Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6199z ostatnich 7 dni
24556z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Odtwarzanie nawierzchni dróg, jezdni i chodników

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Odtwarzanie nawierzchni dróg, jezdni i chodników

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ,,KOMOPAL" Sp. z o.o. w Opalenicy
ul. Stefana Żeromskiego 25
64-330 Opalenica
powiat: nowotomyski
tel. (+48 61) 44-76-617, tel. (+48 61) 44-76-623
Województwo: wielkopolskie
Miasto: Opalenica
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. (+48 61) 44-76-
Termin składania ofert: 2023-06-19 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY CENOWEJ
zapraszamy do złożenia oferty na
,,Odtwarzanie nawierzchni dróg, jezdni i chodników po robotach związanych z usuwaniem awarii sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie działalności PGKiM ,,KOMOPAL" Sp. z o.o. w Opalenicy"
zwanych dalej ,,przedmiotem zamówienia".

Postępowanie prowadzone jest jako zamówienie w trybie zapytania ofertowego jako zamówienie sektorowe na podstawie art. 2 ust. 1 pkt. 2) ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) o wartości zamówienia poniżej progów unijnych (dla którego nie stosuje się ww. ustawy Prawa zamówień publicznych), wyłącznie na zasadach podanych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej również SIWZ) oraz w oparciu o wewnętrzne przepisy Regulaminu udzielania zamówień sektorowych podprogowych obowiązującego u zamawiającego, dostępnego na Stornie internetowej zamawiającego (zwanego dalej ,,Regulaminem").
I. Opis przedmiotu zamówienia.
1. Przedmiotem zamówienia jest:
wykonanie robót budowlanych - odtwarzanie nawierzchni dróg, jezdni i chodników po awariach sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie działalności PGKiM ,,KOMOPAL" Sp. z o.o. w Opalenicy (tj. miasto i gmina Opalenica), które obejmuje swoim zakresem:
o odtwarzanie naruszonej nawierzchni jezdni, bez względu na ich rodzaj,
o odtwarzanie naruszonych nawierzchni chodników, bez względu na ich rodzaj,
o ustawianie krawężników i obrzeży,
o regulacja wysokościowo-sytuacyjna wpustów ulicznych, studni rewizyjnych, zasuw wodociągowych, skrzynek hydrantowych, itp.,
o awaryjne, niezwłoczne odtwarzanie naruszonych nawierzchni po telefonicznym powiadomieniu przez Zamawiającego, bezpośrednio po zakończonych robotach instalacyjno-ziemnych,
o oznakowania i utrzymania w ciągłej sprawności miejsca prowadzenia robót zgodnie z decyzją i ustaleniami zarządców dróg,
o wypełnienie innych zaleceń zarządców dróg zawartych w zezwoleniach na zajęcie pasów drogowych np. badania wskaźnika stopnia zagęszczenia zasypu wykopów, udokumentowania jakości mas nawierzchniowych bitumicznych itp.
2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia.
3. Zakres, technologia oraz sposób zlecanych odtworzeń nawierzchni uzgadniany będzie każdorazowo z przedstawicielem Zamawiającego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do:
- stosowania materiałów z odzysku, z uzupełnieniem brakujących,
- stosowania materiałów budowlanych posiadających świadectwo jakości i certyfikat dopuszczenia do stosowania w budownictwie (dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania należy przedstawić na każde żądanie zamawiającego),
- zapewnienia prawidłowego zabezpieczenia miejsca naprawy (ustawienie oznakowania, zapór/barier, zapewnienia dojścia i dojazdów do posesji użytkownikom dróg,
- uporządkowanie terenu naprawy, w tym wywiezienia z terenu prowadzonych robót materiałów pozostałych po wbudowaniu oraz z wykonywanych rozbiórek, a także ustawionych oznakowań i barier,
- przystąpienia do robót w czasie 24 godzin od chwili przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego,
- wykonywania naprawy w ciągu nie dłuższym niż trzy kolejne dni (nie wyłączając dni wolnych od pracy) od chwili przyjęcia zgłoszenia od Zamawiającego; w wyjątkowych sytuacjach Zamawiający może wyznaczyć dłuższy termin wykonania danej naprawy,
- rozliczanie prac wg zasad określonych w umowie,
- udzjelenia dwuletniej gwarancji na wykonane przez siebie prace,

