Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
793z dziś
6992z ostatnich 7 dni
27360z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Agencja Rozwoju Przemysłu S.A
ul. Nowy Świat 6/12
00-400 Warszawa
powiat: Warszawa
Tel.: (+48) 22 695 36 00 , (+48) 22 695 37 00
zakupy@arp.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Warszawa
Wadium: 9.000,00 zł
Nr telefonu: Tel.: (+48) 22 695 3
Termin składania ofert: 2023-06-27 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Spółka zarejestrowana w Rejestrze Przedsiębiorców prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy, XII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000037957, o opłaconym kapitale zakładowym w wysokości 8.082.743.000,00 zł, NIP: 526-030-02-04, REGON: 006746410.

ROZDZIAŁ IV. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
1. Przedmiotem zamówienia jest sprawowanie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dla Inwestycji pn.: ,,Rozbudowa i przebudowa układu drogowego w rejonie TSSE Podstrefa Wrocław-Kobierzyce" oraz świadczenie na rzecz Zamawiającego usługi wsparcia technicznego poprzedzającego rozpoczęcie robót budowlanych.
2. Wykonawca jest zobowiązany prowadzić nadzór inwestorski nad wszystkimi pracami ujętymi w Umowie oraz nieujętymi a koniecznymi do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w ramach ryczałtowego wynagrodzenia umownego.

3. Na Inwestycję, o której mowa w ust. 1 składają się m.in. następujące zadania:
a) budowa drogi gminnej (fragment Ul. Innowacyjnej) wraz z przebudową drogi krajowej nr 35a w zakresie budowy skrzyżowania z ulicą Innowacyjną wraz z budową sieci oświetlenia drogowego, sieci kanalizacji deszczowej, kanału technologicznego oraz przebudową sieci wodociągowej;
b) przebudowa dróg wewnętrznych (ulice Innowacyjna, Współpracy i LG) w Biskupicach Podgórnych w zakresie budowy zatok postojowych oraz chodników;
c) przebudowa zjazdu z ulicy Koreańskiej na działkę nr 2/105 w obrębie Biskupice Podgórne wraz z przebudową odwodnienia, oświetlenia ulicznego i kolizyjnych odcinków sieci;
d) przebudowa dróg wewnętrznych (ulice: Innowacyjna i Współpracy) w Biskupicach Podgórnych w zakresie przebudowy skrzyżowania wraz z przebudową odwodnienia, oświetlenia ulicznego i kolizyjnych odcinków sieci;
e) wykonanie utwardzenia terenu na dz. nr 2/121 oraz 2/126 w obrębie Biskupice Podgórne.
4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia, wymagania dotyczące jego realizacji oraz wymagania jakościowe zostały określone w Projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 2 do Instrukcji oraz w Opisie Przedmiotu Zamówienia, stanowiącym Załącznik nr 3 do Instrukcji.

Dokument nr: BAZ.264.21.2023

Otwarcie ofert: 15. Komisja dokona niejawnego otwarcia ofert w siedzibie Zamawiającego, w tym samym dniu, w którym upływa termin składania ofert o godz. 10:00.

Składanie ofert:
14. Złożenie Oferty:
1) skan podpisanej oferty lub ofertę w formie elektronicznej z podpisem kwalifikowanym lub postaci elektronicznej z podpisem zaufanym lub osobistym - zabezpieczonej hasłem - wraz z załącznikami należy przesłać na adres zakupy@arp.pl, w tytule maila należy wpisać: ,,Oferta BAZ.264.21.2023";
2) hasło umożliwiające otwarcie pliku oferty należy przesłać w osobnej wiadomości, w tytule maila należy wpisać ,,Hasło BAZ.264.21.2023";
3) termin składania ofert upływa dnia 27 czerwca 2023 r. o godz. 09:00;
4) dla oceny zachowania powyższego terminu przyjmuje się datę i godzinę wpływu oferty i hasła na adres: zakupy@arp.pl , z zastrzeżeniem, iż w przypadku, gdy serwer pocztowy Zamawiającego zarejestruje wpływ oferty, to za moment wpływu oferty przyjmuje się ten moment niezależnie od podjętej przez serwer akcji (wstrzymane/ spam/ przekazano na adres: zakupy@arp.pl);

