Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
6201z ostatnich 7 dni
26569z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej w lokalach...

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych budynków wielorodzinnych, usługowych i częściach wspólnych, instalacji piorunochronnej oraz oświetlenia osiedlowego

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Spółdzielnia Budowlano - Mieszkaniowa ,,PIONIER"
ul. Barwinek 29
25-150 Kielce
powiat: Kielce
tel.: 41361-18-26
Województwo: świętokrzyskie
Miasto: Kielce
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: 41361-18-26
Termin składania ofert: 2023-06-21 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
SPECYFIKACJA
ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
( cyt. dalej jako SIWZ)
w postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego na:
,,Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych budynków wielorodzinnych, usługowych i częściach wspólnych, instalacji piorunochronnej oraz oświetlenia osiedlowego - zgodnie z art. 62 ust. 1 pkt 2 Prawa Budowlanego -administrowanych przez Spółdzielnię Budowlano Mieszkaniową PIONIER
w Kielcach przy Ul. Barwinek 29"
Spółdzielnia Budowlano - Mieszkaniowa ,,PIONIER"
zaprasza do składania ofert w postępowaniu przetargowym prowadzonym w trybie przetargu
nieograniczonego.
Rozdział II. Przedmiot zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie okresowej kontroli stanu technicznego instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych budynków wielorodzinnych, usługowych i częściach wspólnych, instalacji piorunochronnej oraz oświetlenia osiedlowego - zgodnie z art. 62 Prawa Budowlanego - administrowanych przez Spółdzielnię Budowlano Mieszkaniową PIONIER w Kielcach przy Ul. Barwinek 29
2. Szczegółowy zakres robót oraz warunki ich realizacji zawierają:
a. Specyfikacja wykonania i odbioru robót stanowiąca - załącznik nr 1 do SIWZ
b. Projekt umowy - załącznik nr 3 do SIWZ

CPV: 71355000-1, 71356100-9

Otwarcie ofert: 3. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 21.06.2023 r. o godz. 10;15 w siedzibie Zamawiającego:
Spółdzielnia Budowlano Mieszkaniowa ,,Pionier"
ul. Barwinek 29,25-150 Kielce Otwarcie ofert jest jawne.

Składanie ofert:
1. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego:
Spółdzielnia Budowlano Mieszkaniowa ,,Pionier" Ul. Barwinek 29,25-150 Kielce
Kancelaria.
Dopuszcza się przesłanie oferty drogą pocztową.
2. TERMIN SKŁADANIA ofert upływa w dniu 21.06.2023r. o godz. 10;00

Miejsce i termin realizacji:
Rozdział VI. Termin realizacji zamówienia
1. Termin rozpoczęcia realizacji zamówienia - od dnia podpisania Umowy.
2. Termin zakończenia realizacji zamówienia - 31.10.2023.

Wymagania:
2. Ustalenia i wymagania dodatkowe.
a. Postępowanie w celu zawarcia umowy na realizację zamówienia prowadzi się w drodze przetargu nieograniczonego zgodnie z Regulaminem w sprawie zasad wyboru wykonawców prac remontowo-budowlanych oraz dostawców i usługodawców na rzecz SBM,,Pionier" w Kielcach, dostępny na stronie internetowej Zamawiającego w zakładce Akty prawne.
b. UWAGA! Ponieważ Spółdzielnia Budowlano- Mieszkaniowa ,,Pionier" nie podlega Prawu Zamówień Publicznych, należy składać dokumenty wymagane i opisane w SIWZ dostępne na stronie internetowej Zamawiającego http://www.sbmpionier.pl zakładka Przetargi
c. Stosunek prawny pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą na etapie poprzedzającym zawarcie umowy kształtują postanowienia siwz oraz Regulamin w sprawie zasad wyboru wykonawców prac remontowo-budowlanych oraz dostawców i usługodawców na rzecz SBM ,,Pionier" w Kielcach.
d. O udzielenie zamówienia może ubiegać się osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty występujące wspólnie o ile spełniają warunki określone w niniejszej SIWZ.
Rozdział III. Oferty częściowe i wariantowe
Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na zadanie będące przedmiotem zamówienia. Rozdział IV. Zlecenie prac Podwykonawcom.
1. Zamawiający nie dopuszcza możliwości zlecenia Podwykonawcom całości zamówienia.
2. Wykonawca wskaże w formularzu ofertowym części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy.
3. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, Wykonawca jest zobowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
Rozdział V. Zwrot kosztów udziału w postępowaniu.
Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
Rozdział VII. Opis warunków udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków:
W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki:
1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia.
3. Wykonali w ostatnich pięciu latach minimum 3 prace obejmujące swym zakresem prace identyczne lub podobne jak przedmiot niniejszego zamówienia, w tym:
- minimum 1 dotyczące instalacji piorunochronnych budynków mieszkalnych
- minimum 1 dotyczące instalacji elektrycznych w budynkach wielorodzinnych Ocena spełniania tego warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczeń i dokumentów wymienionych w rozdz. VIII pkt.2 lit. b) niniejszej SIWZ.
4. Posiadają środki finansowe pozwalające na zrealizowanie zadania.
5. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 10.000 zł
Rozdział VIII. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Wykonawca zobowiązany jest złożyć w formie określonej w rozdz. XI SIWZ i w terminie wskazanym w rozdz. XII pkt 2.:
1. Wypełniony Formularz ofertowy we wzoru określonego w Załączniku nr 2 do SIWZ.
Wymagana forma dokumentu - oryginał
2. Oświadczenia oraz dokumenty wymagane przez Zamawiającego w celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
a. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych we wzorze stanowiącym Załącznik nr 5 do SIWZ,
Wymagana forma dokumentu - oryginał
b. Wykaz robót w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, wg wzoru określonego w Załączniku Nr 4 do SIWZ.
Wymagana forma dokumentów:
- wykaz wykonanych robót - oryginał podpisany przez Wykonawcę
- dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane zostały wykonane należycie - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę
3. Oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego w celu wykazania przez Wykonawcę braku podstaw do wykluczenia z powodu nie spełnienia warunków:
a. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru,
wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert,
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
b. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków oraz oświadczenie o niezaleganiu składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne aktualne na dzień składania ofert złożone na formularzu stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
Wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
5. Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik.
Wymagana forma dokumentu - oryginał
6. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia tych podmiotów
Wymagana forma dokumentu - oryginał
7. Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia Wykonawców występujących wspólnie, w przypadku wspólnego ubiegana się o udzielenie niniejszego zamówienia
Wymagana forma dokumentu - oryginał
8. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie dokumenty wymagane w postępowaniu składa ich pełnomocnik. W odniesieniu do każdego z Wykonawców muszą być złożone odrębne dokumenty wskazane w pkt. 3 lit. a); lit. b) oraz pkt. 7 oraz pkt 5 (o ile dotyczy) niniejszej SIWZ, pozostałe dokumenty mogą być złożone w odniesieniu do wszystkich Wykonawców łącznie.
Rozdział IX. Sposób porozumiewania się Zamawiającego z Wykonawcami.
1. Obowiązującą formą porozumiewania się z Wykonawcami oraz przekazywania oświadczeń, wniosków, zawiadomień i informacji jest forma pisemna lub droga elektroniczna.
2. W przypadku braku potwierdzenia otrzymania wiadomości przez Wykonawcę, Zamawiający domniema, iż pismo wysłane przez Zamawiającego na adres e-mail, podany przez Wykonawcę zostało mu doręczone skutecznie, w sposób umożliwiający zapoznanie się Wykonawcy z treścią pisma.
3. Jeżeli oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane są za pomocą e-mail, każda ze stron - na żądanie drugiej, niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania.
4. Osoby uprawnione do porozumiewania się z Wykonawcami:
w zakresie przedmiotu zamówienia i zagadnień technicznych: mgr inż. Karol Kasiński,
w zakresie zagadnień formalno-prawnych: mgr inż. Piotr Jagiełło.
Rozdział X. Termin związania ofertą.
1. Wykonawca pozostaje związany złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od terminu składania ofert. W okresie związania ofertą Wykonawca nie może jej cofnąć i pozostaje w gotowości do zawarcia pisemnej umowy z Zamawiającym według załączonego do SIWZ Projektu z uwzględnieniem kwoty wynagrodzenia zawartej w ofercie, jeżeli Zamawiający dokona wyboru jego oferty.
2. Wykonawca samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego może przedłużyć termin związania ofertą, z tym,
że Zamawiający może tylko raz, co najmniej na 3 dni przed upływem terminu związania ofertą, zwrócić się
do Wykonawców o wyrażenie zgody na przedłużenie tego terminu o oznaczony okres, nie dłuższy jednak niż
60 dni.
Rozdział XI. Opis sposobu przygotowania ofert.
1. Wymogi formalne:
1.1. Każdy Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
1.2. Oferta winna być sporządzona zgodnie z wymogami SIWZ.
1.3. Do oferty winny być dołączone wszystkie dokumenty i oświadczenia wskazane w pkt. VIII SIWZ i zgodnie z wymaganą formą.
