Infolinia: 58 732-70-70 info@eurobudowa.pl
JEDYNA W POLSCE
PLATFORMA
PRZETARGÓW I ZLECEŃ
WYSPECJALIZOWANA
W BRANŻY BUDOWLANEJ
Codziennie nowe
ogłoszenia
Raporty e-mail
Intuicyjny
panel klienta
Płatności on-line
Aplikacja mobilna

Wyszukiwanie przetargów

..pokażukryj podkategorie
Wyszukiwanie szczegółowe
Liczba ogłoszeń
852z dziś
6967z ostatnich 7 dni
25473z ostatnich 30 dni

Najczęściej czytane (dziś)

Przetargi z kategorii

Przetargi z województw:

Montaż fabrycznie nowych, ulicznych lamp solarnych

Typ ogłoszenia: przetarg
Przedmiot:

Montaż fabrycznie nowych, ulicznych lamp solarnych

Data zamieszczenia: 2023-06-07
Dane kontaktowe Zamawiającego: Miasto i Gmina Gąbin
Ul. Stary Rynek 16
09-530 Gąbin
powiat: płocki
Tel/faks 24 267-41-64
urzad-sekretariat@gabin.pl
Województwo: mazowieckie
Miasto: Gąbin
Wadium: ---
Nr telefonu: Tel/faks 24 267-41-6
Termin składania ofert: 2023-06-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE
Zaproszenie ofertowe
Zapraszamy do składania ofert na realizację zadania pn:,,Montaż nowoczesnego oświetlenia solarnego w miejscowościach: Jadwigów, Karolew, Okolusz oraz dostawę gabloty informacyjnej do m. Jadwigów.
I. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje montaż fabrycznie nowych, ulicznych lamp solarnych w ilości 8 szt. na terenie niżej wymienionych miejscowości :
Jadwigów 2 szt lamp solarnych
Karolew 3 szt lamp solarnych
Okolusz 3 szt lamp solarnych oraz dostawę gabloty informacyjnej, wolnostojącej, zewnętrznej o wymiarach ca:szer.120 wys. 80 grub.10 h=200+50, ilość A4 = 15 z powierzchnią magnetyczną. Szyba - bezpieczne szkło akrylowe. Witryna informacyjna oraz nogi wykonane z aluminium. Drzwi otwierane na boki lub do góry, zabezpieczone uszczelką zapobiegającą przedostawaniu się wody, zamykane na zamek. Nogi do zabetonowania na50 cm.
Rodzaj zamówienia: dostawa
Minimalne parametry techniczne ulicznej lampy solarnej:
o Wysokość masztu: 5-6 m
o Źródło światła: oprawa LED 20 W
o Strumień świetlny: minimum 1800 lm
o Czas pracy lampy: 8-12 h
o Moc paneli: minimum 200 W
o Pojemność akumulatora GEL: minimum 100 ah2
o Sposób załączania: czujnik zmierzchowy
o Żywotność źródła światła: powyżej 50 000 godzin ciągłej pracy
Wymagania szczególne odnośnie przedmiotu zamówienia:
o Wymagany minimalny termin gwarancji dla niniejszego przedmiotu zamówienia wynosi 24
miesiące
o W ramach zawartej umowy wymagane jest udostępnienie przez Wykonawcę nieodpłatnej
usługi serwisowej w całym okresie trwania gwarancji. Wymagane jest aby w przypadku
nieprawidłowego działania lampy. Wykonawca najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia
usterki, przybył na miejsce montażu i dokonał odpowiedniej jej likwidacji.

Dokument nr: GK.ZP.271.2.13.2023

Składanie ofert:
VIII. Forma, miejsce i termin złożenia oferty:
Oferty należy przesyłać na adres e-mail urzad-sekretariat@gabin.pl w terminie do 23.06.2023 do godz. 12:00.

Miejsce i termin realizacji:
II. Termin wykonania zamówienia:
Zamówienie należy zrealizować do 15.09.2023 r.

Wymagania:
IV. Opis wymagań stawianych wykonawcy:
O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy
prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
2. posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędną do wykonania zamówienia,
3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania
zamówienia,
4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia.
V. Zawartość oferty:
Dla ważności oferty cenowej musi zawierać ona następujące dokumenty:
- wypełniony i prawidłowo podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1), klauzula informacyjna
o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr 2)
Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę:
1) gdy oferta jest niezgodna z wymaganiami określonymi w zapytaniu,
2) gdy oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów,
3) gdy treść oferty jest niezgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w niniejszym
zapytaniu ofertowym,
4) który pomimo wezwania do uzupełnienia w terminie wskazanym w wezwaniu nie złożył:
a) poprawnych dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu (jeżeli zostały
wyznaczone),
b) wymaganych pełnomocnictw lub albo złożył wadliwe pełnomocnictwa,
5) oferta zawiera omyłki w obliczeniu ceny, których nie można poprawić jako oczywiste omyłki
rachunkowe,
6) oferta została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub niewłaściwej formie,
7) gdy Wykonawca nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
VI. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium:
- najniższa cena
VII. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej:
Zamawiający wybierze, jako najkorzystniejszą ofertę, która spełnia postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę.
IX. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania:
Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach:
1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.4;
2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia;
3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć.
4) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego
5) jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane,
6) bez podania przyczyn.
X. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty:
Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie telefonicznie poinformowany niezwłocznie po wyłonieniu go przez zamawiającego.

Kontakt:
III. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia:
Informacje dot. przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście pod adresem Urząd Miasta i
Gminy w Gąbinie ul. Stary Rynek 16, 09-530 Gąbin, pok. nr 4, bądź telefonicznie.
Osobą wyznaczoną do kontaktu jest:
Arkadiusz Świerczyński tel 24 267 41 64

Podobne przetargi

© eurobudowa.pl 2004-2024

Ta strona używa COOKIES.

Korzystając z niej wyrażasz zgodę na wykorzystywanie cookies, zgodnie z ustawieniami Twojej przeglądarki. Szczegóły w Polityce Prywatności.