Miejsce i termin realizacji:
ROZDZIAŁ V. TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Wykonawca będzie świadczył na rzecz Zamawiającego usługi w okresach:
a) w zakresie wsparcia technicznego poprzedzającego rozpoczęcie robót budowlanych przez wykonawcę - od dnia zawarcia Umowy do momentu zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych;
b) w zakresie pełnienia nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi od dnia zawarcia umowy z wykonawcą robót budowlanych do czasu dokonania odbioru końcowego Inwestycji oraz w okresie gwarancji i rękojmi od dnia dokonania odbioru końcowego Inwestycji do dnia, w którym upłynie okres gwarancji i rękojmi udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych dla ostatniego ze zrealizowanych Zadań, bądź do dnia usunięcia wad lub usterek ujawnionych w okresie gwarancji i rękojmi udzielonych przez wykonawcę robót budowlanych.
2. Przewidywany okres realizacji Inwestycji na podstawie odrębnej umowy z Wykonawcą robót budowlanych wynosi 18 (osiemnaście) miesięcy od dnia podpisania umowy z Wykonawcą (Zadania będą realizowane sukcesywnie, w sposób ograniczający negatywny wpływ realizowanych robót budowlanych na płynność ruchu na terenie EURO-PARK Kobierzyce).
3. Przewidywany termin zakończenia Inwestycji określono na dzień 31 marca 2025 roku, z tym, że Zamawiający dopuszcza możliwość wydłużenie terminu realizacji robót budowlanych do dnia 31 grudnia 2025 r.
4. W przypadku wydłużenia się terminu realizacji robót budowlanych Strony zgodnie postanawiają, że pełnienie nadzoru inwestorskiego w ramach Umowy obejmuje wydłużony okres realizacji robót budowalnych z uwzględnieniem ust. 2 i 3.

5. Inspektor nadzoru inwestorskiego pełni nadzór inwestorski w okresie udzielonej sześćdziesięciomiesięcznej (60) gwarancji i rękojmi należytego wykonania umowy o roboty budowlane udzielonej przez wykonawcę robót budowlanych na każde z Zadań.

Wymagania:
2. Budynek Centrum Bankowo-Finansowego (,,CBF").
3. Adres strony internetowej: https://arp.bip.gov.pl/
4. Zamawiający informuje, iż nie jest podmiotem zobowiązanym do stosowania ustawy prawo zamówień publicznych (Dz.U.2022 poz. 1710), a przedmiotowe postępowanie przeprowadza zgodnie z art. 8a ustawy o specjalnych strefach ekonomicznych (Dz.U. 2023 poz. 91) dobrowolnie.

ROZDZIAŁ II. KOMUNIKACJA POMIĘDZY ZAMAWIAJĄCYM I WYKONAWCĄ
1. Kontaktowanie się Zamawiającego i Wykonawcy odbywa się za pomocą poczty elektronicznej na poniższe adresy e-mail:
1) magdalena.sitko@arp.pl
2) krzysztof.jakubowski@arp.pl
2. Wszelką korespondencję dotyczącą przedmiotowego postępowania z wyjątkiem składania oferty, należy kierować jednocześnie do obu ww. osób.
3. W przypadku braku potwierdzenia przez ww. osoby otrzymania wiadomości, korespondencję należy skierować na adres zakupy@arp.pl.
4. Zamawiający i Wykonawca są zobowiązani niezwłocznie potwierdzić, na żądanie drugiej Strony, fakt otrzymania przekazanych oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przesyłanych drogą elektroniczną.

ROZDZIAŁ III. WYJAŚNIENIA I ZMIANY INSTRUKCJI
1. Zamawiający zastrzega możliwość dokonania zmiany treści niniejszej Instrukcji w każdym czasie przed upływem terminu składania ofert.
2. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści Instrukcji. Jeżeli pytanie nie będzie dotyczyło wyjaśnienia treści Instrukcji lub termin, w którym pytanie zostanie zadane nie będzie umożliwiał udzielenia odpowiedzi, Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia odpowiedzi.
3. Zamawiający treść wyjaśnień lub zmiany Instrukcji zamieści na stronie https://arp.bip.gov.pl/