1.4. Złożenie oferty lub załączników do oferty w formie innej niż wskazana w SIWZ jest dopuszczalne pod warunkiem, że ich treść, zawierać będzie wszystkie elementy wskazane przez Zamawiającego.
1.5. Oferta oraz załączniki do oferty muszą być sporządzone w języku polskim, pisemnie na papierze, przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladu.
1.6. Formularz oferty, oświadczenia, wykazy, muszą być podpisane przez osoby uprawnione do składania w imieniu Wykonawcy oświadczeń woli lub należycie umocowanego Pełnomocnika.
1.7. Każda poprawka w ofercie musi być parafowana przez osobę/y podpisującą/e ofertę.
1.8. W przypadku, gdy informacje zawarte w ofercie stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 roku o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. Nr 153, póz. 1503 z późn. zm.), Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości zastrzec, że nie mogą być udostępniane innym uczestnikom postępowania i winny być oznaczone klauzulą: Informacje stanowiące tajemnice przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji" oraz dołączone w osobnej wewnętrznej kopercie, odrębnie od pozostałych informacji zawartych w ofercie.
1.9. Wszystkie zapisane strony oferty oraz załączonych dokumentów i oświadczeń winny być kolejno ponumerowane, a w treści oferty winna być umieszczona informacja z ilu kolejno ponumerowanych stron składa się całość dokumentacji.
1.10. W ofercie Wykonawca wskazuje części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. Jeżeli Wykonawca nie zamierza powierzyć żadnej części zamówienia podwykonawcom wpisuje we właściwej rubryce oferty zdanie: ,,Nie dotyczy".
2. Opakowanie oferty
2.1. Ofertę należy złożyć w trwale zamkniętym, nieprzejrzystym i nienaruszonym opakowaniu (kopercie), uniemożliwiającym otwarcie i zapoznanie się z treścią oferty przed upływem terminu składania ofert.
2.2. Opakowanie musi zostać opatrzone:
Adresem Zamawiającego: Spółdzielnia Budowlano - Mieszkaniowa ,,Pionier"
ul. Barwinek 29,25-150 Kielce
lub podobnym napisem dostatecznie wyróżniającym ofertę spośród innej korespondencji wpływającej do Zamawiającego.
2.3. Wszelkie elementy oferty nieopakowane i nieoznaczone w powyższy sposób mogą nie być brane pod
uwagę podczas porównania i oceny ofert, a brak powyższych adnotacji Wykonawcy może być
przyczyną otwarcia oferty w sposób i w terminie niezgodnym z zapisami niniejszej SIWZ.
3. Zmiana i wycofanie oferty
a) Wykonawca może, przed upływem terminu do składania ofert, zmienić lub wycofać złożoną ofertę.
b) Zmiany dokonuje się przez złożenie oferty w zmienionym zakresie, która musi odpowiadać wszystkim zasadom niniejszej SIWZ, a koperta dodatkowo musi być oznaczona napisem ZMIANA. Podczas otwarcia ofert, koperta ta zostanie otwarta w pierwszej kolejności.
c) Wycofania dokonuje się na pisemny wniosek Wykonawcy złożony Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert, podpisany przez osoby/ę upoważnione/ą do jego reprezentowania, co winno być odpowiednio udokumentowane.
Oferty złożone po terminie jak wyżej zostaną niezwłocznie zwrócone bez otwierania.
4. Bezpośrednio przed otwarciem ofert Zamawiający poda kwotę, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
5. Otwarcie ofert:
5.1. Otwarcie ofert w zakresie dokumentacji odbywa się na posiedzeniu jawnym Komisji przetargowej. Dokonując otwarcia ofert Zamawiający poda nazwy oraz adresy Wykonawców.
5.2. Na posiedzeniu niejawnym Komisja przetargowa dokona oceny ofert w zakresie kompletności dokumentacji oraz dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu, na zasadzie ,,spełnia", ,,nie spełnia". W przypadku braku dokumentów określonych w rozdz. VIII SIWZ Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich uzupełnienia w terminie 7 dni roboczych od daty otrzymania przez Wykonawcę zawiadomienia wzywającego do uzupełnienia. Wezwanie do uzupełnienia wysyła się faxem lub e-mailem.
6. Przez pisemne powiadomienie rozumie się przesłanie informacji e-mailem z jednoczesnym przesłaniem zawiadomienia pocztą. Jako datę otrzymania zawiadomienia przez Wykonawcę przyjmuje się datę otrzymania zawiadomienia za pomocą faxu lub e-maila.
