Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6116z ostatnich 7 dni
24622z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wymiana okien

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wymiana okien

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie
ul. Słowackiego 118a
87-100 Toruń
powiat: Toruń
tel. 56 650 85 65
zamowienia.publiczne@mopr.torun.pl
Województwo: kujawsko-pomorskie
Miasto: Toruń
Wadium: ---
Nr telefonu: tel. 56 650 85 65
Termin składania ofert: 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
2.1 Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wymiana dwóch okien w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy Ul. Poznańskiej 95 w Toruniu.
Przedmiot zamówienia został podzielony na części :
1) część I zamówienia - wymiana okna większego;
2) część II zamówienia - wymiana okna mniejszego.
2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dotyczy I i II części zamówienia:
1) Wykonawca zobowiązany jest do demontażu starych okien, wywozu starej stolarki okiennej i jej utylizacji, dostawy i montażu nowych okien otwieranych do wewnątrz (wraz z parapetami pcv i klamkami), obróbki tynkarskiej wokół zamontowanych okien po stronie zewnętrznej i wewnętrznej (wraz z gładzią i malowaniem) w istniejącym budynku, bez zmiany wymiarowej otworów montażowych, zgodnie z programem konserwatorskim dla tego budynku.
2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia następujących parametrów okna/parapetu:
a) okna drewniane, szklone potrójną szybą zespoloną, w kolorze brązowym od środka (Keim Exclusiv 9283-RGB 132,115,95) a od zewnątrz w kolorze zielonym (Keim Exclusiv 9402-RGB98,118,100 RAL 6011);
b) maksymalny współczynnik przenikania ciepła U (max) = 0,9 W/mK;
c) należy zachować dotychczasowy podział oraz wymiary stolarki okiennej na elewacji frontowej -zgodnie z rysunkiem:
tj. w I części zamówienia (okno większe) szer. 237 cm x 203 cm wysokości:
Skrzydło górne: uchylne;
Skrzydła dolne: uchylno-rozwierne. oraz
w II części zamówienia (okno mniejsze) szerokość 156 cm x 206 cm wysokości;
Skrzydło górne: uchylne;
Skrzydło dolne: uchylno-rozwierne.
d) parapety wewnętrzne pcv szer. 15 cm (wraz z montażem, uszczelnieniem i obróbką tynkarską/malarską);
e) należy zachować istniejące zewnętrzne rolety antywłamaniowe (demontaż i ponowny montaż rolet);
Uwaga!
Zastosowane rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe przegród zewnętrznych i ich uszczelnienie powinny uniemożliwiać przenikanie wody opadowej do wnętrza budynku.
2) Wykonawca przed przystąpieniem do prac budowlanych zobowiązany jest do dokonania samodzielnych pomiarów z natury w siedzibie przy Ul. Poznańskiej 95 (podane w pkt. 2.c wymiary
są orientacyjne).
3) Wykonawca ma obowiązek realizacji zamówienia w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy Ul. Poznańskiej 95 w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godz.ch pracy Zamawiającego.
4) Wykonawca ma obowiązek uprzedzić Zamawiającego przynajmniej dzień wcześniej o terminie i godz. planowanych prac.

Dokument nr: OA.2610.21.2023

Składanie ofert:
7. Miejsce złożenia oferty:
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Toruniu Ul. Słowackiego 114 pok. 05 (kancelaria).
Ofertę w zamkniętej kopercie można złożyć osobiście u Zamawiającego lub drogą pocztową (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego).
Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty drogą elektroniczną na adres
zamowienia.publiczne@mopr.torun.pl
8. Termin złożenia oferty:
Ofertę należy złożyć do dnia 15.06.2023r. do godz. 10;00

Miejsce i termin realizacji:
3. Termin realizacji zamówienia: dotyczy I i II części zamówienia 30 dni od dnia podpisania umowy.

