Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
642z dziś
6814z ostatnich 7 dni
24051z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Dostawa komponentów elektrycznych do szafy sterowniczej

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Dostawa komponentów elektrycznych do szafy sterowniczej

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Aptiv Services Poland SA
Podgórki Tynieckie 2
30-399 Kraków
powiat: Kraków
+48 532 420 394
artur.kaminski@aptiv.com
https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/161080
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: +48 532 420 394
Termin składania ofert: 2023-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
DOSTAWA komponentów oraz sprzętu elektronicznego służącego do budowy szafy sterowniczej do obsługi linii automatycznej, w ramach realizacji projektu: Wysoce zautomatyzowana linia produkcyjna wiązek kablowych, działanie FENG.01.01 Ścieżka SMART, priorytet FENG.01 Wsparcie dla przedsiębiorców, Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027.
Powstaje w kontekście naboru
FENG.01.01-IP.01-003/23 - Nabór projektów realizowanych przez przedsiębiorców

Część 1
DOSTAWA komponentów elektrycznych do szafy sterowniczej

Przedmioty zamówienia
DOSTAWA
Dostawy inne
Opis
PL.
1. Cel zamówienia
Zamówienie będzie realizowane w ramach Projektu pt.: Wysoce zautomatyzowana linia produkcyjna wiązek kablowych, działanie FENG.01.01 Ścieżka SMART, priorytet FENG.01 Wsparcie dla przedsiębiorców, Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021-2027.
Celem Projektu jest osiągnięcie wysokiego poziomu automatyzacji poprzez opracowanie i wdrożenie wysoce zautomatyzowanej linii do produkcji wiązek kablowych.
Dostarczenie automatycznej linii do poziomego transportu płyt montażowych jest ważnym elementem projektu, ponieważ będzie stanowić podstawę do rozwoju prototypu opracowanego w ramach projektu, a także rozwoju i integracji jego innych elementów opracowanych w ramach projektu, takich jak zrobotyzowane stacje do montażu klipsów i taśm. Osprzęt elektryczny jest istotną częścią linii, ponieważ umożliwia połączenia między wszystkimi komponentami.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, w tym specyfikację osprzętu elektrycznego będącego przedmiotem niniejszego zapytania, zawiera Załącznik nr 1, stanowiący integralną część zapytania ofertowego nr 2023-52965-159633.
2. Planowany harmonogram realizacji zamówienia to 16 tygodni od daty złożenia zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany harmonogramu realizacyjnego na etapie prowadzonego postępowania, jak również na etapie realizacji umowy. Podstawą do zmiany harmonogramu realizacji zamówienia mogą być zmiany harmonogramu realizacji innych elementów projektu lub wynikające z opóźnień w uzyskaniu pozwoleń, decyzji administracyjnych (w tym wynikających z podpisywania umowy o dofinansowanie projektu) oraz zmiany harmonogramu montażu lub dostawy innego sprzętu lub instalacji (będącego elementem projektu), bez którego nie jest możliwa realizacja przedmiotu niniejszego zamówienia.

4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa komponentów elektronicznych i elementów do budowy szafy sterowniczej dla automatycznej linii. (szczegółowy opis maszyny w załączniku nr.1)
5. Oferenci pozostają związani ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
ENG.
1. Purpose of the contract
The order will be carried out as part of the Project entitled: Senti Responsible GPT action FENG.01.01 SMART path, priority FENG.01 Support for entrepreneurs, European Funds for the Modern Economy 2021-2027.
The aim of the Project is to achieve a high level of automation by developing and implementing a highly automated wire harness production line.
The delivery of an automatic line for horizontal transport of assembly boards is an important element of the project because it will form the basis for the development of the prototype developed as part of the project, as well as the development and integration of its other elements developed as part of the Project, such as robotic stations for mounting clips and taping. The Electrical Equipment is an essential part of the line as they allow the connections between all components.
A detailed description of the subject of the order, including the specification of the Electrical Equipment being the subject of this request, is included in Annex 1, which is an integral part of the request for proposals 2023-52965-159633.
2. The planned date of the Project is 16 weeks after the date of Purchasing order. The Ordering Party reserves the right to change the project schedule at the stage of the conducted proceedings, as well as at the stage of contract implementation. The basis for changing the schedule of the contract may be changes in the schedule of implementation of other elements of the project or resulting from delays in obtaining permits, administrative decisions (including those resulting from the signing of the project grant agreement) and changes in the schedule of assembly or delivery of other equipment or installation (being part of the project), without which it is impossible to implement the subject of this contract.