Rozdział XIII. Opis sposobu obliczenia ceny.
1. Zamawiający ustala, że obowiązującym rodzajem wynagrodzenia w przedmiotowym zamówieniu jest wynagrodzenie obmiarowe. Cena oferty jest ceną obmiarową brutto ( łącznie z podatkiem VAT). W związku z tym Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia chociażby w chwili zawarcia umowy nie można było przewidzieć rodzaju i rozmiaru wszelkich kosztów. Za oferowaną cenę Wykonawca zobowiązuje się do osiągnięcia umówionego rezultatu.
2. Cena oferty musi zawierać wszelkie koszty niezbędne do zrealizowania zamówienia wynikające wprost z otrzymanej dokumentacji, jak również w niej nie ujęte, a bez których nie można wykonać zamówienia. Wykonawca powinien, przed sporządzeniem oferty, zapoznać się na miejscu z terenem, na którym
zlokalizowana będzie inwestycja i będą wykonywane roboty, a następnie uwzględnić w ofercie ewentualne dodatkowe koszty. Koszty dokonania wizji lokalnej poniesie Wykonawca.
3. Wykonawca określi cenę realizacji zamówienia uwzględniając pełną treść siwz i wszystkich jej załączników w szczególności Specyfikację wykonania i odbioru robót. Projekcie umowy, poprzez wskazanie w formularzu ofertowym ceny brutto (łącznie z podatkiem VAT) za wykonanie całości przedmiotu zamówienia.
4. W cenie obmiarowej należy uwzględnić wszystkie okoliczności nieprzewidziane, ale konieczne do wykonania zamówienia, w szczególności: element ryzyka obejmujący przykładowo: koszty robót przygotowawczych, porządkowych np. wywozu śmieci, innych odpadów i nieczystości stałych, jeżeli takie znajdują się na terenie przewidzianym do realizacji inwestycji; zachowania czystości; zagospodarowania terenu; zabezpieczenia terenu budowy; robót związanych z utrudnieniami wynikającymi z realizacji obiektu bez wyłączenia z eksploatacji; odtworzenie powierzchni; dostarczenia dla potrzeb budowy, na warunkach i w miejscu wskazanym przez zarządców sieci: energii elektrycznej, wody i odprowadzenia ścieków; zapewnienia dojścia; zaplecza budowy; odbiorów; uporządkowania terenu po robotach; wykonania dokumentacji powykonawczej. Wykonawca winien stosować się do zapisów ustawy Prawo ochrony środowiska i jako posiadacz odpadów postępować z nimi zgodnie z ustawą o odpadach.
5. W razie korzystania w trakcie robót z terenu, którego właścicielem jest osoba trzecia. Wykonawca uzyska zezwolenie na wejście w teren, a po zakończonych robotach przywróci teren do stanu pierwotnego i przekaże go Właścicielowi ze stosownym protokołem oraz pokryje związane z tym koszty. Zamawiającemu natomiast przekaże stosowne oświadczenia.
6. Wykonawca podaje cenę oferty w PLN po uwzględnieniu wszelkich kosztów niezbędnych do zrealizowania przedmiotu zamówienia wyodrębniając:
- całkowitą cenę brutto;
- stawkę i kwotę VAT.
7. Rozliczenia między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w walucie polskiej w złotych (PLN).
6. Zamawiający w celu ustalenia, czy oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, zwraca się w formie pisemnej do wykonawcy o udzielenie w określonym terminie wyjaśnień dotyczących elementów oferty mających wpływ na wysokość ceny.
7. Zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.
8. Jeżeli w wyniku oceny złożonych ofert okaże się, że nie można dokonać wyboru oferty najkorzystniejszej ze
względu na to, że zostały złożone oferty o takiej samej cenie, zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym ofert dodatkowych. Wykonawcy, składając oferty dodatkowe, nie mogą zaoferować cen wyższych niż zaoferowane w złożonych ofertach.
Rozdział XV. Formalności, jakie powinny zostać dopełnione po wyborze oferty w celu zawarcia umowy w sprawie zamówienia.
1. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający zawiadamia o:
1.1. Wyborze najkorzystniejszej oferty, podając nazwę (firmę) i adres Wykonawcy, którego ofertę wybrano i uzasadnienie jej wyboru, a także nazwy (firmy), siedziby i adresy Wykonawców, którzy złożyli oferty wraz ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert zawierającym punktację przyznaną oferentom w każdym kryterium oceny ofert i łączną punktację.
