Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1181z dziś
7296z ostatnich 7 dni
25803z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, konserwacja i naprawa systemów dyskretnego...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Konserwacja i naprawa systemów alarmowych, konserwacja i naprawa systemów dyskretnego ostrzegania, konserwacja i naprawa systemów telewizji dozorowej oraz stałej gotowości interwencji służb ochrony, a także montaż i podłączenie systemów dyskretnego ostrzegania

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach
ul. Grażyńskiego 5
40-126 Katowice
powiat: Katowice
32/258 20 21 do 25, 32/416 31 66, Fax: 32/258 20 25, Fax: 32/4163 155
poczta@kzgm.katowice.pl
Województwo: śląskie
Miasto: Katowice
Wadium: ---
Nr telefonu: 32/258 20 21 do 25,
Termin składania ofert: 2023-06-13 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Usługa polegająca na konserwacji i naprawach systemów alarmowych , konserwacji i naprawach systemów dyskretnego ostrzegania, konserwacji i naprawach systemów telewizji dozorowej oraz stałej gotowości interwencji służb ochrony, a także montażu i podłączeniu systemów dyskretnego ostrzegania.
ROZDZIAŁ II Opis przedmiotu zamówienia 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na:
a) kwartalnych konserwacjach systemów alarmowych we wszystkich lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w części pierwszej załącznika nr 1 do umowy oraz zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy,
b) kwartalnych konserwacjach systemów dyskretnego ostrzegania we wszystkich lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w części drugiej załącznika nr 1 do umowy oraz zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy
c) kwartalnych konserwacjach systemów monitorowania wizyjnego telewizji dozorowej obiektów w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego w części trzeciej załącznika nr 1 do umowy oraz zgodnie z harmonogramem stanowiącym załącznik nr 2 do umowy,
d) naprawach systemów alarmowych .systemów dyskretnego ostrzegania lub systemów monitorowania wizyjnego telewizji dozorowej we wszystkich lokalizacjach objętych umową. Przez naprawę Zamawiający rozumie wykonanie czynności mających na celu przywrócenie właściwości użytkowych w uszkodzonych urządzeniach poprzez wymianę uszkodzonych elementów na nowe lub ich regenerację.
e) utrzymaniu ciągłego działania systemu monitorowania wizyjnego telewizji dozorowej (zwanej dalej CCTV) w obiektach wskazanych w części 2 załącznika nr 1 do umowy, w tym utrzymanie ciągłego dostępu do sieci internet oraz stałego adresu IP i dzierżawa jednego komputera klasy PC wraz z monitorem zgodnie ze specyfikacją wykazaną w § 4 ust. 4 umowy.
f) całodobowym monitorowaniu systemów alarmowych oraz systemów dyskretnego ostrzegania, przyjmowaniu i rejestrowaniu alarmów z tych systemów oraz interwencji grup interwencyjnych w momencie uruchomienia się urządzenia alarmowego lub systemu dyskretnego ostrzegania w lokalizacjach wskazanych w załącznikach nr 3 i 4 do umowy,
g) montażu i podłączeniu systemów dyskretnego ostrzegania do systemów alarmowych należących do Zamawiającego,
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określają wzór umowy wra z
załącznikami- załącznik nr 2 do Specyfikacji konkursu.

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie (odczytanie) ofert nastąpi w dniu 13.06.2023r. o godz. 14:15wKZGMw
Katowicach, Ul. Grażyńskiego 5 - Sala konferencyjna.
4. Otwarcie (odczytanie) ofert jest jawne.
UWAGA: TRANSMISJA NA ŻYWO Z SESJI OTWARCIA OFERT BĘDZIE DOSTĘPNA NA STRONIE DOMOWEJ KZGM KATOWICE NA PLATFORMIE FACEBOOK https://www.facebook.com/paqes/cateaorv/Real-Estate-Companv/KZGM-w-Katowicach-580819842433307/

Składanie ofert:
1. Oferta składana osobiście powinna być złożona w skrzynce podawczej znajdującej się wewnątrz budynku w tzw. przedsionku, a w przypadku przesłania oferty przesyłką pocztową lub kurierską dopuszcza się złożenie w Kancelarii lub skrzynce podawczej znajdującej się wewnątrz budynku w tzw. przedsionku - przy Ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice - parter do dnia 13.06.2023r. do godz. 13:30.