ROZDZIAŁ VI. WARUNKI UDZIAŁU ORAZ PODSTAWY WYKLUCZENIA W POSTĘPOWANIU
1. Zamawiający informuje, że najpierw dokona badania i oceny ofert, a następnie dokona kwalifikacji wyłącznie dwóch wykonawców, których oferty zostaną najwyżej ocenione, w zakresie spełniania warunków udziału w Postępowaniu.
2. Zamawiający wymaga wykazania spełniania poniższych warunków udziału w Postępowaniu dotyczących:
1) posiadania doświadczenia:
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalność jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał (tj. zrealizował, zakończył), a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych należycie wykonuje (świadczy, realizuje) co najmniej 3 (trzy) usługi nadzoru inwestorskiego prowadzonego zgodnie z obowiązującymi przepisami Prawa budowlanego nad robotami polegającymi na budowie, rozbudowie, przebudowie drogi publicznej minimum klasy G o wartości inwestycji minimum 18 mln zł netto każda.
2) dysponowania osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia:
Wykonawca musi wykazać, że do realizacji przedmiotowego zamówienia skieruje osobę lub osoby posiadające aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w następujących specjalnościach:
a) inżynieryjnej drogowej - co najmniej jedna osoba, mogąca wykazać się co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym od uzyskania uprawnień budowlanych oraz mająca zrealizowane co najmniej 3 (trzy) usługi nadzoru inwestorskiego w okresie ostatnich 5 lat nad robotami polegającymi na budowie, rozbudowie, przebudowie drogi publicznej minimum klasy G o wartości inwestycji minimum 18 mln zł netto każda;
b) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - co najmniej jedna osoba, mogąca wykazać się co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym od uzyskania uprawnień budowlanych;
c) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji, urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych - co najmniej jedna osoba, mogąca wykazać się co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym od uzyskania uprawnień budowlanych;
d) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych - co najmniej jedna osoba, mogąca wykazać się co najmniej 5-letnim doświadczeniem zawodowym od uzyskania uprawnień budowlanych.
Wymieniony powyżej skład osobowy należy traktować jako minimalne wymagania Zamawiającego.
Wykonawca wskaże jako osobę pełniącą funkcję Koordynatora czynności inspektorów nadzoru inwestorskiego na budowie - Inspektora w specjalności inżynieryjnej drogowej, o którym mowa w ust.2 pkt 2 lit. a.

Osoby wymienione w lit. a - d powyżej powinny posiadać odpowiednie uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 682) oraz ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o ułatwieniu dostępu do wykonywania niektórych zawodów regulowanych (Dz. U. z 2014 r., poz. 768), albo odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.
Zamawiający, określając wymogi dla osoby w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawa Budowlanego oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334).
Osoby wskazane do realizacji zamówienia w wykazie osób muszą posiadać aktualne zaświadczenia potwierdzające członkostwo we właściwej izbie samorządu zawodowego oraz obowiązkowe ubezpieczenie OC za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (art. 6 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 roku o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 551).
Uwaga: Zamawiający dopuszcza możliwość pełnienia kilku funkcji przez jedną osobę pod warunkiem posiadania przez kandydata kwalifikacji odpowiadających wymaganiom dla każdej z tych funkcji.
3. O udzielenie Zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania w okolicznościach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022, poz. 835), zwanej dalej ,,Pwa". Oświadczenie wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu zostało zawarte w ust. 14 Formularza oferty. Wykonawca składając ofertę jednocześnie oświadcza, że nie podlegamy wykluczeniu z postępowania w okolicznościach wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. 2022, poz. 835). Wykonawca nie jest zobowiązany do składania odrębnego oświadczenia.
4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia, warunki mogą zostać spełnione przez jednego Wykonawcę lub łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie Zamówienia - za wyjątkiem warunku dotyczącego posiadanego doświadczenia.
5. Warunek udziału w postępowaniu dotyczący doświadczenia, musi być spełniony:
a) przez Wykonawcę samodzielnie lub
b) przez podmiot udostępniający wiedzę i doświadczenie (podwykonawcę) samodzielnie lub
c) w przypadku podmiotów występujących wspólnie - samodzielnie przez minimum jednego z wykonawców występujących wspólnie.
6. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 7 ust. 6-7 Pwa, osoba lub podmiot podlegające wykluczeniu na podstawie art. 7 ust. 1 tej ustawy, które w okresie tego wykluczenia ubiegają się o udzielenie Zamówienia (przez ubieganie się rozumie się złożenie oferty) lub biorą udział w postępowaniu o udzielenie Zamówienia podlegają karze pieniężnej. Karę pieniężną nakłada Prezes Urzędu Zamówień Publicznych, w drodze decyzji, w wysokości do 20 000 000 zł.

ROZDZIAŁ VII. WIZJA LOKALNA
Zamawiający nie przewiduje wizji lokalnej.

