łódzkie (Łódź)
dolnośląskie (Wrocław)
łódzkie (Bełchatów)
małopolskie (Łapsze Niżne)
dolnośląskie (Ziębice)
lubuskie (Gorzów Wielkopolski)
Typ ogłoszenia: | przetarg |
Przedmiot: | Montaż fabrycznie nowych, ulicznych lamp solarnych |
Data zamieszczenia: | 2023-06-07 |
Dane kontaktowe Zamawiającego: |
Miasto i Gmina Gąbin Ul. Stary Rynek 16 09-530 Gąbin powiat: płocki Tel/faks 24 267-41-64 urzad-sekretariat@gabin.pl |
Województwo: | mazowieckie |
Miasto: | Gąbin |
Wadium: | --- |
Nr telefonu: | Tel/faks 24 267-41-6 |
Termin składania ofert: | 2023-06-23 OGŁOSZENIE JEST JUŻ NIEAKTUALNE |
Zaproszenie ofertowe Zapraszamy do składania ofert na realizację zadania pn:,,Montaż nowoczesnego oświetlenia solarnego w miejscowościach: Jadwigów, Karolew, Okolusz oraz dostawę gabloty informacyjnej do m. Jadwigów. I. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje montaż fabrycznie nowych, ulicznych lamp solarnych w ilości 8 szt. na terenie niżej wymienionych miejscowości : Jadwigów 2 szt lamp solarnych Karolew 3 szt lamp solarnych Okolusz 3 szt lamp solarnych oraz dostawę gabloty informacyjnej, wolnostojącej, zewnętrznej o wymiarach ca:szer.120 wys. 80 grub.10 h=200+50, ilość A4 = 15 z powierzchnią magnetyczną. Szyba - bezpieczne szkło akrylowe. Witryna informacyjna oraz nogi wykonane z aluminium. Drzwi otwierane na boki lub do góry, zabezpieczone uszczelką zapobiegającą przedostawaniu się wody, zamykane na zamek. Nogi do zabetonowania na50 cm. Rodzaj zamówienia: dostawa Minimalne parametry techniczne ulicznej lampy solarnej: o Wysokość masztu: 5-6 m o Źródło światła: oprawa LED 20 W o Strumień świetlny: minimum 1800 lm o Czas pracy lampy: 8-12 h o Moc paneli: minimum 200 W o Pojemność akumulatora GEL: minimum 100 ah2 o Sposób załączania: czujnik zmierzchowy o Żywotność źródła światła: powyżej 50 000 godzin ciągłej pracy Wymagania szczególne odnośnie przedmiotu zamówienia: o Wymagany minimalny termin gwarancji dla niniejszego przedmiotu zamówienia wynosi 24 miesiące o W ramach zawartej umowy wymagane jest udostępnienie przez Wykonawcę nieodpłatnej usługi serwisowej w całym okresie trwania gwarancji. Wymagane jest aby w przypadku nieprawidłowego działania lampy. Wykonawca najpóźniej w ciągu 7 dni od dnia zgłoszenia usterki, przybył na miejsce montażu i dokonał odpowiedniej jej likwidacji. Dokument nr: GK.ZP.271.2.13.2023 Składanie ofert: VIII. Forma, miejsce i termin złożenia oferty: Oferty należy przesyłać na adres e-mail urzad-sekretariat@gabin.pl w terminie do 23.06.2023 do godz. 12:00. Miejsce i termin realizacji: II. Termin wykonania zamówienia: Zamówienie należy zrealizować do 15.09.2023 r. Wymagania: IV. Opis wymagań stawianych wykonawcy: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2. posiadają wiedzę i doświadczenie, niezbędną do wykonania zamówienia, 3. dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, umożliwiającej wykonanie zamówienia. V. Zawartość oferty: Dla ważności oferty cenowej musi zawierać ona następujące dokumenty: - wypełniony i prawidłowo podpisany formularz ofertowy (załącznik nr 1), klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych (załącznik nr 2) Zamawiający odrzuci ofertę złożoną przez Wykonawcę: 1) gdy oferta jest niezgodna z wymaganiami określonymi w zapytaniu, 2) gdy oferta jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 3) gdy treść oferty jest niezgodna z wymaganiami zamawiającego określonymi w niniejszym zapytaniu ofertowym, 4) który pomimo wezwania do uzupełnienia w terminie wskazanym w wezwaniu nie złożył: a) poprawnych dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu (jeżeli zostały wyznaczone), b) wymaganych pełnomocnictw lub albo złożył wadliwe pełnomocnictwa, 5) oferta zawiera omyłki w obliczeniu ceny, których nie można poprawić jako oczywiste omyłki rachunkowe, 6) oferta została złożona po wyznaczonym terminie, w niewłaściwym miejscu lub niewłaściwej formie, 7) gdy Wykonawca nie udzielił wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz ze złożonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, VI. Przy wyborze propozycji do realizacji zamawiający będzie się kierował kryterium: - najniższa cena VII. Opis sposobu wyboru oferty najkorzystniejszej: Zamawiający wybierze, jako najkorzystniejszą ofertę, która spełnia postawione wymagania udziału w postępowaniu oraz posiada najniższą cenę. IX. Sytuacje dopuszczające unieważnienie postępowania: Zamawiający unieważni prowadzone postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w następujących przypadkach: 1) nie złożono żadnej oferty spełniającej wymagania udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt.4; 2) cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia; 3) wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. 4) postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego 5) jeżeli środki, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, nie zostały mu przyznane, 6) bez podania przyczyn. X. Informacja o wyborze najkorzystniejszej oferty: Wykonawca, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą zostanie telefonicznie poinformowany niezwłocznie po wyłonieniu go przez zamawiającego. Kontakt: III. Sposób uzyskania informacji dotyczących przedmiotu zamówienia: Informacje dot. przedmiotu zamówienia można uzyskać osobiście pod adresem Urząd Miasta i Gminy w Gąbinie ul. Stary Rynek 16, 09-530 Gąbin, pok. nr 4, bądź telefonicznie. Osobą wyznaczoną do kontaktu jest: Arkadiusz Świerczyński tel 24 267 41 64 |
© eurobudowa.pl 2004-2024