4. The subject of the contract is Electrical Equipment. (detailed description of the components in appendix no.1).
5. Tenderer shall remain bound by the Proposal for a period of 30 days. The period of validity of the offer shall begin to run at the end of the deadline for submission.
Okres gwarancji
24

CPV: 31000000-6, 45317000-2

Dokument nr: 2023-52965-161080

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert
2023-06-14

Miejsce i termin realizacji:
Planowany termin podpisania umowy

Miejsca realizacji
adres
Kraj
Polska
Województwo
śląskie
Powiat
żywiecki
Gmina
Żywiec
Miejscowość
Żywiec
3. Miejsce realizacji Projektu: 34-315 Żywiec, Polska.

Wymagania:
Zamówienia uzupełniające
PL.
1. Wykonawcy, którego oferta została wybrana w postepowaniu wynikającym z warunków niniejszego zapytania ofertowego, mogą być udzielane zamówienia uzupełniające, w wysokości nieprzekraczającej 50% wartości zamówienia podstawowego, określonego w umowie zawartej z Wykonawcą, o ile te zamówienia są zgodne z Przedmiotem Zamówienia.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania na każdym etapie bez podania przyczyny
ENG.
1. The Contractor, whose bid was selected in the procedure resulting from the terms of this request for proposal, may be awarded supplementary contracts, in an amount not exceeding 50% of the value of the basic contract, as specified in the contract concluded with the Contractor, provided that these contracts are consistent with the Subject of the Order.
2. The Contracting Authority reserves the right to cancel the procedure at any stage without stating the reason
Warunki zmiany umowy
PL.
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dokonywania zmian w umowie zawartej z Wykonawcą, nieprowadzących do zmiany charakteru umowy, z powodu:
a) wystąpienia konieczności wprowadzenia uzasadnionych zmian w zakresie i sposobie wykonania przedmiotu zamówienia, których nie można było przewidzieć w momencie zawarcia umowy;
b) wystąpienia okoliczności będących wynikiem działania siły wyższej;
c) zmiany istotnych regulacji prawnych, mających wpływ na realizację Projektu.
2. Nie stanowi zmiany umowy, w rozumieniu punktu powyżej:
a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego, zmiana danych teleadresowych);
b) zmiana firm (nazw) stron lub ich formy prawnej (przy zachowaniu ciągłości prawnej).
3. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do Umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności (tj. w formie aneksu).
ENG.
1. The Contracting Authority reserves the right to make changes in the contract concluded with the Contractor, not leading to a change in the nature of the contract, due to:
(a) the occurrence of the need to make reasonable changes in the scope and manner of performance of the subject matter of the contract, which could not have been foreseen at the time of conclusion of the contract;
(b) the occurrence of circumstances resulting from force majeure;
c) changes in significant legal regulations affecting the implementation of the Project.
2. Does not constitute an amendment to the contract, as defined in the paragraph above:
(a) change of data related to administrative and organizational support of the agreement (e.g., change of bank account number, change of contact details);
b) change of companies (names) of the parties or their legal form (with legal continuity).
3. All changes and additions to the Agreement shall be in writing under pain of nullity (i.e. in the form of an annex).
Czy dopuszczalna oferta częściowa?
NIE
Warunki, jakie musi spełniać oferent
Typ
Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności
Opis
PL.
O zamówienie może ubiegać się Oferent, który posiada niezbędne warunki do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
ENG.
The contract may be applied for by a Bidder who has the necessary conditions for carrying out a certain activity or activity, if regulations require such authorizations.
Typ
