łódzkie (Łódź)
dolnośląskie (Wrocław)
łódzkie (Łódź)
mazowieckie (Warszawa)
łódzkie (Bełchatów)
śląskie (Kłobuck)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Elementy do modyfikacji i optymalizacji układów reaktorów i materiały laboratoryjne |
Data zamieszczenia: | 2023-06-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
HAAS sp. z o.o Daleka 13 60-124 Poznań powiat: Poznań 505 132 540 hrtjoffice@gmail.com https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/ogloszenia/161584 |
Województwo: | wielkopolskie |
Miasto: | Poznań |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | 505 132 540 |
Termin składania ofert: | 2023-06-15 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
BK/03/2023: Elementy do modyfikacji i optymalizacji układów reaktorów i materiały laboratoryjne Powstaje w kontekście projektu POIR.01.01.01-00-1481/19 - Opracowanie modułowego systemu reaktorów chemicznych do prac w układzie kaskadowym i w dowolnych konfiguracjach, dla prowadzenia procesów chemicznych wieloskładnikowych grup substratów z możliwościami Część 1 BK/03/2023: Elementy do modyfikacji i optym. ukł. reaktorów Przedmioty zamówienia DOSTAWA Dostawy inne Opis Elementy do modyfikacji i optymalizacji układów reaktorow i Materiały laboratoryjne 1 Zestaw metalowych elementów złącznych ze stali SS316, wzmacnianych, z gwintowaniem: 4/8 mm 1 szt, 6/8 mm 4 szt, 8/10 mm 8 szt, 8/12 mm 2 szt 1 szt 2 Pręt metalowy - po obróbce - o średnicy zewnętrznej 6 mm, długość 198 mm, z zakończeniem do wpięcia w uchwyt 1szt 3 Osłona z tworzywa teflon po obróbce - na pręt metalowy o średnicy zewnętrznej 6 mm, długość 30 mm, z zakończeniem pod uchwyt do zaciskania 1szt 4 Blaszki mocujące z pierścieniami osłonowymi komplet grubość 1,5 mm (blaszki fi 15 10 szt, fi 25 10 szt, pierścienie osłonowe 10 szt) 1szt 5 Zawory zwrotne 316 SS, MWP:3000psig, Sealing:FKM, Conn.:1/4in. x 1/4in. Tube O.D., 2-Ferrule, Adjustable Cracking Pressure:50-150psig, Cv:0.37, Karlez 15szt 6 "Zawory zwrotne 316 SS, Check Valves, CA Series, 1/8"" Tube O.D., MWP: 3000psig, adjustable 50-150 psi Cracking Pressure , FFKM O-ring" 5szt Materiały laboratoryjne: 1 Zestaw: Żel krzemionkowy sferyczny 15um 50A, 700m2/g 1 kg, Płytki TLC - 20x20 żel krzemionkowy na aluminium z indykatorem F 254nm 25szt 2 op 1szt 2. Zestaw eluentów: octan etylu 20 l czystość cz lub wyższa, heksan 20 l czystość cz lub wyższa, metanol 20 l czystość cz lub wyższa, chlorek metylenu 20 l czystość cz lub wyższa. 1 szt WARUNKI DOSTAWY: Warunki gwarancji: Gwarancja: nie krotsza niz 12 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru bez jakichkolwiek zastrzeżeń/ lub protokołu usunięcia zastrzeżeń, Oznaczenia identyfikujące standardy połączeń w poszczególnych elementach armatury: Elementy złączne, powinny posiadać dobrze widoczny laserowy grawer na poszczególnych częściach składowych, identyfikujący poszczególną część a w szczególności rozmiar i typ gwintów oraz średnicę przyłącza rurkowego. Np. 1/4 G, 3/8 NPT itd. Zamawiający nie dopuszcza wewnętrznych oznaczeń producenta jako jedynych znaków grawerowanych na złączkach. Antypoślizgowe wykończenie powierzchni nakrętek i sześciokątów w armaturze: Powierzchnia nakrętek i sześciokątów na armaturze powinna posiadać odpowiednie wykończenie zgodnie z normą Norma EN 10088-2 - 2M. Specjalnie wykonana chropowata powierzchnia nakrętek i korpusów zapobiegająca ześlizgiwaniu się klucza podczas montażu. Wykończenia powierzchni na gładko uznaje się za niedopuszczalne. W sytuacji, gdyby w specyfikacji użyta została nazwa konkretnego producenta/markę. Zamawiający w odniesieniu do tych pozycji dopuszcza składanie ofert zawierających produkt (markę) równoważną. Przez produkt (markę) równoważną należy rozumieć produkt o właściwościach nie gorszych niż wskazane w zapytaniu ofertowym. Dostawca w celu potwierdzenia jakości produktów (marek) równoważnych załączy do oferty stosowne dokumenty (specyfikację jakościową, świadectwo kontroli jakości, certyfikat analizy lub inne równoważne dokumenty), z których w sposób niebudzący wątpliwości wynika, iż oferowany przedmiot zamówienia jest o takich samych lub lepszych parametrach jakościowych. Wszelkie ryzyko związane z udowodnieniem równoważności spoczywa na Dostawcy. Dostawca jest