dolnośląskie (Wrocław)
małopolskie (Zakopane)
łódzkie (Łódź)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Bełchatów)
zachodniopomorskie (Wałcz)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Wymiana okien |
Data zamieszczenia: | 2023-06-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie ul. Słowackiego 118a 87-100 Toruń powiat: Toruń tel. 56 650 85 65 zamowienia.publiczne@mopr.torun.pl |
Województwo: | kujawsko-pomorskie |
Miasto: | Toruń |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | tel. 56 650 85 65 |
Termin składania ofert: | 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
2.1 Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana dwóch okien w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy Ul. Poznańskiej 95 w Toruniu. Przedmiot zamówienia został podzielony na części : 1) część I zamówienia - wymiana okna większego; 2) część II zamówienia - wymiana okna mniejszego. 2.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - dotyczy I i II części zamówienia: 1) Wykonawca zobowiązany jest do demontażu starych okien, wywozu starej stolarki okiennej i jej utylizacji, dostawy i montażu nowych okien otwieranych do wewnątrz (wraz z parapetami pcv i klamkami), obróbki tynkarskiej wokół zamontowanych okien po stronie zewnętrznej i wewnętrznej (wraz z gładzią i malowaniem) w istniejącym budynku, bez zmiany wymiarowej otworów montażowych, zgodnie z programem konserwatorskim dla tego budynku. 2) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia następujących parametrów okna/parapetu: a) okna drewniane, szklone potrójną szybą zespoloną, w kolorze brązowym od środka (Keim Exclusiv 9283-RGB 132,115,95) a od zewnątrz w kolorze zielonym (Keim Exclusiv 9402-RGB98,118,100 RAL 6011); b) maksymalny współczynnik przenikania ciepła U (max) = 0,9 W/mK; c) należy zachować dotychczasowy podział oraz wymiary stolarki okiennej na elewacji frontowej -zgodnie z rysunkiem: tj. w I części zamówienia (okno większe) szer. 237 cm x 203 cm wysokości: Skrzydło górne: uchylne; Skrzydła dolne: uchylno-rozwierne. oraz w II części zamówienia (okno mniejsze) szerokość 156 cm x 206 cm wysokości; Skrzydło górne: uchylne; Skrzydło dolne: uchylno-rozwierne. d) parapety wewnętrzne pcv szer. 15 cm (wraz z montażem, uszczelnieniem i obróbką tynkarską/malarską); e) należy zachować istniejące zewnętrzne rolety antywłamaniowe (demontaż i ponowny montaż rolet); Uwaga! Zastosowane rozwiązania konstrukcyjno-materiałowe przegród zewnętrznych i ich uszczelnienie powinny uniemożliwiać przenikanie wody opadowej do wnętrza budynku. 2) Wykonawca przed przystąpieniem do prac budowlanych zobowiązany jest do dokonania samodzielnych pomiarów z natury w siedzibie przy Ul. Poznańskiej 95 (podane w pkt. 2.c wymiary są orientacyjne). 3) Wykonawca ma obowiązek realizacji zamówienia w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy Ul. Poznańskiej 95 w dni powszednie (od poniedziałku do piątku) w godz.ch pracy Zamawiającego. 4) Wykonawca ma obowiązek uprzedzić Zamawiającego przynajmniej dzień wcześniej o terminie i godz. planowanych prac. Dokument nr: OA.2610.21.2023 Składanie ofert: 7. Miejsce złożenia oferty: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie Toruniu Ul. Słowackiego 114 pok. 05 (kancelaria). Ofertę w zamkniętej kopercie można złożyć osobiście u Zamawiającego lub drogą pocztową (decyduje data wpływu oferty do Zamawiającego). Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty drogą elektroniczną na adres zamowienia.publiczne@mopr.torun.pl 8. Termin złożenia oferty: Ofertę należy złożyć do dnia 15.06.2023r. do godz. 10;00 Miejsce i termin realizacji: 3. Termin realizacji zamówienia: dotyczy I i II części zamówienia 30 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego o wartości nieprzekraczającej 130 000 złotych prowadzone jest poza przepisami ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2022 r. póz. 1710 z późn. zm ). 5) Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy od podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego. 6) Wykonawca zobowiązany będzie do uporządkowania miejsca po zakończeniu prac montażowych. 7) Wykonawca ma obowiązek realizacji zamówienia zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz.U.2022 póz. 1225) w szczególności w zakresie wodoszczelności połączeń okien z ościeżami, kondensacji pary wodnej na wewnętrznej powierzchni połączeń okien z ościeżami oraz szczelności na przenikanie powietrza połączeń okien z ościeżami. 4. Kryterium wyboru ofert - dotyczy I i II części zamówienia: 1. O wyborze oferty najkorzystniejszej stanowić będą przedstawione niżej kryteria i przypisane im maksymalne ilości punktów : o cena oferty (C): waga 100 % tj. maks. 100 pkt. 2. Wykonawca może uzyskać maksymalnie 100 punktów. 3. Ocena ofert zostanie dokonana w sposób opisany poniżej: Cena brutto oferty najtańszej C =------------------------------x 100 = ilość punktów Cena brutto oferty badanej Ocena punktowa wyrażona zostanie z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku z zachowaniem zasad zaokrągleń matematycznych. 4. W formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego zapytania należy podać cenę ofertową brutto za wybraną część / części zamówienia. 5. Jeżeli zostaną złożone dwie lub więcej ofert w tej samej cenie Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty do złożenia w wyznaczonym terminie ofert dodatkowych. 