Zamawiający unieważnia postępowanie w trybie zapytania ofertowego jeżeli:
a) nie złożono żadnej oferty nie podlegającej odrzuceniu,
b) cena najkorzystniejszej oferty przekracza kwotę, którą zamawiający przeznaczył na finansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tą kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty,
c) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że dalsze prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie zamawiającego,
d) postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą wybór oferty i zawarcie umowy.
7.1. O unieważnieniu postępowania Zamawiający zawiadamia niezwłocznie i równocześnie wszystkich Wykonawców, którzy:
1) ubiegali się o udzielenie zamówienia - w przypadku unieważnienia postępowania przed upływem terminu składania ofert;
2) złożyli oferty - w przypadku unieważnienia postępowania po upływie terminu składania ofert;
podając uzasadnienie.
Informacje tą Zamawiający zamieszcza także na swojej stronie internetowej, jeśli zapytanie ofertowe było zamieszczone (upublicznione) na stronie internetowej Zamawiającego.
8. Umowę w formie pisemnej w sprawie udzielenia zamówienia zawiera się nie wcześniej niż po 2 dniach od zatwierdzenia protokołu postępowania i wysłania zawiadomienia o wyborze oferty do wszystkich, którzy złożyli oferty, chyba że w danym postępowaniu wpłynęła tylko jedna oferta.
9. W niniejszym postępowaniu nie mają zastosowania środki ochrony prawnej, o których mowa w ustawie Prawo zamówień publicznych.
10. W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym zapytaniu mają zastosowanie przepisy instrukcji (regulaminu) wewnętrznego Zamawiającego dotyczącej trybu ,,zapytania ofertowego", a w przypadku braku regulacji - decyzje indywidualne kierownika Zamawiającego.

Uwagi:
V. Zasady wyboru oferty najkorzystniejszej.
1. Wszystkie ważne oferty złożone w niniejszym postępowaniu będą wg nast. kryteriów oceny:

L.p
KRYTERIUM i RANGA
Sposób przeliczeń
1.

Cena - 85 %

cena najniższa spośród nieodrzuconych ofert
PKT = ----------------------------------------------------------------------- x 100 x 85%
cena badanej nieodrzuconej oferty

2.
Okres gwarancji na zamontowane drzwi - 10 %
okres gwarancji badanej nieodrzuconej oferty
PKT = ------------------------------------------------------------------------------------------- x 100 x 10%
najdłuższy zaproponowany okres gwarancji spośród nieodrzuconych ofert

3.

Termin wykonania - 5 %

najkrótszy zaproponowany termin wykonania spośród nieodrzuconych ofert
PKT = --------------------------------------------------------------------------------------------- x 100 x 5%
termin wykonania badanej nieodrzuconej oferty

OGÓŁEM - 100%

2. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.
3. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą w oparciu o podane kryteria wyboru.
4. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z najniższą ceną, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
5. Ocena końcowa oferty to suma punktów uzyskanych przez daną ofertę wg w/w kryteriów.

Kontakt:
4. Do kontaktu z Wykonawcami upoważniona jest mgr Aleksandra Wachowiak-Kaźmierczak, tel. (56) 65-74-290.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.