zobowiązany wykazać, iż oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Okres gwarancji 12 miesięcy CPV: 33696300-8, 33696500-0, 42131100-7, 44100000-1 Dokument nr: 2023-313-161584, BK/03/2023 Składanie ofert: TERMIN SKŁADANIA ofert 2023-06-15 1. Ofertę wraz z wymaganymi załącznikami należy składać w formie elektronicznej na adres mailowy: hrtjoffice@gmail.com lub za pomocą Bazy konkurencyjności, z numerem zapytania ofertowego tj.BK/03/2023. W tytule wiadomości mailowej należy podać numer zapytania ofertowego tj. BK/03/2023. Ofertę można też złożyć osobiście lub korespondencyjnie pocztą na adres: HAAS sp. z o.o, Ul. Daleka 13, 60-124 Poznań Miejsce i termin realizacji: Planowany termin podpisania umowy 2023-06 Miejsca realizacji adres Kraj Polska Województwo wielkopolskie Powiat Poznań Gmina Poznań-Grunwald Miejscowość Poznań Czas dostawy: do 10 dni od daty podpisania umowy ADRES DOSTAWY: Ul. Daleka 13, 60-124 Poznań Wymagania: Zamówienia uzupełniające Nie dotyczy Warunki zmiany umowy 1. Zamawiający podpisze z wybranym oferentem/oferentami umowę na realizację dostawy - załączono wzór umowy na realizację dostawy (Załącznik 3). 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy zawartej z oferentem/oferentami wybranym/i w wyniku niniejszego zapytania ofertowego, z następujących powodów: a) okoliczności siły wyższej, np. wystąpienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu ludzi lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach; b) działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy. Każdorazowo, zmiana terminu wykonania zamówienia uzależniona jest od jej akceptacji przez zamawiającego oraz ewentualnie Instytucję Pośredniczącą w finansowaniu projektu (zgodnie z postanowieniami umowy o dofinansowanie); c) zaistnienia innej, niemożliwej do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczności prawnej, ekonomicznej lub technicznej, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy, zgodnie z zapisami zapytania ofertowego; d) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy. Czy dopuszczalna oferta częściowa? NIE Warunki, jakie musi spełniać oferent Typ Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Opis O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Typ Sytuacja ekonomiczna i finansowa Opis O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia. W celu spełnienia tego warunku oferent zobowiązany jest do przesłania wraz z ofertą podpisanego dokumentu Oświadczenia oferenta (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego). Typ Dodatkowe warunki udziału Opis 1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyny. 2. W przypadku unieważnienia postępowania o zamówienie oferentom nie przysługuje roszczenie o zwrot kosztów uczestnictwa w postępowaniu. 3. Odstąpienie przez zamawiającego od zawarcia umowy w przypadku zawiadomienia oferenta o wyborze jego oferty nie może być podstawą roszczeń poniesionych kosztów udziału w postępowaniu. 4. W toku dokonywania oceny złożonych ofert zamawiający może prosić o udzielenie przez oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych przez nich dokumentów. 5. Jeżeli oferta nie zawiera wszystkich wymaganych elementów, zamawiający może w uzasadnionych przypadkach wezwać oferenta do jego uzupełnienia. 6. Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszym zapytaniu ofertowym. 7. Informację o wynikach postępowania zamawiający umieści na stronie https://bazakonkurencyjnosci.funduszeeuropejskie.gov.pl/. 8. Wszelkie pytania i wątpliwości dotyczące zapytania należy kierować na adres mailowy: hrtjoffice@gmail.com podając w tytule wiadomości numer zapytania ofertowego tj. BK/03/2023. 