1.2. Wykonawcach, których oferty na dane zadanie zostały odrzucone oraz o Wykonawcach, którzy zostali wykluczeni z przetargu.
1.3. Zamieści informację o których mówi ppkt.l na stronie internetowej www.sbmDionier.pl/przetarei oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego.
1.4. Wskaże termin i miejsce podpisania umowy z wybranym Wykonawcą.
2. Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą, przed podpisaniem umowy zobowiązany jest do:
2.1. Złożenia informacji o osobach uprawnionych do zawarcia umowy i złożenia ich pełnomocnictwa, jeżeli taka konieczność zaistnieje.
2.2. Złożenia innych dokumentów niezbędnych dla skutecznego zawarcia umowy.
Rozdział XVI. Istotne dla stron postanowienia umowy.
Istotne postanowienia umowy zawarte są w Projekcie umowy, który jest Załącznikiem nr 3 do SIWZ.
Rozdział XVII. Udostępnienie SIWZ.
SIWZ podlega udostępnieniu na stronie internetowej i tablicy ogłoszeń w siedzibie Zamawiającego, od dnia publikacji Ogłoszenia o zamówieniu w BZP. Zamawiający informuje, że w godzinach 7.00 -15.00 są dostępne do wglądu (po wcześniejszym uzgodnieniu terminu): dokumentacja budynku oraz załączniki do SIWZ. W przypadku wystąpienia trudności technicznych z pobraniem ze strony internetowej Zamawiającego pełnej treści SIWZ z załącznikami. Zamawiający może wydać dokumentację w wersji elektronicznej na płytach CD/DVD, po uprzednim wniesieniu na konto Spółdzielni, opłaty w wysokości 50zł.
Rozdział XVIII. Modyfikacja i wyjaśnienia SIWZ.
1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający - w uzasadnionych przypadkach - może zmienić treść SIWZ. Informację o zmianie SIWZ oraz treść wprowadzonych zmian Zamawiający zamieści na stronie internetowej.
2. Jeżeli w wyniku zmiany treści SIWZ jest niezbędny dodatkowy czas na wprowadzenie zmian w ofertach Zamawiający przedłuży termin składania ofert i poinformuje informuje o tym na stronie internetowej.
3. Wykonawca może zwrócić się do Zamawiającego o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający jest zobowiązany niezwłocznie udzielić wyjaśnień, chyba że prośba o wyjaśnienie treści SIWZ wpłynęła do Zamawiającego na mniej niż 6 dni przed upływem terminu składania ofert.
4. Zamawiający jednocześnie zamieści treść zapytań wraz z wyjaśnieniami - bez ujawniania źródła zapytania -na stronie internetowej www.sbmpionier.pl/przetargi.
Rozdział XIX. Odrzucenie oferty.
Oferta Wykonawcy zostanie odrzucona w przypadku:
1. Nie spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
2. Nie uzupełnieniu, pomimo wezwania, w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie, dokumentów składających się na ofertę.
Rozdział XX. Zakończenie postępowania bez wyboru oferty.
1. Zamawiający ma prawo do unieważnienia postępowania bez podania przyczyn, zgodnie z §2. pkt 7. Regulaminu w sprawie zasad wyboru wykonawców na rzecz SBM ,,Pionier" w Kielcach dostępnym na stronie internetowej SBM ,,PIONIER" w zakładce Akty prawne.
2. Zgodnie z §2. pkt 8. Regulaminu w sprawie zasad wyboru wykonawców na rzecz SBM ,,Pionier" w Kielcach dostępnym na stronie internetowej SBM ,,PIONIER" w zakładce Akty prawne, z ważnych powodów Zamawiający może odstąpić od zawarcia umowy w terminie 14 dni od złożenia oświadczenia o wyborze najkorzystniejszej oferty.
3. W przypadkach określonych w pkt.l i 2 Wykonawca, którego oferta nie została wybrana oraz Wykonawca, którego dotyczy odstąpienie od zawarcia umowy nie może zgłaszać jakichkolwiek roszczeń do Zamawiającego, w szczególności o zwrot wydatków poniesionych w związku z postępowaniem lub o naprawienie szkody poniesionej przez to, że Wykonawca liczył na zawarcie umowy.
Rozdział XXI. Informacje końcowe.
W sprawach nieuregulowanych niniejszą Specyfikacją obowiązują przepisy Kodeksu cywilnego.
Informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawiera załącznik nr 6 do SIWZ.
UWAGA:
Wszystkie strony oferty powinny być ponumerowane i podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczenia woli w imieniu oferenta.

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.