Miejsce i termin realizacji:
ROZDZIAŁ III Termin wykonania zamówienia
Termin realizacji przedmiotu zamówienia ustala się do 12 miesięcy od dnia podpisania umowy nie wcześniej niż od dnia 01.07.2023 r.

Wymagania:
O WARTOŚCI NIEPRZEKRACZAJĄCEJ
130.000,00 zł NETTO
Postanowienia ogólne:
SPECYFIKACJA konkursu określa opis przedmiotu zamówienia, warunki udziału w konkursie i reguły konkursu na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września 2013 r. Prawo zamówień publicznych, Kodeksu cywilnego oraz Zarządzenia DN/31/2015 z dnia 15.10.2015 r. w sprawie sposobu postępowania przy udzielaniu zamówień na usługi, roboty budowlane i dostawy nie podlegające prawu zamówień publicznych.
2 . Prawo opcji.
Zamawiający zastrzega sobie prawo niewykorzystania całego zakresu przedmiotu
umowy w związku z brakiem możliwości dokładnego oszacowania liczby
nieuzasadnionych interwencji służb ochrony oraz liczby i zakresu napraw systemów
alarmowych, systemów dyskretnego ostrzegania lub CCTV. 3. Zakres gwarantowany zamówienia (obligatoryjny), który na pewno zostanie
zrealizowany stanowią konserwacje kwartalne, utrzymanie CCTV oraz całodobowy
monitoring systemów alarmowych.
ROZDZIAŁ IV Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2022 poz.
835), zwanej dalej PrzeciwAgrUkrainaU;
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków, o których mowa w pkt 1: Potwierdzeniem braku podstaw do wykluczenia, o którym mowa w pkt. 1 ppkt 1) będzie złożenie oświadczenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu w przypadkach określonych w art. 7 ust 1 ustawy PrzeciwAgrUkrainaU zgodnie z treścią Formularza Ofertowego (załącznik nr 1 do Specyfikacji konkursu);
ROZDZIAŁ V
Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie muszą złożyć Wykonawcy
1. FORMULARZ OFERTOWY podpisany przez Wykonawcę lub osobę/y upoważnione do składania oświadczeń w imieniu Wykonawcy - załącznik nr 1 do Specyfikacji.
2. Oświadczenia (zgodnie z załącznikiem nr 1 do Specyfikacji):
a) o braku podstaw do wykluczenia - zgodnie z treścią zawartą w Formularzu ofertowym;
b) o spełnianiu wymogów wynikających z RODO.
3. Pełnomocnictwo w oryginale - jeżeli dotyczy.
ROZDZIAŁ VI
Informacja o sposobie porozumiewania się z Wykonawcami oraz udzielania wyjaśnień dotyczących Specyfikacji konkursu
1. Zamawiający urzęduje od poniedziałku do środy w godzinach od 700 do 1500 w czwartek od 700 do 1600, w piątek od 700 do 1400.
2. Zamawiający dopuszcza złożenie oświadczeń, zawiadomień, wniosków oraz informacji, pisemnie lub e-mailem (przetargi@kzgm.katowice.pl ).
3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje e-mailem każda ze stron na żądanie drugiej ma obowiązek potwierdzić fakt otrzymania.
4. W przypadku wezwania przez Zamawiającego do złożenia (uzupełnienia) oświadczeń, dokumentów, pełnomocnictw należy przedłożyć (złożyć/uzupełnić) je w takiej samej formie, w jakiej składa się je wraz z ofertą, tj. w formie pisemnej.