Dokument nr: KW-S.02-01/23

Składanie ofert:
Miejsce i termin składania ofert:
Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego - sekretariat (pokój nr 2) łub przesłać pocztą, w nieprzekraczalnym terminie: do dnia 19 czerwca 2023 r. do godz. 13:00

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin wykonywania zamówienia: w okresie 12 miesięcy od dnia podpisania umowy (nie wcześniej jednak niż od dnia 20.06.2023 r.)

Wymagania:
1. Wykonawca winien się zapoznać z całością niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ).
2. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych oraz nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
3. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert lub uzupełnień brakujących lub wadliwie złożonych dokumentów.
5. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zamknięcia postępowania bez dokonywania wyboru oferty albo jego unieważnienia bez podania przyczyny.
6. Niniejsze zapytanie ofertowe nie jest zamówieniem i otrzymanie od Państwa oferty nie powoduje powstania żadnych zobowiązań wobec stron.
5. Przedmiot zamówienia będzie każdorazowo zlecany Wykonawcy telefonicznie lub pisemnie lub pocztą elektroniczną).
6. Wykonawca powinien dysponować sprzętem i odpowiednio przeszkolonym personelem w celu realizacji powierzonego zadania.
7. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy.
8. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
9. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i adresu email oraz innych ustaleń niezbędnych do sprawnego i terminowego wykonania zamówienia.
10. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu umowy.
11. Rozliczanie robót określonych zamówieniem odbywało się będzie fakturami częściowymi na podstawie kosztorysu
powykonawczego i obmiaru robót przy zastosowaniu zaoferowanych wskaźników kosztorysowych i cen.

III. Informacja o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami oraz osoby upoważnione do porozumiewania się z Wykonawcami.
Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ pisemnie za pośrednictwem poczty lub mai Iowo na adres przetargi@komopal.pl.

