Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
845z dziś
7008z ostatnich 7 dni
27390z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Roboty budowlane związane z budową siłowni zewnętrznej, placu zabaw

Wynik: Zobacz treść wyniku
Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Roboty budowlane związane z budową siłowni zewnętrznej, placu zabaw

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie
Reymonta 20
30-059 Kraków
powiat: Kraków
przetargi@zzm.krakow.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Kraków
Wadium: ---
Nr telefonu: ---
Termin składania ofert: 2023-06-22 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Roboty budowlane związane z budową siłowni zewnętrznej, placu zabaw dla dzieci młodszych, toalety publicznej wraz z wykonaniem nasadzenia zieleni w parku Zielony Jar Wandy w Krakowie.
Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z budową siłowni zewnętrznej, placu zabaw dla dzieci młodszych, toalety publicznej wraz z wykonaniem nasadzenia zieleni w parku Zielony Jar Wandy w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.44.23.BT.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadania pn.: ZZM/O1.269/22 Park Zielony Jar Wandy - budowa toalety oraz wymiana i dostawienie urządzeń.
1.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1.3.1 etap I, czas realizacji do 90 dni liczonych od dnia zawarcia umowy: wykonanie robót budowlanych związanych z budową siłowni zewnętrznej, w zakresie których należy wykonać demontaż istniejących urządzeń treningowych, urządzeń zabawowych wraz z demontażem ich nawierzchni bezpiecznej, obiektów małej architektury oraz wykonać montaż nowych urządzeń treningowych wraz z wykonaniem nasadzenia zieleni. Nową siłownie zewnętrzną należy wyposażyć w: rower - 1 szt., wioślarz - 1 szt., jeździec - 1 szt., prasa nożna podwójna - 1 szt., wyciskanie siedząc i wyciąg górny - 1 szt., narciarz podwójny - 1 szt., koła tai chi podwójne - 1 szt., ster podwójny - 1 szt., twister potrójny - 1 szt. W ramach montażu małej architektury należy zabudować: kosze na śmieci - 4 szt., ławki bez oparcia - 3 szt., stojaki na rowery - 6 szt., zestawy piknikowe - 3 szt., tablicę z regulaminem - 1 szt. Należy nasadzić: Lilak Meyere 'Palibin' - 1014 szt., Dereń biały 'Sibirica' - 305 szt., Liliowiec 'Stella De Oro' - 262 szt. Ww. urządzenia należy zakupić oraz zamontować.
1.3.2 etap II, czas realizacji do 360 dni liczonych od dnia zawarcia umowy: wykonanie robót budowlanych związanych z budową placu zabaw dla dzieci młodszych i budową toalety, w zakresie których należy wykonać demontaż istniejących urządzeń zabawowych wraz z demontażem ich nawierzchni bezpiecznej, obiektów małej architektury oraz wykonać montaż nowych urządzeń zabawowych, zabudować toaletę publiczną. Nowy plac zabaw zostanie wyposażony w: zestaw zabawowy - 1 szt., huśtawkę wahadłową - 2 szt., sprężynowiec dwuosobowy - 1 szt., kiwak - 2 szt., sprężynowiec - 2 szt., karuzele - 1 szt., karuzele przestrzenną - 1 szt., wirujący kijek - 1 szt., piaskownice - 1 szt., instrument muzyczny ,,dzwonki" - 1 kpl., instrument muzyczny ,,bębny" - 1 kpl., zjeżdżalnie - 1 szt., zestaw sprawnościowy - 1 kpl. W ramach montażu małej architektury należy zabudować: kosze na śmieci - 8 szt., ławki modułowe - 3 kpl, ławki z oparciem - 3 szt., ogrodzenie - 87 mb, tablica z regulaminem - 1 szt., stojaki na rowery - 7 szt. Nową toaletę należy wykonać jako gotowy element prefabrykowany, z wyposażeniem zgodnym ze specyfikacją projektową, na przygotowanej podbudowie z utwardzeniem i zagospodarowaniem terenu wokół wraz podłączeniem do mediów. Ww. urządzenia należy zakupić oraz zamontować.
1.4 Prace należy realizować zgodnie z Decyzją pozwolenia na budowę nr 969/6740.1/2022 z dnia 4 sierpnia 2022r. wydaną przez Prezydenta Miasta Krakowa, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
1.5 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych (utrzymanie, majątek), wzory kart zatwierdzenia materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów, wytyczne, tabela równoważności i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż ma prawo do aktualizacji wzorów w trakcie postępowania oraz w trakcie trwania budowy.
1.6 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.7 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) 7. SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić przy pomocy Platformy e-Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

