Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
1248z dziś
7409z ostatnich 7 dni
27792z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto i Gmina Olkusz
Rynek 1
32-300 Olkusz
powiat: olkuski
tel.: /032/ 626 01 02, fax /0-32/ 626 02 17;
przetarg@umig.olkusz.pl
Województwo: małopolskie
Miasto: Olkusz
Wadium: ---
Nr telefonu: tel.: /032/ 626 01 0
Termin składania ofert: 2023-06-14 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
Na sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie Ul. Jana Kochanowskiego w Olkuszu.

1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w rejonie Ul. Jana Kochanowskiego w Olkuszu na podstawie Uchwały Nr LII/582/2023 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 30 maja 2023 r.

2. Przedmiotem postępowania jest:

Plan miejscowy należy wykonać z uwzględnieniem wymogów określonych w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w szczególności w art. 15, 16 ust.1 i 17 ww. ustawy, przy uwzględnieniu planowanych zmian ww. ustawy, jeżeli zajdzie taka potrzeba oraz wymogów określonych w zapisach rozporządzenia Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz ze strategiczną oceną oddziaływania na środowisko oraz opracowaniem ekofizjograficznym.

3. Szczegółowy zakres usługi:

Powierzchnia planu: około 27 ha

Wniosek rolny/leśny: tak

Wykonawca przygotuje komplety materiałów do wysłania do instytucji opiniujących i uzgadniających, materiałów podlegających wyłożeniu i uchwaleniu. W przypadku ponownych uzgodnień i wyłożeń Wykonawca powtarza wymienione czynności w niezbędnym zakresie bez dodatkowego wynagrodzenia.

Pełny zakres opracowań graficznych - rysunek planu już od etapu I należy sporządzić na platformie programowej, która będzie kompatybilna z programem QGIS. Należy przez to rozumieć, iż wszystkie przekazane przez Wykonawcę pliki graficzne będzie można otworzyć w programie QGIS, a zakres grafiki w wersji cyfrowej będzie się wiernie pokrywał z rysunkiem przekazanym w wersji papierowej

Wykonawca przygotuje zbiory danych przestrzennych do powyższych opracowań, o którym mowa w art. 67a ust. 2 i 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z wytycznymi zapisanymi w ww. ustawie oraz w Rozporządzeniu Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 26 października 2020 r. w sprawie zbiorów danych przestrzennych oraz metadanych w zakresie zagospodarowania przestrzennego.

CPV: 71410000-5

Dokument nr: KBZ.271.1.41.2023

Składanie ofert:
V. Termin złożenia oferty.
Ofertę należy złożyć do 14 czerwca 2023 r. mailowo na adres: przetarg@umig.olkusz.pl z tematem wiadomości: ,,oferta na sporządzenie mpzp w rejonie Ul. Jana Kochanowskiego w Olkuszu".

Miejsce i termin realizacji:
III. Termin wykonania zamówienia.
Termin wykonania zamówienia: do 10 miesięcy od zawarcia umowy.

Wymagania:
Wymaga się:

1) udziału Projektanta w posiedzeniach Gminnej Komisji Urbanistyczno - Architektonicznej (w razie konieczności na każdym etapie opracowania projektu planu), w posiedzeniach Komisji Rozwoju Gospodarczego i Gospodarki Miejskiej (prezentacja projektu planu na etapie przed wysłaniem do instytucji i organów przewidzianych ustawowo do opiniowania i uzgodnień, prezentacja projektu uchwały przed uchwaleniem, w razie konieczności również w dodatkowych związanych ze sporządzanym projektem planu) oraz na sesji Rady Miejskiej ws. uchwalenia planu.

2) uwzględnienia uwag zgłoszonych do projektu planu zgłoszonych przez Zamawiającego i uwzględnienia opinii Komisji Rady Miejskiej przed wysłaniem do instytucji i organów przewidzianych ustawowo do opiniowania i uzgodnień, pod warunkiem ich zgodności z przepisami prawa;

3)czestnictwa Projektanta w dyskusjach publicznych oraz sporządzenia z nich protokołów;

4)obecności Projektanta w siedzibie Zamawiającego, przy wyłożeniu projektu planu do publicznego wglądu, minimum jeden raz w tygodniu, w godzinach wyłożenia, jeżeli zajdzie taka konieczność.

5)propozycji rozpatrzenia uwag złożonych przez zainteresowanych.

4. Ilość egzemplarzy opracowania:

Ilość egzemplarzy uchwalonego planu oraz opracowań towarzyszących:

1) kompletne kopie planu (tekst + załączniki) - 6 egz. w wersji papierowej oraz 2 egz. w wersji elektronicznej (załączniki graficzne w formacie PDF oraz w formacie możliwym do otworzenia bez dodatkowych konwersji w programie QGIS - na nośnikach elektronicznych do odczytu i wydruku), przy czym 3 egz. planu należy oddać w teczkach wykonanych z twardej tektury o grubości tektury min. 2mm (w dwóch należy umieścić uchwałę wraz z załącznikami, w trzeciej uchwałę wraz z załącznikami oraz dodatkowe opracowania sporządzone dla planu tj. prognoza oddziaływania na środowisko, prognoza finansowa itp.).