Wymagania:
Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych prowadzone jest poza przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. póz. 1710 z późn. zm ).
5) Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego.
6) Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania miejsca po zakończeniu prac montażowych.
7) Wykonawca ma obowiązek realizacji zamówienia zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2022 póz. 1225) w szczególności w zakresie wodoszczelności połączeń okien z ościeżami, kondensacji pary wodnej na wewnętrznej powierzchni połączeń okien z ościeżami oraz szczelności na przenikanie powietrza połączeń okien z ościeżami.
4. Kryterium wyboru ofert - dotyczy I i II części zamówienia:
1. O wyborze oferty najkorzystniejszej stanowić będą przedstawione niżej kryteria i przypisane im maksymalne ilości punktów :
o cena oferty (C): waga 100 % tj. maks. 100 pkt.
2. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów.
3. Ocena ofert zostanie dokonana w sposób opisany poniżej:
Cena brutto oferty najtańszej
C =------------------------------x 100 = ilość punktów
Cena brutto oferty badanej
Ocena punktowa wyrażona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasad zaokrągleń matematycznych.
4. W formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania należy podać cenę ofertową brutto za wybraną część / części zamówienia.
5. Jeżeli zostaną złożone dwie lub więcej ofert w tej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych.
6. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert.
7. W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od zawarcia umowy, Zamawiający zawrze umowę z kolejnym Wykonawcą, który uzyskał kolejną najwyższą ilość punktów.
8. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzjelenia zamówienia bez podania przyczyny.
5. Inne istotne warunki zamówienia- dotyczy I i II części zamówienia:
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: prowadzą działalność gospodarczą w branży budowlanej;
posiadają wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia; są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę minimum 50 000 zł.
2. W związku z powyższym, Wykonawca ma obowiązek oświadczyć, że wykonywana usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego oraz że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50 000 zł;
3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany do dostarczenia kserokopii ww. polisy przed podpisaniem umowy.
4. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia.publiczne@mopr.torun.pl
5. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert.
6. Wszelkie zmiany wprowadzone do zapytania ofertowego są wiążące dla Wykonawców.
7. Z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie pisemna umowa na podstawie własnych wzorów umów stosowanych przez Zamawiającego zawierająca m.in. zapisy dot. korzystania z mediów realizacji gwarancji, kar umownych i rozwiązania umowy tj.:
> Wykonawca zapewni na własny koszt dostęp do energii elektrycznej i wody niezbędnych podczas realizacji przedmiotu zamówienia;
> Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy od podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego wad produktów użytych w trakcie realizacji umowy, Wykonawca usunie wady w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 14 dni roboczych.
oraz:
,,1. Wykonawca zostanie obciążony przez Zamawiającego karą umowną w przypadku:
1) odstąpienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę od wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca - w wysokości 10 % wynagrodzenia określonego w §...umowy,
2) rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, w przypadku niewykonania
lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę - w wysokości 10% wynagrodzenia określonego w §...umowy,
3) zwłoki w wykonaniu umowy lub zwłoki w usunięciu zareklamowanych wad produktu -
w wysokości 5% wynagrodzenia, o którym mowa w § .... ust...za każdy dzień zwłoki.
2. Żądanie kary umownej w przypadkach wskazanych w ust. 1 nie wyklucza uprawnień Zamawiającego do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych
3. Ewentualną karę umowną Zamawiający potrąci z przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia."
oraz ,,Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę."
8. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym i obejmuje wszelkie koszty poniesione przez niego w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia (m.in. koszty wyceny, projektu, demontażu, utylizacji stolarki, dostawy i montażu nowych okien wraz z parapetem, obróbki tynkarskiej, gładzi, malowania, demontażu i ponownego montażu rolet anty włamani owych itp.).
9. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w ciągu 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Datą zapłaty faktury będzie data obciążenia konta Zamawiającego.
10. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie protokół zdawczo- odbiorczy podpisany przez każdą
ze stron.
11. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu nieudzjelenia zamówienia przez Zamawiającego.
12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji tylko jednej części zamówienia.
6. Sposób przygotowania oferty.
1. Ofertę należy sporządzić na załączonym druku (załącznik nr 1) w języku polskim.
2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy wymienioną w aktualnym dokumencie rejestracji firmy lub w innym dokumencie, z którego uprawnienie to wynika.
3. W przypadku podpi sania oferty przez inną osobę wymagane j est dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa.
4. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej.
5. Oferty złożone po terminie nie zostaną otwarte ani rozpatrzone. Ofert nie zwraca się Wykonawcy.
6. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą -nakopercie
należy umieścić napis ,,Zapytanie ofertowe nr 21/2023 wymiana okien w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Poznańskiej 95 w Toruniu.".
9. Okres związania ofertą
Oferta pozostaje ważna przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert.

Podobne przetargi

Przetargi z podobnych kategorii

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.