5. Zamawiający udzieli odpowiedzi na zapytania związane z prowadzonym postępowaniem. Zapytania do Specyfikacji konkursu winny być złożone nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. Wyjaśnienia dotyczące dokumentów konkursowych, w tym niniejszej Specyfikacji konkursu, udzielane będą niezwłocznie, jednak nie później niż na dzień przed upływem terminu składania ofert. Odpowiedzi Zamawiającego zostaną zamieszczenie na stronie internetowej Zamawiającego (www.kzgm.katowice.pl), na której udostępniono Specyfikację konkursu.
6. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający przed upływem terminu składania ofert może zmienić treść Specyfikacji konkursu. Dokonaną zmianę Specyfikacji konkursu Zamawiający zamieści na stronie internetowej, na której udostępniono Specyfikację konkursu. Jeżeli w wyniku zmiany treści Specyfikacji konkursu jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach, Zamawiający przedłuży termin składania ofert. O przedłużeniu terminu składania ofert Zamawiający zawiadomi niezwłocznie Wykonawców zamieszczając informację na stronie internetowej, na której udostępniono Specyfikację konkursu.
7. Każde wyjaśnienie, uzupełnienie lub zmiana będą stanowić treść Specyfikacji konkursu.
ROZDZIAŁ VII Opis sposobu przygotowania ofert
l. Oferta musi być:
a)sporządzona zgodnie z wymogami określonymi w Specyfikacji konkursu; b)złożona w formie pisemnej;
c) podpisana przez Wykonawcę lub jego pełnomocnika;
d)złożona w nieprzejrzystej i zaklejonej kopercie lub opakowaniu, na którym należy umieścić:
- nazwę i adres Zamawiającego,
- nazwę i adres Wykonawcy,
- opis:
WYKONAWCA: ZAMAWIAJĄCY:
Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice
OFERTA NA:
Usługa polegająca na konserwacji i naprawach systemów alarmowych , konserwacji i naprawach systemów dyskretnego ostrzegania, konserwacji i naprawach systemów telewizji dozorowej oraz stałej gotowości interwencji służb ochrony, a także montażu i podłączeniu systemów dyskretnego ostrzegania. .-
NZ.233.019.2023
Nie otwierać przed 13.06.2023 r., godz. 14:15
"ramkę można wyciąć i nakleić na kopertę
2. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę w jednym egzemplarzu
3. O prawidłowym złożeniu oferty decyduje data i godzina wpływu.
4. Wykonawca może wprowadzić zmiany (modyfikacje i uzupełnienia) złożonej oferty pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma przed upływem terminu składania ofert pisemne powiadomienie Wykonawcy o wprowadzeniu zmian. Powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi zostać złożone na tych samych zasadach, co składanie ofert. Koperta lub opakowanie oraz zmienione dokumenty muszą być odpowiednio oznakowane dopiskiem: ZMIANA.
5. Wykonawca może wycofać ofertę pod warunkiem, że Zamawiający otrzyma przed upływem terminu składania ofert pisemne powiadomienie Wykonawcy o wycofaniu oferty. Zamawiający nie będzie dokonywał zwrotu wycofanego egzemplarza oferty.
6. Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty. ROZDZIAŁ VIII Termin oraz miejsce składania i otwarcia ofert, informacja o trybie otwarcia
2. Decyduje data i godzina wpływu. Oferta złożona po terminie nie będzie podlegała ocenie i zwrotowi.
Pozostałe czynności wykonywane będą na posiedzeniach niejawnych Komisji.
5. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
6. Podczas otwarcia ofert Zamawiający ogłosi: nazwę oraz adres Wykonawców, cenę ofertową za wykonanie zamówienia.
7. W przypadku nieobecności Wykonawcy przy otwieraniu ofert, na jego wniosek Zamawiający prześle informacje, o których mowa w pkt 6.