Wiedza i doświadczenie
Opis
PL.
Zamawiający uzna za spełniony warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia jeżeli Oferent przedstawi:
-uzupełniony Załącznik nr 3 oraz 3a, potwierdzający realizację co najmniej 3 dostaw sprzętu elektronicznego i komponentów do budowy szafy sterowniczej, o zastosowaniu i właściwościach zbliżonych do przedmiotu zamówienia opisanego w niniejszym zapytaniu, na przestrzeni ostatnich 5 lat licząc od daty publikacji niniejszego zapytania ofertowego oraz
-wykaże, załączając minimum jedną referencję od podmiotu na rzecz którego dokonano dostawę, że została ona zrealizowana w sposób należyty.
Weryfikacja warunku odbędzie się na podstawie informacji przedstawionych przez Oferenta w załączniku nr 3 oraz w załączonych referencjach. W toku dokonywania badania i oceny ofert Zamawiający może żądać udzielenia przez Oferenta wyjaśnień treści przekazanych przez niego dokumentów, również w zakresie Załącznika nr 3 oraz przekazanych referencji.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z metodą zero-jedynkową - tj. formułą ,,spełnia - nie spełnia". Oferta, która nie spełni powyższego warunku powoduje wykluczenie Oferenta i odrzucenie jego oferty.
ENG.
The Purchaser will consider the condition concerning knowledge and experience as fulfilled if the Bidder presents:
-Completed Attachment No. 3 and 3a, confirming the execution of at least 3 deliveries of eletectronical equipment and components for the construction of the control cabinet, with applications and properties similar to the subject of the contract described in this request for proposals, over the last 5 years counting from the date of publication of this request for proposals, and
-shows, attaching a minimum of one reference from the entity for which the delivery was made, that it was executed in a proper manner.
Typ
Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis
PL.
W Postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
Celem wykazania spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie o sytuacji finansowo-ekonomicznej sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 5.
Ocena spełnienia powyższego warunku zostanie dokonana zgodnie z metodą zero-jedynkową - tj. formułą ,,spełnia - nie spełnia". Oferta Wykonawcy, który nie spełni powyższego warunku powoduje wykluczenie Wykonawcy i odrzucenie jego oferty.
ENG.
The Procedure is open to Bidders who are in an economic and financial situation that ensures the execution of the contract.
In order to demonstrate compliance with this condition of participation in the proceedings, the Economic Operator is required to attach a statement of financial and economic standing, drawn up in accordance with the sample attached as Appendix No. 5.
Evaluation of compliance with the above condition will be carried out in accordance with the zero-one method - i.e. the "meet - do not meet" formula. The offer of a Bidder who fails to meet the above condition will result in exclusion of the Bidder and rejection of his bid.
Typ
Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń
Opis
PL.

Uwagi:
Data opublikowania ogłoszenia
2023-06-07
Data ostatniej zmiany
2023-06-07 11:29:24

Kryteria oceny
Czy kryterium cenowe
TAK
Opis
Cena
Waga:50%
An = Cmin/Cn x 50
An - liczba punktów przyznana ofercie n
n - numer oferty
Cmin - cena minimalna wśród złożonych ofert
Cn - cena zaproponowana przez oferenta n
Cena powinna zostać podana w walucie EUR
Określenie ceny w innej walucie=przeliczenie wg kursu średniego NBP
Czy kryterium cenowe
NIE
Opis
Termin dostawy
Waga:50%
Bn = (Tmin / Tn) x 500
Bn - ilość punktów jakie otrzyma oferta ,,n"
Tmin - Najkrótszy termin realizacji spośród wszystkich ważnych i nieodrzuconych ofert;
Tn - Termin realizacji z oferty "n";
Maksymalny termin dostawy to okres 16 tygodni

Kontakt:
Osoby do kontaktu
Artur Kamiński
tel.: +48 532 420 394
e-mail: artur.kaminski@aptiv.com

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.