2) prognoza oddziaływania na środowisko - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej;

3) prognoza skutków finansowych uchwalenia planu - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej;

4) opracowanie ekofizjograficzne do planu - 2 egz. w wersji papierowej oraz 1 egz. w wersji elektronicznej;

5) pełna dokumentacja formalno-prawna zgodna z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 17 grudnia 2021 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.

5. Materiały, które udostępnia Zamawiający:
1) Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Olkusz, zatwierdzone Uchwałą Nr XXXIV/279/97 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 27.02.1997 r. z późn. zm.

2) Opracowanie ekofizjograficzne dla Miasta i Gminy Olkusz.

3 Uchwała w sprawie przystąpienia do opracowania niniejszego planu miejscowego.

4) Aktualne miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego dla terenu objętego opracowaniem:

a) miejscowy plan zagospodarowania Osiedli Południowych Olkusza, zatwierdzonego Uchwałą Nr XLVII/516/2010 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 25.05.2010 r., zmienionego Uchwałą Nr III/12/2010 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 21.12.2010 r.;

b) miejscowy plan zagospodarowania przestrzenengo fragmentu północnej częsci Żurady przy ul. Krucza Góra, zatwierdzonego Uchwałą nr XLII/638/2018 Rady Mi8ejskiej w Olkuszu z dnia 18.06.2018r.;

c) zmiana miejscowego planu zagospodarowania przestrzenengo Żurada, zatwierdzonej Uchwałą nr XIX/226/2020 Rady Miejskiej w Olkuszu z dnia 15.09.2023r

5) Mapa zasadnicza, w postaci elektronicznej, w formacie ,,gml", która zostanie pozyskana ze Starostwa Powiatowego w Olkuszu.

Wyżej wymienione materiały Zamawiający udostępni po podpisaniu umowy z wybranym Wykonawcą.

6. Dodatkowe informacje dotyczące zamówienia:

Zakłada się, że w projekcie planu miejscowego zostaną uwzględnione zmiany procedowanej równolegle zmiany Studium nr 27.

IV. Wymagania do spełnienia przez Wykonawcę.
1) Zamawiający wymaga aby główny projektant planu, wskazany do realizacji przedmiotowego zadania posiadał co najmniej 3 - letnie doświadczenie w samodzielnym projektowaniu przestrzeni i spełniał co najmniej jeden z warunków opisanych w art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, co zostanie potwierdzone oświadczeniem. Informacja o doświadczeniu zawodowym głównego projektanta wskazanego do realizacji zadania należy podać w załączniku do oferty (załącznik nr 2 do niniejszego zaproszenia), poprzez uzupełnienie wykazu planów miejscowych wykonanych przez głównego projektanta wskazanego do realizacji zadania wraz z podaniem numerów dzienników urzędowych, w których zostały opublikowane.

Podane informacje będą podlegały ocenie doświadczenia Wykonawcy zgodnie z opisem w pkt VI lit.c.

2) Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał wiedzę i doświadczenie, które zostanie spełnione, jeżeli Wykonawca wykonał co najmniej jeden plan miejscowy lub jego zmianę, uchwalony w ciągu ostatnich 3 lat i obowiązujący w dniu składania oferty, który posiada ustalenia dotyczące zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej, co zostanie potwierdzone dołączeniem do oferty tekstu uchwały wraz z rozstrzygnięciami, o których mowa w art. 20 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz rysunkiem ww. opracowania (pliki pdf) oraz wersją wektorową rysunku planu w formacie możliwym do otworzenia w programie QGIS (bez podkładu mapy zasadniczej).

Opracowanie będzie podlegało ocenie jakości, zgodnie z pkt VI lit. b.

VIII. Wymagania dotyczące oferty.
Wraz z wypełnionym formularzem oferty należy złożyć przykładowe opracowanie uchwalonego w ciągu ostatnich 3 lat i obowiązującego w dniu składania oferty, miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego lub zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, który posiada ustalenia dotyczące zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej oraz wykaz planów miejscowych wykonanych przez głównego projektanta wskazanego do realizacji zadania wraz z podaniem numerów dzienników urzędowych.

Uwagi:
VI. Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów oraz sposobu oceny ofert.

1. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował

następującymi kryteriami (ocena nastąpi w skali 0-100 punktów):

Proponowane kryteria oceny ofert wraz z podaniem ich znaczenia

a) cena - 40 pkt

b) jakość - 40 pkt

c) doświadczenie wykonawcy - 20 pkt

Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami (ocena nastąpi w skali 0-100 punktów):

C1=

Cena najniższa

x 40 pkt

Cena badanej oferty

a. cena brutto wykonania całości zadania - 40 pkt (C1)

Maksymalną ilość punktów w tym kryterium (tj. 40) otrzyma wykonawca z najniższą ceną. Każdej następnej ofercie przyporządkowuje się ilość punktów proporcjonalnie mniejszą stosując wzór:

b. jakość - 40 pkt (C2)

Ocenie podlega przykładowe opracowanie obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, o którym mowa w pkt IV.2.