9. Zamawiający oświadcza, iż przetwarza dane osobowe w rozumieniu Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej: RODO), zebrane w celu wyboru oferentów jako ich administrator. Dane mogą być powierzane do przetwarzania firmom doradczym, audytorskim oraz kancelariom prawnym na podstawie zawartych pomiędzy zamawiającym a powyższymi oferentami umów. Każdej osobie, której dane osobowe przetwarzane są przez Administratora danych przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, a także prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych. Dane osobowe są przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b) RODO i będą przetwarzane: a) w odniesieniu do oferentów, z którymi podpisana zostanie umowa na realizację zamówienia w okresie realizacji umowy oraz po zakończeniu realizacji umowy, przez okres przedawnienia roszczeń wynikających z umowy, zgodnie z przepisami kodeksu cywilnego; b) w odniesieniu do oferentów, z którymi umowa nie zostanie podpisana w okresie prowadzenia niniejszego postępowania oraz w okresie, w którym zamawiający musi przechowywać dokumentację projektu na potrzeby ewentualnej kontroli, wynikającym z właściwych przepisów regulujących rozliczanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej. Celem zgłoszenia roszczeń lub żądań osób, których dane dotyczą, osoby te mogą zgłaszać swoje roszczenia lub żądania zamawiającemu drogą pocztową bądź elektroniczną. 10. Zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym z zamawiającym osobowo lub kapitałowo. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między beneficjentem lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu beneficjenta lub osobami wykonującymi w imieniu beneficjenta czynności związane z przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: a) uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, b) posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, c) pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, d) pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. W celu spełnienia tego warunku oferent zobowiązany jest do przesłania wraz z ofertą podpisanego dokumentu Oświadczenia oferenta (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego). 11. W postępowaniu mogą wziąć udział podmioty, które znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej realizację przedmiotu zamówienia oraz wobec których nie wszczęto postępowania o ogłoszenie upadłości/likwidacji lub co których nie ogłoszono upadłości/likwidacji. W celu spełnienia tego warunku oferent zobowiązany jest do przesłania wraz z ofertą podpisanego dokumentu Oświadczenia oferenta (Załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego). Typ Lista wymaganych dokumentów/oświadczeń Opis 2. Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych na wybrane części zapytania. 4. Oferta powinna być sporządzona w pliku arkusza kalkulacyjnego, stanowiącym Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego. Oferty bez wypełnionego Załącznika nr 1 nie będą rozpatrywane. 5. Po uzupełnieniu Załącznika nr 1 należy go wydrukować, podpisać i załączyć jego skan. 6. Dodatkowo oferent może przygotować również dokument oferty w swoim formacie. 7. Oferta powinna być sporządzona w języku polskim lub angielskim. 8. Jeśli ceny w ofercie będą wyrażone w EUR to zostaną one przeliczane przy zastosowaniu kursu 4,4536 PLN/EUR, zgodnie z Obwieszczeniem Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych z dnia 3 grudnia 2021 r. w sprawie aktualnych progów unijnych, ich równowartości w złotych, równowartości w złotych kwot wyrażonych w euro oraz średniego kursu złotego w stosunku do euro stanowiącego podstawę przeliczania wartości zamówień publicznych lub konkursów. 9. Oferent przed upływem terminu do składania ofert ma prawo: a. wycofać ofertę poprzez złożenie pisemnego powiadomienia drogą opisaną dla składania ofert, b. zmienić ofertę - powiadomienie o wprowadzeniu zmian musi być złożone wg takich samych zasad jak składana oferta, odpowiednio oznakowanych z dopiskiem "Zmiana oferty". Wymagane załączniki: Zał. 1 Formularz oferty - wypełniony i podpisany dokumentu (w przypadku złożenia drogą mailową-skan wypełnionego i podpisanego dokumentu) Zał. 2 Oświadczenia Oferenta - wypełniony i podpisany dokumentu (w przypadku złożenia drogą mailową-skan wypełnionego i podpisanego dokumentu). Uwagi: Data opublikowania ogłoszenia 2023-06-07 Data ostatniej zmiany 2023-06-07 12:29:46 Kryteria oceny Czy kryterium cenowe TAK Opis Cena netto, waga kryterium - 100% całościowej oceny. Ofertą najkorzystniejszą będzie oferta dostawcy z najniższą ceną. Pozostałe oferty będą oceniane według zależności: Liczba punktów = ((najniższa cena wśród badanych ofert)/(cena badanej oferty)) X 100. Kontakt: Osoby do kontaktu Andrzej Tomikowski tel.: 505 132 540 e-mail: hrtjoffice@gmail.com |
© eurobudowa.pl 2004-2024