ROZDZIAŁ VIII. DOKUMENTY SKŁADANE WRAZ Z OFERTĄ
1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty:
1) skan podpisanej OFERTY lub ofertę w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, której wzór stanowi Załącznik nr 1 do Instrukcji, w tym oświadczenia wymienione w tym załączniku;
2) pełnomocnictwo, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z KRS lub CEIDG;
3) wykaz usług (umów) nadzoru inwestorskiego wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zostały wykonane - Załącznik nr 4 do Instrukcji;
4) dokumentów potwierdzających, że usługi (umowy), o których mowa w pkt 3), zostały wykonane należycie (np. referencje, protokoły odbioru, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty np. oświadczenie własne Wykonawcy - w takim przypadku niezbędne jest udowodnienie Zamawiającemu, że Wykonawca nie mógł uzyskać dowodów na potwierdzenie należytego wykonania np. korespondencja z podmiotem, na rzecz którego zostały wykonane roboty;
5) wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji Zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia, niezbędnych do wykonania Zamówienia - Załącznik nr 5 do Instrukcji;
Dla wymienionych w wykazie osób, które uzyskały uprawnienia budowlane przed 1995 r. Zamawiający wymaga dołączenia do niniejszego wykazu kopii ich uprawnień budowlanych oraz aktualnego zaświadczenia o członkostwie we właściwej okręgowej izbie inżynierów budownictwa.
6) oryginał gwarancji, jeżeli Wykonawca wnosi wadium w innej formie niż pieniężna. Wadium ustanawia przynajmniej jeden Wykonawca lub Wykonawcy wspólnie.
2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów i oświadczeń metodą spełnia/nie spełnia.
3. Zamawiający może wezwać Wykonawców, którzy w wyznaczonym terminie nie złożyli wymaganych dokumentów lub oświadczeń, lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie warunków lub wymagań na dzień przedłożenia danego oświadczenia lub dokumentu.
4. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający może żądać udzielenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert, w tym treści dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty oraz wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość zaoferowanej ceny.
5. Dokumenty wchodzące w skład oferty mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopii. Oświadczenia sporządzane na podstawie wzorów stanowiących załączniki do niniejszej Instrukcji oraz zobowiązania podmiotów trzecich powinny być złożone w formie oryginału. Zgodność

z oryginałem wszystkich zapisanych stron kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez osobę (lub osoby, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy upoważnione są dwie lub więcej osób łącznie) uprawnioną do reprezentacji Wykonawcy w postępowaniu.

ROZDZIAŁ IX. OPIS SPOSOBU OBLICZENIA CENY OFERTY
1. Cenę oferty należy określić w formie ryczałtu.
2. Wykonawca określi cenę oferty w złotych polskich.
3. Wszystkie ceny wyszczególnione w ofercie winny zostać podane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
4. Przy obliczaniu ceny należy przyjąć obowiązującą stawkę podatku VAT zgodnie z ustawą z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
5. Ryczałtowa cena ofertowa winna zawierać wszystkie koszty i opłaty związane z wykonaniem przedmiotu Zamówienia, w szczególności zysk Wykonawcy, ubezpieczenia, podatki, sprzęt używany przez Wykonawcę do wykonywania prac, wszelkie niezbędne narzędzia, materiały i środki związane z należytym wykonaniem umowy.
6. Wykonawca ma obowiązek uzyskać informacje konieczne i przydatne do wyceny.
ROZDZIAŁ XI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 9.000,00 zł (słownie:
Dodatkowe usługi nadzoru inwestorskiego wykonane przez inspektora nadzoru branży drogowej (Koordynatora) powyżej 3 usług wskazanych w ROZ.VI ust. 2 pkt 2 lit a punktowane w ramach kryterium ,,Doświadczenie inspektora branży drogowej (Koordynatora)"
Liczba wykonanych przez inspektora nadzoru branży drogowej (Koordynatora) dodatkowych usług nadzoru inwestorskiego *)
Liczba przyznawanych punktów
1
10
2 i więcej
20

