małopolskie (Kraków)
warmińsko-mazurskie (Kętrzyn)
pomorskie (Malbork)
warmińsko-mazurskie (Elbląg)
lubelskie (Puławy)
wielkopolskie (Kalisz)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa i montaż mebli |
Data zamieszczenia: | 2023-06-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Sąd Okręgowy w Przemyślu Konarskiego 6 37-700 Przemyśl powiat: Przemyśl Tel.: +48 166761357 b.jary@przemysl.so.gov.pl |
Województwo: | podkarpackie |
Miasto: | Przemyśl |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel.: +48 166761357 |
Termin składania ofert: | 2023-07-10 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
II.1)Wielkość lub zakres zamówienia II.1.1)Nazwa: DOSTAWA i montaż mebli dla budynku Sadu Rejonowego w Przemyślu przy Ul. Mickiewicz 14 Numer referencyjny: G-27-8/2023 II.1.2)Główny kod CPV 39100000 Meble II.1.3)Rodzaj zamówienia Dostawy II.1.4)Krótki opis: DOSTAWA i montaż mebli dla budynku Sadu Rejonowego w Przemyślu przy Ul. Mickiewicz 14 II.1.5)Szacunkowa całkowita wartość II.1.6)Informacje o częściach To zamówienie podzielone jest na części: tak Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części II.2)Opis II.2.1)Nazwa: DOSTAWA i montaż mebli podstawowych Część nr: 1 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39120000 Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39121000 Biurka i stoły 39130000 Meble biurowe 39141300 Szafy 39150000 Różne meble i wyposażenie II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Przemyśl II.2.4)Opis zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych mebli w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem oraz montażem (skręceniem lub zawieszeniem) i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy), c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, d) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, e) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji mebli, Warunki jakie powinien spełniać przedmiot zamówienia: Dla wymiarów i parametrów nieokreślonych jako minimalne oraz maksymalne Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 2%. Wszystkie elementy mebli/krzeseł/foteli dostarczanych w ramach zamówienia, muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów zgodnie z polskimi normami oraz warunkami bezpieczeństwa. Wykonawca uwzględni w cenie oferty wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Elementy budowlane, w które zaingerowano ze względu na prowadzone roboty montażowe lub uszkodzone w trakcie wykonywania przedmiotu umowy - należy naprawić i wykończyć w sposób uzgodniony z Zamawiającym (dotyczy materiałów, technologii, estetyki i kolorystyki), przywracając stan nie gorszy niż przed wykonaniem montażu sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załączniku Nr 1 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 150 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe II.2)Opis II.2.1)Nazwa: DOSTAWA i montaż foteli oraz krzeseł Część nr: 2 II.2.2)Dodatkowy kod lub kody CPV 39112000 Krzesła 39110000 Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39516100 Meble tapicerowane 39121000 Biurka i stoły 39150000 Różne meble i wyposażenie II.2.3)Miejsce świadczenia usług Kod NUTS: PL Polska Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Przemyśl II.2.4)Opis zamówienia: Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) dostawę fabrycznie nowego, tzn. nieużywanego przed dniem dostarczenia, z wyłączeniem używania niezbędnego dla przeprowadzenia testu poprawnej pracy, pochodzącego z oficjalnych kanałów dystrybucyjnych producenta, zapewniających w szczególności realizację uprawnień gwarancyjnych mebli w zakresie określonym w Załączniku nr 1 do SWZ wraz z ich transportem, wniesieniem oraz montażem (skręceniem lub zawieszeniem) i ustawieniem w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, b) dostarczenie wraz z zamówieniem wymaganej do obsługi instrukcji w języku polskim (jeśli dotyczy), c) dostarczenie dokumentacji technicznej, użytkowej związanej z przedmiotem zamówienia, d) dostarczenie wraz z zamówieniem dokumentów gwarancyjnych wystawionych przez producenta, e) posprzątanie pomieszczeń po montażu oraz rozmieszczeniu i instalacji mebli, Warunki jakie powinien spełniać przedmiot zamówienia: Dla wymiarów i parametrów nieokreślonych jako minimalne oraz maksymalne Zamawiający dopuszcza tolerancję +/- 2%. Wszystkie elementy mebli/krzeseł/foteli dostarczanych w ramach zamówienia, muszą być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów zgodnie z polskimi normami oraz warunkami bezpieczeństwa. Wykonawca uwzględni w cenie oferty wszelkie materiały niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Elementy budowlane, w które zaingerowano ze względu na prowadzone roboty montażowe lub uszkodzone w trakcie wykonywania przedmiotu umowy - należy naprawić i wykończyć w sposób uzgodniony z Zamawiającym (dotyczy materiałów, technologii, estetyki i kolorystyki), przywracając stan nie gorszy niż przed wykonaniem montażu sprzętu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym opis rzeczowo-ilościowy, parametrów technicznych i wymogów użytkowych został opisany w Załączniku Nr 1 do SWZ. II.2.5)Kryteria udzielenia zamówienia Kryteria określone poniżej Cena II.2.6)Szacunkowa wartość II.2.7)Okres obowiązywania zamówienia, umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów Okres w dniach: 90 Niniejsze zamówienie podlega wznowieniu: nie II.2.10)Informacje o ofertach wariantowych Dopuszcza się składanie ofert wariantowych: nie II.2.11)Informacje o opcjach Opcje: nie II.2.13)Informacje o funduszach Unii Europejskiej Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie II.2.14)Informacje dodatkowe CPV: 39100000, 39120000, 39121000, 39130000, 39141300, 39150000, 39112000, 39110000, 39516100 Dokument nr: 339843-2023, G-27-8/2023 Otwarcie ofert: Warunki otwarcia ofert Data: 10/07/2023 Czas lokalny: 12:30 Miejsce: Platforma ezamowienia.gov.pl Informacje o osobach upoważnionych i procedurze otwarcia: Specyfikacja: Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów zamówienia można uzyskać bezpłatnie pod adresem: www.ezamowienia.gov.pl Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału Data: 10/07/2023 Miejsce i termin realizacji: Główne miejsce lub lokalizacja realizacji: Przemyśl Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: Minimalny okres, w którym oferent będzie związany ofertą Oferta musi zachować ważność do: 07/10/2023 Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 02/06/2023 Kontakt: Sąd Okręgowy w Przemyślu Krajowy numer identyfikacyjny: REGON 180032167 Konarskiego 6 Przemyśl Kod NUTS: PL822 Przemyski 37-700 Polska Osoba do kontaktów: Bartłomiej Jary E-mail: b.jary@przemysl.so.gov.pl Tel.: +48 166761357 |
© eurobudowa.pl 2004-2024