6. W celu zapewnienia porównywalności wszystkich ofert Zamawiający zastrzega sobie prawo do skontaktowania się z Wykonawcami w celu uzupełnienia lub doprecyzowania ofert. 7. W przypadku gdy wybrany Wykonawca odstąpi od zawarcia umowy, Zamawiający zawrze umowę z kolejnym Wykonawcą, który uzyskał kolejną najwyższą ilość punktów. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzjelenia zamówienia bez podania przyczyny. 5. Inne istotne warunki zamówienia- dotyczy I i II części zamówienia: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: prowadzą działalność gospodarczą w branży budowlanej; posiadają wiedzę i doświadczenie w przedmiocie zamówienia oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania przedmiotu zamówienia; są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na sumę minimum 50 000 zł. 2. W związku z powyższym, Wykonawca ma obowiązek oświadczyć, że wykonywana usługa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego oraz że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną min. 50 000 zł; 3. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza będzie zobowiązany do dostarczenia kserokopii ww. polisy przed podpisaniem umowy. 4. Wykonawcy mogą zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego drogą elektroniczną na adres e-mail: zamowienia.publiczne@mopr.torun.pl 5. Zamawiający udzieli wyjaśnień niezwłocznie, jednak nie później niż na 2 dni przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem że wniosek o wyjaśnienie treści zapytania ofertowego wpłynął do Zamawiającego nie później niż do końca dnia, w którym upływa połowa wyznaczonego terminu składania ofert. 6. Wszelkie zmiany wprowadzone do zapytania ofertowego są wiążące dla Wykonawców. 7. Z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie pisemna umowa na podstawie własnych wzorów umów stosowanych przez Zamawiającego zawierająca m.in. zapisy dot. korzystania z mediów realizacji gwarancji, kar umownych i rozwiązania umowy tj.: > Wykonawca zapewni na własny koszt dostęp do energii elektrycznej i wody niezbędnych podczas realizacji przedmiotu zamówienia; > Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy od podpisania końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego wad produktów użytych w trakcie realizacji umowy, Wykonawca usunie wady w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 14 dni roboczych. oraz: ,,1. Wykonawca zostanie obciążony przez Zamawiającego karą umowną w przypadku: 1) odstąpienia przez Zamawiającego lub Wykonawcę od wykonania przedmiotu umowy z przyczyn, za które ponosi odpowiedzialność Wykonawca - w wysokości 10 % wynagrodzenia określonego w §...umowy, 2) rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę - w wysokości 10% wynagrodzenia określonego w §...umowy, 3) zwłoki w wykonaniu umowy lub zwłoki w usunięciu zareklamowanych wad produktu - w wysokości 5% wynagrodzenia, o którym mowa w § .... ust...za każdy dzień zwłoki. 2. Żądanie kary umownej w przypadkach wskazanych w ust. 1 nie wyklucza uprawnień Zamawiającego do dochodzenia odszkodowania uzupełniającego na zasadach ogólnych 3. Ewentualną karę umowną Zamawiający potrąci z przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia." oraz ,,Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy w trybie natychmiastowym, w przypadku niewykonania lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę." 8. Wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym i obejmuje wszelkie koszty poniesione przez niego w trakcie wykonania przedmiotu zamówienia (m.in. koszty wyceny, projektu, demontażu, utylizacji stolarki, dostawy i montażu nowych okien wraz z parapetem, obróbki tynkarskiej, gładzi, malowania, demontażu i ponownego montażu rolet anty włamani owych itp.). 9. Wynagrodzenie płatne będzie przelewem, na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy w ciągu 14 dni od daty dostarczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury VAT. Datą zapłaty faktury będzie data obciążenia konta Zamawiającego. 10. Potwierdzeniem wykonania usługi będzie protokół zdawczo- odbiorczy podpisany przez każdą ze stron. 11. Wykonawcy uczestniczą w postępowaniu ofertowym na własne ryzyko i koszt, nie przysługują im żadne roszczenia z tytułu nieudzjelenia zamówienia przez Zamawiającego. 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość realizacji tylko jednej części zamówienia. 6. Sposób przygotowania oferty. 1. Ofertę należy sporządzić na załączonym druku (załącznik nr 1) w języku polskim. 2. Oferta powinna być podpisana przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w zakresie praw i obowiązków majątkowych Wykonawcy wymienioną w aktualnym dokumencie rejestracji firmy lub w innym dokumencie, z którego uprawnienie to wynika. 3. W przypadku podpi sania oferty przez inną osobę wymagane j est dołączenie do oferty stosownego pełnomocnictwa. 4. Wykonawca może wprowadzić zmiany w złożonej ofercie lub ją wycofać pod warunkiem, że uczyni to przed upływem terminu składania ofert. Zarówno zmiana jak i wycofanie oferty wymagają zachowania formy pisemnej. 5. Oferty złożone po terminie nie zostaną otwarte ani rozpatrzone. Ofert nie zwraca się Wykonawcy. 6. W przypadku składania oferty w siedzibie Zamawiającego lub pocztą -nakopercie należy umieścić napis ,,Zapytanie ofertowe nr 21/2023 wymiana okien w siedzibie Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie przy ul. Poznańskiej 95 w Toruniu.". 9. Okres związania ofertą Oferta pozostaje ważna przez okres 30 dni od daty upływu terminu składania ofert. |
© eurobudowa.pl 2004-2024