IV. Opis sposobu przygotowania oferty.
1) Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę. Złożenie większej liczby ofert lub oferty wariantowej spowoduje odrzucenie wszystkich ofert złożonych przez danego Wykonawcę.
2) Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
3) Zaleca się, aby Wykonawca zapoznał się dokładnie z przedmiotem zamówienia oraz zdobył wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty.
4) Oferta musi być sporządzona w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
5) Wzory dokumentów dołączonych do niniejszej SIWZ powinny zostać złożone w formie pisemnej, wypełnione przez Wykonawcę i dołączone do oferty bądź też przygotowane przez Wykonawcę w formie zgodnej z niniejszą SIWZ.
6) Pozostałe dokumenty należy złożyć w formie oryginałów lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. z dopiskiem: ,,za zgodność z oryginałem" lub innym równoznacznym i podpisem Wykonawcy za wyjątkiem pełnomocnictwa, które należy złożyć w formie oryginału, tj. z własnoręcznym podpisem mocodawcy. Możliwe jest jedynie przedłożenie kopii pełnomocnictwa poświadczonej przez notariusza.
7) Oferta winna być podpisana przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, figurującą w rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - jeżeli dotyczy.
8) Jeżeli oferta będzie podpisana przez inną osobę niż wymienioną powyżej, do oferty należy dołączyć prawidłowo podpisane pełnomocnictwo określające jego zakres oraz podpisane przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy figurującą/e w rejestrze lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej - jeżeli dotyczy.
9) Podpis Wykonawcy winien być czytelny bądź opatrzony pieczęcią identyfikującą osobę składającą podpis.
10) Wszelkie poprawki lub zmiany (również przy użyciu korektora) w ofercie powinny być naniesione czytelnie oraz parafowane przez Wykonawcę.
11) Ofertę należy złożyć lub przesłać pocztą do siedziby Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
12) Opakowanie oferty winno zostać oznaczone nazwą (firmą), siedzibą i adresem Wykonawcy oraz opisane następująco:
Nazwa (firma) i adres Wykonawcy
OFERTA
złożona dla postępowania o udzielenie zamówienia, którego przedmiotem jest:
Odtwarzanie nawierzchni dróg, jezdni i chodników po robotach związanych z usuwaniem awarii sieci wodociągowo-kanalizacyjnych na terenie działalności PGKiM ,,KOMOPAL" Sp. z o.o. w Opalenicy
Numer referencyjny sprawy: KW-S.02-01/23
13) Jeżeli oferta zostanie złożona w inny sposób niż wyżej wymieniony, Zamawiający nie bierze odpowiedzialności za nieprawidłowe skierowanie oferty.
14) Oferty złożone po terminie składania ofert nie będą rozpatrywane.
VI. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
b) posiadają wiedzę i doświadczenie w prowadzeniu robót będących przedmiotem zamówienia, tj. w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie, wykonał minimum:
dwa zamówienia (łub więcej), których przedmiotem były roboty budowlane dotyczące budowy/przebudowy/remontu nawierzchni dróg lub chodników z kostki betonowej, o łącznej wartości co najmniej 40.000,00 zł netto, oraz
dwa zamówienia (lub więcej), których przedmiotem były roboty budowlane dotyczące budowy/przebudowy/remontu nawierzchni jezdni ,,asfaltowej", o łącznej wartości co najmniej 30.000,00 zł netto
c) dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Dokumenty wymagane, wchodzące w skład oferty.
Do oferty sporządzonej zgodnie z załącznikiem Nr 1 SIWZ do niniejszej SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć:
a) wypełniony kosztorys cen jednostkowych (zał Nr 2 SIWZ),
b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu o zamówienie - jeżeli dotyczy,
c) wykaz podobnych robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 SIWZ).
VII. Opis sposobu obliczenia ceny oferty.
1. Wykonawca określi cenę oferty wypełniając formularz ofertowy ( zał. nr 1 ) na podstawie wypełnionego kosztorysu cen jednostkowych ( zał. nr 2 - wartość końcowa kosztorysu). Podane przez Wykonawcę w ofercie wskaźniki kosztorysowe oraz ceny pracy sprzętu i materiałów będą obowiązujące w okresie ważności umowy i nie będą podlegały zmianom ani waloryzacji.
2. Sposób zapłaty - przelew w ciągu 14 dni od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego po protokolarnym odbiorze przedmiotu zamówienia (Wykonawca zobowiązany będzie do rozliczania kosztorysem powykonawczym i fakturowania wykonanych robót objętych niniejszą umową w miesiącu, w którym je wykonał, a Zamawiający lub Zarządca drogi je odebrał).
3) Jeżeli Zamawiający nie może dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych.
4) Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
5) W przypadku wyboru najkorzystniejszej oferty, Zamawiający zawiadomi pisemnie wykonawców (e-mail), którzy złożyli oferty - o wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (finnę) i adres wykonawcy, którego ofertę wybrano, uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy) i adresy wykonawców, którzy złożyli oferty oraz punktację przyznaną ofertom.
6) Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli: -jest niezgodna z Regulaminem,
- została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu, -jej treść nie odpowiada treści SIWZ,
-jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji,
- zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
- zawiera istotne błędy w obliczeniu ceny,
- wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w ppkt 7) lit. c) poniżej,
-jest nieważna na podstawie obowiązujących przepisów prawa.
7) Zamawiający będzie poprawiał w tekście oferty:
a) oczywiste omyłki pisarskie,
b) oczywiste omyłki rachunkowe, z uwzględnieniem konsekwencji rachunkowych dokonanych poprawek,
c) inne omyłki polegające na niezgodności oferty ze SIWZ, niepowodujące istotnych zmian w treści oferty -niezwłocznie zawiadamiając o tym wykonawcę, którego oferta została poprawiona.