- rysunek planu miejscowego w zakresie:

Zagadnienia podlegające ocenie:

ilość punktów

układ legendy w zakresie czytelności oznaczeń oraz kompletności problematyki opisanej w art. 15 ust. 2 ustawy o planowaniu przestrzennym

0 - 10

zgodność legendy z rysunkiem - stosowanie tych samych określeń, łatwa identyfikacja grafiki rysunku z legendą, precyzyjne i konsekwentne oznaczenia graficzne

0 - 10

czytelność i staranność wykonania rysunku oraz czytelność podkładu mapowego, umożliwiającego łatwą identyfikację danego terenu, technika rysunku

0 - 10

w wersji wektorowej rysunku planu - uporządkowanie informacji przestrzennej w warstwach tematycznych zgodnych z zagadnieniem

0 - 10

w wersji wektorowej rysunku planu - sposób przedstawienia obiektów, który ma umożliwić prowadzenie analiz przestrzennych z wykorzystaniem również relacji topologicznych, (poszczególne wydzielenia obszarowe powinny być zamkniętymi poligonami - wielobokami, a w przypadku kiedy obiekty ze sobą sąsiadują, ich granice powinny się dokładnie stykać), a obiekty liniowe o jednakowych cechach powinny być przedstawione przy pomocy jednej łamanej (dopuszcza się ich dzielenie na mniejsze fragmenty w przypadku układu sieciowego)

0 - 10

suma

max 50

- tekst planu miejscowego

Zagadnienia podlegające ocenie:

ilość punktów

kompletność problematyki opisanej w art. 15 ust. 2 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, zgodnie z wymogami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego

0 - 10

czytelność układu tekstu i jasność sformułowań pozwalających na łatwe wyszukanie głównych ustaleń planu

0 - 10

czytelność i precyzyjność zastosowanych zapisów planu pozwalających na jednoznaczną interpretację jego ustaleń

0 - 10

spójność rysunku z tekstem planu, kompletność i staranność wykonania

0 - 10

sposób zredagowania i uzasadnienia rozstrzygnięć wymaganych przez art. 20 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym - stanowiących załączniki do planu

0 - 10

suma

max 50

Każdej ofercie przyporządkowuje się ilość punktów stosując wzór:

Maksymalną ilość punktów to jest 40, otrzyma wykonawca przedstawiający opracowanie o najlepszej wg zamawiającego jakości. Intencją zamawiającego jest, aby jakość opracowania będącego przedmiotem zamówienia w zakresie powyższej oceny, nie była gorsza od jakości prezentowanego opracowania.

Zamawiający podczas oceny jakości przedstawionego opracowania, będzie odejmował punkty za braki lub błędy w opracowaniu (odejmowany będzie 1 pkt za każdy zauważony brak lub błąd w każdym z poszczególnych kryteriów). Ocena do danego kryterium może być pomniejszone maksymalnie o 10 pkt.

c. doświadczenie wykonawcy - 20 pkt (C3)

ilość wykonanych przez głównego projektanta, wskazanego do realizacji przedmiotowego zadania, miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego lub zmian planów zagospodarowania przestrzennego

ilość punktów

2-10

4

11-20

8

21-30

12

31-40

16

powyżej 40

20

Maksymalną ilość punktów to jest 20, otrzyma wykonawca posiadający największe doświadczenie zawodowe.

2) Suma punktów danej oferty uzyskanych z poszczególnych kryteriów (C1+C2+C3) stanowić będzie jej punktację końcową porównywalną z wartościami dla innych ofert.
Ocena ofert zostanie przeprowadzona wyłącznie w oparciu o przedstawione powyżej kryteria. Punkty będą liczone z dokładnością do dwóch (2) miejsc po przecinku, stosując powszechne zasady zaokrąglania.
Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, który uzyska największą ilość punktów
VII. Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych.

1. Administratorem Państwa danych osobowych jest Burmistrz Miasta i Gminy Olkusz (art. 13 ust. 1 lit. a rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z 27 kwietnia 2016 r. (Dz.Urz.UE L 119, str. 1 z późn. zm.).

2. Państwa dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia oraz realizacji umowy.

3. Odbiorcami Państwa danych osobowych będą:

a) podmioty uczestniczące w realizacji zadania,

b) organy kontrolne i nadzorcze oraz audyt,

4. Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 lat od rozwiązania lub wygaśnięcia umowy.

5. Posiadają Państwo prawo do żądania od administratora dostępu do Państwa danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania.

6. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do zawarcia umowy. Konsekwencją odmowy podania danych osobowych będzie brak możliwości zawarcia umowy.

7. Wykonawca ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.

8. Pełna treść Klauzuli informacyjnej o ochronie danych osobowych dostępna na stronie internetowej Zamawiającego.

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.