CPV: 45000000-7, 45110000-1,45111291-4,45112720-8,45220000-5,45223000-6,45223800-4,45233200-1,45310000-3,45330000-9-

Dokument nr: 2023/BZP 00251199, NP.26.2.44.23.BT

Otwarcie ofert: Termin otwarcia ofert: 2023-06-22 11:05

Specyfikacja:
SEKCJA III - UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63fabe03-050b-11ee-b70f-ae2d9e28ec7b
3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie.
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak.
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W związku z pełną elektronizacją zamówień publicznych Zamawiający zawiadamia i zwraca uwagę, iż komunikacja w postępowaniach o udzielenie zamówień publicznych odbywa się przy użyciu komunikacji elektronicznej zgodnie z zapisami niniejszej SWZ, przy czym:
- składanie ofert wraz z załącznikami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem http://ezamowienia.gov.pl
- pytania i wnioski o zmianę lub wyjaśnienia treści SWZ oraz pozostała korespondencja, jak też wezwania, wyjaśnienia, składanie oświadczeń i dokumentów po otwarciu ofert odbywa się poprzez pocztę elektroniczną Zamawiającego pod adresem: przetargi@zzm.krakow.pl oraz odpowiednimi adresami poczty elektronicznej wskazanej przez Wykonawców.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z pkt 8) SWZ - Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których Zamawiający będzie komunikował się z Wykonawcami, oraz informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania korespondencji elektronicznej.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie.
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z pkt 39) SWZ: Ochrona danych osobowych - Informacja o przetwarzaniu danych osobowych

Składanie ofert:
TERMIN SKŁADANIA ofert: 2023-06-22 11:00
Miejsce składania ofert: http://ezamowienia.gov.pl

Miejsce i termin realizacji:
Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni

Wymagania:
SEKCJA IV - PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NP.26.2.44.23.BT
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 1456144,45 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych związanych z budową siłowni zewnętrznej, placu zabaw dla dzieci młodszych, toalety publicznej wraz z wykonaniem nasadzenia zieleni w parku Zielony Jar Wandy w Krakowie, dla Zarządu Zieleni Miejskiej w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.44.23.BT.
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadania pn.: ZZM/O1.269/22 Park Zielony Jar Wandy - budowa toalety oraz wymiana i dostawienie urządzeń.
1.3 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
1.3.1 etap I, czas realizacji do 90 dni liczonych od dnia zawarcia umowy: wykonanie robót budowlanych związanych z budową siłowni zewnętrznej, w zakresie których należy wykonać demontaż istniejących urządzeń treningowych, urządzeń zabawowych wraz z demontażem ich nawierzchni bezpiecznej, obiektów małej architektury oraz wykonać montaż nowych urządzeń treningowych wraz z wykonaniem nasadzenia zieleni. Nową siłownie zewnętrzną należy wyposażyć w: rower - 1 szt., wioślarz - 1 szt., jeździec - 1 szt., prasa nożna podwójna - 1 szt., wyciskanie siedząc i wyciąg górny - 1 szt., narciarz podwójny - 1 szt., koła tai chi podwójne - 1 szt., ster podwójny - 1 szt., twister potrójny - 1 szt. W ramach montażu małej architektury należy zabudować: kosze na śmieci - 4 szt., ławki bez oparcia - 3 szt., stojaki na rowery - 6 szt., zestawy piknikowe - 3 szt., tablicę z regulaminem - 1 szt. Należy nasadzić: Lilak Meyere 'Palibin' - 1014 szt., Dereń biały 'Sibirica' - 305 szt., Liliowiec 'Stella De Oro' - 262 szt. Ww. urządzenia należy zakupić oraz zamontować.
1.3.2 etap II, czas realizacji do 360 dni liczonych od dnia zawarcia umowy: wykonanie robót budowlanych związanych z budową placu zabaw dla dzieci młodszych i budową toalety, w zakresie których należy wykonać demontaż istniejących urządzeń zabawowych wraz z demontażem ich nawierzchni bezpiecznej, obiektów małej architektury oraz wykonać montaż nowych urządzeń zabawowych, zabudować toaletę publiczną. Nowy plac zabaw zostanie wyposażony w: zestaw zabawowy - 1 szt., huśtawkę wahadłową - 2 szt., sprężynowiec dwuosobowy - 1 szt., kiwak - 2 szt., sprężynowiec - 2 szt., karuzele - 1 szt., karuzele przestrzenną - 1 szt., wirujący kijek - 1 szt., piaskownice - 1 szt., instrument muzyczny ,,dzwonki" - 1 kpl., instrument muzyczny ,,bębny" - 1 kpl., zjeżdżalnie - 1 szt., zestaw sprawnościowy - 1 kpl. W ramach montażu małej architektury należy zabudować: kosze na śmieci - 8 szt., ławki modułowe - 3 kpl, ławki z oparciem - 3 szt., ogrodzenie - 87 mb, tablica z regulaminem - 1 szt., stojaki na rowery - 7 szt. Nową toaletę należy wykonać jako gotowy element prefabrykowany, z wyposażeniem zgodnym ze specyfikacją projektową, na przygotowanej podbudowie z utwardzeniem i zagospodarowaniem terenu wokół wraz podłączeniem do mediów. Ww. urządzenia należy zakupić oraz zamontować.
1.4 Prace należy realizować zgodnie z Decyzją pozwolenia na budowę nr 969/6740.1/2022 z dnia 4 sierpnia 2022r. wydaną przez Prezydenta Miasta Krakowa, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
1.5 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych (utrzymanie, majątek), wzory kart zatwierdzenia materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów, wytyczne, tabela równoważności i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż ma prawo do aktualizacji wzorów w trakcie postępowania oraz w trakcie trwania budowy.
1.6 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB.
1.7 Szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) 7. SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić przy pomocy Platformy e-Zamówienia, dostępnej na stronie internetowej http://ezamowienia.gov.pl.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu
45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 360 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: 1. Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień podobnych, na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7) ustawy Pzp, polegającą na tym, że w okresie 3 lat od dnia udzielenia niniejszego zamówienia publicznego, udzieli ewentualnie wyłonionemu w tym postępowaniu Wykonawcy zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych robót budowlanych oraz nasadzeń zieleni na terenie objętym przedmiotem zamówienia lub zlokalizowanym w pobliżu, a w szczególności w bezpośrednim sąsiedztwie, albo na innych terenach zlokalizowanych na obszarze Gminy Miejskiej Kraków (na przykład ogródki jordanowskie, place zabaw, parki, tereny leśne będące w zarządzie lub utrzymaniu ZZM w Krakowie), do 100% wartości szacunkowej zamówienia podstawowego, co zostało skalkulowane przy szacowaniu wartości zamówienia podstawowego, na warunkach przewidzianych w umowie dla postępowania i zamówienia podstawowego. Podstawowym warunkiem ewentualnego udzielenia zamówienia podobnego będzie fakt, iż w ramach niniejszego zamówienia publicznego Wykonawca realizował roboty budowlane w terminie i z najwyższą starannością. Ponadto ewentualne udzielenie Wykonawcy zamówienia podstawowego zamówienia podobnego warunkowane jest też tym, że zapewni on nie gorszy standard i jakość oraz warunki gwarancyjne wykonywania nowego zamówienia niż dotyczące zamówienia podstawowego, a także że Wykonawca zaakceptuje istotne warunki dotychczasowej umowy, jak również strony w wyniku negocjacji uzgodnią wynagrodzenie oraz termin wykonania takiego zamówienia. Zamówienia podobne mogą dotyczyć wykonania robót budowlanych w zakresie powtórzenia realizacji podobnych robót budowlanych, w tym w aspekcie budowy nawierzchni, elementów i urządzeń małej architektury, prac instalacyjnych, zagospodarowania i rekultywacji terenu, wraz z nasadzeniami zieleni i jej pielęgnacją.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na całość zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia na całość zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu, na zasadach określonych w pkt 15) SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