ROZDZIAŁ IX Opis sposobu obliczenia ceny
1) Cenę ofertową Wykonawca zobowiązany podać w Formularzu ofertowym (Załącznik nr 1 do Specyfikacji konkursu) wypełniając zamieszczonych tam tabel.
2) Cena za wykonanie całości zamówienia to maksymalne zamówienia (wraz z opcją) w okresie 12 miesięcy realizacji, stanowi sumę cen za poszczególne usługi tj:
a) konserwację systemów alarmowych (tabela 1) - stanowi sumę iloczynów kwartalnych cen jednostkowych brutto za wykonanie konserwacji poszczególnych lokalizacji systemów alarmowych na których należy przeprowadzić konserwacje i 4 kwartałów realizacji umowy;
b) konserwację systemów dyskretnego ostrzegania (tabela 2) - stanowi sumę iloczynów kwartalnych cen jednostkowych brutto za konserwację systemów dyskretnego ostrzegania na których należy przeprowadzić konserwacje i 4 kwartałów realizacji umowy.
c) konserwację systemów monitorowania wizyjnego (tabela 3) - stanowi sumę iloczynów kwartalnych cen jednostkowych brutto za wykonanie kwartalnych konserwacji poszczególnych lokalizacji systemów monitorowania wizyjnego i 4 kwartałów realizacji umowy;
d) naprawy systemów alarmowych,systemów dyskretnego ostrzegania oraz monnitoringu wizyjnego (tabela 4) - jest to suma kosztów robocizny (liczonej jako iloczyn roboczogodzin w przeliczeniu na jednego pracownika i ceny jednostkowej brutto roboczogodziny) oraz ceny materiałów użytych do tych napraw, który ze względu na brak możliwości przewidzenia zakresu takich napraw i ich czasochłonności oraz ilości i rodzaju niezbędnych materiałów (części, urządzenia) do ich wykonania, będzie równa wartości przyjętej robocizny;
e) utrzymaniu CCTV (tabela 5) - stanowi iloczyn miesięcznej ceny jednostkowej brutto za utrzymanie CCTV (łącza internetowego oraz stałego adresu IP wraz z dzierżawą komputera klasy PC z monitorem - połączenie obiektów przy ul. Warszawskiej 19 i 3 Maja 36 z obiektem przy ul. Grażyńskiego 5) oraz 12 miesięcy okresu realizacji zamówienia;
f) całodobowe monitorowanie systemów alarmowych wraz z interwencją grup interwencyjnych (tabela 6A) - stanowi iloczyn wartości miesięcznej brutto za monitorowanie systemów alarmowych 11 obiektów wraz z interwencją grup interwencyjnych oraz 12 miesięcy realizacji przedmiotu zamówienia;
g) wykonanie interwencji nieuzasadnionych (tabela 6B) - stanowi iloczyn ceny jednostkowej brutto za 1 nieuzasadnioną interwencję na 1 obiekcie oraz liczby przewidywanych interwencji nieuzasadnionych w okresie realizacji zamówienia.
h) Całodobowy monitoring systemów dyskretnego ostrzegania wraz z interwencją grup interwencyjnych (tabela 7) - stanowi iloczyn wartości miesięcznej brutto za monitorowanie systemów alarmowych 11 obiektów wraz z interwencją grup interwencyjnych oraz 12 miesięcy realizacji przedmiotu zamówienia;
i) Podłączenie lokalnego systemu alarmowego w chronionych obiektach do systemu dyskretnego ostrzegania (tabela 7) - stanowi sumę iloczynów cen jednostkowych brutto za wykonanie podłączeń poszczególnych obiektów;
W cenach za ww. usługi należy uwzględnić stawkę podatku od towarów i usług (VAT), która wynosi 23 %.
3) Podstawą obliczenia ceny jest wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 5 do Specyfikacji konkursu).
4) Cenę za wykonanie zamówienia, ceny za poszczególne usługi, wartości, ceny jednostkowe należy podać w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku.