dziewięć tysięcy złotych).
3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na cały okres związania ofertą.
4. Wadium musi być wniesione przez upływem terminu składania ofert w jednej z poniższych form:
1) pieniądzu wpłaconym przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego:
77 1240 6247 1111 0000 4975 2430 z dopiskiem ,,Oferta - Nadzór inwestorski - postępowanie nr BAZ.264.21.2023";
2) gwarancji bankowej;
3) gwarancji ubezpieczeniowej.
5. Za wadium wniesione w terminie uważa się:
1) dla wadium wnoszonego w pieniądzu - datę i godzinę uznania rachunku bankowego przez bank Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (tj. przed datą i godziną wskazaną w Rozdziale XII, ust. 14 pkt 3),
2) dla wadium wnoszonego w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych - złożenie wraz z ofertą przed upływem terminu składania ofert (tj. przed datą i godziną wskazaną w Rozdziale XII, ust. 14 pkt 3).
6. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji, o których mowa w ust. 4 pkt 3-4, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji, w postaci elektronicznej. Wadium to Wykonawca składa wraz z ofertą.
7. Zamawiający zatrzyma wadium w następujących przypadkach:
1) Wykonawca odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w dokumentach postępowania;
2) Wykonawca nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) Zawarcie umowy z Wykonawcą stało się niemożliwe z przyczyn leżących po jego stronie.
8. Wadium wnoszone w gwarancjach musi zawierać stwierdzenie, że gwarant zobowiązuje się nieodwołanie i bezwarunkowo pokryć wszelkie zobowiązania wykonawcy wobec Zamawiającego wynikające z zapisów Instrukcji dotyczące wadium, do wysokości gwarantowanej kwoty, na pierwsze żądanie Zamawiającego przedstawione gwarantowi w formie pisemnej. Gwarancje nie mogą wprowadzać żadnych dodatkowych warunków merytorycznych.
9. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji koniecznym jest, aby w treści dokumentu wskazano przypadki utraty wadium, o których mowa w ust. 7.
10. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni:
a) od dnia upływu terminu związania ofertą,
b) od dnia zawarcia umowy,
c) od dnia unieważnienia postępowania,
d) na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert,
e) na wniosek wykonawcy, którego ofertę odrzucono,
f) na wniosek wykonawcy, po wyborze najkorzystniejszej oferty, z wyjątkiem tego, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
g) na wniosek wykonawcy, po unieważnieniu postępowania.
11. Zamawiający zwraca kwotę wadium w wysokości wniesionej przez wykonawcę powiększonej o stosowne odsetki, które wynikają z umowy rachunku bankowego, na którym je przechowywano. Pomniejsza je o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na konto wskazane przez wykonawcę. Wadium wniesione w innej formie niż pieniądz zamawiający zwraca składając gwarantowi lub poręczycielowi oświadczenie o zwolnieniu wadium.
12. Oferta wykonawcy, który złożył wniosek o zwrot wadium, podlega odrzuceniu
ROZDZIAŁ XII. OFERTA
1. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę na całość Zamówienia.
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
4. Zamawiający dopuszcza realizację Zamówienia przy udziale podwykonawców.
5. Oferta musi odpowiadać treści i wymaganiom określonym w Instrukcji.
6. Oferta, aby była ważna, musi być podpisana przez Wykonawcę lub osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy.
7. Wszystkie strony oferty, na których zostaną dokonane poprawki lub korekty błędów, muszą być parafowane przy miejscu naniesienia tych poprawek (korekt) przez osoby podpisujące ofertę.
8. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, co do których Wykonawca zastrzega, że nie mogą być udostępniane innym Wykonawcom, muszą być oznaczone przez Wykonawcę klauzulą: ,,Informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 2 ustawy z 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji". Zaleca się, aby informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa były oznaczone na właściwym dokumencie widocznym napisem ,,Tajemnica przedsiębiorstwa". Brak zastrzeżenia lub brak spełniania przez zastrzeżoną informację przesłanek określonych w art. 11 ust. 2 ww. ustawy oznaczać będzie, że oferta może być ujawniona w całości albo części.
9. Ofertę należy sporządzić w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
10. Wykonawca może wprowadzić zmiany lub wycofać złożoną ofertę przed upływem terminu składania ofert. Oferta ze zmianami, oprócz oznaczeń jak w ust. 14 pkt 1), musi być dodatkowo oznaczona określeniem: ,,ZMIANA".
11. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty, niezależnie od wyniku Postępowania. Zamawiający w żadnym przypadku nie odpowiada za koszty poniesione przez Wykonawcę związku przygotowaniem i złożeniem oferty. Wykonawca zobowiązuje się nie podnosić jakichkolwiek roszczeń z tego tytułu względem Zamawiającego.
12. Wykonawca jest związany ofertą przez okres 60 dni, bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
13. Zamawiający może zwrócić się do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie terminu związania ofertą o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż 30 dni.
5) w przypadku przesłania przez Wykonawcę pliku oferty niezabezpieczonego hasłem, przypadkowe otwarcie oferty nie ma wpływu na tok postępowania i nie będzie skutkować jego unieważnieniem;
6) w przypadku przesłania oferty zabezpieczonej hasłem, ale nie przekazania hasła przed upływem terminu otwarcia ofert, Zamawiający nie będzie oceniał takiej oferty;
7) Zamawiający informuje, iż pliki w formie wypełnionego formularza oferty wraz z ww. wymaganymi dokumentami (dalej ,,przesyłka") ze względów technicznych nie może być większa niż 25 MB.