Decyduje data wpływu do Zamawiającego. Oferty złożone po tym terminie nie będą rozpatrywane. Oferty złożone po terminie będą zwrócone wykonawcom bez otwierania.
X. Termin związania ofertą.
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XI. Umowa
1. Projekt umowy stanowi załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ.
2. Podpisanie umowy z wybranym Wykonawcą nastąpi w możliwie najkrótszym czasie, nie później jednak niż przed upływem terminu związania ofertą.

Uwagi:
IX. Kryteria oceny ofert.
1) Kryterium oceny ofert stanowi:
Lp. Nazwa kryterium Waga
1 Cena 100%
2) Za najkorzystniejszą ofertę będzie uznana ta oferta, która uzyska największą ilość punktów
( maksymalna ilość punktów, jaką może uzyskać oferta wynosi 100 pkt.)
XII. Informacja dotycząca danych osobowych (RODO).
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako: ,,RODO"), Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Państwa danych osobowych jest spółka działająca pod firmą Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej ,,KOMOPAL" Sp. z o.o. z siedzibą w Opalenicy (64-330), przy ul. Stefana Żeromskiego 25, której dokumentacja jest przechowywana przez Sąd Rejonowy Poznań - Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, IX Wydział Gospodarczy KRS, posiadająca NIP: 7880007681 (dalej jako: ,,Administrator").
2. Administrator wyznaczył Inspektora Ochrony Danych Osobowych, z którym kontakt jest możliwy pod adresem e-mail: iod@komopal.pl lub pisemnie na adres Administratora,
3. Państwa dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO w celu:
- związanym z realizacją niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia,
- w przypadku podpisania umowy z Państwem - w celu jej wykonania oraz podjęcia działań na Państwa żądanie
przed zawarciem umowy.
- celów reklamacyjnych czy też innych działań związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia oraz jego realizacją.
4. Państwa dane osobowe mogą zostać udostępniane innym podmiotom wyłącznie w zakresie niezbędnym do realizacji celu, w jakim zostały przekazane:
- na podstawie stosownych umów o powierzenie przetwarzania danych osobowych lub przepisów prawa (np. przepisy o dostępie do informacji publicznej),
- osobom upoważnionym przez Administratora - pracownikom i współpracownikom Administratora, którzy muszą mieć dostęp do danych, aby wykonywać swoje obowiązki,
- innym odbiorcom danych, np. bankom, urzędom,
- innym podmiotom upoważnionym na udokumentowany wniosek.
5. Państwa dane osobowe będą przetwarzane wyłącznie przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne do realizacji celów, dla których są przetwarzane, chyba że obowiązujące przepisy prawa dopuszczają lub wymagają dalszego przetwarzania danych np. przetwarzanie danych w celach statystycznych, archiwizacyjnych lub w celu dochodzenia roszczeń.
6. Posiadają Państwo prawo do dostępu do swoich danych osobowych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także -jeżeli przetwarzanie danych odbywa się na podstawie udzielonej zgody - prawo do cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem - zgodnie z zapisami RODO,
7. Posiadają Państwo prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w zakresie ochrony danych osobowych (Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych), gdy uznają Państwo, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
8. Państwa dane osobowe nie będą podlegały zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
9. Państwa dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego.
10. Podanie danych osobowych przez Państwa jest dobrowolne, jednakże w celu udziału w niniejszym postępowaniu i późniejszej realizacji umowy - niezbędne. Konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia.

Kontakt:
Osobami upoważnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są:
1) Sławomir Wolny, tel. (+48 61) 44-76-617 - w sprawach związanych z przedmiotem zamówienia.
2) Radosław Mądry, tel. (+48 61) 44-76-623 - w sprawach związanych z postępowaniem

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.