W przypadku podania poszczególnych cen, wartości z większą dokładnością niż wymagana, wówczas Zamawiający zastosuje zaokrąglenia do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadą, że jeżeli trzecia cyfra jest większa lub równa 5 - to zaokrąglamy w górę, jeżeli mniejsza - to nic nie zmieniamy, a pozostałe cyfry odcinamy.
5) Wykonawca ma obowiązek uwzględnić odpowiednio do realizowanego zakresu zamówienia wszystkie koszty i składniki niezbędne do realizacji usług,w tym w szczególności:
sprzętu,
materiałów użytych do wykonania konserwacji, transportu (np. paliwo, amortyzacja pojazdów),
2 nieuzasadnionych interwencji (całodobowego monitoringu wraz z interwencją grup interwencyjnych),
całodobowego monitorowania systemów alarmowych w centrum monitoringu, ubezpieczenia, podatki (np. dochodowy), o zysk,
wynagrodzenie osób realizujących usługę,
inne koszty ponoszone przez Wykonawcę związane z realizacją zamówienia.
6. Zamawiający nie dopuszcza zaoferowania ,,zerowej stawki" ceny jednostkowej. W przypadku, gdy Wykonawca wpisze w pozycji ,,ceny jednostkowej" tabeli Formularza ofertowego 0 zł, Zamawiający potraktuje to jako brak wyceny i oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z treścią Specyfikacji konkursu.
7. Przedmiot umowy rozliczany będzie na zasadach określonych w § 6 wzoru umowy.
ROZDZIAŁ X
Kryteria oceny ofert oraz znaczenie tych kryteriów
1. Kryterium oceny ofert jest cena. Cena ofertowa = 100%.
2. Jako najkorzystniejsza zostanie wybrana oferta z najniższą ceną spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
3. W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający może wybrać jako najkorzystniejszą
kolejną ofertę z najniższą ceną, spośród ofert nie podlegających odrzuceniu.
ROZDZIAŁ XI Informacja o trybie oceny ofert
1. Oceny poszczególnych ofert będzie dokonywała Komisja Konkursowa.
2. Komisja wykona następujące czynności:
a) dokona otwarcia ofert, odczytania i zaprotokołowania cen, nazw i adresów wykonawców.
3. Komisja zbada i oceni oferty:
a) w toku dokonywania oceny złożonych ofert Zamawiający może żądać udzjelenia przez Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich ofert oraz wezwać do jednokrotnego uzupełnienia dokumentów;
b) wszystkie oferty zostaną sprawdzone pod względem rachunkowym. Zamawiający poprawia omyłki rachunkowe, pisarskie i inne omyłki zawarte w ofercie nie powodujące istotnych zmian w jej treści.
c) Zamawiający sprawdzi podstawy spełniania warunków udziału w konkursie Wykonawcy, który złożył ofertę najkorzystniejszą.
4. Oferta zostanie odrzucona, jeżeli:
a) zostanie złożona przez Wykonawcę, we współpracy z którym Zamawiający miał wcześniej negatywne doświadczenie w wyniku czego nastąpiło np. odstąpienie przez Zamawiającego od umowy z winy Wykonawcy i/lub podlega wykluczeniu na podstawie przesłanek określonych w Rozdziale IV pkt 1 ppkt 1 specyfikacji konkursu.
b) jej treść nie odpowiada treści Specyfikacji konkursu z zastrzeżeniem pkt 3 ppkt b;
c) Wykonawca nie złoży wyjaśnień lub nie uzupełni dokumentów, o których mowa w pkt 3 ppkt a;
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo unieważnienia konkursu w uzasadnionych przypadkach bez podawania przyczyny.
6. W przypadku złożenia dwóch ofert z taką samą ceną Zamawiający przeprowadzi dogrywkę i wezwie w wyznaczonym przez siebie terminie do przedłożenia ponownie ofert uzupełniających z ceną nie wyższą niż zaoferowana pierwotnie.