2.1 zdolności do występowania w obrocie gospodarczym,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.2 uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów,
Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.
2.3 sytuacji ekonomicznej lub finansowej, tj.:
2.3.1 posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 200.000,00 PLN brutto (słownie: dwieście tysięcy złotych brutto),
2.3.2 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia, przy czym kwota ubezpieczenia jest nie mniejsza niż 1.500.000,00 PLN brutto (słownie: jeden milion pięćset tysięcy złotych brutto).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik 2 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
2.4 zdolności technicznej lub zawodowej, tj.:
2.4.1 dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, czyli:
2.4.1.1 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, posiadającą co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu obowiązków kierownika robót oraz doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu co najmniej dwoma zakończonymi robotami budowlanymi w zakresie budowy/przebudowy/remontu obiektów budowlanych wraz z elementami małej architektury i zagospodarowaniem terenu, w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom,
2.4.1.2 osobą przeznaczoną do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, a także posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu obowiązków kierownika robót oraz doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu co najmniej dwoma zakończonymi robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom,
2.4.1.3 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót w zakresie branży sanitarnej, posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, a także posiadającą co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu obowiązków kierownika robót oraz doświadczenie w nadzorowaniu lub kierowaniu co najmniej dwoma zakończonymi robotami budowlanymi w zakresie odpowiadającym posiadanym uprawnieniom,
2.4.1.4 osobą przeznaczoną na funkcję kierownika robót ogrodniczych, posiadającą wykształcenie wyższe w specjalności architekt krajobrazu, ogrodnictwo lub leśnictwo lub sztuka ogrodowa lub ukończone studia podyplomowe w tym zakresie, a także posiadającą co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w pełnieniu obowiązków kierownika robót ogrodniczych oraz doświadczenie w kierowaniu lub nadzorowaniu co najmniej dwoma zakończonymi pracami w zakresie zagospodarowania terenów zieleni w przestrzeni publicznej w zakresie odpowiadającym posiadanemu wykształceniu.
Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość łączenia funkcji osób przeznaczonych do nadzorowania i kontrolowania budowy przy realizacji zamówienia w powyższych branżach i specjalnościach, w przypadku posiadania przez jedną osobę stosownych uprawnień, kwalifikacji i doświadczenia wymaganych dla określonych funkcji.
Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, określone w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r. poz. 682), mogą również wykonywać osoby, których odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach odrębnych, tj. między innymi w ustawie z dnia 22 grudnia 2015r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r. poz. 334) lub zgodnie z wcześniej obowiązującymi przepisami dotyczące uznawania ww. kwalifikacji lub posiadać prawo do świadczenia usług transgranicznych zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów oraz inżynierów budownictwa (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2023r. poz. 551),
2.4.2 posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, tzn. wykaże, iż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie, zrealizował dwie roboty budowlane w zakresie budowy/przebudowy/remontu obiektów budowlanych wraz z zagospodarowaniem terenu i nasadzeniami zieleni w przestrzeni publicznej w rozumieniu ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2022r. poz. 503 z późn. zm.), zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, o łącznej wartości wykazanych dwóch robót nie mniejszej niż 2.000.000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych brutto).
Ocena spełnienia warunku będzie dokonywana metodą 0-1, tj. nie spełnia/spełnia, w oparciu o oświadczenie Wykonawcy złożone wraz z ofertą odpowiednio do treści wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SWZ oraz dokumenty i oświadczenia złożone przez Wykonawcę w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Nie
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty wzywa Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia podmiotowych środków dowodowych, tj.:
1.1 oświadczenia Wykonawcy w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) Pzp, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16.02.2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (tekst jednolity: Dziennik Ustaw z 2021r. poz. 275 z późn. zm.), z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej,
1.2 wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami,
1.3 wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty,