16. Zamawiający zawiadomi Wykonawcę o przesłaniu oferty po terminie.

Uwagi:
ROZDZIAŁ X. KRYTERIA OCENY OFERT
1. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej Oferty, która nie będzie podlegała odrzuceniu oraz uzyska najwyższą liczbę punktów w obliczoną według wzoru:
P = C + D
gdzie:
P - łączna liczba punktów przyznanych badanej ofercie,
C - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium ,,Cena brutto oferty" - 80 pkt.,
D - liczba punktów przyznanych badanej ofercie w kryterium ,,Doświadczenie inspektora branży drogowej (Koordynatora)" - 20 pkt.
2. Poniżej Zamawiający przedstawia szczegółowy sposób oceny ofert pod względem następujących kryteriów:
3. Kryterium ,,Cena brutto oferty (C)" - w którym można uzyskać maksymalnie 80 pkt. obliczone wg wzoru: (cena brutto najtańszej Oferty / cena brutto Oferty badanej) x 80 pkt):
?=???? ? 80 ???.
gdzie:
C - liczba punktów przyznana Wykonawcy za zaoferowane wynagrodzenie brutto,
Cn - cena brutto najtańszej Oferty;
Cb - Cena brutto Oferty badanej.
4. Kryterium ,,Doświadczenie inspektora branży drogowej (Koordynatora) (D)". Oferta w przedmiotowym kryterium otrzymać może maksymalnie 20 pkt. Liczba punktów zostanie przyznana Wykonawcy zgodnie z poniższą tabelą:

*) Zamawiający zastrzega, że dodatkowe usługi pełnienia nadzoru nie mogą być tożsame z usługami wykazanymi na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w Rozdziale VI ust. 2 pkt 2 lit. a).
Wykonawca w Formularzu ofertowym wskaże tą samą osobę co w warunku, pełniącą funkcję Koordynatora - Inspektora nadzoru branży drogowej, który posiada doświadczenie w realizacji dodatkowych usług nadzoru inwestorskiego prowadzonych zgodnie z przepisami Prawa budowlanego nad robotami o wartości minimum 18 mln zł netto każda, polegającymi na budowie, rozbudowie, przebudowie drogi publicznej minimum klasy G w okresie 10 lat przed upływem składania ofert .
Wykaz doświadczenia na potrzeby kryterium ,,Doświadczenie inspektora branży drogowej (Koordynatora) (D)" Wykonawca wykaże w Formularzu ofertowym, którego wzór stanowi Załącznik nr 1 do Instrukcji postępowania poprzez wykazanie się dodatkową liczbą zrealizowanych usług nadzoru inwestorskiego. Powyższy wykaz stanowić będzie podstawę do przyznania punktów w kryterium, o którym mowa w ust. 4 powyżej. Zamawiający zastrzega, że w przypadku niezłożenia ww. wykazu oferta nie otrzyma punktów w tym kryterium. Zamawiający nie dopuszcza uzupełnienia ww. wykazu po terminie składania ofert.
Uwaga: Osoba wskazana w tym kryterium oceny ofert obowiązana jest uczestniczyć w realizacji Przedmiotu Zamówienia. Zamawiający informuje, iż dokona oceny w tym kryterium bazując na oświadczeniu Wykonawcy wskazanym w ofercie, jednak Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji prawdziwości oświadczenia Wykonawcy, w szczególności poprzez możliwość wezwania Wykonawcy do przedstawienia szczegółowych informacji lub dowodów dot. doświadczenia osoby, którymi Wykonawca wykazał się w tym kryterium oceny ofert.
5. Zamawiający uzna za najkorzystniejszą ofertę, która uzyska najwyższą liczbę punktów (P).
6. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Najwyższa liczba punktów wyznaczy najkorzystniejszą ofertę.
7. Zamawiający udzieli Zamówienia Wykonawcy, którego oferta w toku badania i oceny ofert nie zostanie odrzucona i zostanie uznana za najkorzystniejszą tzn. uzyska najwyższą liczbę punktów w kryterium/kryteriach.

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.