ROZDZIAŁ XII Informacja o wyniku postępowania
Ogłoszenie wyników konkursu będzie zrealizowane w formie pisemnej informacji skierowanej do Wykonawców i zamieszczonej na tablicy ogłoszeń w budynku Dyrekcji KZGM w Katowicach oraz na stronie internetowej Zamawiającego.
ROZDZIAŁ XIII
Informacja o wzorze umowy oraz formalnościach, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia
1. Niezwłocznie po rozstrzygnięciu konkursu przystępuje się do podpisania umowy na zasadach określonych zarządzeniami Dyrektora KZGM dotyczącymi zasad zaciągania zobowiązań i uruchamiania zleceń.
2. Przed podpisaniem umowy Wykonawca, którego oferta została uznana za najkorzystniejszą, zobowiązany jest przedłożyć umowę regulującą współpracę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - jeśli dotyczy,
3. Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa zgodna ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej Specyfikacji konkursu.
4. W przypadku odmowy podpisania umowy przez Wykonawcę z najkorzystniejszą ofertą Zamawiający może zawrzeć umowę z kolejnym Wykonawcą, chyba że cena przekroczy kwotę przeznaczoną na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie będzie mógł jej zwiększyć.
ROZDZIAŁ XIV
Powierzenie przetwarzania danych osobowych
1. Zamawiający informuje, że niniejsze zamówienie wiąże się z powierzeniem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, przetwarzania danych
osobowych niezbędnych do jego realizacji tj: imion i nazwisk oraz danych kontaktowych osób zajmujących lokal w budynku objętym przedmiotem zamówienia.
2. Szczegółowy zakres danych, cel i warunki ich przetwarzania określa umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych, której wzór stanowi załącznik nr 4 do Specyfikacji konkursu
3. Przed podpisaniem umowy lub najpóźniej w dniu jej podpisania wybrany Wykonawca zobowiązany jest do zawarcia z Zamawiającym ww umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
4. Odmowa podpisania umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych będzie traktowana jako odmowa podpisania umowy na przedmiotowe postępowanie.

Uwagi:
ROZDZIAŁ XV Klauzula informacyjna RODO
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), zwanym dalej ,,RODO" Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego 5, Telefon: 32 258 20 21 do 25 lub 32/416 32 91, Fax: 32/258 20 25;
2. Z Inspektorem Ochrony Danych Osobowych można skontaktować się pod nr tel.: 032 416 32 85, e-mail: iod@kzgm.katowice.pl lub pisemnie na adres Zamawiającego.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu związanym z postępowaniem o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego prowadzonym w trybie konkursu ofert;
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o Ustawę o dostępie do informacji publicznej;
5. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z Jednolitym rzeczowym wykazem akt KZGM w Katowicach (załącznik nr 2 do Zarządzenia DN/57/2017) przez okres 2 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, z wyjątkiem dokumentacji dotyczącej realizacji projektów finansowanych ze środków zewnętrznych przechowywana będzie przez okres 10 lat od dnia dokonania płatności końcowej na rzecz Beneficjenta;
6. Obowiązek podania przez Panią/Pana danych osobowych bezpośrednio Pani/Pana dotyczących jest wymogiem związanym z zawarciem umowy w celu realizacji zamówienia; niepodanie przez Panią/Pana danych osobowych wiąże się z odmową zawarcia umowy przez Zamawiającego;
7. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8. Posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych Pani/Pana dotyczących;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych*;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Nie przysługuje Pani/Panu:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest
art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
* Wyjaśnienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania konkursowego i zmianą postanowień umowy oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników.
" Wyjaśnienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego.

Kontakt:
Dane do kontaktu w sprawie prowadzonego konkursu: Nazwa: Dział Zamówień Publicznych
Adres: 40-877 Katowice, ul. Mieszka I 2
Fax: 32/4163 155
E-mail: przetargi@kzgm.katowice.pl

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.