1.4 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, w okresie nie wcześniejszym niż 3 miesiące przed jej złożeniem,
1.5 dokumentów potwierdzających, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
3. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
3.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowania i braku podstaw do wykluczenia - odpowiednio wzoru stanowiącego Załącznik nr 2 do SWZ,
3.2 zobowiązanie innego podmiotu, o ile dotyczy - odpowiednio wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SWZ,
3.3 oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, o ile dotyczy - odpowiednio wzoru stanowiącego Załącznik nr 4 do SWZ,
3.4 dowód wniesienia wadium (w przypadku wadium złożonego w formie poręczeń lub gwarancji),
3.5 odpowiednie pełnomocnictwa w przypadku podpisania oferty przez pełnomocnika.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium. Zgodnie z zapisami ujętymi SWZ: w pkt 29)
Wymagania dotyczące wadium, jeżeli Zamawiający przewiduje obowiązek wniesienia wadium.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z zapisami pkt. 12) SWZ: Opis sposobu przygotowywania oferty.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
7. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 442 ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza możliwość udzielenia zaliczek na poczet wykonania umowy, natomiast zaznacza, iż wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy. Zamawiający może żądać od Wykonawcy wniesienia zabezpieczenia zaliczki w jednej lub w kilku formach przewidzianych w art. 442 ust. 3 ustawy Pzp bez względu na jej wartość. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia zaliczki, jeżeli przewidywana wartość zaliczek przekracza 10% wysokości wynagrodzenia Wykonawcy przewidzianego w umowie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany formy zabezpieczenia zaliczki w trakcie realizacji umowy.
8. Zaliczka może zostać udzielona na wniosek Wykonawcy, który występuje do Zamawiającego informując o chęci otrzymania zaliczki. We wniosku Wykonawca musi określić wysokość zaliczki wraz ze wskazaniem prac wynikających z harmonogramu rzeczowo-finansowego, przy czym zaznaczyć należy, iż w przypadku zmiany harmonogramu po udzieleniu zaliczki, czynnikiem determinującym do jej rozliczenia jest termin wskazany przez Wykonawcę we wniosku o zaliczkę. Wskazane prace muszą wynikać z harmonogramu rzeczowo-finansowego wynikającego z danego roku kalendarzowego. Po pozytywnym rozpatrzeniu przez Zamawiającego wniosku, Wykonawca składa Zamawiającemu fakturę zaliczkową. W przypadku, w którym zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego dotyczą zakresu prac, na które pobrana została zaliczka, Wykonawca zobowiązany jest do pisemnego wystąpienia do Zamawiającego o wyrażenie zgody na zmianę terminu jej rozliczenia wraz z podaniem przyczyny zmiany, przy czym stosowne pismo powinno być złożone przed upływem terminu zakończenia prac, na które została udzielona zaliczka.
9. Zamawiający może udzielić kolejnych zaliczek, pod warunkiem, że Wykonawca wykaże, że wykonał przedmiot umowy w zakresie wartości poprzednio udzielonych zaliczek. W przypadku żądania wniesienia zabezpieczenia zaliczki do form zabezpieczenia zaliczki, wysokości zabezpieczenia oraz sposobu wniesienia i zwrotu zabezpieczenia stosuje się przepisy § 12 niniejszej umowy.
10. Zaliczka lub kolejna zaliczka zostanie zapłacona na podstawie stosownej faktury, przy czym w przypadku gdy wartość danej zaliczki lub nierozliczonych zaliczek wyniesie co najmniej 10% wysokości wynagrodzenia Wykonawcy wynikającego z umowy, to zaliczka zostanie wypłacona dopiero po dostarczeniu bezwarunkowej, nieodwołalnej gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej, ważnej co najmniej przez okres dłuższy niż 30 dni liczonych od daty końcowej wykonania zamówienia wskazanej w umowie lub ważnej do rozliczenia zaliczki w całości w ramach wykonanego określonego zakresu zamówienia. Zapisy gwarancji muszą stosownie do okoliczności odpowiadać treści dotyczących wymagań związanych z zabezpieczeniem należytego wykonania umowy, opisanych w SWZ. Wszelkie koszty gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej związanej z zaliczką ponosi Wykonawca. Zamawiający dopuszcza wypłacenie Wykonawcy zaliczki do końca III kwartału danego roku kalendarzowego. Jeżeli zachodzi potrzeba wypłaty zaliczki w IV kwartale za wyjątkiem miesiąca grudnia danego roku kalendarzowego, Wykonawca jest zobligowany złożyć zabezpieczenie na pełną wartość wypłacanej zaliczki przed jej otrzymaniem. Niedochowanie wymagań opisanych w zdaniach poprzednich spowoduje nieprzyjęcie lub odesłanie danej faktury zaliczkowej przez Zamawiającego, a tym samym niedokonanie ewentualnej płatności z tym związanej.
11. Otrzymana zaliczka musi zostać rozliczona w danym roku kalendarzowym, przy czym:
a) zaliczka musi zostać rozliczona najpóźniej za prace wykonane w listopadzie,
b) w sytuacji niewykorzystania zaliczki w części lub w całości, należy ją zwrócić na rachunek Zamawiającego w terminie do dnia 10 grudnia danego roku kalendarzowego.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Określa treść projektowanych postanowień umowy, w szczególności § 15, przedstawionych w pkt 7) SWZ.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Uwagi:
Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 70
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja na całość zamówienia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Rękojmia na całość zamówienia
4.3.6.) Waga: 10
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Termin związania ofertą: 30 dni

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.