dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
łódzkie (Piotrków Trybunalski)
kujawsko-pomorskie (Barcin)
pomorskie (KARTUZY)
wielkopolskie (Poznań)
Wynik: | Zobacz treść wyniku |
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Dostawa wraz z instalacją odnawialnych źródeł energii w obiektach użyteczności publicznej |
Data zamieszczenia: | 2023-06-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Gmina Ostaszewo Kościuszki 51 82-112 Ostaszewo powiat: Nowodworski ug@ostaszewo.pl |
Województwo: | pomorskie |
Miasto: | Ostaszewo |
Wadium: | w oryginalnej treści |
Nr telefonu: | --- |
Termin składania ofert: | 2023-06-20 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
DOSTAWA wraz z instalacją odnawialnych źródeł energii w obiektach użyteczności publicznej na terenie Gminy Ostaszewo. Krótki opis przedmiotu zamówienia Zadanie 1 - Wymiana kotła na paliwo stałe (węgiel, drewno) na kocioł opalany niskoemisyjnym paliwem stałym (pellet), w budynku remizy OSP przy Ul. Kościuszki 16 w miejscowości Ostaszewo, dz. Nr 469/1 obr. 0005 Ostaszewo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik 3 do SWZ. Zadanie 2 - Wymiana kotła na olej opałowy na kocioł opalany niskoemisyjnym paliwem stałym (pellet), w budynku Ośrodka Zdrowia przy Ul. Kościuszki 37 w miejscowości Ostaszewo, dz. nr 525, obr. ewid. Ostaszewo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik 3 do SWZ. Zadanie 3 - Wymiana kotła na paliwo stałe (ekogroszek) na kocioł opalany niskoemisyjnym paliwem stałym (pellet), w budynku Biblioteki i Gminnego Ośrodka Kultury przy Ul. Kościuszki 34 w miejscowości Ostaszewo, dz. nr 437, obr. ewid. Ostaszewo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik 3 do SWZ. Zadanie 4 - Instalacja pompy ciepła oraz wykonanie instalacji centralnego ogrzewania w budynku świetlicy w Gniazdowie, nr 4, dz. Nr 183, obr. 0001 Gniazdowo. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik 3 do SWZ. CPV: 44621200-1 Dokument nr: 2023/BZP 00251156, ZS.271.5.2023 Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-20 10:00 Specyfikacja: SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA 3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-faf5f752-04fb-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b 3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie. 3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak. 3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-faf5f752-04fb-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b 3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 2) W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl lub przy użyciu poczty elektronicznej. 3) Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne. 4) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia): https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-faf5f752-04fb-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b 5) Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk ,,Przeglądaj postępowania/konkursy"). 6) Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia: hocds-148610-faf5f752-04fb-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b 7) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu ,,Wykonawca" na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce ,,Centrum Pomocy". Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania. 8) Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi być zgodny z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych. 9) Pozostałe wymagania zawarte zostały w ust. XII SWZ 3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie. 3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy 3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu: polski 3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Z uwagi na obowiązek stosowania Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1) (dalej: Rozporządzenie RODO), aktualne będą poniższe zasady związane z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych : 1.1. Administratorem danych jest Urząd Gminy w Ostaszewie, Ul. Kościuszki 51, 82-112 Ostaszewo, reprezentowany przez Wójta Gminy Ostaszewo. Kontakt z administratorem możliwy jest osobiście lub korespondencyjnie na wskazany adres, telefonicznie pod numerem tel. 055 247 13 28, 055 247 13 18 faks: 055 247 13 69 lub za pośrednictwem poczty elektronicznej: ug@ostaszewo.pl 1.2. Kontakt z Inspektorem Ochrony Danych jest możliwy za pomocą poczty elektronicznej pod adresem: iod@ostaszewo.pl 1.3. Dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO tj. przetwarzanie jest niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze. Państwa dane będą przetwarzane w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego. Podstawą prawną ich przetwarzania są następujące przepisy prawa: Ustawa z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych - zwana dalej ,,Ustawa Pzp", Ustawa z dnia 27 sierpnia 2009 roku o finansach publicznych, Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych środków dowodowych oraz innych dokumentów lub oświadczeń, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, Rozporządzenie Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 18 grudnia 2020 r. w sprawie protokołów postępowania oraz dokumentacji postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 1.4. Zgodnie z art. 18 Ustawy Pzp postępowanie o udzielenie zamówienia jest jawne. Zamawiający może ograniczyć dostęp do informacji związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia tylko w przypadkach określonych w Ustawie Pzp. 1.5. Dane osobowe będą przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 i ust. 4 Ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas trwania umowy; 1.6. Podanie danych osobowych w związku udziałem w postępowaniu o zamówienia publiczne nie jest obowiązkowe, ale może być warunkiem niezbędnym do wzięcia w nim udziału. Wynika to stąd, że w zależności od przedmiotu zamówienia, zamawiający może żądać ich podania na podstawie przepisów Ustawy Pzp oraz aktów wykonawczych. 1.7. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania. 1.8. W związku z przetwarzaniem udostępnionych przez Panią/Pana danych osobowych, w sytuacjach przewidzianych w Rozporządzeniu RODO przysługuje Pani/Panu prawo do: dostępu do swoich danych (art. 15 Rozporządzenia RODO), sprostowania (art. 16 Rozporządzenia RODO), usunięcia (wyłącznie w przypadkach określonych w art. 17 Rozporządzenia RODO), ograniczenia przetwarzania (art. 18 Rozporządzenia RODO). 1.9. W przypadku uznania, że przetwarzanie przez w/w administratora Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy Rozporządzenia RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa. Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-20 09:30 Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-faf5f752-04fb-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b Miejsce i termin realizacji: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Wymagania: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia Uwagi: dostępne w oryginalnej treści ogłoszenia |
© eurobudowa.pl 2004-2024